@Mothertobe, wat een schattig jurkje! @Sasje, ohhh fijn dat je de mappen langer mag lenen nu! Gewoon lekker alles op tijd regelen, niemand die weet hoe je je het laatste trimester gaat voelen. Als het dan allemaal ineens heel zwaar word dan heb je lekker alles al geregeld! @Doemaar, ik zou gewoon terug schoppen LOL! K3, dat vind ik nog wel leuk. Weet je waar ik tegen op zie?? Piet Piraat. Bahhhhh! Mijn geld is hier ook laat.... hopenlijk morgen nog net voor de kerst, maar zal wel niet! Haal wel wat van de spaarrekening maar vind het zo'n gedoe, moet het straks weer terug boeken bahhh! Gelukkig is ml altijd vrij op maandag, dus hij moet maar mee boodschappen doen morgen. @MamavanD, jeetje ik voel me net een propje/bolletje als ik jou zo zie! Ik heb dus geen taille meer, ben compleet vormloos geworden! @Froggieh, leuk Dora! Heeft ze echt heel mooi gedaan!! @Dropje, ik voel de baby aan de buitenkant nog niet. Placenta ligt voor. Jeetje: *** 21 rompertjes alle soorten en maten, 6 pakjes een jas 11 paar sokken 5 mutsjes 9 broekjes paar all stars en weet ik wat nog meer*** Ik dacht dat ik al veel had... Ohhh er volgt nog meer! *** 4 slabbetjes, 6 spenen, 2 wikkeldoeken, tutdoekjes, knuffels en een draagzak! Pfff best veel al *** whahahaha! Het commentaar rondom FLESVOEDING... praat me er niet van! Ik mag dus geen bv geven he, je wilt niet weten wat ik in het ziekenhuis naar mijn hoofd geslingert krijg! Terwijl ze daar weten dat het om medische redenen niet mag he, hebben ze gewoon schijt aan hoor. Pfft. Meid, niet meer vertellen, niet verdedigen. Het gebeurd zoals jij bepaald, en het gaat niemand wat aan! @Erin, rij je nog paard? Of lukt dat niet meer? Lijkt me niet fijn met buik... Ik vind drempels in de auto al vreselijk nu! Ik krijg ook commentaar op het formaat van mijn buik, het lijkt wel of iedereen ineens onbeschoft mag reageren als je zwanger bent! @Lovepeet leuk een meisje!!!
Goeiemorgen, ik kom binnenvallen en iedere een FIJNE KERST wensen, voor sommige de laatste kinderloos hihi Hier mega druk (dakkapellen verbouwing mega veel werken ) en dan ook nog kerstdiner maken voor 9 man... Gisteren voor het eerst harde buiken gehad dus denk dat uk gewoon te druk heb en vooral mezelf te druk maak...maar ja... Verder heel vluchtig opgevangen over flesvoeding! Meiden tegenwoordig is fv zo goed gemaakt, en er zit alles in! Jullie keus jullie ding. Bij Gijs 8 weken bv gegeven, ik vond het drie keer niets, pijnlijk (bleef ik houden alleen met tepelhoedjes ging het) gênant (als er visite was ging ik apart zitten niet gezellig dus) en was enorm onzeker hij viel op wen gegeven moment er alleen maar van af. Was een verademing toen ik overstapte, dat ik wist wat hij binnen kreeg!!! Bij deze begin ik weer met bv maar zal niet zo lang twijfelen om over te stappen... Als ik er geen zin in heb of meet gaat En wat zijn jullie allemaal slank zal mijn foto maar niet plaatsen Oh ik zie de tijd.... Zucht gs snel in De auto springen....
Goedemorgen meiden Hier zenuwachtig voor de 20 wkn echo!!! Zo opstaan douchen hond lopen en dan richting zh!! Tot vanmiddag!
Succes sas! Veel plezier!!! Pff hoofd loopt hier over. Toch iets te veel op mijn hals gehaald door te zeggen dat kerst wel hier kan.... En dan straks ook nog een rat in laten slapen. En naar een kvd en go kijken.... @FV, zo irritant dat mensen vinden overal maar een menig over te moeten hebben.... Heb er zelf gelukkig geen last van, wil BV gaan doen, maar heb ik mijn achterhoofd wel dat het misschien niet lukt (was bij mijn zusje ook zo) @Buik, Als ik mijn jas aan heb zie je het nog niet. Dus nog geen commentaar gehad van vreemden. Zal eens kijken of ik vandaag nog een foto kan maken om mijn buik te showen.
@lovepeet, leuk een meisje! @dropje, ja hier ook lekker vrij @chilleke werkse maar wel rustig aan doen hoor. En ik ben ook niet een van de slankste hoor haha als mijn schoonouders weer weg zijn zal ik Es' een foto posten. @sasje, succes met 20 weken echo! Hoelaat mag je? @hier. Wij vieren kerst met cadeaus vandaag al. Is in Duitsland zo, dat doen ze op kerstavond, en eten ze warm in de middag. Dus vandaag doen we t op z'n Duits, morgen bijzijn ouders gewoon diner. Schoonmoeder is nu al in de stress voor t koken enzo. Die wordt helemaal zenuwachtig als er mensen komen eten Hihi. Oh voel me al een stuk beter. Heb gestoomd met kamille thee, dat helpt goed! Schoonmoeders recept.
@chickie, ik weet dat het vrijdag is overgemaakt, collega heeft zelfs printscreen van hun bank laten zien, dus het moet er zo zijn... ik denk wel altijd, zucht das niet mijn geluk bou slank ik voel me al lichtelijk een melkkoe.. zeker als ik mezelf in de spiegel bekijk zonder kleren aan... mennnnn wat een uiers @chilleke, ja ik snap dat dus niet.... wtf denkt een zh wel niet om je te veroordelen om bv te geven, dat zouden ze hier dus nooit doen, en als ik zo een verpleegster zou hebben na de bevalling (als bv niet werkt) zou ik dr laten verwijderen bij mn bed en nooit meer terug laten komen..... ben best voor rede vatbaar, maar niet voor gefrustreerd gedrag. @froggieh, hier ook met kerstavond al cadeautjes, maar das meer omdat ik cadeautjes voor de fun heb, en ml die fles wil hebben, ik morgen mn parfum op wil en linette al dagen naar de cadeautjes onder de boom staart hahahahaha @sasje, jeeeeeeeh veel plezier met de echo meis!!!!!! @happy, adem in adem uit. ik strax boodschappen doen met mn zus en mn eigen ronde doen... morgen alleen zus met kids en 2de kerstdag met zn 3-en..... had er geen zin in het dit jaar bij mij te doen.... doe ik al 6 jaar en dit jaar niet. met als gevolg dat iedereen voor zich kerst gaat vieren..... ook goed, maar dat zegt meer over hun dan ons... van beide families
Fijne kerstavond allemaal!!!!! Sas heeeeel veeel plezier en succces! Alles is vast goed! Chick: ik ga het idd niet meer vertellen verkomen is bter dan genezen Frog eet smakelijk Sterkte met rat inslapen Doemaar: veel plezier met uitpakken hihi hier gaan ze ervanavond ook aan lalala Euhm verder: allemaal succes met laatste boodschappen koken etc etc denk wel n beetje aan jullie zelf en de ukjes in de buikjes Dikke kerstkus
Goedemorgen!! na een weekend waarin we met zijn vieren buikgriep hadden is er nu weer een beetje rust in huis. ik heb net een beetje bijgelezen, hoop dat ik alles een beetje onthouden heb. Sasje, veel plezier met de 20wekenecho! Dropje, jeej, toch het kamertje wat je wil! En wauw wat heb jijeen spulletjes in huis, leuk! ik heb alles van de twee oudste, en op twee gekregen rompers na nog niks voor de baby. Lovepeet, nog gefeliciteerd met je jarige dochter en wat leuk dat er een zusje bijkomt! Mamavand, fijn dat het goed gaat! En wat een mooi bescheiden buikje! Froggieh, wat een mooie muurschilderingen maakt je schoonmoeder! Fijn dat jullie al een naam hebben! Wij hebben nog geen jongensnaam en ik heb een voorgevoel dat het een jongen wordt. wordt er een beetje zenuwachtig van ook al hebben we nog even. Flesvoeding: het is moeilijk maar laat iedereen lekker kletsen! iedereen roept wel dat bv het beste is, maar het beste is dat je doet wat voor jou goed voelt. Bv gaf mij veel stress met een baby met reflux en op fv overstappen was de beste keus ooit! Ga er nu dus ook echt niet aan beginnen. Doemaar, balen dat je salaris pas na de kerst op je rekening staat! Ondanks dat succes met shoppen en vanavond veel plezier met kado's uitpakken! Iedereen: hele fijne kerstdagen!!
"even" teruggelezen... @happy; wat heerlijk dat je de kleine voelt en ml ook @dropje; wauw mooie buik!!! @mamavand; jee mooie buik!!! @erin; mooie buik hoor!!! @doemaar; ook al zo'n mooie buik!!! @sasje; veel plezier en hoe is het gegaan??? @tillen en sjouwen; mijn vriend wil niet dat ik nog zware dingen til of sjouw dus wat dat betreft lekker rustig voor mij de babykamer staat nu alleen nog een schildering en zorgen dat de kastjes vol komen dat is niet zo'n probleem ik voel de kleine elke dag maar helaas nog niet aan de buitenkant... laatst bij toeval 1x... daarna niet meer... de kleine is trouwens dol op muziek, als ik zing dan begint ie te "dansen" nog precies 3 weken en dan is vriendlief ineens manlief iedereen hele fijne kerstdagen!!!
Eigenlijk wilde ik er niet bij stilstaan maar toch ga ik het even met jullie delen... Vorig jaar 24 dec heb ik n onrustige nacht achter de rug met n gekke buikpijn met af en toe wat bloeddruppels.. Sochtends werddit heftiger maar ik bleef ik bed liggen... Vriendlief wordt wakker van mij gedraai want elke keer als ik weer buikpijn krijg wiebel ik in bed on de pijn op te vangen... Ik ben 13 weken zwanger... Vriend vraagt hoe lang ik al pijn heb... Eigenlijk al de hele nacht en al twee dagen daarvoor maar dat was misschien nog n restant van mn buikgriep die week.. Ik sta op om naar t wc te gaan en kan bijna niet ademen van de pijn.. Ik wist het nu: ik krijg n miskraam, het is onze eerste zwangerschap en iedereen is op de hoogte. Zo naief als ik ben: oke, dit gaat pijn doen maar het moet eruit en n vk kan nu toch niets meer doen Vriend grijpt gelukkig in en we bellen de vk.. Ik kan niet praten en ademen van de pijn dus hij doet het woord; we moeten met spoed naar zkh... Nog midden in een weeenstorm ( bleek later) ben ik gaan douchen, scheren en aankleden, met om de 2 min een wee in het zkh bleek na twee uur dat ik geen ontsluiting had en ben ik met spoed gecurreteerd En zo ben je weer thuis met lege handen en een hele heftige start van de dag... Jeetje wat is ons overkomen.... Nu een jaar later en ons mannetje stelt me gerust met zn schopjes en hartslagje.. Wat een kadootje, kerst zal dit jaar weer kerst zijn ondanks dat we ons verdriet hebben van het eerste kindje Kus mama van 3*** en van een hele mooie man in mn buikje
@clnl jawel het stond er vanmorgen.op dus flink geshopt....hihi nog 1 ding halen, was ik vergeten en.klaaaarrrr
@dropje, jeetje wat een heftig verhaal. Zit met tranen in me ogen. Gelukkig deze kerst met een lief klein schoppend kereltje in je buik! Fijne kerst allemaal
Dropje, jeetje wat een verhaal Hier, sinds gisteren heel erg veel last van diarree met krampen in me buik Zaterdag babykamer besteld, helaas word deze pas in februari geleverd, dus nog even wachten.
@dropje, hele dikke knuffel. Maar gelukkig kun je nu genieten van het mannetje in je buik... @Froggieh, Rat was idd ziek. Had het enorm benauwd. Extra med mochten niet baten. Dus voor het ventje gekozen... Nog veel te jong, hij was pas 1 jaar en 4 maanden.... @Opvang, Vraagje voor alle meiden hier die eerder al een keus hebben moeten maken voor opvang. Hoe hebben jullie dat ooit gedaan??? Wij zijn vandaag bij een KVD en een GO geweest... maar mén wat moeilijk.... Volgende week nog 1 en dan willen we gaan kiezen....
Ach dropje, wat erg zeg! Ook vanaf hier een dikke knuffel!! Happy jammer dat niks hielp, dan is dit de beste oplossing maar nog best moeilijk. Opvang, onze kids gingen/gaan op mijn werkdagen naar een kinderdagverblijf! ik ben daar nu nog steeds ontzettend tevreden over. We hebben wel voor een kdv iets verder weg gekozen, die dichtbij voelde minder goed maar dat is persoonlijk. Straks gaat mijn moeder op middelste en baby passen maar dat is puur omdat het met minder toeslagen en straks 3 kids wat duur wordt. Ondanks dat ik daar heel blij mee ben vind ik het ook erg jammer en de middelste zal het best gaan missen allemaal. Heel veel succes met kiezen, het is lastig!
Meiden ik wens iedereen goeie en fijne dagen, ik moet echt rustiger aan doen, vandaag weer aan het rommelen geweest en gister en eergisteren! Maar dat is helaas mis, ik loop de hele middag alweer met buikpijn! Ik zal dan ook wat afwezig zijn,ik moet echt rusten! Sorry voel me zo rot dat ik niet kan reageren!
Zo net thuis van een vroeg kerstetentje bij schoonmoeder. manlief legt nu onze nastuiterende kids op bed en ik ga zo op de bank liggen, ben gesloopt maar het was gezellig! mamavand, doe rustig aan hoor!! sasje, hoe was je echo? Ik hoop dat alles goed is met beide baby's!!
Lovepeet, wat leuk een meisje, gefelciteerd! Sasje ben benieuwd hoe je 20 weken echo is geweest! Dropje wat een heftig verhaal, knuffel! En een fijne kerst met het mannetje in je buik! Mvd, wat vervelend dat je je nu weer minder voelt. Ik hoop dat je een rustige en fijne kerst hebt. @ opvang, woon in utrecht, waar nog oange wachttijden zijn. Bij 5 verschillende kdv gekekn. 1 vind ik het leukste, dus daar probeer ik voor te gaan. Moeilijk vind ik het ook. Het gaat toch echt om je gevoel. @ voedingen. Waar je zelf je het beste bij voelt en wat je met liefde doet, vind ik zelf het beste voor je kind! Dus gewoon laten praten. Op mijn werk als verpleegkundige op consultatiebureau, vraag ik ook aan ouder als de bv niet meer lukt, wat ze zelf willen. Geven ze aan dat ze fv willen geven, zeg ik dat dit een goede keuze is en dat dit voor hun dan ook echt het beste is. Merk dat moeders zo'n schuldgevoel kunnen hebben en vaak niet durfen over te stappen, ook al lukt het echt niet meer. Zo zonde, vind ik dat. Alsof je met fv niet met liefde voeding kunt geven. Zelf ga ik bv proberen, maar lukt het niet, dan lukt het niet. Zonde om die kostbare tijd te verdoen met schuldgevoel, zowel voor jezelf als voor je kindje. Allemaal een hele fije kerst! Geniet ervan, met de babietjes in de buik. Toch gezellig he! Wel vreemd ja voor het laatst kerst zonder kindje.