16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Love; mooie buik hoor!!! Ik zal morgen weer n foto posten
    Cnln ik duim dat je idd spuug vrij bent! Oleee
    Doemaar: lekkerrrr oliebollen!!! Nog 1,5 dag dan heb je echo!!!
    Sas: owjeej.... Jij hebt het natuurlijk 2 x zo erg sterkte hopelijk was het gewoon ff n groeispurt en heb je er niet dagen last van
    Frog: hoe voel je nu?
    Hier: kamer besteld!!!!! Commode, kast, bedje incl matras en earosleep (babypark huis merk) en een box! Kregen 15% korting! Duurt tot 7januari! Maar twas n hoop centjes gelukkig betalen bij aflevering dus we kunnen nog potten hahaha
    En wat kleertjes gescoord + box aventflesjes 4 stuks
    Nu kunnen we beginnen met de zolder bouwen, dan de babykamer leegtrekken en in februari de kamer inrichten! Klinkt nog ver weg maar heb t idee dat het sneller gaat dan we denken
    Aankomende weken trouwens echt alle 20 wkn echos!! Toch weer n hoogtepunt!

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Owjeej mamavand wat naar!!!!! Hier ook spuigfobie kga nog liever dood! Moet je nog langs de gyn om te checken of je geen ontsluiting hebt?

3. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sasje, hoe gaat het nu? Was de bandenpijn erger door de bekkenband dan, dat je die nu niet mag gebruiken en zo lang erge pijn had? Klinkt naar allemaal. Fijn dat je mocht langskomen en fijn dat het met de kleintjes goed gaat!

Dropje, jeah, kamertje bestelt, super!! Februari lijkt nog ver weg ja maar dat is het zo. Succes met klussen en ruimen!

Mamavand, ach meid, beterschap! Hopelijk snel geen harde buiken meer want dit klinkt niet goed!

4. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @doemaar, lijkt me goed plan! Laat maar weten wanneer ;) en je moet ook weer eea meenemen he :p
    Lekker zelf oliebollen bakken!

@love, ja zo is mijn buik ook ongeveer Hihi. Moet echt weer eens foto spammen, kan niet via telefoon helaas. Beetje jammer.

@clnl, oh fijn dat je er misschien waarschijnlijk heel voorzichtig gezegd vanaf bent!

@linda, wat een verbouwing zeg. Wat gaan jullie doen in Maastricht?

@sasje, Ooh jeetje, balen dat je nu die band niet om kan. Hopelijk trekt t allemaal snel weg

@mamavand. Zit je niet mee he!? Nu ook al virus erbij. Heel veel beterschap! Digi Knuffel

@dropje, Ooh leuk kamer en alles gekocht :D
    Met mij gaat t wel al wat beter. Veel stomen, neussprayen, oordruppels en paracetamol doet wonderen haha

@hier. Vandaag gewerkt. Was lekker druk dus dag ging lekker snel. Daarna naar de McDonald's geweest. Kreeg alleen mckoket en kleine milkshake weg. Toen vol! Heb wel al hele dag door mandarijntjes gegeten (verslaafd!) had op de markt ook een lekkere warme zak vliespindas gekocht en wilde tussendoor ff snel wat pakken, gooi ik de hele zak op de grond!! Zonde!! Kan in de winkel echt niet van de grond eten :(. Dan maar weer nieuwe gehaald :D
    Met verkoudheid en oorpijn gaat t al iets beter. Hoor niks dus das lekker rustig.... :p heb nu wel super grote harde buik Pff

Fijne avond meiden!

5. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan naar winterwonderland. Is grote kerstmarkt met schaatsbaan,reuzenrad en carrousel.beetje inapres ski sfeer.
    Heb er zin in,we gaan niet zo vaak ergens met zijn 3en naartoe omdat vriend het vaak druk heeft met werk of eens een keertje lekker niks wilt doen.
    Vanaf januari sowieso elk weekend druk ivm carnaval. Maar denk dta ik dit jaar wat meer oversla.

Sasje,sorry,heb ik ergems iets verkeerd gelezen,dacht rug weet ook niet hoe ik erbij kom,hoop in elk geval dat je er snel vanaf bent.

Mijn dochter heeft straks met haar oor op mijn buik gelegen. Ze zegt dta ze kan horen wat de baby doet,hihi,zo schattig. Broertje is zich aan het wassen,nu doet hij de pyama aan. En zo verder.ik heb maar niet vrklapt dat het mijn darmen zijn die ze hoort

6. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @linda, Ooh klinkt leuk winterwonderland. En lief hoe ze dan over hun broertje in de buik kunnen hebben he, Hihi. Onze dochter geeft steeds kusjes op mijn buik voor haar broertje. Zo lief.

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik moet 11 Jan weer naar het zkh als er tussentijds wat is moet ik bellen

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @linda, en hoe was wontereonderland.... ben er vorige week met linette geweest... alleen de schaatsbaan is echt bagger, zag ik voor linette niet zo zitten hihi.

@dropje, lekker alles gekocht, en inmiddels is het nog maar 1 dag :D

@froggieh tuurlijk, heb tegen ml al gezegd dat als het echt een meid is, wij heel snel naar zn zusje gaan en dat we dan gelijk langs jullie komen om kleren in de ruilt te gooien:D en hij tegen bezoek gisteren zeggen, ach ik vind het best ze regelt het maar.;) nog 1 dag

@sasje, das mooi klote zeg die bandenpijn...ik heb het in het begin zoooo erg gehad dat ik krom liep van de pijn... pfffff hopen dat het snel weer wat afzwakt

@mamavand, zit de zw niet mee he meis.. beterschap en een dikke knuf.

@rest zometeen maar beginnen met wat afstoffen hier, zodat ik alleen vanmiddag of morgen hoef te zuigen en te dweilen. boven doe ik wel vanmorgen al dweilen..en de badkamer dinsdag... krijgen toch een slaper en ben er ineens vies van dus zodra die heeft gedoucht zet ik de badkamer in het schuim.. hoe erg ben ik...loop me op een of andere manier nu ook al te ergeren omdat ie natuurlijk ook eet, en mee ontbijt en het is echt een bodemloze put qua eten, en vind hem nu dan ook een varken.. hoe erg kun je last hebben van je hormonen haha. vanmiddag de boodschappen doen hebben we dat maar vast gedaan... hmmm volgens mij al 100 keer mn planning hier zitten te schrijven..... ;)

3 jan moet ik me weer bij een ander re-intergratie bureau melden, waar ik niet op zit te wachten, want had mn keuze al gemaakt.. wg zegt dat het een gesprek is om een offerte te krijgen, maar ik heb er meer het gevoel bij dat ze proberen te dwingen daar mn traject op te starten... en dat wil ik niet.. heb daar geen vertrouwen in.... maar ja we zullen zien.

9. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @mamavand. Rustig aan doen dus tot 11 januari.

@doemaar. Dan zijn ze wel fijn, die mannen Hihi. Ben blij als die dozen met meidenkleren weg zijn, kan ik tenminste weer verder met t kamer, dozen staan er nu in, in de weg. Als we kamertje doen staan ze tijdelijk in de keuken maar gaan uiteindelijk natuurlijk weer terug en dan lijkt t net of we niks gedaan hebben :p
    Beetje zenuwachtig voor morgen ;) ga vandaag ook ff opruimen en schoonmaken, laatste dozen kleren uitzoeken van Evelyn. En de commode uitpuilen! Vervelend dat je naar ander re-integratie bureau moet. Lijkt me ook niet echt handig tijdens een zwangerschap... Of zie ik dat verkeerd?

10. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Oh trouwens ik droom de laatste tijd zoooo vreemd....

Vande week droomde ik dat ik mijn dochter de hele dag alleen had gelaten... Voelde me de dag erna vreselijk!
    Vannacht heb ik 2x van de bevalling gedroomd!
    De eerste droom toen ging ik bevallen ergens in een lobby van een hotel, en de vk werkte maar tot 6 uur dus de baby was eruit en de rest moesten we maar zelf doen want ze ging naar huis, placenta en navelstreng mocht ml allemaal doen....
    2e droom kreeg ik een keizersnee en toen was de baby geboren... Alleen wassen nog te klein dus moest in de couveuse. Evelyn ging overal met me mee en ik ging lekker op zwangerschapyoga, maar was dus niet meer zwanger. Daarna de auto in met de hele familie, waren we weer iemand kwijt, nou ja dan maar zwemmen en jammer voor diegene die kwijt was... Whahaha slaat allemaal nergens op!

Dromen jullie ook zo raar?
    En laten jullie de kids alleen thuis (tijdens dutje ofzo) voor boodschappen?
    Kwam gister vrouw in de winkel die haar beeb dus thuis had liggen en ze ging even boodschapjes doen... :$ zou ik nooit doen. Jullie?
    Hooguit de hond voor de deur laten plassen mét babyfoon mee! Zodra mijn babyfoon geen bereik meer heeft (dat zegt ie dan) ren ik snel terug.
    Vind echt vreselijk. Nu gaat ze natuurlijk gewoon mee hondje uitlaten ;)

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggieh, ja hier ook blij als de jongens kleren weg zijn (als het morgen nog steeds een meisje is) ook hier beetje zenuwachtig.

wat betreft reintergratie bureau, mijn wg is gewoon aan het aanklooien, ze moeten een vergelijking hebben van 2 bureaus. maar ze zijn zulke vreemde dingen aan het bedenken dat ik gewoon gelijk mijn antennes uit heb staan... maar ze moeten wat want ze hebben een waarschuwing gekregen van arbo dat ze niets deden.... maar eerlijk gezegd de hele situatie is hachelijk.... ze wilde in oktober 2011 dat ik een ontbindingscontract zou tekenen omdat ze naar zeist gingen verhuizen.... ik ben daar niet mee akkoord gegaan, toen gebeurde dat met arnaud, en na verlof de zw ingegaan... dus ben per definitie mijn baan kwijt, en ik ben de enige lastpak die nog voor mijn bedrijf in maastricht in dienst is.... dus tis zowiezo een duffe situatie... maar in dit geval mijn geluk ook dat ik een vast contract had/heb;) zullen zien, zal mijn mening er toch op drukken en ze ook kenbaar maken dat ik niet in zee wil gaan met dit bureau... uiteindelijk heb ik zwart op wit dat het hun om het even is, en ik mag kiezen

ja hier ook rare dromen... paar weken geleden vertelde een vriendin van mij dat haar schoonzus haar oudste dochter alleen maar in de hand kan houden door haar keihard in het gezicht te meppen.... ja de situatie tussen dat gezin is echt hachelijk en ze gaan ook actie ondernemen.
    maar ik ben daar zo van onder de indruk geweest dat ik er blijkbaar ook van ging dromen... ik droomde dat ik linette dus keihard sloeg... maar was zo reeel dat ik gewoon compleet over mn toeren wakker werd en er nog 3 dagen mee rondliep... :( gewoon te erg
    en nee zou mn kinderen nooit alleen laten zo klein... had het er toevallig laatst over met een din dat iemand dat deed.... maar ik vind/vond 100meter lopen om de vuilniszak weg te brengen al een issue haha

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Doemaar ben heel benieuwd met welk aanbod ze komen het is en blijft n bizare situatie natuurlijk
    Nog maar 1 dagje voor jullie!!! En fijn dat jullie kleertjes ruilen!!! Scheelt n hoop!
    Dromen: hou op schei uit! Droom minimaal 4 verschillendenper nacht en ml zegt dat ik n boek moet schrijven! De meest bizare dingen die nergens op slaan! Lag vannacht in t ziekenhuis met iets merkwaardigs en iedereen kwam langs en ging lekker roken op mn kamer ???? En ondertussen ging ik af en toe in mn rolstoel naar mn werk in mn pyama??? Sloeg helemaal nergens over en wat daarna gebeurde laat ik maar achterwege had met motorrijden te maken en bergen beklimmen
    Kind alleen laten; hier zitten ze al: ja neem zo webcame dan kun jenlekker weg en je kind nog zien.... Euhh nee ik ga niet weg en laat mn kind niet alleen stelletje idioten, als de nood hoog is heb ik nog altijd buren of fam die ff snel kunnen opletten

13. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Doemaar, wat ben je toch druk meid! Ach zo is de dag wel snel voorbij! Balen dat wg niet echt meewerkt en je nu naar een ander buro moet.

Froggieh, fijn dat het iets beter gaat. Succes met ruimen!

linda, leuk, winterwonderland, veel plezier!

dromen: ik droom ook de gekste dingen en als ik wakker wordt voelt het heel echt.

Kind alleen laten om boodschappen of iets te doen heb ik nog nooit gedaan. Lijkt me zo eng. Buurvrouw fietste altijd naar school als de jongste op bed lag. Maakte zich nergens druk om. ik zou bang zijn dat er thuis brand uitbreekt of ik bijv aangereden zou worden. Niemand die weet dat er een baby alleen thuis ligt. ik ben wel benieuwd hoe ik het zo moet doen as de baby moet slapen en ik naar school moet voor de oudste maar ga de baby zeker niet alleen laten. Heb gelukkig een lief buurvrouwtje die graag wil oppassen dus dat komt vast goed.

14. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @doemaar, aha zit dat zo. Fijn die wg altijd.
    Heb net de laatste dozen kleren doorgespit van dochter. Hebben ruimte gemaakt in de gang en daar staan ze nu ff, baby kamer lijkt nu bijna opgeruimd haha. Als ik dan die kleertjes allemaal weer zie denk ik ach jammer dat t geen meissie is! Zoveel leuks :p

@dromen. Ben blij dat ik niet de enigste ben haha.

@kind alleen laten, zal ze nooit alleen laten, alleen dan voor de deur snel hond laten plassen, heb een eigenwijze hond die niet in de tuin plast...
    Maar zal nooit huis uit oog verliezen, vreselijk lijkt me het!
    En als dochter naar school moet of opgehaald moet worden en beeb slaapt dan leg ik m lekker in de kinderwagen, kan die daar verder slapen ;)
    Moet ie maar aan wennen ;) kunnen lopend naar school en crèche zit ernaast :D en de vk daar weer naast :p

Hieronder de kleertjes die we tot nu toe hebben gekregen/gekocht :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,6 KB
      Weergaven:
      5
  15. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hier foto van buik. Van vandaag, dus precies 20 weken :D

16. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Whahaha nu met foto....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,5 KB
      Weergaven:
      2
  17. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Waren dus met kleertjes van Evelyn bezig, ze wilde zelf ook graag in de doos...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      2
  18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@froggieh mooie buik, lijkt nog bescheiden hoor :)
    en fijn dat jij en doemaar kleertje kunnen ruilen!

@hier druk druk morgen dus hier oud en nieuw vieren en er komen 3 kids slapen dus beetje de slaapkamers op orde maken ;) en morgen nog de laatste boodschappen doen!!
    net wel de klappers terug gebracht van de geboorte kaartjes dit is nu gelukkig ook klaar!!
    met tekst en al...enige wat nu nog moet is op zoek naar een meiden naam ;)

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggieh, voor jou maatje 50 tot en met 62 en wat 68 dacht ik...... deel 1.... staan nog 2 bananen dozen... en de rompertjes zijn er ook een stuk of 30;)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sow doemaar beetje erg veel kleding hihi!!

Deel Deze Pagina