Froggieh en Doemaar, wat handig dat jullie ruilen! En Froggieh, je hebt al wat leuke jongenskleertjes en als ik de foto van Doemaar zie heeft jullie zoontje straks de meest uitgebreidde kledingcollectie ooit! Is Evelyn alweer uit de doos anders is het zo'n verrassing voor Doemaar, haha! Froggieh, mooi buikje hoor! Sasje succes met alles, wordt vast heel gezellig morgen! Fijn dat het kaartje geregeld is. Voor de meisjesnaam moest je ml nog even overhalen toch? Ik word steeds zenuwachtiger hier. Voor de 20wekenecho maar ook omdat hier nog niks gedaan is voor de baby. Niet dat we veel moeten hoor want in principe hebben we alles. Wel moet de kamer van de oudste veranderd worden zodat de jongste erbij kan. Nieuwe kast en groot bed moeten nog gekocht. En dan ruimen en uitzoeken. En dan het kaartje en naam bedenken enz nog.
Meiden even een foto van me buikje baal enorm! Door het overgeven en diarree ben ik bijna weer plat! Ik ben 4 kilo in twee dagen kwijt! Ik hoop dat het toch goed gat daar binnen en de kleine er niet te veel last van heeft
Clnl no worries! Hier ook nog niks gedaan! Nog een grote rommel Doemaar: ow my god! Heb hier geen worden voor wat veel!!!!! Hoe kom je eraan?? Alles nieuw of ook tweedehands? Als ik dat zie mag ik nog aardig wat gaan inslaan wow!!!
Jeetje doemaar, wat een kleertjes! Hier zit alles al in dozen. En een vuilniszak. Wil je eventueel ook nog een roze en paarse deken van de prenatal? Zit er ook ergens tussen. @sasje, gewoon je man overhalen voor de naam. heeft hij ook een goede rede dat hij die niet wilde? @clnl. Ja geloof dat we dan 6x per dag van kleding kunnen wisselen haha. Evelyn is weer uit de doos, ze heeft nu al haar boeken erin gedaan, en de voetballen.... Moest dus andere doos pakken voor de kleding Ja spannend de 20 weken echo's die eraan komen! En wij hebben verder ook nog niks gedaan voor de baby, behalve wat kleertjes haha. Hoop in week 3 te ruimen en verven @hier. Dochter gaat straks bij oma logeren, wij gaan naar de bios! THE hobbit. Is laaaaang geleden dat we in de bios waren (minstens 1 jaar... Misschien wel 2.... Weet t nieteens meer)
@Dropje, nieuw en gehad.... nieuw gehad whatever.... tja ik kreeg van 2 mensen de jongenskleren... veel kleren hadden de kaartjes er nog aan, maar heb alles vorig jaar toen gewoon gewassen.... 6 wasmachines minimaal hahaha @froggieh, ik heb nog een roze met witte deken... maar t mag hoeft niet hahaha. heb nu al voorpret met die kleren en ja ook hier kan er 6 keer per dag van kleren gewisseld worden.. minimaal en de rompertjes voor wegwerp rompertjes gebruiken ofzo... hahaha @clnl, ja je moet wat... scheelt gewoon enorm... kunnen gewoon alle meiden met zn 2-en voorzien van kleren zo ondertussen @mamavand, hoezo... er zit toch nog een behoorlijke buik hoor... ik ben ook wat afgevallen, maar ja dat valt niet op want het er al 10kg aan... miss wel 12kg... komt goed meis, die kindjes zitten veilig opgeborgen, zolang je goed op jezelf let dan gaat het met beeb automatisch ook goed
zo,hier even rust... heb wat wasjes weg gewerkt en de boven en beneden stofgezogen,daarna de propere was weg gelegd en nu ga ik nog proberen om tegen de 12ste januari een ketting te maken voor kerstcadeau aan mijn moeder... verder begint de kleine meid ferm kracht te krijgen als ik haar voel schoppen!! oh en heb het de laatste weken heel warm en s'nachts word ik wel een paar keer wakker dat ik helemaal nat ben van het zweten! ook al een hele week last van maagzuur... nog iemand last van? dromen:hier ook raar en heel werkelijk,maar soms ook erg eng en spannend!! froggiehoh leuke kleertjes!!! mooi buikje!!!echt zwanger-buikje! oh leuk de bio's!!willen we ook al zolang nog eens doen,maar het komt er maar niet van! sasje:succes met de voorbereidingen!!! doemaarok zo'n uitpuilende kast?! hier ook van dochterlief!! clnl:ach rustig aan meid!als je 1 dagje kunt werken krijg je al veel gedaan voor dat kleintje!! kaartjes worden hier door de oma gedaan en wij moeten wel nog een meidennaam zoeken... mamavand:mooie buik!!!!! die kilo's komen er wel weer bij als je wat beter bent!
Mamavand mooie buik hoor!!! En die kilos komen wel goed straks Hier trouwens nu 3,5 kilo erbij! Vind ik echt super netjes maar denk dat ik uiteindelijk de 100 wel ga aantikken ben ik bang Zal tzt weer n buikfoto oploaden
Maar denken jullie echt dat het geen kwaad kan voor de kleine. Deze foto die ik nu plaats is van afgelopen vrijdag en moet je kijken wat een verschil! Ik maak me zo zorgen! Ik voel hem wel goed bewegen, maar ben bang dat hij te weinig voedsel binnen krijgt?
Mamavand, ik maakte me ook best zorgen toen ik met 17 weken zwangerschap 12 kilo was afgevallen. De verloskundige zei mij dat ik me om de baby zeker geen zorgen hoefte te maken, die neemt gewoon wat hij nodig heeft en groeit wel door. Voor mij was het echter minder goed, werd steeds meer moe en slap.
Nee hoor geen zorgen maken! Mijn buik is al 2 weken niet gegroeid dus dat kan! Gewoon proberen veel fruit en groente te eten komt vast wel goed
Hier wil ik de meidenkleren nog bewaren. Ik zou graag 3 kids willen,vriend vind 2kids genoeg.maar doe nog niks weg.misschien als we nu een betere start maken dat hij van gedachte veranderd. Winterwonderland was leuk, erg koud zeker bovenin het reuzenrad.marit ging er helemaal van glunderen.we zijn 2keer erin geweest(en waren blut). Mooi buikje, het kindje neemt wat hij nodig heeft,je hoeft alleen zelf je weer wat sterker te voelen,gaat het nu weer? Heb via marktplaats een wiegje gekocht en een nieuwe lodger wrapper. Dan heb ik bijna alles wat wenodig hebben op de garderobe na,bij marit kreeg ik van 2 mensen met elk 2dochters de kleren dus haar kast puilt idd net zo uit als de kast op de foto. Nu hebben we geen aanvoer,dus moet tzt zelf nog wat shoppen. Maat 44 en 50 kan ik een boel van gebruiken, die kleine dingen zijn veel van nijntje en of saaie beige pakjes. Alleen de bloemetjesrompertjes moet ik toch maar eruit halen. Sas ik heb bewondering dat je het bij jou thuis doet,moet er niet aan denken. Al dievoorbereidingen pfff. Dus bewonderi g voor iedereen die morgen gasten gaat ontvangen!! Ik ga morgenmiddag ff een dutje doen en hoop dat ik het dan trek tot 12 uur
Alvast voor jullie allemaal een hele goede jaarwisseling! Het wordt in ieder geval voor ons een heel bijzonder nieuw jaar . Hier flink verkouden en niet lekker geweest dit weekend. Morgen ochtend werken. In de middag gaan we naar vrienden toe om oud en nieuw te vieren. Tot in het nieuwe jaar!
Tweede helft mei 2013 mama's lijst 14 mei - Sasje24 26j; 1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - DNA86 26j; 1e kindje;zh; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - LoPi 34j; 1e kindje; zh; bv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Mothertobe1; 1e kindje; zh; bv 20 mei - Happy2013 29j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 25 mei - Chickie 33j; 1e kindje; zh; fv 25 mei - DeemJes 33j;3e kindje; thuis; fv 25 mei - Dreamer83 29j; 2e kindje; zh; bv 28 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 28 mei - Ineke1983 29j; 2de kindje; zh ks; bv 28 mei - Kiwi1405 27j; 1e kindje; zh; bv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j; 1e kindje; zh; bv 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 7 Jongens: 12 * 09-12-2012 Mauw - zoon L.evi* geboren met 18 weken Afspraken 31-12: Love081986 - 20 weken echo 31-12: LoPi - 20 weken echo 31-12: Doemaar - 20 weken echo 31-12: Froggieh - 20 weken echo 02-01: Happy - 20 weken echo 02-01: DeemJes - 20 weken eho 03-01: Happy - VK 03-01: MamavanMarouan - 20 weken echo 04-01: MamavanMarouan- controle vk 04-01: Kiwi1405 - 20 weken echo 04-01: Djtje - 20 weken echo 07-01: 83linda- 20 weken echo 07-01: Sasje24- controle gyn 08-01: Chilleke - controle vk en 20 weken echo 08-01: clnl- 20 weken echo 09-01: Dropje26 - 20 wkn echo 10-01: Appeltje1985 - 20 weken echo 10-01: LoPi - controle vk 10-01: Doemaar - vk 11-01: DNA86 - 20 weken echo 11-01: Mamavand -20weken echo 11-01: Chickie - 20 weken echo + anesthesist 16-01: Erin79 - controle vk 17-01: Appeltje1985 - 5e echo 21-01: Chickie - 2D pretecho 04-03: Chickie - 3D/4D pretecho nou dames op naar een goede 20 weken echo morgen ik hoop dat alles goed is heb vandaag nog even mogen spieken ivm heftige buikpijn, hoogstwaarschijnlijk mijn crohn, ontstekingsgetallen verhoogd... dus hopelijk snel aan de meds (die kunnen gelukkig geen kwaad voor beeb) maar beeb maakte het vandaag nog goed gelukkig en damn wat een kleertjes doemaar hihihihi en een mooi buikje gezien, wat ben je mooi slank (me=jaloers )
Ja veel plezier allemaal bij de 20 weken echo morgen. Leuk 4 tegelijk! Geniet er lekker van en hopelijk is alles goed met de babys.
Goeiemorgen!!! Spannend de 20 wkn echos!!!! Ik leef en duim net jullie mee! Ik moet zelf gewoon controle bij de vk! Benieuwd of ze t hartje nu wel kunnen vinden! Angelsound lukt het al amper gelukkig heb ik n heel drukke man daarbinnen dus maak me geen zorgen Nog meer dan een week en dan zelf de 20 wkn echo! Ik kan niet wachten om weer te gluren naar ons kleintje Vanmiddag ff n goeie middagdut doen van 2 uir lang anders halen we 12 uur niet haha
@dropje, tuurlijk lukt het een vk het hartje te vinden, wij hebben als zwangere een huis tuin en keuken dopler, hun hebben er 1 die 600x meer versterkt... en voor hun is het hun werk voor ons... wij zijn amateurs @love jaaaaaaa vandaag eindelijk mogen we.... froggieh, lopie jullie ook veel plezier met de 20 weken echo @djtje, jij ook een goede jaarwisseling en voor je gezin natuurlijk @mamavand, ik zie geen verschil hoor, zwart kleed af geen zorgen meis echt niet nou hier tot diep in de nacht discussie met ml.... die wil dat ik nu eens korte metten ga maken en evt een hbo studie er naast ga doen.. bah en ik heb echt een hekel aan studeren.. zeker als ik zie dat hij er aan onder door gaat zowat... of dat ik mn plannen voor een eigen zaak nu eens wat serieuzer ga nemen... en mn wg eens ga aanpakken... voor een deel heeft hij zeker gelijk, maar voor een deel slaat hij de plank volledig mis en is is het doel volledig voorbij geslagen met hetgeen hij allemaal niet voor ogen heeft.. tis een lang verhaal heb ook niet echt zin om me het hier allemaal neer te zetten, maar er is genoeg gezegd waar hij over na moet denken en ik over na moet denken.. niets negatiefs aan hoor dus geen breuk of wat voor dingen dan ook, maar gewoon hoe we het nog beter kunnen maken voor ons als gezin nou zo douchen en aankleden, ik dacht dat 1 fles zonnebloemolie genoeg was voor het kleine frieteketeltje, maar heb toch nog een fles nodig anders geen oliebollen... fijne dag.. tot later
Doemaar lastige situatie met ml over de 'toekomst' die gesprekken zijn hier ook overmatig geweest... Je moet doen waar je, je goed bij voelt en als je mijn mening wilt (al wil je hem niet, ik geef m toch) lekker wachten met die hbo studie tot de kids op school zitten... Ik zou nu genieten van de kindertijd, die eigen zaak kan altijd nog. Als jullie je natje en droogje gewoon hebben dan zou ik me nu ff daar niet zorgen om maken het aankomende jaar Hopelijk na de bvallig etc etc heb je straks n leuke bijbaan (partime) en na drie jaar weer ambities opbouwen Ik zou r n moord voor doen! Ik zit nu op t punt in mn carriere dat ik door moet gaan en niet minder kan werken mede ook doordat ml doodongelukkig op zoek naar iets nieuws is.. Ik zou willen dat ik nu n keuze had en kon kiezen voor mn kleine maar dat gaat ff niet Vorige keer kon vk het met geen mogelijkheid vinden terwijl t mij wel lukte met de as! Maar je hebt gelijk ik miet vertrouwen hebben in de vk hahaha Ow meiden ik gaff klagen: ik heb t al eerder genoemd maar ik heb me toch zo'n pijn in mn billen dat ik er niet van slaap niet kan lopen en nu op t punt ben dat ik wel kan janken! Als ik in bed lig kan ik niet meer omdraaien van de pijn als ik opsta uit n stoel heb ik hulp nodig tis vreseljjk..... Ga maar aan de vk vragen wat het is want ik trek het niet meer... Zo en nu n bakkie
@dropje thx.. maar als ik nu nog 4 jaar ga wachten tot nummer 2 ook op school zit ben ik over de 40.... ben nu 37 en wordt in aug al 38... ik zit op een studie van 4 jaar echt niet meer te wachten, maar deeltijd een jaar 2 jaar kan ik nog wel opbrengen... en ik zit nu in de ziektewet nog, en ben in de positie dat ik mijn werkgever laat betalen, die moet tenslotte van me af dus het komt er eigenlijk op neer, ga ik weer ergens werken om maar te werken of ga ik werken, leren en er beter van worden.. meer verdienen minder werken