Jeetje lopi wat heftig..... Hebben ze niets gezien bij vorige echo? Heeel veel sterkte de komende dagen dikke knuffel Zet ons allemaal even met beide benen op de grond...
Lieve lopi, heel veel sterkte de komende dagen! Dit is geen leuk nieuws en wat je misschien ook niet meer verwacht. We denken aan je! Digi knuf
och neeeee lopi.... meisje toch wat een beroerd begin van het jaar is dit voor jullie.. en wat een slecht einde van 2012. heel veel sterkte, en een dikke knuffel voor jou en je man
@babykamer. Wij zij. Toch ondanks het ziek zij. Er aan begonnen. Ik hoop dat we het eind deze week klaar kunnen krijgen. @20 weken echo ik zag goed nieuws. @ lopi, ik zag dat het bij jullie helaas niet goed is. Ik wil jullie onwijs veel sterkte wensen! @ all zijn jullie er al over uit wat jullie gaan doen, bv of fv?
Doemaar: dankjewel! ik wilde het zelf doen, maar was er nog niet aan toegekomen. morgen om half 9 weer naar het ziekenhuis. ik houd jullie op de hoogte, maar weet nog niet wanneer dat zal zijn. bedankt voor alle wensen, het helpt niks, maar toch ook weer wel
Oh nee Lopi wat een vreselijk nieuws Ik wens je ontzettend veel sterkte! Dikke knuffel meid! Ik wil ook graag iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen, al klinkt het natuurlijk raar na het nieuws van Lopi. Hopelijk brengt 2013 een heleboel mooie dingen! Ik ben natuurlijk ook erg blij voor degene die een goede 20 weken echo hebben gehad, weer een mooie mijlpaal bereikt. Doemaar en Lovepeet gefeliciteerd met jullie meisjes. Mijn goede voornemen is om dit jaar meer te komen kletsen!
Tweede helft mei 2013 mama's lijst 14 mei - Sasje24 26j; 1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - DNA86 26j; 1e kindje;zh; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - LoPi 34j; 1e kindje; zh; bv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Mothertobe1; 1e kindje; zh; bv 20 mei - Happy2013 29j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 25 mei - Chickie 33j; 1e kindje; zh; fv 25 mei - DeemJes 33j;3e kindje; thuis; fv 25 mei - Dreamer83 29j; 2e kindje; zh; bv 28 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 28 mei - Ineke1983 29j; 2de kindje; zh ks; bv 28 mei - Kiwi1405 27j; 1e kindje; zh; bv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j; 1e kindje; zh; bv 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 9 Jongens: 12 * 09-12-2012 Mauw - zoon L.evi* geboren met 18 weken Afspraken 02-01: Happy - 20 weken echo 02-01: DeemJes - 20 weken eho 03-01: Happy - VK 03-01: MamavanMarouan - 20 weken echo 04-01: MamavanMarouan- controle vk 04-01: Kiwi1405 - 20 weken echo 04-01: Djtje - 20 weken echo 07-01: 83linda- 20 weken echo 07-01: Sasje24- controle gyn 07-01: Femya - 20 weken echo 08-01: Chilleke - controle vk en 20 weken echo 08-01: clnl- 20 weken echo 09-01: Dropje26 - 20 wkn echo 10-01: LoPi - controle vk 10-01: Doemaar - vk 11-01: DNA86 - 20 weken echo 11-01: Mamavand -20weken echo 11-01: Chickie - 20 weken echo + anesthesist 14-01: Appeltje1985 - 20 weken echo 14-01: Appeltje1985 - 5e echo 16-01: Erin79 - controle vk 21-01: Chickie - 2D pretecho 04-03: Chickie - 3D/4D pretecho
Hee meiden, al een beetje bij gekomen van oud en nieuw? De goede voornemens vliegen om mijn oren. Jullie nog goede voornemens? Mijn goede voornemen om een gezonde baby ter wereld te brengen. @mamvand. Wij doen fv. Borstvoeding bij onze dochter was eerste week hel! Komt helaas niks uit mijn brosten, dus nooit meer proberen voor mij. Als ik wel genoeg melk zou hebben dan zou ik zeker voor bv gaan! Maar dochter is prima groot geworden met de fles, en ik, mijn man, mijn broer en zwagertje ook gewoon doen waar jij je goed bij voelt. @lopi, sterkte morgen ochtend! Lief dat je ons op de hoogte blijft houden. Zal een kaarsje voor je branden. Liefs! @hier, heeft iemand een wondermiddel/recept tegen verkoudheid tijdens de zwangerschap... Wordt er nu toch wel moe/gek van. Hoofd zit zo vol, heb zo'n hoofdpijn... 2013 begint goed... Kan gelukkig alleen nog maar beter worden
Uit mijn hoofd even wat reacties: Mamavand wat vervelend dat je het zo rustig aan moet doen, ik hoop dat het snel beter gaat en je kan genieten van je zwangerschap zonder al te veel zorgen! Sasje wat leuk een jongen en een meisje, dat lijkt me echt heel erg leuk. Froggieh fijn dat je vader je zo helpt met het werk, hopelijk voel je je snel weer beter! En ik las iemand met pijn van de billen, zo begint de bekkenpijn bij mij ook altijd en daar moet je echt mee naar de fysio! Ik ben het verder weer vergeten, sorry... Vorige week vrijdag heb ik een controle in het ziekenhuis gehad, bij de eerste zwangerschap had ik zwangerschapsdiabetes, dus kreeg ik een glucose tolerantie test. Deze was gelukkig goed! Daarna een gesprek bij de gynaecoloog gehad en als verrassing kreeg ik ook een mini echo, zo leuk om het kindje weer te zien! Volgende week maandag de 20 weken echo, spannend maar ook leuk om te zien. Ik ben zo benieuwd of het een meisje is... Verder nog niets aangekomen, nog steeds 4 kilo kwijt, maar mijn buik groeit prima, dus ik maak me geen zorgen.
Je mag de neusspray met xymethazoline (ofzoiets) voor een week gebruiken als je zwanger bent, staat in de bijsluiter. Misschien geeft dat een beetje verlichting?
Lopi ik denk aan je en brand een kaarsje voor jullie... Voornemens: idd gezonde zoon op de wereld zetten, en lief zijn tegen mn vriend, kan zo lekker katten tegen hem hahaha en ik ga proberen niet meer te doen Bv/fv heb ik al eerder iets over geschreven: fv gaan wij doen... Krijg nog bijna dagelijks verwijten naar mn kop, probeer t onderwerp te vermijden, lukt niet echt.. Met de feestdagen zijn al mn schoonzussen over me heen gevallen (allemaal kinderloos 0,0 ervaring) en niemand die die aanval stopte en ik zelf sloeg dicht heb dus weer jankend in bed gelegen rotwijven!!! Bilpijn; ja ik ga fysio opzoeken want het wordt nu alleen maar erger en nIet minder Doemaar heb je nog n echofoto? Ik zal zo ff n buikfoto uploaden Frog; jeetje nog verkouden... Kan een zw kwaal zijn en geen verkoudheid... Heb je al met een opengesneden verse ui naast je bed geslapen?
Wat afschuwelijk zeg van je schoonzussen! Ik denk dat je echt tegen ze moet zeggen dat je dit niet leuk vindt, evt door een mailtje of een smsje. Het is jouw keuze en dat heeft iedereen maar te respecteren! Het is echt niet aan een ander om daarover te oordelen. Ik vind het echt naar voor je! Er zijn speciale bekkenbodem fysiotherapeuten, die kunnen je heel goed helpen! Eén tip is om te proberen je heupen in dezelfde stand te houden, niet met je benen over elkaar gekruist zitten, bij omdraaien in bed je benen bij elkaar houden in dezelfde stand, nooit op 1 been leunen, altijd op twee benen staan en bij traplopen proberen je heupen niet te draaien, maar evenwijdig aan de treden te houden. Zo vererger je de pijn niet.
Tja ik ga er wat van zeggen zodra t onderwerp weer ter sprake komt ben nu genoeg boos en heb nu genoeg argumenten Thanks voor je tips!!!! Ik merk idd dat ik niet op 1 been kan staan, bijv met schoenen aantrekken moet ik echt zitten, omdraaien in bed lukt alleen nog als ik mijn knieen optrek en dan omdraai... Blijft bizar die bekkenpjjn hoop dat ik wel tot t einde kan blijven werken
Nou weet je dropje,ik twijfel enorm. Ik heb bij me zoontje 9. Dagen geknokt voor bv maar hij wilde mijn borst niet pakken! Dus uiteindelijk fv gegeven! Nu twijfel ik wat ik moet doen, aan de ene kant wil ik het wel proberen ik ben thuis en heb dus alle vrijheid daarin! Maar ik vraag me af als het ook zo loopt als bij Déan of ik dat wel wil! Dus ik twijfel enorm!
Meiden we zijn bezig gegaan en de kamer ik bijna af! Ik heb nog wat sterren besteld en die heb ik nog niet binnen! Mijn man heeft nu het gereedschap niet bij de hand om de cijfers op te hangen! Ik wil nog een schemer lampje kopen voor in het vensterbankje! En ik wil nog een kleedje kopen voor op de grond en een leuke mand voor de luiers! Dus bij deze een voorproefje van onze kamer voor onze kleine man!