Oh lopi, wat een vervelend en verdrietig nieuws. Ik wens je veel succes en sterkte wensen! Dikke kus voor jou!
@dropje, ja verkoudheid gaat maar niet weg! Ga toch echt die ui eens proberen. Ben alleen bang dat ik dan alleen maar moet tranen. Kan erg slecht tegen haha, maar ja op dit moment wil ik alles wel proberen! Kan een gewone ui? Of moet t een speciale zijn? Wat vervelend van je pijn! Morgen direct fysio zoeken dus! En wat een k#t schoonzussen! Wie zijn zij om erover te oordelen. Kan zo slecht tegen zulke mensen. @mamavand, wat een superleuk kamertje! En fijn dat ie bijna af is! Wij moeten nog steeds de laatste troepjes eruit halen, dan verven etc etc. Wilde dus afgelopen dagen wat doen maar voel me zo kut. Morgen kan ik gelukkig thuis blijven en gaat de kleine weer naar kdv. Dus hopelijk doet dat me goed. En voor zekerheid ff dokter bellen. Misschien bestaat er toch een wondermiddel wat mag.... @femya, heb al weekje die neusspray gehad, dus nu weer zoutoplossing. Helpt voor 5 minuutjes
Gewoon zo'n dikke gele ui of twee pakken doorsnijden vlak voor je gaat slapen in n bakje naast je hoofd en na 10 min ruik je het niet meer en wordt je hopelijk wakker met n vrije neus!!
Owja over die schoonzussen die zijn nu sinds kort ook bezig met kinderwens en volgens mij jaloers... Al heeft t bij ons 2 jaar geduurd, twee operaties, eilleider weg, en 3 Miskramen later dus snap niet waar ze jaloers op zijn
Thnx dropje, ik ga t proberen! En vrouwen zijn daarin toch wel apart... Heb een vriendin die nooit haar kind naar een kdv verblijf zou doen en vond het niet kunnen dat onze dochter er wel heen ging blablabla. Puntje bij paaltje gaat haar dochter over 2 weken naar het kdv! En ineens was het goed... Zolang ze zelf niet in die situatie zitten weten ze het niet! Tot ze wel in die situatie komen en dan kijken ze heel anders tegen bepaalde dingen aan hoor. Als die eenmaal zwanger raken en hun kind krijgen piepen ze wel ineens anders. Dan "zien" ze die dingen hoe jij ze nu ziet. Kan nog wel talloze voorbeelden opnoemen haha.
Ja echt he!!! Al die meningen kunnen me gestolen worden!! Kennen jullie deze al: "in mijn tijd was het allemaal heel anders, in mijn tijd was dat niet zo" aaaaghhhhh nee in jullie tijd aten jullie allemaal rauw vlees dronken alcohol, rookte steevast door en sliep de baby op de buik jajajajaja die kennen we nu wel!!! Suus gaat slapen suus is chago haha Frog ben benieuwd of t helpt truste! Meiden met 20 weken echo morgen: heeeeel veeeel succes!!!
Allemaal nog de beste wensen voor 2013! Heb niet alles terug gelezen hoor... dus sorry als ik iemand vergeet of iets gemist heb! @Froggieh, dat luierpakje met die 2 auto's heb ik ook gekregen! @Doemaar, een meisje wat leuk!!! @Lopi, nee! OMG! Wat erg voor jullie! @Dropje, laat die schoonzussen lekker in de modder zakken met hun jaloezie! @hier, morgen ben ik jarig. En ik heb er geen zin in hihi, ben de feestdagen zo beu! En ik heb zoveel last van brandend maagzuur, jullie ook?
Chickir gefeliciteerd met je bday!!! Maagzuur geen last van... Neem je rennies? Dat helpt mij altijd Goeiemorgen iedereen gaaaaap
@femya *zwaai* @lopi, geen probleem meis... succes zometeen, en tja, heb er geen woorden voor je verwacht in een later stadium geen ellende meer, maar je weet ook dat het helaas toch gebeurd... @chickie ja hahaha, ml wel wat teleurgesteld, maar dat komt gewoon door de geschiedenis en dat is ok, hier is er ruimte voor.... ik weet ook nog dat hij een beetje sip was toen arnaud een jongetje bleek te zijn want toen had hij graag nog een meid erbij gehad....tja tis een beeld die je hebt in je hoofd, maar dat komt wel goed.. geef m wat tijd. nope geen last van brandend maagzuur... rennies allleen bij nood gebruiken, das gewoon heel slecht voor je maag @mamavand, leuke babykamer hoor @dropje, och wat een wijven zeg. als je het niet direct kan zeggen omdat je dichtslaat, ben ik het met femya eens en gewoon per sms... en zal ze dan ook benadrukken hun mening voor zich te houden tot ze zelf een kind op de wereld hebben gezegd. ik heb 2 weken lang aangeklooid met bv met linette en het werkte niet, na 5 dagen al bijvoeding gaan geven en met 2 weken volledig fles... en doe weer hetzelfde als het werk prima zo niet met fv worden ze ook groot... @froggieh, zal ergens in februari/maart zijn als ik die kant opkom.... en wat ook helpt is een bakje dampo/vicks in kokend water op je kamer zetten, of er gewoon mee stomen
goedemorgen! eerst en vooral:voor iedereen een geweldig 2013 toegewenst met heel veel geluk en natuurlijk een prachtig wondertje!!!! hier nieuwjaar gevierd bij s-ouders... lekker gegeten,maar heb 22u gehaald en toen ben ik echt mijn bedje ingekropen!we zijn blijven slapen bij de s-ouders en het was wel gezellig en de volgende dag hebben we de broer van vl nog de beste wensen toegewenst en nog een klein hapje gegeten bij de s-ouders en rond 16u zijn we naar huis gekomen.... daar vonden we onze haan sjarel ziekjes en hij kon/wou niet meer lopen,dus wij dachten dat hij ging sterven,dus hadden hem in een doos apart binnen gezet en bij wonder heeft hij de nacht goed doorgebracht en zit hij alsnog heerlijk te kraaien maar hij wil nog niet lopen,dus dadelijk een bezoekje naar de dierenarts! hier voor de rest alles goed,maar heb sinds gisteren veel last van bandenpijn en al een hele week last van maagzuur,dus de flessen melk vliegen er hier door,echt vervelend!!!! ons meisje begint actiever en actiever te worden en zodra vl zijn hand op mijn buik legt ligt ze muisstil hihi dropje:fijn dat alles goed was bij de vk!!! hier s'avonds ook wel wat last van rugpijn,maar een kersenpitkussen helpt bij mij wel eens. froggieh:fijn dat de beeb geslaagd is voor de apk!!!! komt nog wel dat je die schopjes beter gaat voelen!! tip tegen neus vol snot->een gesneden ui naast je bed leggen!snot komt er zo uitgelopen!oh lees het al,je hebt de tip al gehad en gaat het even proberen...hopelijk helpt het! tweety:welcome back!fijne vakantie gehad? doemaarok een goede controle...fijn!! lopi:jeetje ik schrik ervan!!!!heel veel sterkte meid!!!! een waterhoofd kunnen ze wel nu al behandelen,maar van de rest ken ik niks... mamavand:hier word het een combi van bv en fv! weet dat ik bij mijn vorige 3 kids niet genoeg had,maar nu ga ik dus bijvoeden met fv...als het mogelijk is.. mooi kamertje al!wij gaan ook die lichtgevende sterretjes plakken,vind ze zo leuk! femya:fijn dat je probeerd wat meer te komen kletsen!alle dat zou ik leuk vinden! hoe gaat het met je?voel je je al wat beter meid? fijn dat je een mini-echo hebt gekregen!!!altijd leuk! chickie:hier ook helaas zoveel last van maagzuur,en dat al een hele week,maar een groot glas melk en wit brood helpt,geeft echt verlichting! gefeliciteerd en geniet ervan!
Lopi veel sterkte vandaag brand een kaarsje voor je! Bv/fv begin met bv maar ga zodra het niet gaat niet moeilijk doen en gewoon over op fv Froggieh vervelend verkoudheid... Geen tips helaas. Femya wat leuk onverwacht mini echo en fijn dat je geen last van diabetes heb Dropje... Die weten gewoon echt niet wat ze lullen ... Niets van aantrekken hoor.... Achterlijke mensen Wat vervelend die bekkenpijn... Manavd zal gewoon kijken als de baby er is...u Mooooie kamer, mooie kleuren zeg!!! Jullie zijn al ver klaar Froggieh idd makkelijk roepen van te voren ik ga nooit dit of dat.... Eerst maar eens zien idd Dropje ja dat is ook vermoeiend ... Constant verdedigingen pfff Chickie gefeliciteerd met je verjaardag!!! Gelukkig geen last van, maar bij Gijs vooral op eind gehad... Bij mij werkte melk goed og bij Sophie ook zie ik Sofie leuke jaarwisseling heb je echt door het knallen heen geslapen haha! Wat leuk wen haan, fijn dat hij de nacht heeft gehaald. Hebben jullie ook kippen? Verder zag ik hoop nieuwe geslachten bij komen... De meiden trekken wel bij Verder hier zo druk... Wat gewoon niet echt tof meer is... De verbouwing trekt veel energie kan niet wachten tot het klaar is... Verder kamer voor Gijs besteld deze komt in februari. En volgende week dinsdag weten we als het goed is wat het word dus kam ik eindelijk wat gaan kopen voor de baby (nog niet gedaan ) dus die behoefte heb ik wel... Maar begint gelukkig op te schieten boven Nou moet volgende week ml naar China voor een week (hopelijk niet langer) dus zie daar wel tegen op... Is best zwaar denk ik... En Gijs id echt aan jet puberen op moment... Maar we zullen zien...
Goede morgen meiden, @lopi succes! @dropje, helaas, ui heeft niet geholpen. Ik rook m niet eens!... Zelf met me neus in t bakje gebeurde niks Wel een goede als ik het bed alleen wilt... Ml kon er niet tegen. @de rest, ga straks even lezen. Moet om half 10 bij de ha zijn. Sinds vannacht ook knallende oorpijn erbij. Gaat lekker hier. Ben helemaal klaar mee.
goedemorgen meiden!! Chickie, gefeliciteerd!! Lopi, heel veel sterkte vandaag, ik denk aan je!! Dropje, laat iedereeen maar kletsen, hun tijd komt nog wel. Hoe moeilijk het soms ook is hoor. Onze oudste was het eerste kind in de fam en vriendengroep. We hebben dus ook veel meningen gekregen waar ik vaak slecht tegen kon. ik heb inmiddel wel gemerkt degene die het hardst roept iets niet te gaan doen, doen dat juist wel! Mamsvand, wauw mooi kamertje zeg!! Chilleke, succes nog even met de verbouwing! Froggieh, ik gebruikte bij erg verkoudheid een keertje de kinderneusspray 2 tot 6 jaar met een klein beetje xylo. Mag best en hielp veel. hoop dat de huisarts kan helpen!
goedemorgen meiden, @lopi heel veel sterkte vandaag!!! @ bv/fv ik ga ook fv geven!! dit zeker omdat ik er 2 krijg maar anders sowieso ook!! ik vind dat veel te veel gedoe dat bv geven ik vind het super als mensen het willen/kunnen geven en dat moet ook iedereen lekker zelf weten maar ik ben daar niet het type voor!! ik wil nog wel een beetje kunnen gaan en staan waar ik wil want je wordt al zo beperkt emt een kleintje en met bv nog meer hihi! en ik ben ook niet het type wat in de stad ergens gaat zitten om bv te gaan geven...dus dan laat maar @hier nog steeds bezig met op te ruimen bleh!! zometeen stofzuigen en dweilen en glas weg brengen en krattenbier weg brengen! gauw naar kruidvat shampoo halen want die is op en dan ga ik vanmiddag eens ff alles op orde stellen omtrent eigen zaak hier thuis want jaar moet afgesloten worden
Hii Net bij ha geweest, oorontsteking, voorhoofdsholte ontsteking etc etc. Dus heb antibiotica. Hoop dat ik er nu echt vanaf kom. Hoofd bonkt helemaal. Ik ga ff onder dekentje. Fijne dag meiden