pfff ik wordt helemaal gestresst van een meidennaam te zoeken ik wil dat manlief MIJN meiden naam leuk vind hihi!!!!! ik vind niks anders leuk
Sas: hihi wij hebben nog steeds uberhaupt geen naam dus je staat 1:0! Hier: al hele dag hoofdpijn om u tegen te zeggen al 2 paracetemol genomen die totAal niks deden vanmiddag weer geslapen niks helpt prop me vol met eten en drinken... Niks helpt kga zo maar weer tukken
Lopi, Heel veel sterkte! Wat een rot situatie. Een hele dikke knuffel! Wij hebben ook bewust gekozen om de combitest niet te doen. Love... (Weet je naam niet meer precies) ja wij zijn bij een plaatsje bij hurghada geweest. Heerlijk. Elke dag 27 graden en een klein windje wat goed te doen was. Goed kunnen snorkelen, zonnen en rusten. En daar voelde ik de kleine ook voor het eerst heel bewust, heerlijk! Wij hebben ook nog geen namen... Wel een beetje over na aan het denken maar nog geen duidelijke naam in gedachten... Eerst volgende week de 20 weken echo en dan zien we verder.
Leuk weer een jongen.... Ja hebben ook nog wel tijd voor een naam maar ja hihi. Morgen avond naar gemeentehuis om erkenning te regelen
Sasje, dat van die erkenning moeten wij ook ng regelen ja. Wij zijn niet getrouwd en willen niet nu snel nog even trouwen.
Das ook toevallig! Wij hebben het net gedaan bij gemhuis! En zijn daarna lekker uit eten geweest! Ml heeft gezegd dat hij wil trouwen als t kleintje er is! Dus dat doen we dan!
Hii meiden. @lopi. Wij hebben ook bewust geen combitest gedaan. Vind nog steeds zo erg voor jou en je man. En heb wel t gevoel dat je er vrij rustig onder bent? Athand zo kom je hier over. Vind maar knap hoor! Sterkte @ erkenning. Das zo gepiept. Moesten we bij de eerste ook. Nu zijn we getrouwd dus hoeft nu niet @felice. Leuk blauw @sas. Kan hij er gewoon niet aan wennen waarom vind hij die naam niet leuk? @hier. Lig lekker weer op bank. Heb met moeite broodje kroket weggekregen (had ik trek in ) verder gaat alleen vla naar binnen... En heel veel limo! Heb zo'n dorst... Morgen kan ik gelukkig nog een dagje thuis blijven. Hopelijk vrijdag weer wat opgeknapt. Dan moet ik weer werken! En dan volgende week. En dan half werkje vrij voor de babykamer, cursus en dagje wellness. Gaan (of zouden jullie gaan) naar de sauna ofzo iets!? Ik ga dus over 2 weken naar t wellness resort gedoe, met massage en sauna zwemmen. Heb echt ontzettend veel zin in. Ga met me moeder, nichtjes, tante en vriendinnetje. Weten jullie of ik alles zomaar mag enzo? Weet wel dat ik niet in de hete sauna moet zitten en niet te lang, maar houd ik toch niet zo van. Maar zwemmen en bubbelbad en massages kan toch wel?
Nee massage mag ook niet of moet zwangerschap massage zijn of alleen bijv schouders en nek maar niet je buik!
Lopi wat verschrikkelijk voor jullie, wij hebben ook geen combitest gedaan. Ik heb maandag 20wkn echo. Mijn vriend heeft vanmorgen ons mannetje gevoeld Leuk kamertje mamavand(was het toch) Ik heb maandag een wiegje opgehaald(via mp) Krijg als het goed is morgen of vrijdag mijn lodger wrapper. Heb proefkaartje aangevraagd. Wil bv geven,maar zonder stress anders fv(bij marit moeten stoppen omdat ze niet sterk genoeg was,ze heeft 6wkn bv gehad) Naam,als het aan mij ligt zijn we eruit,vriend moet ernog over nadenken Erkenning moeten wij ook nog regelen Oja en voor iedereen de beste wensen
Nee is ook niet me buik hoor. Ik krijg een rug, nek schouder hoofd massage en voetreflex zone massage. Andere doen wel zo'n hele massage maar wil niet dat vreemde nu aan me buikje komen haha. Kan gelukkig nog wel op me buik liggen en anders wordt t schouder/nek en hoofdklasser alleen, dan kan ik op me rug blijven. We doen dit elk jaar met z'n alle. Zo lekker en met vriendinnetje gaan we wel wat vaker, dus is niet echt onbekend voor me, maar nog nooit zwanger geweest Me man is altijd jaloers als ik ga, hij wilt ook altijd mee. Gekke vent haha
Wat bijzonder dat sommige mannen al de baby hebben gevoeld! Hier nog niks aan de buitenkant volgens ml volgens mijzelf wel hihi Voetenreflex mag ook niet als je zw bent! Bepaalde drukpunten mogen niet geactiveerd worden Ben wel jaloers op je!
Oh echt!? Dat wist ik niet... Jammer moet ik wat anders doen... Ga morgen eens bellen misschien doen ze wel speciale zw massage! @beeb voelen, ik voel sinds gisteren de beeb! Onderin me buik, elke keer plopjes, ben zo blij. Heb lang op moeten wachten! Maar nu eindelijk. Dochter gaat er ook al tegen praten en steeds kusjes geven en wilt steeds hartje luisteren met angel sound Hihi. Ben blij dat ze blij is dat ze broertje krijgt
Hier heeft mijn man ook de kleine al gevoeld! @ lopi onwijs veel sterkte mies! Wat onwijs moeilijk zeg! Wl je niet eerst nog vruchtwaterpunctie afwachten voor jullie definitief de keuze maken! Wel fijn dat jullie nog afscheid kunnen nemen op een manier die voor jullie prettig voelt! Heel vel sterkte en knuffel! Liefs
Massage; inderdaad voetmassage en buik en onderrugmassage mag niet! Ik heb het in Egypte expres ook niet gedaan! Wist dat et niet mocht. Ook masseren ze liever niet tot en met de eerste 14 weken maar daar ben je al lang voorbij. Goed aangeven hoor!
Ja ik ga morgen maar even bellen! We zien dan wel weer Kreeg dus van vriendinnetje te horen dat voetreflex wel weer mag, maar diegene moet dan weten wat die doet want dan wordt t anders gedaan, of dingen overgeslagen... Ik heb geen idee... Anders doe ik alleen hoofdhuid en handen is ook lekker haha. Ja we zouden eigenlijk eerder gaan maar had ook al gehoord dat je niet in eerste trimester moest gaan dus is t verschoven voor mij
Ons meisje is zojuist helemaal goedgekeurd!!!! De echomevrouw moest wel heel veel moeite doen om alles te bekijken, maar er zijn geen gekke dingen. Ze is alleen stront eigenwijs en ligt het liefst helemaal onderin mijn buik helemaal opgekruld. Dus met haar hoofd op haar borst en dan het liefst zo dicht mogelijk in mijn blaas... Geen wonder dat ik als ik niet uitkijk ieder kwartier naar de wc kan rennen voor 3 druppels.... Maar helemaal gezond en goed op schema dus! Ze is nu geschat op een gewicht van 355 gram! Wel is nu mijn hele buik beurs van het duwen en trekken om alles goed te kunnen zien...