16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ik heb laatst ook alleen hoofd schouders en nek en voeten laten masseren geen reflex massage ofzo en dat mocht en kon gewoon op rug blijven liggen hihi ik vind het ook altijd heerlijk!! Anders doe jij toch gezichtbehandeling ofzo? En misschien idd massage voor zwangeren als ze dat daar doen!!

Kleine voelen...hier voel ik ze goed hihi vriend heeft ze nu ook gevoeld hihi drukte makers in mijn buik!!

2. felice84

felice84 Lid

18 jul 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij mag je idd geen voetmassage.
    Je hebt wel speciale zwangerschapsmassages toch?

Onze eerste is ook al een jongen idd.

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    en waarom niet????

die krijg ik elke dag!!!

( van mijn man )

4. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Voetmassages van manlief mogen altijd :)
    Voetmassages vAn profs niet maar dan vooral die drukpunt massages

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @happy, gefeliciteerd. goed zo

@lopi su6 met het vaststellen van een datum vandaag

@rest om 10u naar een re-intergratiebureau dat mijn wg heet uitgezocht.. geloof dat het alleen is voor een offerte en introductie..... maar ga met dit bureau echt niet in zee..... GVD.. ben geneigd om me beter te laten melden een x bedrag te pakken, zorgen dat ze een omscholing betalen en mn eigen gang te kunnen gaan

6. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lopi, Nog een hele dikke knuff! Je kan ze extra goed gebruiken nu!

@doemaar, jouw werkgever houdt ook niet op he.... Veel succes vandaag!

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    goedemorgen!
    heb gisteren helaas niet veel kunnen doen!
    kreeg tegen de middag heel veel last van mijn bil en lies waardoor ik erg mank liep en moeilijk kon lopen!
    volgende week maar eens aangeven bij de vk en hoop niet dat ik BI heb of krijg!heeft iemand daar nog last van?

verder heb ik de kleine meid gisteren de hele dag door goed voelen bewegen/schoppen!
    zo erg dat ik de schopjes op mijn buik zag,echt heerlijk!!!!

vandaag komt er nog eens een vriendin langs om te kralen en bij te kletsen!zij is ook zwanger,3w verder als ik!

gisteren is dus de dierenarts nog langs geweest en heeft onze haan sjarel mee om te dwangvoeren en medicatie te geven!
    het beestje had verlammingsverschijnselen aan de poten,maar had gelukkig nergens pijn,nu maar hopen dat hij binnen 3 dagen terug kan lopen anders word het alsnog een spuitje...
    spijtig want we hadden gisteren voor het eerst een ei van de kippen!

chilleke: ja echt,sinds ik zwanger ben slaap ik door alles heen!!!
    ja we hebben ook kippen,mechelse koekoeks!ze zijn nu 7m en hebben gisteren voor het eerst een ei gelegd!
    jij bent druk bezig in huis!heb je nog veel te doen dan?

froggieh:hopelijk helpt de ab snel!beterschap!
    sauna word in het algemeen afgeraden...

love:fijn dat alles goed was bij de vk!!

appeltje:fijn dat je weer aan het werk kan!

happy:ja die zenuwachtig blijft bij elke echo!heb ik ook wel wat last van...

lopi:vind dit echt wel erg voor jullie,maar wel fijn dat jullie alles nog doen voor een mooie herrinering!!!geniet er nog even van en neem je tijd om het een mooi plaatsje te geven!

sasje:hier ook problemen met een meidennaam!!!maar we hebben er 2 dus nu nog de knoop doorhakken en dan zijn we eruit!

dropje:hoofdpijn komt nu wat vaker voor,is normaal,maar als het erger/frequenter voorkomt,even laten controleren bij ha/vk,kan soms ook een begin zijn van zwangerschapsvergiftiging.

felice:gefeliciteerd!!een jongen bij op de lijst!

happy:fijn dat alles goedgekeurd is!ooh ook al zo'n eigenwijsje!

doemaar:succes bij je werkgever!balen dat het soms zo moeilijk gaat!

8. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @doemaar, succes bij re-intregratie bureau. Hopelijk is het gewoon een eenmalig ding daar.

@sofie, ook al zo'n last van pijnen, las dat meerder meiden ook al pijntjes hebben in bil etc. Was geloof bij hun wel begin BI. Sterkte met de haan! Zou zonde zijn als ie een spuitje moet :(

@happy, fijn dat ze is goedgekeurd! Vervelend dat ze lekker eigenwijs is :p

@hier, vannacht ontzettende buikpijn gehad! Trok af en toe weg maar kwam net zo snel weer opzetten! Heb bijna geen oog dichtgedaan. Ga ervanuit dat t heftige bandenpijn is!? Moet maandag naar vk, zal t eens vragen. Als t vannacht ook zo is bel ik haar morgen al.
    Verder gaat t redelijk. Voel me stuk beter dan gister, wel nog steeds snotverkouden en oren dicht, maar het bonkt allemaal niet meer zo.

Zo nu eerst ff douchen en dan proberen die kerstspullen weg te doen, gaat nu toch wel in de weg staan.

Fijne dag meiden

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Domaar wat een vervelende baas heb jij! Succes straks!

@ froggieh rustig aan doen misschien heb je wat te veel gedaan, de laatste dagen! Goed in de gaten houde anders even bellen hoor

10. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    Voor iedereen de beste wensen en een heel gelukkig 2013!!

@ lopi: wat een ontzettend k*tnieuws heb jij gekregen. Zo niet eerlijk :(. Ik wens je veel sterkte en wil je een dikke knuffel geven.

@ doemaar: wat leuk een meid! En helemaal vgl je gevoel!! Speciaal hoor!
    Succes vandaag met je afspraak.

@ doemaar en froggieh en love: fijn dat de echo goed was!

@ froggieh: Beterschap!!

@ mamavand: mooie babykamer!!! Fijn dat het af is! Wij doen trouwens fv. Bij dochter ook gedaan en geen moment spijt van gehad. Eigenlijk beetje dezelfde reden als sasje, ik vind het geweldig dat mensen er voor kiezen, maar ik stond er zelf niet volledig achter en zag het iet gebeuren. Ben dan ook noemen type die kan gaan stressen of kindje wel genoeg binnenkrijgt en onzeker worden, is met fv toch minder. Ik heb er nu wel over nagedacht, maar met een peuter van net 2, wordt het toch weer fv.

@ dropje: belachelijk dt je verwijten krijgt, helemaal van mensen die niet weten waar ze het over hebben. En die bilpijn? Ik weet niet precies, maar voel je het ook aan de achterkant van je bovenbeen? Trekt het door? Is het aan 1 kant? Ik heb nl vorige zw.achap, zwangerschapsischias gehad en te lang mee doorgelopen, dus ik raad je ook aan fysio te zoeken.

@ chickie: nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Sofie: bah wat vervelend al last van maagzuur. Ik heb eens gelezen over vanillleyoghurt? Misschien het proberen waard.

@ chilleke: wat balen dat je man een week weg moet. Is Indd zwaar als je alles zelf moet doen. Hopelijk vliegt de week voorbij.

@ appeltje: wat fijn dat je weer aan de slag kan. Wat ga je doen?

@ Felice: leuk een jongen erbij! Blauw gaat nog steeds aan de leiding :p

@ happy: wat fijn een goede echo!!

@ all: sorry als ik mensen vergeten ben!! Had eerder willen reageren, maar ik vond de feestdagen (+ verjaardag dochter) er toch best inhakken qua energie. Dus overige dagen lekker rustig aan gedaan. Verder voel ik de beeb ook erg goed, zo fijn. Ook al best wel hard, vriendlief voelt haar ook en m'n buik gaat soms alle kanten op. Sommige dagen echt de hele dag door en andere dagen af en toe :). Deze week nog vrij en dan weer aan bet werk, welgeteld nog 14 weken tot aan verlof :p

@ vraagje: wie weet of je onder de zonnebank mag? Normaal ga ik inde winter 1x per 2 weken zonnen, in het zonnebankcentrum. Heerlijk even,
    Tot nu toe niet gedaan leek me niet zo fijn voor de beeb, qua warmte en licht. Maar ik mis het toch wel en vind mezelf zo bleek haha. Weet iemand of dit kan? Of moet ik even aan de vk voorleggen?

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ff snel: zonnebank: ik ken genoeg die t wel doen... Mijn vitamine d is te laag dus die codr zei toen: ach ff n zonnebankie pakken! Toen ik dit n week later vroeg aan mn gyn zei die: absoluut niet!!!!!
    Dus geen idee ik doe t maar niet

Fv: ik sta er ook gewoon niet achter, miss ben ik niet zo'n oermoeder tja dat kan maar tegen mn gevoel in bv is nog slechter dat is mede mij reden! Fijn dat jullie allemaal begripvol zijn super lief

Doemaar: succes! Laat ze n poepie ruiken!

Nog 20 wkn echos vandaag??

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik weet ff niet meer wie het vroeg met pijn in lies en bil??maar dit is dus echt wel beginnen bi!!!!!
    ik heb het ook heel erg en ik heb beginnende bekkeninstabilleit!! al zal het inmiddels bij mij niet meer beginnend zijn!!!
    dus hup naar de fysio om erger te voorkomen!!!

@hier vanmiddag naar de kapper en vanavond gemeentehuis om erkenning te regelen. morgen babykleertjes shoppen!!
    en zaterdag de babykamer af texen!!

13. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @sasje, ik lees het al de hele tijd maar wat is texen?
    Heerlijk ff naar de kapper! Zijn nu geloof ik overal kortingen en afgeprijsd! Goede rede om te shoppen! En vind zo grappig, je moet zowel jongens al meisjes kleren!

@mamavand, ben vandaag nog een dagje ziek thuis. Dus rustig aan doen moet wel lukken, al Moet ik erg veel moeite doen om niks te doen... Daar ben ik niet voor gemaakt haha maar moet nu wel ff echt niks doen, moet morgen weer werken en niemand die mij kan vervangen. Dus alleen wasje doen en dan echt bankhangen... Pff oké misschien even naar prenatal. Mag mijn doos ophalen! Hebben jullie m al?

@zonnebank, ik las dat t niet goed is als je lichaamstemperatuur meer dan een graad verhoogd. Dan creëer je kunstmatige koorts en das slecht voor de beeb. En de zonnebank is natuurlijk zo heet dat dat kan gebeuren. Zal het even met vk overleggen als ik jou was.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    texen is schilderen....?? de verf die je koopt om te verven heet toch tex hihi? schilderen doe je niet een hele muur hihi of hebben wij met ons limburgs daar weer andere benamingen voor??

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Hihihi sas: texen is typisch limburgs!
    Wij hoger gelegen inwoners van ned zeggen verven of schilderen! ;)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow oke jaja weer wat geleerd dus ;) mijn abn is niet zo goed...dus als ik nog meer rare dingen uitkraam hoor ik het graag hihi!!

verven/schilderen doe je bijv op een schildersdoek maar geen hele wand hiero hihi!

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Blijft grappig! Heb belgische vrienden alhoewel maasmechelen eigenlijk die gebruiken ook van die heerlijke woorden die wij echt niet kennen dus ben t wel gewend en lees er snel overheen

Kan iemand mij n schop geven dat ik iets ga doen? Lig weer/nog steeds in bed gaaaaap

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    maasmechelen ligt hier niet zover vandaan hihi!!

*shopt dropje uit bed*

19. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Haha nee dat kende ik dus inderdaad niet. Grappig die verschillen. Wij zeggen gewoon muurtje verven ;)
    Moeten we trouwens ook nog doen, de hele babykamer. Dat doet ml dus.
    Vind ie leuk.

20. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    *nog een schop voor dropje! Hihi

Deel Deze Pagina