16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Thanks meiden, ml is thuis, ik lig in bed...
    Afwachten it is.. de kleine man ligt in ieder geval rondjes te draaien in mn buik en dat is toch echt wel een geruststelling

Ik moet ook echt n lijstje maken met wat ik allemaal nodig heb
    Dekentje dekbedje badkleedjes aankleedkussen etcetc heb niks behalve flesjes, wat hydrodoeken, mega veel kleertjes en speentjes
    Krijg nu wel n beetje op mn heupen

2. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Chilleke, nee ik zou naast 12 hydrofiel luiers ook 4 flanellen luiers en 2 badcapes nodig hebben. Ik heb geen idee waarvoor ze die flanellen dingen willen gebruiken. :D

@Dropje, ik moet nog flesjes/spenen/voeding, alle verzorgingsproducten, bijna alle kleertjes, dekens/lakens/hoeslakens/moltons, quinny zapp (als 2e wagen, lekker klein voor in mijn Suzuki), kruiken + zakken, en nog een berg kleine dingen. Ohhh ja en ik moet ook nog naar de ikea voor alle lampen, een kast enz. En ik wil nog vanalles naaien, en er moet hier nog behang getrokken worden en gestukadoord... Dus doe rustig aan, je hebt nog ruim 15 weken de tijd, de meesten van ons zijn ook nog lang niet klaar! En vanaf week 19 kan je nesteldrang een beetje opspelen, dus laat je niet gek maken ;) Heerlijk in je bedje blijven liggen, ml kopjes thee laten brengen... komt vast allemaal goed!

Ow de Karwei heeft deze week nog flinke kortingen, ook 30% op rolgordijnen die in velux dakramen passen, misschien een tip!

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dat is ook zo!
    Maar ze zeggen dat je rond maand 7 klaar moet zijn toch? Dus nog ruim twee maanden en dan alles in huis
    Denk dat ik dit weekend maar ff ml meetrek alle winkels langs hahaha

4. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja ik weet het, het is beter om zo rond 7 a 7,5 maanden grofweg alles in orde te hebben. Maar als je kindje kan slapen, eten, badderen, poepen en niet in zijn blote kont hoeft te liggen, dan ben je al een heel eind denk ik. ;) Wij proberen ook zo rond de 7 a 7,5 maanden klaar te zijn, want ik wil het ook allemaal in orde hebben, en niet alleen het noodzakelijke. Maar ik zou me vandaag even niet druk maken om alles wat je nog moet. Belangrijk nu is dat alles goed blijft gaan! Misschien is het inderdaad leuk om spullen uit te zoeken voor de kleine nu je toch in bed ligt!

5. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    bedankt voor de tip chickie!
    al mag ik sowieso wel naar de fysio zonder verwijzing krijg 100% vergoed hihihi
    maar nu voor de vakantie heeft toch geen zin meer en dan kan mijn man en mijn pa Jen lekker tillen dus daarna maar eens actie ondernemen

ik ben ook al lijstjes aan het maken wat er voor deze nog gekocht moet worden
    ik had alles roze bij de eerste dus dat wil ik hem niet aan doen whahaha

dropje, ik duim voor je dat het meevalt!

6. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff kijken wat ik onthouden heb

Bloed,ik hoop idd een adertje,heb ik laatst ook gehad,maar mocht toen meteen voor echo. Kan bij niezen,hoesten of als je moeilijk naar hetbtoilet kunt.

Dekens, hier vanalles wat, wollen,katoen,lakens, had bij marit rood,die kan ik nu ook gebruiken. Hydrofiele doeken moet ik een paar nieuwe van halen, ik gebruik ze overal voor, zijn heel fijn voor spiegels,ramen ed.maar voor de baby toch maar een paar nieuwe halen
    Voor de rest heb ik vrijwel alles, op de kleren na,heb wel de dozen maat 44 en 50 nu in de wasmachine.maar wil er nog wat jongensachtigs bij.

En dannatuurlijk de dingendie ik gewoon wil hebben om te hebben.

Heb vandaag van mvm een wikkeldoek gekregen,lekker zacht.

Boven weer een halve kamer puin geruimd. Je kunt er zelfs weer vloer zien. Vriend gaar dadelijk nog een muurkast leegtrekken, hierin zitten carnavalsspullen,kerstspullen,lentespullen,fotoboeken,schoolspullen en nog meer troep.
    Eens flink opruiming houden.

Vanavond nieuwjaarsborrel opmijn werk met warm en koud buffet,lekker.
    Marit gaat logeren,dus morgen lekker uitslapen.

Maandag 20wkn echo,komt nu dicht in de buurt,vind het toch wel spannend.
    Dinsdag begin ik met yoga.
    En dan woensdag weer werken.

Veel plezier met de nieuwe meubels

Waar ligt er dan een grote prenatal?

(Ik zet er geen namen bij omdat ik deze allemaal niet kan onthouden).

Ik hoop dat ik niks vergeten ben.

7. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dropje, je hebt gelijk meid, lekker in bed en rustig aan doen! fijn dat de kleine man af en toe laat merken dat hij nog goed zit.

Chickie, wat heb je een plannen zeg, leuk dingen zelf maken. Oh en de quinny zapp heb ik ook, ideaal met de maxi cosi erop!

Over de flanellen luiers, ik heb er drie in huis. Ze zijn zowel na de eerste als na de tweede ongebruikt naar zolder verhuisd. Hydrofielluiers zijn wel geweldig, ik heb meerdere keren extra gehaald want die gebruikte ik overal voor.

hier opeens veel haast om ons huis op orde te hebben en er zijn dus al veel lijstjes gemaakt. ik hoef geen spulletjes meer te kopen, behalve voor de oudste twee die samen op een kamer moeten straks. Vanavond gaan ml en ik naar de ikea voor een grote kledingkast en bed voor de jongste. Dan kan ik nadat ze samen slapen op mijn gemak al het babyspul van zolder halen en uitzoeken. Ben benieuwd, jongste is vreselijk ondeugend rond bedtijd dus dat wordt nog wat.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meidenm

dropje hoe gaat het?

doemaar enne staat het mooi de nieuwe meubels?

linda in venlo bij tref ligt een grote maar in heerlen ligt ook een grote.

dekens ik heb deze bij de prenatal gekocht....dus zullen we katoenen zijn dan hihi!

hier goed geshopt maar weet niet wat te doen omtrent maat 44/50?
    ik heb nu 1 pakjes voor het jongentje in maat 44 gekocht en 1 pakje maat 50 gekocht voor de boy, en voor de meid alleen een jurkje maat 50...kon verder ff niks vinden maar ben nu wel shop verslaafd ;)

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Schattigenkleertjes sas!
    Ik zou in jouw geval 3 van die super zachte pakjes maat 44-50 in huis halen voor beide kindjes.. Heb er zelf nu ook stuk of drie en hoop er n paar bij te krijgen al heb ik het idee dat t n grote man wordt dus miss niet eens nodig die maat 50

Geen bloed meer tot nu toe.... Jeej
    Vanavond afscheid van n studievriendje die voor altijd emigreert ver ver weg om bij zn vrouw te wonen en wil er zo graag naar toe!!! Ik hoopdat ml me laat gaan...

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zoooo eindelijk hebben het hele huis omgezet... nu alleen nog nieuwe eettafel, kast en salontafe... wat lichter en dan kunnen we er weer effe tegen.... ja en lichtere of een leuke kleur kussentjes

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dropje hoe is het? ah ok geen bloedverlies meer

sasje leuke kleren gekocht

@chickie of chilleke, die mail heb ik nog niet gezien denk ik

@rest vergeten, ben moe... en honger... enzo.. dus laters

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ziet er goed uit doemaar!!

13. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    wat een leuke kleertjes sasje!!!
    ik zou wel iets meer maat 44/50 halen
    Jen was er met 36+3 (die was dan wel ook te klein voor termijn) en heeft 10(!) weken maat 44 gedragen
    wij hebben het uiteraard toen op stel en sprong gekocht (althans manlief, want ik lag in het ZH)

waar had je deze kleertjes vandaan?

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Chickie ik heb er gewoon een duo deken in!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    uhm ik haal nog 1 setje maat 44 voor de meid, en de rest haal ik gewoon maat 50/56......mochten ze echt heel klein zijn hebben we altijd nog snel iets gehaald ;)
    dit komt van de prenatal vandaan....maar ga dinsdag verder shoppen ;)

16. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even ego stuiteren!!!!
    Mijn kamer wordt 22 januari geleverd!!!!!
    Werd vandaag gebeld door de Babydump!!!!
    En mijn niuwe kast staat ook al!!!!!
    Einde ego stuiteren

@sas, leuke kleertjes!
    @doemaar, meubels zien er goed uit!

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb vandaag mijn wieg gehaald

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  19. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sasje, wat een leuke kleertjes! Ik zou ook niet teveel klein halen, het kan altijd snel gekocht worden door iemand idd.

Dropje, fijn geen bloedverlies meer!

Doemaar, gaaf, even heel je woonkamer omgetoverd!!

Happy, wat fijn, is al bijna!

Lovepeet, wat lief (de wieg en je dochter)!!

Zo, ik ben net thuis van de ikea! Had ml met grote tegenzin meegesleurd om voor me te tillen, haha. Wel goed geslaagd, de grote kamer kan nu veranderd worden in een kamer voor twee, veel zin in!
    We moeten alleen voor de jongste nog een standaardmatras, want het peuterbedje word wat te klein. iemand een idee waar de matrassen goed en niet al te duur zijn? Bij ikea vond ik het echt helemaal niks of erg duur.

20. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @dropje, fijn dat je niet meer gebloed hebt! Kan adertje gesprongen zijn?

@sasje, leuke kleertjes!

@doemaar, leuke meubels!

@iedereen is lekker aan de klus/opruim!

@linda, spannend maandag echo! Nog maar een weekendje :)
    Leuk yoga! Hier begin ik eind januari. Heb er zin in!
    Lekker morgen uitslapen! Geniet ervan.

@djtje, fijn dat de echo goed was, lekker eigenwijs kindje dus Hihi. Wel leuk om nog een keer te spieken :D
    En als je niet wilt vertellen dan gewoon lekker als verassing houden! We komen er over 20 weken toch wel achter :p

@chilleke, Ooh lekker cupcakes! Waarvoor ga je ze maken? Dat je er 24 nodig hebt!? Dochter vind t ook altijd zo leuk om te maken, alleen lust ze ze niet haha.

@chickie, stomme vraag misschien maar wat zijn flanellen luiers dan! Ken alleen hydrofyl luiers. Die zijn echt ideaal voor alles! Gebruik ze bij dochter nu nog! Dus beeb krijgt een stel nieuwe. Dochter wilde ze niet delen haha.

@clnl, hier gaat ml ook al zo graag mee naar ikea... Tenzij we ook wat eten daar :p. Voor matrassen geen idee. Beterbed? Die heeft nog welles acties geloof ik.

@lovepeet. Leuke wieg!!

@happy, jeeh das al zo snel! Zo leuk! En fijn dat de nieuwe kast ook al staat

@maat kleertjes, wij hadden bij dochter alleen vanaf maat 50. Dit keer ook. Anders kan ml snel shoppen haha! Vind ie helemaal geweldig. En sloeg gewoon de mouwtjes om. En heel groot was t niet voor haar. Ga er beetje vanuit dat deze zelfde gaat worden. Weet natuurlijk niet maar ja

@kraamlijst, Ooh wij moeten dus ongeveer alles nog als ik jullie zo hoor haha! We willen dus eerst de babykamer op orde hebben voordat we spullen gaan kopen anders kunnen we t nergens kwijt!

@dekentjes, ik vind die van prenatal zo lekker! Heel zacht net fleece maar dus 100% katoen! Heb roze en paars maar vind ik voor een jongen niet zo, dus moeten weer nieuwe kopen :p

Ooh en hoop veel dingetjes op de 9 maanden beurs te scoren! Me moeder gaat mee en wilt daar ook maxi Cosy en kidsit voor ons kopen. Als ze leuke aanbiedingen hebben natuurlijk! Heb er al zin in :D. Al gaat t lopen steeds moeizamer, maar misschien rolstoel mee... Lekker geduwd worden ;)

@hier. Ml heeft eerste muur in de babykamer gewit (texen, sausen, verven haha ;)) als verassing. Dus gaat nu echt iets gebeuren daar!
    Heerlijk dagje gewerkt, was wel weer lekker. Zag er eigenlijk tegenop maar heeft me weer energie gegeven! Voel me weer een stuk beter!

Morgen nog een dagje werken dan weer 2 daagjes vrij.

Deel Deze Pagina