16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ik zal nog steeds veel meelezen hoor ipv mee praten.. kan t gewoon niet zo goed bijhouden allemaal

hier flink veel ziek geweest, 4x opgenomen geweest waarvan de laatste keer erg heftig was. 2,5 week in t ziekenhuis gelegen, en nu na alle meds al geprobeerd te hebben aan de haloperidol voor de misselijkheid en tegen t overgeven. kan eindelijk weer beetjes eten. zwangerschapskilo's zitten nu op -15 dus veel zal ik niet aankomen in de zwangerschap denk ik.

2. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,hier al een druk ochtendje achter de rug!
    beetje huishouden,wasjes gedraaid,naar de kralenwinkel geweest,
    deze middag lekkere hamburgers gemaakt en nu is vl bij zijn ouders gaan studeren voor het exaam voor maandag,want met 3 kids in huis kan je niet rustig studeren...
    en nu mag/ga ik bankhangen,ben precies weer zo moe...

helaas is gisteren ochtend onze haan toch overleden!
    ben al blij dat we hem geen spuitje meer moeten geven...

sas:mooie buik!vind hem nog wel meevallen voor een twins!

appeltje:fijn dat jullie de namen hebben!!!

lailay:welkom!gefeli met je boy!

darkangel:gefeli met je meisje!

doemaar,dropje:veel plezier bij het shoppen!

clnl:eek:ei balen van het bed!!!

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Darkangel: jeetje wat heftig.. Wee niet goed wat ik tegen je moet zeggen behalve dat ik het super supet rot vind.. wel fijn dat je meisje het goed doet

Sophie: knuf voor je haan blijft zielig he...

Shoppen: hmmm mega mislukt alleen n positiespijkerbroek (jeej ik paste er eindelijk een) en n yogapak positie super blij mee
    Niks voor de beeb niks voor t kamertje

Nu pijn in billen en moemoemoe

Doemaar nog wat geshopt?

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@dropje nee de kast is naar de zolder verplaatst dus foto is gemaakt op de zolder ;) en die hebben we niet afgemaakt.....:)

@darkangel welcome back!!!
    oei vervelend dat ook jij zo ziek bent!!!
    ik ben zo blij dat ik het maar tot de 15 wkn heb gehad!!!
    en wat leuk een meid!!

@welkom nieuweling...weet ff je naam niet!!

@hier zo de babykamer is eindelijk klaar met schilderen!!! joepie!!!!!
    volgende week vrijdag of zaterdag wordt een wand behangen en dan kan ik grote schoonmaak doen en dan kunnen de meubels komen ;)
    vandaag ook weer een zomaar kado gekregen van ouders vriendlief.....zon karcher ramen wasser ben benieuwd of ie fijn is.....morgen ga ik het proberen :)

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Sasje: zie dat jij een meid en een jongen krijgt! Kei leuk! Laat je ze op 1 kamer slapen?

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    maar ff de laptop erbij gepakt. via de tel gaat t zo irritant

sasje: oef blij dat t bij jou met 15 weken over is gegaan.. ik moest er nu vanuit gaan van de gyn dat het niet meer over gaat deze zwangerschap en dat ik t alleen red met medicijnen. we zullen t eens gaan zien.. ben bang dat als ze gelijk heeft er nog wel een ziekenhuis opname bij gaat komen.

hier trouwens al een grote buik ondanks dat ik 15 kilo ben afgevallen

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb ook een opname gehad met 7 weken zwangerschap...maar gelukkig toen maar 3 dagen!
    kon me daarna goed redden met zetpillen!!

@arrggghhhh dacht ik een positiejas te hebben van zus is me deze veel te groot in lengte en breedte :( mijn eigenlijke jas past me nog maar net dus moet echt op zoek naar iets anders....pfff

8. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @laila, welkom erbij!
    @clnl, jippie, weer een meid!!!

@shoppen, hier ook mislukt... Eerst al een misselijke opmerking bij de prenatal in Helmond gehad. Wilde daar mijn box ophalen, staan die meiden daar gewoon te bespreken dat ze niet kunnen zien dat ik zwanger ben.... WHAT??? Dus ik heb gereageerd dat als ik het moet bewijzen ik mijn jas nog wel even open wil doen hoor... Kon niet eens een sorry vanaf.... Uiteindelijk hadden ze de doos daar niet meer, dus had net zo goed meteen naar eindhoven kunnen gaan, was toch al de bedoeling...
    Ben gewoon nog steeds geirriteerd....
    Ik heb ook geen jurkje kunnen vinden of nou ja, genoeg jurkjes, maar geen leuke.... Nu hopen dat het volgende week beter is....

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    happy: oh wat zwaar irritant.. kan me voorstellen dat je nog steeds boos bent..

hier ook een zwangerschapsjas.. moest er eentje hebben.. heb er een beetje spijt van.. heb hem merendeel open hangen omdat hij dicht gewoon niet mooi valt.. maar goed..

ik ga een foto showen van mijn buik.. isdagoe.. maar haal hem ook weer weg ivm herkenbaarheid

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  11. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    @happy, ook rot dat men dat doet.
    @darkangel, ben benieuwd naar je buik...we zijn volgens mij op zelfde datum uitgerekend. en hoop dat het wel goed gaat met je gezondheid.
    @dropje26, altijd leuk als het je wel lukt om een passende positiebroek te vinden!
    @sasje24, rot van je haan. ik had er vroeger ook 1...die ooit besloot de benen te nemen :(

als ik zo lees hoe ver iedereen is, denk ik, ik mag wel opschieten. het lijkt voor mijn gevoel nog zo ver weg, mar het gaat sneller als ik denk.

12. Lailay

Lailay Lid

3 jan 2013
    89
    0
    0
    @dakangel...mooie babybuik:)

13. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Wow mooie buik ondanks dat je afgevallen bent!

Happy; ml heeft mijn doos opgehaald konden ze aan hem wel zien dattie zwanger wAs?!?!? Wat n onzin wijven zeg

Hier geen positiejas hoop dat het over n maand warmer
    Wordt en dan gaan we gewoon altijd met de jas open ik pas die van mij nog net maar vaak de onderste
    Rits naar boven open

14. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zag een paar mooie buiken voorbij komen, ik zal zelf ook snel eens een foto maken.

Sofie, rot van de haan!!

Happy, wat een stomme opmerking! En dan hebben ze de doos ook niet, zou er ook geirriteerd om zijn!

Dropje, jammer dat je niet beter geslaagd bent, al is een broek ook fijn!

Sasje, welke kleur wordt het kamertje?

hier ook nog geen positiejas. Heb het bij mijn tweede ook zonder positiejas gedaan dus hoop dat nu weer. Al vraag ik het me af, jas gaat nu net dicht.

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @happy, ik had die wijven over de toonbank getrokken... belachelijk gedoe

@dropje jazeker, eerste pakje gescoord zooooooo in love... strax effe spammen, en de prenatal doos gehaald... helemaal leuk. van mn din nog een setje gekregen... dus ikke helemaal blij, ritje maastricht-heerlen helemaal leuk:D

@darkangel, mooi beschaafd buikje meis

@lailay, haha sommige zijn gewoon fanatiek hier:D;) en ik had alles nog staan *lol* dus geen haast, nog een halve zw te gaan

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    diit roze gaat ze aanhebben als ze wordt geboren, die andere is gewoon leuk hihi

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    van din met nog sokjes en slofjes, helemaal leuk

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    leuk doemaar....die bovenste heb ik ook in de hand gehad ;) komt van prenatal af he hihi!!!

hier nog steeds geen mail gehad van de wij ik wil nu ook de box halen hoor :)

19. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Dropje, jeey!!! Fijn om te horen!

@Clnl, ja ik wil de Quinny Zapp ook in huis hebben voordat de kleine er is omdat de maxi cosi er op kan. Ik heb al een Quinny Speedi voor de grotere afstanden, dagjes weg, en wandelingen. Maar als ik eventjes naar de supermarkt moet ga ik echt niet met die grote wagen lopen slepen. Hihihi, ook al last van nesteldrang dus? Het schijnt er een beetje bij te horen vanaf week 19-20 hihihihi!

@Sasje, dat blauwe vest vind ik erg leuk! Heb ook zoiets gekocht, lijkt me wel makkelijk want als het eventjes wat kouder is kan je dat ook nog als extra vest over een t shirt met lange mouwen aantrekken!

@Doemaar, mooie chesterfield meubels!

@Happy, ik zou ook helemaal hyper zijn!

@Lovepeet, mooie wieg! Hoe oud is je dochter?

@Froggieh, bij de Hema liggen flanellen luiers zag ik. Ze zien er uit als hydrofiel luiers, maar dan zijn ze dus van flanel ipv katoen. Maar ik probeer dus ook uit te puzzelen waarvoor ze gebruikt worden. De kraamzorg heeft ze op de lijst staan van spullen die ik in huis moet hebben... geen idee waarom! Wij hebben alle babyspullen op zolder staan, of in dozen boven op onze kledingkast, beetje een rommeltje inderdaad! ;)Kan niet wachten tot het kamertje hier staat en alles in de kast kan! Oehhhh hebben jullie al geschilderd?

@Chilleke, hier zijn de opmerkingen ook niet van de lucht.... pfft. Ik wou dat iedereen eens beter naar zichzelf keek en daar eens wat mee ging doen. Hier gebeurd het voornamelijk omdat ik dingen "beter" doe, ik rook niet, drink niet en lijn niet tijdens de zwangerschap. Dan geef je anderen die dat allemaal wel gedaan hebben een rot gevoel over zichzelf, dus vinden ze het nodig om gemene opmerkingen te maken.

@Lailay, welkom! Je bent niet te laat hoor! Gefeliciteerd ook een jongen!

@Darkangel: wt! Jeetje wat heb jij een heftige zwangerschap tot nu toe! In je onderschrift staat dat je HG hebt? Wat is dat? Voor iemand met -15kg heb je een mooie buik! Ik had verwacht dat je buik veel kleiner zou zijn. Zo zie je maar dat de baby toch wel neemt wat hij nodig heeft!

@Doemaar leuke teksten op die truitjes!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden we moeten bijna een nieuw topic openen....hoe gaan we heten?

Deel Deze Pagina