16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pom77

pom77 Niet meer actief

Jeetje Mauw das jammer zeg! Dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte de komende tijd, dat je maar gauw weer een lief klein hummeltje in je buik mag krijgen, een die wel lekker blijft zitten 9 maanden :).

Zelf: 's avonds erge last onderrug, moe en moeier ;), nog niet misselijk maar gisteravond stond het eten me wel tegen.

Ik ga straks vk nog maar eens bellen om te kijken of ik niet toch alvast een afspraak voor een vroege echo kan maken, heb een MA in 2002 gehad, daarna kreeg ik bij mijn volgende 2 zwangerschappen wel een echo bij 7-8 weken. Is dit nu nog een reden denken jullie? Moet pas met 8,9 week voor de intake en dan zou de afspraak voor de echo gemaakt worden, als het tegenzit is dat zomaar een week later.
    Is 1 miskraam een reden voor vroege echo of mag het gewoon altijd tegenwoordig als je dat wil?

Het valt me trouwens op dat op zp zoveel vrouwen meerdere mk-ma hebben gehad, terwijl het toch maar kans van 1-10 is ongeveer. Zou het kunnen dat vrouwen die dit hebben meegemaakt meer op een forum zitten dan vrouwen die dit niet hebben meegemaakt? Zit mezelf beetje bang te maken dat me dit ook gebeurt, is mijn 5e zwangerschap en ben al 35 dus kans is groter......

liefs pom :p

2. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Jeetje Mauw, wat erg! Sterkte in de komende tijd!

3. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik kan niet alles meer bijhouden omndat me internet het tijdelijk niet doet doe even alles met telefoon en dat is wat lastiger. Ik wil wel mauw sterkte wensen. Ik weet hoe verschrikkelijk het is om het te moeten verliezen. Ik hoop voor je dat je snel opknapt. Hier is het ook wel erg spannend nu, heb donderdag me eerste echo (in de lijst staat 28 maar het is de 27ste misschien kan iemand dat aanpassen voor me) ik kan haast niet meer wachten.. Ik hoop zo erg dat alles op schema loopt en dat het deze keer wel goed gaat. Dan zou ik ook al een hartje moeten zien. Ben vandaag ook begonnen met mvm dus moet er nog even aan wennen. Ik heb gelukkig geen last van misselijkheid maar ik heb zon honger dat ik alleen maar aan het eten ben. Succes iedereen die voor een echo moet , ben benieuwd naar de eerste foto's groetjes. Laura

4. Femya

Femya Niet meer actief

Sterkte Mauw, wat naar zeg! Hopelijk kun je snel genieten van een blijven de zwangerschap.

Pom ik ben nu 37 en bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook heel vroeg een echo, omdat ik daarvoor een vmk heb gehad. Nu heb ik er in dec en feb ook 2 gehad, maar daar vroegen ze niet eens naar bij de vk. Ik mag ook pas over een week of 2 bellen voor een intake gesprek.

Ik vond dat eerst wel jammer hoor zo laat pas een echo, maar nu denk ik als het goed zit blijft het toch wel zitten en heb je niet zoveel aan een vroege echo. Ik geef me maar gewoon over en heb de hoop dat het gewoon goed zit!

Ik zal straks eens kijken of ik de lijst kan bijwerken, er staan heel veel dames nog niet op die zich wel hebben aangemeld, inclusief mezelf :)

5. marcia

marcia Lid

25 nov 2008
    74
    0
    0
    Ik ook een vroege echo omdat ik in jan dit jaar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad waarbij mij li eileider is verwijderd.
    Ik wist pas dat ik zwanger was toen ik ontzettende buikpijn kreeg ik werd dezelfde dag nog geopereerd, dus ze willen nu gewoon kijken of het op de juiste plek zit. Ik vind het heel spannend en de tijd lijkt voorbij te kruipen vandaag..

6. Femya

Femya Niet meer actief

Tweede helft mei2013mama's
    14 mei - Sasje24 26 jaar; 1e kindje verrassing zh bevalling; fv
    16 mei - Angel77 35 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; bv/fv
    16 mei - flotsje 29 jaar; 3e kindje verrassing zh bevalling; fv
    17 mei - Zoe1976 36 jaar; 3e kindje verrassing thuis bevalling; bv
    18 mei - Marcia 30 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; bv/fv
    19 mei - Lauraa98 22 jaar; 3e kindje verrassing thuis bevalling; bv
    19 mei - Love081986 26 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; fv
    19 mei - Maartje78 34 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; bv
    19 mei - LoPi 34 jaar; 1e kindje verrassing zh/thuis bevalling; bv
    20 mei - 83linda 28 jaar;2de kindje verrassing zh-bevalling ; bv
    20 mei - Kimmy 26 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; fv
    21 mei - Froggieh 25 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; fv
    21 mei - Pom77 35 jaar; 4e kindje verrassing zh/thuis bevalling; bv/fv
    21 mei - Tweety1983 29 jaar; 1e kindje verrassingzh/thuis bevallen; bv/fv
    21 mei - DNA86 26 jaar; 1e kindje verrassing zh bevalling; bv
    22 mei - Clnl 30 jaar; 3e kindje verrassing thuis bevalling; bv/fv
    22 mei - felice84 28 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; bv/fv
    22 mei - Astrid040 jaar; e kindje verrassing zh/thuis bevalling; bv/fv
    23 mei - Chickie 33 jaar; 1e kindje verrassing zh bevalling; fv
    24 mei - Happy2013 29 jaar; 1e kindje verrassing thuis bevalling; bv
    25 mei - Doemaar 37 jaar; 3e kindje verrassing zh bevalling; bv/fv
    25 mei - Jesje1982 30 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; fv
    25 mei - Achterhoekse 27 jaar; 1e kindje verrassing zh bevalling; bv
    26 mei - Dreamer83 29 jaar; 2e kindje
    verrassing zh bevalling; bv
    26 mei - Pinkelientje 25 jaar; 1e kindje verrassing zh bevalling; bv
    27 mei - Femya 37 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; bv en fv
    28 mei - Sofie28 32 jaar; 4e kindje verrassing zh bevalling; bv/fv
    28 mei - Liefsvanmama 30 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; bv
    28 mei - Chilleke 28 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; bv
    29 mei - Suuskie 27 jaar; 1e kindje verrassing zh bevalling; fv
    30 mei - Salcia 41 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; fv
    31 mei - lovepeet 22 jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; fv
    31 mei - Zonzon 22 jaar; 1e kindje verrassing zh/thuis bevallen; bv
    31 mei - Kiwi1405 27 jaar; 1e kindje verrassing zh/thuis bevalling; bv
    31 mei - Mamavand jaar; 2e kindje verrassing zh bevalling; bv

7. Femya

Femya Niet meer actief

Afspraken
    24-09: Marcia - 1e echo
    24-09: Lovepeet - huisarts
    25-09: Love081986 - 1e echo / afspraak gyn
    25-09: dreamer83 - 1e echo
    25-09: DNA86 - 1e echo / afspraak gyn
    27-09: Zonzon - intake VK
    27-09: Suuskie - 1e echo / afspraak gyn
    27-09: Lauraa98 - 1e echo / intake vk
    28-09: Sasje24 - 1e echo
    28-09: Zoe1976 - 1e echo
    28-09: Doemaar - 1e echo
    28-09 : Mamavand - 1e echo vk
    01-10: LoPi - 1e echo / afspraak gyn (7w+1)
    02-10: Mamavand - intake vk
    03-10: Angel77 - intake vk
    04-10:83linda echo vk
    05-10: Felice84 - 1e echo
    05-10: liefsvanmama - 1e echo
    05-10: Mamavand - echo gyn zh
    08-10: Happy2013 - 1e echo
    08-10: Angel77 - 1e echo
    09-10: Happy2013 - intake vk
    09-10: Achterhoekse - intake gyn / 1e echo
    09-10: Lovepeet - afspraak vk
    10-10: flotsje - 1e echo / afspraak gyn
    12-10: Maartje78- 1e echo / intake vk
    15-10: Froggieh - 1e echo / intake vk
    15-10: Pom77 - intake vk
    15-10: Jesje1982 - 1e echo / intake vk
    15-10: Salcia - 1e echo
    16-10: Kimmy - 1e echo / intake vk
    17-10: Kiwi1405 - intake vk

Vlindertjes :(
    Mauw 6w4d

8. Femya

Femya Niet meer actief

Ik heb de lijst aangepast, kan hem alleen niet in zijn geheel posten ?? Dus dan maar in tweeën...

Ik hoop dat ik het allemaal goed heb gedaan, het is van afgelopen dagen allemaal verwerkt.

Ook heb ik het vlindertje van Mauw erbij gezet, erg jammer dat het mis is gegaan Mauw, knuffel voor jou.

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mauw....veel sterkte meis!

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @mauw veel sterkte

11. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

mauw veel sterkte....

12. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Veel sterkte mauw...

Ik heb morgen de eerste echo, en ben al behoorlijk zenuwachtig. Ik hoop zo dat het goed zit. Vorige keer was het een leeg vruchtzakje, dus ik hoop dat er nu wel iets in zit, en dat we met een beetje geluk al een hartje kunnen zien.

13. marcia

marcia Lid

25 nov 2008
    74
    0
    0
    Mauw heel veel sterkte...

@DNA86 ik hoop dat het bij jouw ook goed zit ik heb om half 3 de echo dus ben benieuwd, bij mijn zoontje ben ik een week terug gezet ivm late eisprong/innesteling maar hoop gewoon dat het goed zal voor je duimen

14. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    MAUW:neee. shit! knuffel! goed de tijd nemen!

15. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

@Mauw; he wat vervelend! heel veel sterkte

16. Femya

Femya Niet meer actief

DNA86 kwam je daar pas met 13 weken achter? En voelde je je wel al die tijd gewoon zwanger of had je geen duidelijke symptomen? Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind zeg! Veel succes morgen!

17. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @Marcia: spannend! Ik zal ook voor jou duimen!

@Femya: ik had de eerste echo pas op 11 weken, en daar zagen ze dus dat het niet goed zat. Ben op 13 weken gecuretteerd. Ik had eigenlijk niet echt symptomen. Alleen af en toe een krampje of een steekje, maar niet misselijk ofzo. Nu voel ik veel meer eigenlijk, dus hopelijk een goed teken.

18. Kimmy

Kimmy Actief lid

25 jun 2010
    315
    0
    0
    @ mauw: veel sterkte!

@ meiden die komende dagen echo hebben: succes! Ik hoop dat er wat moois te zien is!

@ hier: vandaag 6 weken! Misselijkheid is op en aan. Ik ben niet vreselijk misselijk, maar wel vaak dat weeïg gevoel en het eten staat me zo tegen! Dys ik dwing mezelf om af en toe te eten. alleen savonds nergens last van en dan krijg ik snack trek haha. In combinatie met die vermoeidheid zou ik het liefste hele dag op bed liggen! Dat gaat helaas niet met werk en dreumes haha. Nog ruim 3 weken tot echo, hopelijk gaat tijd snel :)

19. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @mauw: sterkte meid!

@hier. Best weer goed misselijk. Kan het wel wegeten maar dan blijf ik eten en heb totaal geen honger! Waar ik dit keer (nog) geen last van heb is moeheid! Ik voel me best fit! Gelukkig maar, manlief is goed ziek, lichte longontsteking, dus extra verzorging erbij.

20. Femya

Femya Niet meer actief

@DNA86 zo dat is behoorlijk laat dat je dan weet zeg, pfff lijkt me erg naar om te moeten horen, fijn dat je nu wel wat meer voelt, dat stelt in elk geval een beetje gerust.

@ Kimmy ja dat weeïge gevoel ken ik ook, hopelijk wordt het niet erger dan dit.

@Froggieh beterschap voor je man!
    Ik zie dat je ook een kindje hebt van september 2009, heb je toen ook meegeschreven met de septembermama's?

Hier zit ik op het werk maar ik ben zoooo moe, pfff nog een uurtje dan ga ik maar weer naar huis.
    Morgen hebben we een uitje op t werk, we gaan naar de Floriade en daarna ergens eten. Dat wordt de eerste keer weer dat ik geen wijntje kan drinken in het bijzijn van collega's. Ik ben benieuwd of ze het door gaan hebben...

Deel Deze Pagina