Hee meiden, wat een geklets weer! @lailay, welkom! @darkangel. Welkom terug en jeetje wat een zwangerschap zeg! @doemaar, leuke kleertjes! Morgen nog meer @sofie, gecondoleerd meet de haan! Erg vervelend, maar wel gelukkig dat ie uit zichzelf is gegaan. @dropje, jammer dat je verder niks hebt kunnen vinden, maar gelukkig wel nog broek! @happy, hier heeft ml de doos gehaald... Die is lekker zwanger haha bij mij. Eerste zwangerschap kreeg ik de rotopmerking vanuit de prenatal: je ziet er wel een beetje jong uit he om zwanger te zijn.... Wie zijn hun om te beoordelen, stomme mutsen die er werken! En die trut werkt er nu nog! Herken d'r gelijk. Grrr Zag weer mooie buiken voorbij komen! @hier, dagje gewerkt. Daarna McDonald's geweest. Dochter en man spande samen tegen mij haha dus maar aan toegegeven. Morgen ff op en neer naar Maastricht Hoop dat alles in de auto past doemaar! Hihi
doemaar, wat een leuke setjes, lief!! darkangel, wat ontzettend rot dat je al die tijd zo ziek bent geweest. Fijn dat je nu eindelijk medicijnen hebt waarmee het iets beter gaat. froggieh, vervelend zeg, overgehaald worden naar de mac te gaan een nieuw topic?? Waarom is dat?
je kunt maar max 5000 berichten plaatsen dus er mag een nieuwe geopend worden....wie doet het? @froggieh sow dat wordt een hele rit.......
jeetje wat zijn jullie handig en snel met de computer. werk zelf de hele dag achter een computer...maar hier moet ik wel ff inkomen. en zo leuk om alle ervaringen belevenissen van iedereen te lezen
Jeetje wat gaan jullie snel! Tot in het volgende topic hihi klettskousen! Wel grappig dat we 20 wkn zijn op de helft en t topic vol is