16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames
    hier iemand met een kies minder !
    o god wat deed dat zeer..
    6 verdovingsspuiten gehad.!
    en nog alles voelen
    hij heeft er uur over gedaan ..
    om mijn kies te trekken zo ver zat hij ..
    ben blij dat hij eruit is !

@83linda
    mooie testen hoor !

@mamavand
    dat zijn ook mooie testen !

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey lieve meiden,

ik ben afgelopen donderdag inderdaad opgenomen vanwege uitdroging. ik hield niks meer binnen mijn urine was zo donker dat het net bloed leek, bij controle bleek dus ook dat de ketozen ofzo iets niet in orde waren en dus uitdroging met als gevolg per direct opname. was 6 kg afgevallen en was al bezig aan vetafbraak.

mocht gelukkig wel naar eigen zh ipv waar ze de ivf hebben gedaan scheelt 2 uur reizen voor bezoek :) ik heb daar in een soort quarantaine gelegen...mocht geen bezoek geen tv, geen eten drinken...kreeg alles via infuus zodat mijn maag kon bij komen vanalles.
    gisteren mocht ik eindelijk naar huis, heb nu andere zetpillen gekregen en deze gebruik ik ook echt alleen bij nodig want zitten weer heel veel andere bijwerkingen aan helaas. ik ben nog steeds erg misselijk en daar kunnen ze ook niks aan doen...hoort er helaas bij.
    zodra ik wel om het uur iets blijf eten gaat het redelijk en moet gewoon heel rustig aan doen.
    dus lig vooral op bank/bed.

idd dus ook al een echo gehad afgelopen donderdag en daarop zijn 2 vruchtzakjes te zien :)
    je ziet in 1 duidelijk een babytje zitten en in de andere niet....maar ik was ook nog net geen 6 weken bij echo dus erg vroeg.
    a.s. vrijdag zullen we het zeker weten of het 1 of 2 zullen zijn. mocht het er toch 1 zijn dan heb ik dus wel een miskraam gehad van de ander want het heeft er wel gezeten......we wachten af :)

ik haak vanaf nu weer in :)

3. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff, dat is me ook wat.Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    zo,hier liggen de kids in bed en vl is even weg,dus ik heb de bank voor mij alleen,alleen ga ik er niet veel van kunnen genieten,ben nu al moe en ben misselijk!
    ik ben meestal misselijk in de late namiddag/avond!
    nog iemand last van?

kiwi:eek:oh leuk nog een late vakantie!waar ga je naartoe?
    beterschap met je verkoudheid!
    hhm mijn 1ste dag van laatse ongi was ook 21 aug en ik ben nu 5w zwanger,waarom jij 4.5w?

suuske:klinkt als een buikgriepje!beterschap!

lovepeet:mooie test!balen van je kies...kan idd veel pijn doen!
    bbbrrrr krijg de kriebels als ik denk aan die 6 spuiten!!maar fijn dat ie eruit is...na een uur!

love:mooie echo!!!!fijn dat alles ok is!

dna:fijn dat alles ok is!geniet van je roze wolk!

jesje:mooie test!!!!!

froetel:welkom en gefeliciteerd!!!

achterhoekske:hhmmm hier ook van die wisselende dagen,dan ziek,dan niet...dus heel herkenbaar!

happy:zit jou man met zweangerschapsdimentie ;) :D
    9 oktober duurd ook niet meer zolang.

dreamer:eek:ef alles goed!!!blijven hopen en dat komt zeker goed!!

pom:ik denk dat je darmen een beetje van slag zijn door de stijgende hormonen...

83linda:mooie test!!!

sasje:eek:h fijn dat je weer thuis bent!zh is ook niet alles!thuis kan je wat ontspannen en neem maar genoeg rust!!!
    ooh 2?!zou wel leuk zijn!!!ben benieuwd voor volgende week!

5. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @DNA, wat leuk dat je zo'n fijne echo hebt gehad! Was je man/vriend erbij?

@Lovepeet, hoe gaat het nu de verdoving uit begint te werken?

@Achterhoekse, ik moet ook 2 keer per nacht plassen. Brandend maagzuur ook regelmatig, de gewone Rennies mag je trouwens gebruiken tijdens je zwangerschap.

@Dreamer, dat is fantastisch nieuws!!!!

@Sasje, welkom thuis! Doe maar lekker rustig aan, en nog steeds een kans op een tweeling, ik ben benieuwd!!

Even zeuren hoor.. ik baal als een stekker dat ik nu nog niet weet wanneer mijn echo is. Ik moet wachten op de oproep van mijn nieuwe gynea, en dan hopen dat de afspraak op een maandag is, anders moet ik die ook nog verzetten ook, kortom ik ben met mijn erfelijkheidsfactor al bang genoeg, ik wil gewoon de rust van een datum hebben waar ik naartoe kan leven. Zo dat is eruit!
    Ik ben vandaag voor MvM begonnen, wat is die witte kan onhandig (en het handvat scherp!). Ik werd vandaag op het jongerencentrum gevraagd of ik zwanger ben door een meisje uit mijn groep. Zeg ik nee? Hoezo? (*kuch). Zegt ze "weet je het wel zeker? Ben je ongesteld geworden, want ik zou zweren dat je zwanger bent!" Whahahaha, de wijsneus (11 jaar). Straks moet ik dus gaan opbiechten dat ik gejokt heb tegen haar.... dat gaat nog wat worden LOL! Dat zal ik nog lang moeten aan horen hahahaha! Gaan jullie ook Barbies baby kijken? Wat trouwens ook een leuke tip is, ik ben begonnen in het boek "Geboorte van een moeder, van Daphne Deckers", nou tranen met tuiten zo grappig! Een aanrader dus!

6. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Sasje: wat fijn dat je thuis bent en jeetje wat eng dat je zo ziek was! Hoop dat het geen wekelijkse kost voor jwordt
    En wat zou het leuk zijn n tweeling! Ik wil wel graag n tweeling ben ik meteen klaar! Eerst kijken of 1 lukt ;)

Lovepeet: ieeuw 6 prikken! Ik ga liever naar de gyn dan naar de tandarts ik hoop dat je niet veel last krijgt

Hier: na avondeten weer kots en kotsmisselijk
    En emo heb al 3 x gehuild om niks
    En ben ook zo bang.... Heb af en toe buikkrampjes en denk meteen dat het mis is.. Ik kan gewoon niet geloven dat het nu wel goed gaat
    Ik durf het niet en ben pas 5 weken! Ik moet nog zolang
    Ik zou willen dat ik onbezorgd blij kon zijn maar de littekens van mijn mken zijn gewoon te groot...
    Ben zo bang

7. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Chickie ik baal met je mee, wn hoe bizar! Misschien is dat kind helderziend?
    Leuk als het goed blijft gaan koop ik dat boek ook!

8. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Sasje: sterkte er mee hoor... Je hebt de afgelopen week heel wat mee gemaakt. Nu lekker rustig aan doen en als het kan je lekker laten verwennen!

9. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    Wauw chickie wel bijzonder van dat meisje!!!!

Happy, ik moet naar alle echo's zonder man die is alleen in het weekend thuis
    Wel vervelend dat je het op die manier moest verzetten!

Bedankt voor reacties op mijn echo :D
    Vind het wel knap bij wie ze het termijn konden zeggen als die echo minder duidelijk was dan de mijne want bij konden ze geen termijn zeggen :D
    (maar ik weet het vrij zeker aangezien ik ei en innesteling gevoeld heb bij de eerste ook precies goed)

10. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Sasje, bah wat een nare dagen. Gelukkig voel je je nu wat beter. Ik heb met mijn vorige zwangerschap ook 4x in het zkh gelegen vanwege uitdroging (het zijn ketonen). Nu hoop ik dus dat het uitblijft..... Tot nu toe alles goed, geen misselijkheid (terwijl ik volop lees dat hier al veel mensen niet lekker zijn), maar de vorige keer had ik het pas na 7/8 weken.

MamavanD: leuk al die testen op een rij, je ziet hem echt steeds duidelijker worden.

Moedersvoormoeders: ze belde vandaag, morgen komt ze langs.
    Vorige zwangerschap heb ik het 10 weken volgehouden. Nu kijk ik even, als ik aan de geur denk.....:cool: Ligt er aan hoe misselijk ik ga worden, want die flessen stinken echt.

Geboorte van een moeder: wie wil ze overnemen? Ik heb 3 boeken van Daphne D liggen. Ze mogen weg voor 5 euro voor alle 3 de stuks.

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Love: bij mij konden ze ook geen termijn zeggen, daar was het nog te klein voor.
    Hopelijk volgende week wel!

@Sasja: ketonen bedoel je denk?
    Hoop dat je volgende week 2 kloppende hartjes ziet meis!
    En hoop dat de misselijkheid te doen blijft.

@Suuskie: is echt doodeng he meis.
    Nog 2 nachtjes slapen lieverd!

@Chickie: ze heeft het dus goed aangevoeld!
    Speciaal zeg.
    Kon ze niet zeggen van je bent zwanger van een meisje of een jongen hahaha.

@Darmen van slag: hier normaal nooit, maar sinds de Ovitrelle (Pregnyl) dus wel heel erg.
    Merk ook dat wanneer ik iets minder drink, ik meteen 2 dagen verstopt zit.
    Ik moet dus echt superveel drinken wil ik normaal naar de wc kunnen.
    Ach, als dat het ergste is he ;)

@Lovepeet: auwie, klinkt pijnlijk!
    Hoop dat je niet teveel napijn hebt.

@All: vandaag de gyn gebeld en heb 4 oktober de intake+echo.
    Ben ertussen geperst, want eigenlijk was de eerste datum pas 5 november!
    Nu dus 4 en 5 oktober een echo.
    Dan hebben we zekerheid of het beebje 100% zeker in mn baarmoeder zit.
    Weer 9 dagen aftellen in spanning dus!

Nu ga ik een broodje ei met kaas en kipkruiden maken, heb honger en trek erin :p

12. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Wie heeft nog meer dat je eerst heel misselijk was paar dagen en daarna weer niet meer echt misselijk, alleen meer dat honger gevoel? Maakt me zo onzeker, heb overigens wel boobs die op knallen staan...pfff

Kiwi, ik geloof die CB niet meer, bij mij gaf hij 1-2 aan terwijl het 2-3 moest zijn, heb er toen nog eentje gedaan paar uur later en die zei wel 2-3, dus ze wisselen nogal en je hcg wisselt ook

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    salcia, ik heb het ook hoor. mijn misselijkheid schommelt ook per paar dagen... Gisteren heb ik een hele vreetdag gehad... Ik bleef eten...

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

oghh meiden ik ben blij te lezen dat et bij jullie ook wisselt. zo misselijk als ikw as voor nod heb ik nu niet meer!
    Me boobs doen eigenlijks ook niet echt meer pijn.Maar ik vloei niet!!
    Dus zolang ik niet vloei zal het wel goed zijn denk ik dan maar!!
    gitser ochtend wel wat misselijk maar me tepels deden afgelopen dagen zo pijn ook als ik eraan zat maar meestal is het avonds erger!

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    hier wisselt het ook hoor! ben dan meteen onzeker..
    Maar vanmorgen wakker geworden met een cupmaat groter en vandaag weer last van mn darmen en maag dus nog steeds hartstikke zwanger!

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

@ Sofie, ja heerlijk. Nog een weekje naar Mallorca! :D:D Samen met manlief, ouders en zus. Gezellig weekje dus! Heb dr zin in.

Ook 21 aug? Mijn cyclus heb ik wel op 30 dagen gezet jij dan?

17. Femya

Femya Niet meer actief

Oh vervelend is dat he als je symptomen wisselen, ik denk ook de ene dag het is helemaal over en dan voel ik gelukkig meteen weer iets. Mijn borsten doen trouwens minder zeer als bij mijn eerste zwangerschap, is dat bij jullie ook die voor de 2e-3e of 4e keer zwanger zijn?

18. Femya

Femya Niet meer actief

Vanochtend nog maar een testje gedaan, ik had er nog een liggen:

Bijgevoegde bestanden:

19. Femya

Femya Niet meer actief

Jeetje zeg, wat zul je je beroerd hebben gevoeld!! Fijn dat het nu weer iets beter gaat, sterkte ermee meis en goed luisteren naar je lichaam.

Fijn dat je in elk geval een echo hebt gehad en spannend dus of het er misschien toch 2 zijn.

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ik ben nu voor de 4de keer zwanger en mijn boobs zijn enorm, dat was de vorige keren niet dus elke zw verschilt denk ik

Deel Deze Pagina