16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    heerlijk malloca!ga je zeker van genieten1
    ooh ja daarom,mijn cyclus is 27/28 dagen...

femya:hier voelen ze net als blauwe plekken,maar ze zijn al wel een maat groter geworden!mooie tests :D

hoe gaan jullie het vertellen aan jullie familie?
    wij zouden graag kaart/tekst met prent via de post doen en ineens de hele familie,niet 1 voor 1 langs gaan...dus ideetjes zijn welkom!

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    heerlijk mallorca!!! zou ik ook wel ff willen haha

WIj hebben nog geen idee hoe we het gaan zeggen... vorige keren rompertjes laten maken, chocoladeletters (baby/zwanger)gegeven, speentje met I love opa oma etc
    mijn ideeen zijn ver te zoeken..

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    die kaart sturen is trouwens wel grappig! misschien dat ik dat naar mn vrienden ga doen.. hmmm lastig

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meiden. Ik had bij ons zoontje helamaal geen last van me borsten, en was ik ook niet misselijk!
    Nu ben ik niet echt misselijk meer maar alles staat me wel tegen. En ik ben zoooo moe!
    Dus ik hoop dat ons mannetje vanmiddag nog even wil slapen!
    Kan mama ook nog even oogjes dicht doen. Maar meiden hoe zien jullie eruit?
    Ik zag er bij ons zoontje echt goed uit geen acnee helemaal niets wel wat moe!
    maar nu ik lijk wel een grindtegel het is verschrikkelijk en me ogen staan zo raar andere vragen direct of ik zwanger ben. Dus bij ons weten de broers zussen en opa's en oma's het al!
    Kan er gewoon niet omheen zie er echt beroerd uit!

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    hahaha mamaD: hier ook hoor! mega veel pukkels! ben elke dag een uur aan het make-uppen!
    Ik heb iedereen nog kunnen vermijden, maar zodra mn moeder me ziet weet ze al hoe laat het is denk ik.. mn buik staat ook al helemaal bol

6. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ik heb gelukkig geen last van acne (of nog niet...). Ik weet niet of het al te zien is aan mij eigenlijk :p Ik voel wel dat mijn buik soms nogal opgezet is. Ik doe maar geen strakke dingen aan dus. Wij hebben het nog aan niemand verteld. De vorige keer hebben we het al snel aan onze ouders en broer en zus verteld, maar deze keer proberen we het iets langer stil te houden, toch tenminste tot na de volgende echo op 9 weken.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@ketozen idd wist ff niet meer hoe het heette :)
    vandaag tot nu toe een goede dag....of ja wat is een goede dag...ik ben wel werkelijk helemaal op maar heb me nog niet belabberd gevoeld...straks ook weer ff lekker slapen!
    warme eten lukt me vrijwel nog niet.....5 happen dan zit ik vol...erg jammer want ik vind dat altijd ontzettend lekker!!

ik heb trouwens nu a.s. vrijdag een echo niet volgende week ;)
    of ja volgende week wellicht ook want dan moet ik naar het andere zh voor controle vanwege opname ;)

boobs....ze hebben bij mij echt enorme pijn gedaan...toen tijdje niet en nu voel ik ze ook wel weer erger worden...krijg ook van die donker blauwe aderen erover heen die je ziet lopen :(

8. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
  9. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Liefsvanmama, diep inademen voordat je de blauwe fles opent zodat je niet hoeft te ruiken helpt mij heel erg! Wat lief dat je de boeken zo goedkoop weg doet, ik heb deel 1 en 2 helaas al, anders had ik ze wel gewillen!

@Dreamer, iedereen die het weet zegt dat ik een meisje krijg. Mijn man heeft zelfs gedroomd over zijn dochter, en mijn moeder koopt al roze cadeautjes. Verder gaat het niet ontzettend hilarisch worden als het een jongen wordt whahahahahaha! :D

@Salcia, bij mij is de misselijkheid ook minder, heb al een paar dagen niet meer hoeven spugen! Daarvoor in de plaats ben ik duizelig en mijn tieten zitten in een pijnlijke groeispurt! BH wordt erg krap nu.

@Femya, die laatste test is echt een flinke knaller!!

@Kiwi, leuk shirt zeg!!

Zijn er hier meer dames met een grote cupmaat? Ik heb 75F, dus als ik tijdens zwangerschap er 2 cups bij krijg wordt dat 75H, en na de bevalling dus nogmaals 2 = 75J :( Ik mag geen borstvoeding geven, dus aan een voedings BH heb ik weinig. Zou het verstandig zijn om meteen een meegroeiBH te kopen? Waar kan ik dat het beste doen, bij de plaatselijke Livera of kan ik beter naar een Prenatal gaan daarvoor? Zitten die dingen ook een beetje prettig/mooi? Dat het geen sexy vertoning zal zijn dat snap ik, maar zit er wel een beetje vorm in die dingen? Zodat mijn shirtjes een beetje redelijk er uit zien?

10. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik heb normaal 75/80 E ,maar moet zeggen dat F nu ook mooi gevuld zit. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik naar livera en lindessa speciaalzaak geweest. Die hebben mij een mooie(voorgevormde )BH (zwangerschaps) verkocht en die zat erg fijn en zag er ook nog mooi uit.(niet zo hangerig als die goedkope meegroeidingen)

11. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    @Kiwi; leuk shirt!!!

12. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    leuk shirt!!!

ik heb geen eigen borsten (meer) dus geen last van pijn/groei :D

misselijkheid verschilt hier ook en idd ook onzeker daardoor
    maargoed gister kloppend hartje gezien en over 2 weken weer, dus een beetje vertrouwen mag nu wel :D

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb een b cup en bij me zoontje is dat gewoon zo gebleven ga er dan ook niet vanuit dat ze wat groter worden !
    Zou het wel graag willen!!!
    haahahahha

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier ook iemand met een b cup...nou ja c zou mooi zijn hihi

15. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Linda, dank je wel! Ja ik had eerlijk gezegd ook geen behoefte aan van die gezellige hangers! Leuke truitjes kopen met zo'n cup is al lastig genoeg, dus dan hoef ik er niet bij te lopen zoals mijn Oma vroeger whahahaha! :D

@Love, tja heeft Johan Cruijff toch gelijk met elk nadeel heb zijn voordeel! Want ik word zelfs wakker van de pijn als ik me omdraai in bed 's nachts!

@MamavanD: wil je wat van mij hebben?

@Sasje: jij ook? Heb toch genoeg, en gebruiken doe ik ze toch niet want mag geen BV geven! ;)

16. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hahah als het zo makkelijk zou gaan zou ik zeggen doe mij er maar een dupje bij!
    hahaha

17. Femya

Femya Niet meer actief

Ik heb 85G en tijdens de zwangerschap zijn ze iets voller geworden, na de bevalling was het gewoon weer hetzelfde als daarvoor. Moet ik er wel bijzeggen dat ik bijna geen melkproductie had helaas...

@Chickie ja die laatste test is erg positief gelukkig! Ik heb er dan ook wat meer vertrouwen in nu.

Ik heb me ook vandaag aangemeld bij MVM.

18. Femya

Femya Niet meer actief

Kiwi leuk shirtje!

Sofie thanks!

19. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    ik heb ook nog wel wat cupmaten in de aanbieding, hahaha
    Had vorige keer ook E tijdens zwangerschap en was eigenlijk te klein

20. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Chickie ik heb gewoon een hele goede sportbh gekocht vorige keer in maat E/F, die rekken ook, hebben geen beugels en zitten mooi glad onder kleding

Deel Deze Pagina