Super bedankt voor jullie lieve reacties! Ik kom dus weer mee kletsen Zag al wat mooie echos voorbij komen!!! Gefeliciteerd meiden! Fijn hè om hartactie te zien!
iedereen die een goeie echo heeft gehad, gefeliciteerd sasje wou een tweeling bijzonder gaaf zeg, gefeliciteerd mauw welkom terug hoop dat het goed blijft gaan! vanmorgen misselijk geweest, niet normaal zeg...maar hoop dat het eenmalig is, aangezien ik bij gijs ook niet misselijk ben geweest
Mauw! Bijzonder zeg want fijn!!! Hopelijk gaat het voor de rest goed! Snap dat je nu wel wat onzeker en bang bent. Hopelijk toch nog beetje van genieten...!
DNA jij ook gefeliciteerd met je goede echo! Laura ik ben ook wel benieuwd waar dat bloed vandaan komt, ik zou het de volgende keer toch even vragen... Moeders voor moeders is net geweest, leuk om mee te doen, weer een extra bevestiging dat we toch weer een wondertje verwachten
Hey meiden. wat geweldig nieuws mauw!! Gelukkig ben je weer gezellig bij ons. Las van iemand die een tweeling verwacht geweldig geniet ervan meis! @ All. Mijn echo vandaag was goed. Uitwendige echo gehad en de vk vermoed 5 weken dus dat klopt. nog geen hartactie. Suuskie had jij inwendige echo? Want mijn echo is echt onduidelijker als die van jou hoor!! maar goed dat was ook uitwendig. MEIDEN DRINGEND VRAAGJE. IK BEN VERGETEN MIJN URINE OP TE VANGEN VOOR MVM die komen straks. kan ik dat nu nog doen? of krijg ik dan waarschijnlijk een nagtieve test?
Kan kog steeds, maar even bij vertellen. Als het goed is ben je niet alleen in de ochtend zwanger haha Maar fijn. Gefeliciteerd! Wanneer heb je nu weer echo?
volgende week vrijdag bij de gyn en dinsdag weer intake misschien dan nog eens speiken we zullen het zien!?
Die van mij was ook niet de eerste ochtendurine, dus wrs zit er wel genoeg hcg in. Ik zou het er wel bij vertellen inderdaad. Fijn dat je een goede echo had vandaag!!
Wat fijn dat je echo goed was!!! Foto! De echo was inwendig want mijn blaas zit voor mn bm Blijk n enorme blaas te hebben hoeveel ik ook plas haha Inwendig is meestal mooier tenminste mijn vorige echo's waren duidelijker
Ja dat dacht ik al. Ik wil wel een foto plaatsten maar je ziet een klein zwart gaatje van misschien zo groot als een spelden knopje! Dus er valt nog weinig te zien!! Maar het was idd uitwendig!
bij mij ook inwendige echo's gemaakt!! en wat betreft de vraag over urine opvangen hihi ik heb half uur van te voren naar 5 glazen water eindelijk kunnen plassen van de zenuwen voor mvm hihi en was ook een knaller!
Dat mijn kleintje qua groei is terug gezet, houdt mij maar bezig.. Maar nu kreeg ik ineens een ingeving! Zou het kunnen dat de innestelling later is geweest? Op mijn NOD was de test namelijl negatief, pas de derde NOD een heel licht streepje en op de zesde NOD een dikke streep. Omdat ik op mijn NOD negatieve test had, dacht ik misschien was de innestelling later. Zou dat kunnen?? Hihi, hoop dat ik het dan wat los kan laten. Fijn weekend iedereen!
Hoe zeker weet je op welke dag je eisprong was? Misschien was die iets later, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar snap je wel hoor. Even afwachten tot de volgende echo en ondertussen genieten van het zwanger zijn.
Mauw dat klinkt wel logisch. Proficiat igg!! Sasje, dubbel geluk! Hier nog steeds geen klachten van misselijkheid ofzo. Hopelijk blijft het weg. Anderen wel veel succes, ik weet hoe vervelend het kan zijn.
Whaaaaaa! Sasje! Gefeliciteerd! Wat leuk! Ik moet een nieuwe winterjas, en omdat ik over een tijd er toch niet meer in ga passen wil op opzoek naar een positie jas. Bij welke winkelketens hebben ze ook een afdeling met positiemode? Ik ken alleen de afdelingen van de C&A, de H&M en de Miss Etam. Iemand die naast de gewone babywinkels tips heeft? Ik wil niet online bestellen, want dan blijf ik aan het terug sturen.
iedereen gefeliciteerd met de goede echo's hoop dat mijn echo over 2 weken ook zo mooi is! alleen krijg ik die echo bij de vk zelf en bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik toen geen foto mee hun maken die alleen om te kijken of het goed groeit en of het hartje klopt. vind dat wel jammer, maar ja. weet iemand dit? bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik met 10 weken een extra echo en met 20 weken een extra uitgebreide, omdat ik in een risicogroep zit voor een hartafwijking. zal ik dan deze zwangerschap weer die extra echo's krijgen? of nu niet meer, omdat de vorige keer alles goed was? ik vind het namelijk helemaal niet erg om een extra echo te krijgen hahaha
Jesje: ik zou er gewoon om vragen.. En anders kun je zelf pretechos doen, die kosten max 135 euro toch? Miss ga ik die ook doen Ik zou die foto eisen!!! Elk apparaat heeft n printer tegenwoordig dus het is niet veel moeite om op die kno te drukken! Chickie kun je niet een ' gewone' jas kopen waaron je buik ook kan groeien? Zou het eng vinden om voor 12 weken al zo'n investering te doen.. Mauw kan heel goed!! Late innesteling is heel normaal geen zorgrn maken dus!
Ik kon de vorige keer nog tot het eind in mijn gewone jas. Toen was het winter, dus gelukkig. Maar vergeet niet: wij zijn in mei uitgeteld. Dus als onze buik op zijn grootst is, is het lente. Dus als het al niet mooi zat weer is, kan je vaak je jas wel open laten of met een vestje uit de weg.
Zo dat vind ik nogal een bedrag hoor. Als je het kan missen en je vindt het leuk, zeker doen. Een mooi aandenken. Maar als je het extra zekerheid geeft, zou ik proberen via de vk.
Vind het ook veel geld, maar als ik heel eerlijk nadenk heb al ik het 3voudige van dat bedrag de afgelopen jaren aan ovutestjes, en zw testen en potjes foliumzuur uitgeven dus dan vind ik dat ik het beter kan uitgeven aan een echo waarbij we onze kleine puk kunnen zien Het blijft n hoop geld... Maken jullie je zorgen om geld? Niet dat wij het super slecht hebben maar ik wil tzt minder werken en dan word het bij ons krap Vind het heel lastig qua kinderopvang enzo Ben er nOg niet uit..