zie dat al een aantal van jullie afspraken heeft gemaakt voor de 1e echo en intake gesprek met de VK of GYN. Ga morgen mijn VK bellen voor een afspraak bij de zwangerschap van mijn zoon had ik mn eerste echo met 12 weken, hoop zo dat het deze keer eerder mag.
hallo allemaal! mag ik me hier ook aansluiten? ik ben 29 en zwanger van ons derde kindje.. ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm vorige zwangerschapsvergiftigingen enzo... oh ja en ik ga flesvoeding geven.. ik ben waarschijnlijk 16 mei uitgerekend, kan ook iets eerder of later maar dat laat ik aan de gyn over...
Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: ? jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Uitgerekende datum 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 mei: Sasje24 jongen/meisje 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing ?? Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk
Gefeliciteerd allemaal! Ik wil mij ook graag aanmelden 2e kindje, ziekenhuisbevalling (ivm vorige pre eclampsie) bv/fv. Zou iemand mij in de lijst kunnen zetten? Ziekenhuis ga ik morgen bellen voor een afspraak.
hey flotsje en felice, welkom en gefeliciteerd! ik heb bij de eerste ook hellp gehad, maar wist niet dat je bij een volgende dan ook weer in het ZH moest bevallen (de kans op vergiftiging schijnt toch juist kleiner zeiden ze tegen mij) maargoed ik moet vanwege mijn crohn evenwel in het ZH bevallen en wil ook eigenlijk weer een keizersnede joekie ik heb twitter, gebruik het alleen nooit, maar ik zal je ff toevoegen!!
Oh m'n uitgerekende datum is trouwens 22 mei. Ik ben 28 jaar. @love081986. Tegen mij is toen gezegd dat ik daardoor strenger onder controle sta en in het ziekenhuis moet bevallen. Heb ook een keizersnede gehad dus vandaar ook ziekenhuisbevaling. Maar raar eigenlijk dat niet ieder ziekenhuis hetzelfde zegt.
kans op herhaling is idd klein.. bij mij dus wel gebeurt helaas.. eerste pre eclampsie met 32 weken volgende met 35 weken.. en dat is wel meestal zo.. als het weer gebeurt dan later... bij mij zijn beide jochies met 36 weken geboren..eerste ingeleid en de tweede spontaan... maakt deze keer wel spannend hoor pfff... goeiemorgen allemaal!!! ik ga vandaag ook het zh bellen voor een afspraak.. hoop dat ik heel snel kan..
goedemorgen; ik zie dat er zich weer steeds meer meiden bij voegen!! van harte gefeliciteerd meiden!!
Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: 28 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Uitgerekende datum 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 mei: Sasje24 jongen/meisje 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing 22 Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk Ik heb het erbij gezet
Goeiemorgen, Ik wil me ook graag aansluiten. Sinds gisteren in de wetenschap dat ons 3e wonder onderweg is. Hier ook weer een meikindje, net als onze eerste. Wat is dat toch met augustus We hebben al twee stoere jongens en ben helemaal in de wolken door dit derde geluk. Blijft toch bijzonder als het dan toch weer lukt. Ben wel een en al radar als het om m´n lichaam gaat, heb twee horrorzwangerschappen achter de rug met HG en zwangerschapsvergifitiging en zou zo graag dit keer gaan genieten. Dus hoop dat de misselijkheid lang weg blijft.. Daarbij (ook lekker gepland) gaan we in oktober een weekje naar Turkije en wil dat dit me gaat lukken. Zou iemand me aan de lijst kunnen toevoegen? Willemijn, 35 jaar, 3e kindje, uitgerekend op 17 mei Groetjes!
Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: 28 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven MamaKoenSjoerd: (Willemijn), 35 jaar, 3e kindje, zh/thuis bevallen, bv/fv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Uitgerekende datum 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 mei: Sasje24 jongen/meisje 17 Mei: MamaKoenSjoerd jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing 22 Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk
hebben jullie soms ook al last van bandenpijn? wist niet dat dit al zo vroeg kon maar voel het toch echt..