Hey meiden gister is mvm hier geweest en ik was vergeten me pies te bewaren. Dus ik al in de stress over me testje! Maar ik mag niet klagen dit is het resultaat!
Leuk!!! Wij vertellen het na de 2de echo op 17 okt Mn moeder is namelijk n roddelkont rn kan het niet voor zich houden Dus als ze t niet weet dan heeft ze ook geen geheim branden op dr tong haha Vind het ook wel wat hebben om alleen met zn tweetjes ons gheim te delen
DUS EVEN EEN OPROEP DAMES DIE OOK MEE DOEN AAN MVM WILLEN JULLIE JE TESTEN POSTEN?? BEN NIEUWSGIERIG KAN IK EVEN VERGELIJKEN. Die van mij is met 5 weken! Denk ik zelf?
Wij hebben het nog alleen maar aan de ouders verteld. Zoooo vandaag chagerijnig!! Ik heb echt geen idee waar het vandaan komt. Vorige keer echt geen last gehad van hormonen, maar nu vandaag!! Bah was echt niet gezellig zeg. (stemt me ook wel weer hoopvol, heb dus wel genoeg hormonen. Dus de echo vrijdag moet dat ook maar laten zien dan)
Hier ook enorm last van hormonen! Zit mezelf gewoon in de weg haha Om elke scheet word ik boos! Zielige mannen van ons
haha gelukkig ben ik niet de enige. Ik weet ook helemaal niet waarom ik me zo voel. Echt ik voel de boze monstertjes gewoon door mijn lijf stromen, en dat ken ik echt niet.... Morgen weer een nieuwe dag hoor.
Hier nog geen MVM test, die komt dinsdag, maar vanmiddag etostest gedaan, teststreep stond er eerder dan controlestreep binnen 2 seconden....nog nooit zo'n knaltest gehad en ben 5,2 week vandaag...ben zo blij want ze bleven vrij licht steeds
Even vertellen. Wij zijn vandaag voor een extra echo naar de kliniek geweest. Ik had weer enorme pijn, hetzelfde als bij mn BBZ. Dus we mochten komen om te kijken of het wel goed zat. En ja hoor, ons wondertje zit IN mn baarmoeder Sterker nog .. we hebben het hartje zelfs al zien kloppen!! Met 5+6, dus supervroeg! Wel heb ik vocht naast mn baarmoeder, dat veroorzaakt die pijn. Ik moet rustig aan doen (niet makkelijk met een dreumes!) Maar ohhh wat zijn we blij Nu ga ik bijlezen!
Weten ze niet, kan door van alles komen. Ik ben ook vergeten te vragen of het vanzelf weer weggaat. Hoop het wel, want het doet goed pijn en belemmerd me echt. Het was flink wat op de echo te zien.
Jeetje dreamer! Dat was schrikken! Fijn dat alles goed is! En al n hartje! Wauw je hebt vast een record verbroken hiermee haha rustig aan doen he!
Op pag 75 staat mijn test, ook geen ochtendurine en net zo donker lijkt me zo. Die van mij is van 5 wk 4 dagen.
Dreamer gefeliciteerd met je mooie echo! Wel naar van dat vocht zeg, hopelijk is dat snel verdwenen! Fijn dat het vruchtje op de goede plek zit.
@Mauw: wauw meis, welkom terug! Wat een bijzonder verhaal. Geniet maar van je zwangerschap! @Sasje: yes een tweeling! Wat super dat ze allebei zijn blijven plakken. Geniet er maar van! @Femya: mooie MvM test! Super dat je meedoet. @Jesje: je afwijking zal niet ineens over zijn toch? Hier 4x de uitgebreidste 20 weken echo gehad. Ben benieuwd of we dat deze keer ook weer krijgen. @Suuskie: nee ik maak me geen zorgen om geld. Ik ben thuisblijfmoeder en manlief verdiend net boven het minumum. Maar toch kunnen we sparen en missen we niks. We gaan alleen niet 2x per jaar op vakantie en niet elke maand uit eten enz. En ik heb geen kinderopvang kosten, dat scheelt! @Mamavand: mooie MvM test! Goed dat je meedoet. @Salcia: knaltest meis! Nu niet meer testen hoor, duidelijker kunnen ze niet haha. @Misselijkheid: hier als ik te weinig eet, dus eet de hele dag door kleine beetjes. Maar het is compleet anders als bij mn dochter, dus ik gok nu een jongen