16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Dames, hier wakker geworden met bloedverlies...
    Niet veel maar elke wc beurt wel een veeg...
    Heb geen krampen, geen stolsels maar toch voelt het niet goed...
    Heb gisteren gezwommen en verder niks..
    Ga zo dr gyn maar bellen baal echt enorm

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Gyn gesproken, die maakt zich nog geen zorgen.. Het bekende: geen buikkrampen, stolsels en overmatig bloedverlies verhaal
    Afwachten en zodra t erger wordt bellen...
    Zucht waarom kan het nooit eens normaal gaan?

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suuskie, spannende dagen dus voor je. vooralsnog dus nog geen zorgen... maar je maakt ze toch want het hoort eigenlijk niet. dikke knuffel voor jou

4. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Suuskie he wat onzeker. Ik hoop dat het gewoon 'niks' is. Maar ik snap je ongerustheid wel.
    Hopelijk niks aan de hand.

Berichtje uit je buik: ja ook heel leuk. Eigenlijk net zoals je overal de overzicten hebt. Maar bij die andere kon je heel mooi de groei zien. Ik krijg het nog steeds niet gevonden...

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@suuske oh jeetje wat een ellende meid :(
    hopelijk is het iets onschuldigs hoor!!!!

oh meiden ik vind het zo erg voor sommige...waarom is alles zo oneerlijk verdeeld :(
    de een doet er weet ik niet hoe lang over.....de andere heeft aantal miskramen gehad :( en ga maar zo door.........
    sorry hormonen he :)

6. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    @suuske Sterkte meid , Ik hoop dat het niks ergs is voor je het hoeft niet perse iets slechts te zijn.
    Ik heb deze zwschap met 5 weken ook bloed verloren (met krampen) toen dacht ik dat het weer foute boel was. Heb niemand gebeld en afgewacht tot mijn echo en die was gelukkig goed ,het hartje klopte en de termijn klopte. Ik had alleen een plek met bloed naast het vruchtzakje. Dat moet er vanzelf uitkomen of oplossen. Ik ben vanmorgen ook wakker geworden met heel licht bloedverlies gelukkig wel oud en zonder pijn. En omdat ik erop voorbereid ben ben ik niet zo ongerust over wat het is. Dus ik wil hiermee eigenlijk zeggen dat bloedverlies niet altijd slecht is en het komt zelfs bij 1 op 5 voor heb ik is gelezen. Maar het blijft altijd onzeker als je bloed verliest en dat is super eng. gr

7. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    hoi allemaal ;) Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik ben zwanger en verwacht mijn 3e kindje. Graag wil ik mij hier toevoegen en gezellig met jullie meekletsen.
    Vandaag heb ik mijn tweede echo. Vorige week al een hele vroege echo gehad ivm een eerdere bbz . Het vruchtzakje zat keurig in de baarmoeder maar de zwangerschap was toen nog erg pril. Vandaar dat ik vandaag voor een tweede vroege echo mag komen . Ben erg nerveus pfff.. Hoop dat we nu precies de termijn kunnen bepalen..

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welkom meid!!
    spannend vandaag de echo dus!!!

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @sasje, jep life is a b*tch soms;) maar er zijn ook nog leuke dingen

@chichuatwins, welkom hier

10. chihuahuatwins

chihuahuatwins Actief lid

28 aug 2012
    292
    1
    0
    nederland
    dank je wel;) jij ook gefeliciteerd met 2 wondertjes:)) Het is vandaag mijn tweede echo..ben erg nerveus;)

11. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    suuskie,ik duim voor jullie!!

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    thanks dames...
    ben net op werk aangekomen (moest wel gaan) en voel me vreselijk.. niemand weet gelukkig dat ik zwanger ben dus ik kan 'lekker' doen alsof er niets aan de hand is.. zucht..
    verlies nog steeds bloed.. hoop echt niet dat dit het begin is van de 'echte' ellende..

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suuskie, ohjee meis... hoop het ook niet, laten we het gewoon nog even positief zien en dat er niet zoveel aan de hand is.

14. flotsje

flotsje Niet meer actief

Suuskie: schrikken! hoop dat het niks is!

ik word zo zenuwachtig voor de eerste echo! nog een week en een dag wachten pfff...

15. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

wow 40 pagina's erbij, als ik tijd heb ga ik bijlezen.

vanmorgen aangemeld voor MvM, donderdag komt ze langs
    ben heel benieuwd.

zojuist belde de gyneacoloog over onze afspraak dinsdag (intake en 1e echo)
    "er staat een dubbele afspraak, we zullen die van u moeten verzetten"
    AAAAARRRRRGGGGHHH!!!!!
    "kunt u maandag?"
    natuurlijk kan ik maandag, whoehoe!!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @suuskie, en hoe is het nu?

@achterhoekse hoera dat zijn de betere verplaatsingen.. 1 dag minder wachten:D

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ehm... hetzelfde.. niet veel erger geworden maar ook niet minder.. er ligt niet super veel in mn maandverband (sorry smerig) maar elke keer als ik naar toilet ga dan heb ik een veeg bloed..
    Toch ga ik deze week afwachten voordat ik een extra echo ga eisen.. ik moet toch een keer bij de goeie kant van de percentages zitten? het percentage bij wie bloedverlies niet tot een MK leidt??? *&%^#%^#*@

18. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Hey Suuskie,

Heel veel succes en ik duim voor je dat het goed gaat!! Spannend zeg!!
    En anders niet te lang wachten he?! Je leeft dan zo in onzekerheid...! Gewoon de verloskundige bellen! Daar zijn ze voor!

19. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    @suuskie: verschrikkelijk irritant. ik hoop voor je dat het niets is, maar kan me voorstellen dat er nu veel extra onzekerheid is.

@hier: druk dagje op werk gehad, en zoals velen hier al gezegd hebben: niet veel puf meer over. Heb wel alles bijgelezen, maar reageren is lastig.

Wel een keigoede opmerking over de "bollen op buik" Ik lag ook in een deuk toen ik het las.

20. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Onzekerheid: tja, dat blijft gewoon op en af gaan. Was niet mijn bedoeling om jullie te laten denken dat ik alleen maar in de put zit. Ik ben ook heel erg blij met deze (spontane!) zwangerschap. Dag voor dag, mijlpaal voor mijlpaal, is de enige manier om verder te komen. Ik probeer me nooit al te veel zorgen te maken over de toekomst, en meer te genieten van het nu. Het scheelt dat mijn glas van nature toch halfvol is, maar soms blijf ik moeilijke momenten houden. Maar daar ben ik vast niet de enige in.

Het feit dat ik hier nu meeklets is al wel meer teken dat ik er wel in geloof ;)

Deel Deze Pagina