16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    @ suuskie: ik duim voor jou meid! De hoop niet opgeven hoor!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    meis, dat heb ik ook.. ik ga van week tot week met tijden.. doorgaans overheerst het gevoel dat ik heel blij ben met deze zwangerschap.. maar er zijn ook echt vervelende momenten.. echter meid houd in gedachte dat je strax die 15 weken voorbij bent... ik denk dat ik pas blij ben de kleine vast te houden.

Ik geloof ook in deze zwangerschap iedere dag een beetje meer. vrijdagg heb ik een 2de echo en als die ook goed is ben ik weer een stap dichterbij... en het komt goed:)

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    wie zocht dat per week overzicht van de zwangerschap?

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    suus wat een onzekerheid!!! ik duim voor je!!

5. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Jullie zijn lief! Wordt wel n dramatisch topic zo en we waren zo positief begonnen! Ik ga maar door met duimen misschien helpt hey! Wie had vandaag nOu echo?

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee wordt niet dramatisch :)
    vind het fijn dat we wel alles met elkaar kunnen delen!!!
    en ik weet als geen ander dat de zwangerschap tot nu toe nog geen rozengeur en manenschijn was :( maar alles komt meiden!!!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    strax als we wat verder zijn zal de sfeer ook gaan veranderen, nu zijn het nog allemaal vroege zwangerschappen waarbij de vruchtjes een grotere kans hebben om af te komen enzo..

komt goed hoor.. no worries dat de sfeer effe een beetje bedompt lijkt

8. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hee Suuske hoe is het nu? Bloedverlies al gestopt? Ik heb ergens gelezen dat t ook "oud bloed" kan zijn wat er uit moet. Mijn vriendinnetje had dat maar ze heeft nu een kerngezond kindje!

Kijken jullie ook barbies baby? Ben helemaal emotioneel haha
    Kan echt niet wachten!

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ja barbies baby, lekker gehuild!

Hele avond niets... Maar morgenOchtend ff afwachten hoe het loopt..
    Nog steeds geen buikpijn (afkloppen)

10. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey suus je maakt ons wel weer aan het schrikken.
    Ik hoop dat het nu toch echt een keer goed mag gaan.
    Een ding weet ik wel. vertrouw op je gevoel wantd at spreekt waarheid!
    Bij mij gaf dat steeds gevoel dat het niet goed was en was ook zo maar nu heb ik een goed gevoel. en probeerd daarop te vertrouwen.

@ all vandaag echo en intake gehad. fijn gesprek gehad bij de vk! Ze was heel lief en ik mag elke week om echo!!
    Vandaag weer een echo gehad wel inwendig. maar het zag er goed uit. Of we het hartje zagen daar zetten ze een ? bij! De ene keer dacht ze van wel dan weer van niet. Nu vrijdag eerst weer naar de gyn!
    Hoop dat we dan eindelijk het hartje van onze spruit mogen zien en horen!.
    Ben vandaag even naar de kapper geweest en een best eind van me haar af laten halen echt een heel ander model geknipt! Wel echt iets anders maar ben er super blij mee!
    Suus ik denk aan je en duim voor je. Liefs cyn

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Meiden doet me/ons echt goed dat jullie zo meeleven..
    Mijn gevoel zei vanmiddag: helemaal fout weer, en nu twijfel ik... Dus maar even afwachten! Deze dag heeft in ieder geval 10 jaar van mn leven gekost!

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    sterkte suuskie ik duim voor je!

13. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Suuskie, hele dikke knuffel! En ik duim en bid dat alles goed zit!!

14. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Suuskie ik ben nog steeds voor je aan het duimen.

Doemaar: lief dat je hebt gekeken, maar deze bedoel ik ook niet....

15. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Suuskie dat is schrikken, ik duim met je mee!

16. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Hier ook mega onzeker, vanmorgen etos test gedaan, die knalde eraf maar met zelfde urine bij MVM een hele lichte test, begrijp er niks van.... pffff gek word ik van het wachten tot de echo

17. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Suuskie, hoop dat het bloeden nog steeds gestopt is! Wanneer heb je de volgende echo? Moet je nog lang in spanning zitten?

@Salcia, een streep is een streep, dus ook voor jou hoor! Er kan toch een productiefout in die stomme MvM test zitten? Als de andere testen zeggen dat je zwanger bent zou ik er op proberen te vertrouwen, en anders de vk bellen, het uitleggen en vragen om een eerdere echo?

Slaap lekker allemaal!

18. Femya

Femya Niet meer actief

Suuskie hoe gaat het met je? Ik hoop dat t bloeden gestopt is! Mijn vriendin heeft bij haar tweede zwangerschap de hele tijd gebloed, haar zoontje is al weer 1,5 jaar oud. Hopelijk zegt jouw bloeding ook niets! Dikke knuffel.

Salcia die mvm testen hebben veel meer hcg nodig dan de testen uit de winkel, dat vertelde de vrouw tegen mij. Wie weet als je nu opnieuw die test zou doen zou die ook knallen! Geen zorgen maken hoor!

Hier gaat alles prima, ik kan alleen niks onthouden, dus ga later nog even teruglezen en reageren op jullie berichtjes.

Fijne dag!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavand, zo vroeg in de zw is dat heel moeilijk, ik had afgelopen vrijdag ook echt geluk... hartje was net gaan kloppen alsof ze mij even kwam vertellen, dont worry mama, ik doe het alles is ok...
    vrijdag volgende echo.

@liefsvanmama, oke. dan weet ik het ook niet.. heb je al gegoogled op zw verloop? vast wel.
    als ik er aan denk en ik krijg een ingenieuse inval laat ik het je wel weten;)

@suuskie, hoe is het met jou? minder/meer, hou je het nog vol?

@salcia, *zwaai*

zo hier pokkeweer, maar dat zal bij jullie niet anders zijn, wordt binnenspeeltuin met dinnetje denk ik, vanavond kijkers voor ons huis, linette zal dan al wel slapen... ehmmm graag effe de schoenen uit :D

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Suuskie: 1 van mn beste vriendinnetjes is ook zwanger, ook 5+6 nu en ook zij verliest weer wat bloed. Net als jou ook rond nod en dan paar dagen niet gehad. Maar zolang je geen krampen hebt en geen enorm bloedverlies is het niets ergs. Zij moest van de vk rustig aandoen en het liefst even ziekmelden.
    Hoop dat het bloeden is gestopt meis!

@Salcia: ik had ook geen donkere test bij MvM en was toen al 10 weken, dus hcg genoeg lijkt me. Ze ligt toch echt boven te slapen!

@Mamavand: gefeliciteerd met de goede echo!

@All: hier begint smorgens de misselijkheid wat op te komen.
    Had nog zo gehoopt er deze keer geen last van te krijgen!
    Ach ja, heb er iig al 3 weken later last van dan bij mn dochter dus mag niet klagen haha.
    Nog meer dames bij wie het rond de 6 weken langzaam begon op te komen?

Deel Deze Pagina