Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: 28 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven MamaKoenSjoerd: (Willemijn), 35 jaar, 3e kindje, zh/thuis bevallen, bv/fv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Uitgerekende datum 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 mei: Sasje24 jongen/meisje 17 Mei: MamaKoenSjoerd jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing 22 Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 10 oktober: flotsje - 1e echo en afspraak gyn 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk
Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: 28 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven MamaKoenSjoerd: (Willemijn), 35 jaar, 3e kindje, zh/thuis bevallen, bv/fv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Uitgerekende datum 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 mei: Sasje24 jongen/meisje 17 Mei: MamaKoenSjoerd jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing 22 Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 03 oktober: Angel77 - intake vk 10 oktober: flotsje - 1e echo en afspraak gyn 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk
Hallo meiden, Ik kom ook aanschuiven. Ben op 17 mei uitgerekend van ons 3e kindje. Wederom een icsi kindje en net als ons 2e kindje gelijk de eerste x raak, heel bijzonder. We hebben al 2 zoontjes en zijn echt super blij met dit 3e wondertje. Het is allemaal nog erg pril dus hopen dat het allemaal goed gaat. Ik heb wel al 2 goede bloedtests gehad dus dat is wel fijn... Ik ben 36 jaar hoop thuis te bevallen, maar als ik naar het ziekenhuis zou moeten dan is dat ook goed. En ik hoop ook weer bv te geven net als bij de andere 2. Voel me nog prima en hoop dat het zo mag blijven. De eerste 2 zwangerschappen zijn eigenlijk ook heel goed verlopen, dus hopen dat het weer zo mag zijn. Alleen wel 2x erg veel last van mijn bekken gehad. Ik ben nu wel meer getraind als bij de vorige 2 zwangerschappen dus wie weet helpt dat. Zag dat ik de 5e mama bent die haar 3e kindje verwacht, vind ik toch best veel!! Leuk allemaal ervaringsdeskundige Zou iemand mij op de lijst willen zetten, ben daar een knuppel in...Oja ik heb 28 september mijn 1e echo. Slaap lekker allemaal, X
Hallo Dames! Ik kom mij ook aanmelden! Gisteren positief getest! En de digitale gedaan, dan zie je het echt staan: ZWANGER zo leuk, manlief is er nog even ondersteboven van. Het is namelijk in ons "oefen" rondje al gelukt! We zijn 21 mei uitgerekend. Vandaag eens de HA en VK bellen
Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: 28 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven MamaKoenSjoerd: (Willemijn), 35 jaar, 3e kindje, zh/thuis bevallen, bv/fv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Froggieh: 25 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Zoe1976: 31 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv geven Uitgerekende datum 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 mei: Sasje24 jongen/meisje 17 Mei: MamaKoenSjoerd jongen/meisje/verrassing 17 mei: Zoe1976 jongen/meisje 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 21 Mei: Froggieh jongen/meisje/verrassing 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing 22 Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 28 september: Zoe1976 - 1e echo 03 oktober: Angel77 - intake vk 10 oktober: flotsje - 1e echo en afspraak gyn 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk Hoop dat ik het zo goed heb gedaan, eerste keer dat ik wat toevoeg! @ Zoe1976 ik heb jou ook toegevoegd!
welkom!! en gefelicieerd! grappig idd dat er best veel mama's hun derde verwachten... misschien nog wel een tweeling ertussen haha hoe zouden jullie dat vinden?
mijn datum klopt niet.....schuif iets naar boven wist niet precies hoe te tellen ivm ivf maar heb op site gekeken van freya en die zegt uitgeteld op 14 mei
Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: 28 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven MamaKoenSjoerd: (Willemijn), 35 jaar, 3e kindje, zh/thuis bevallen, bv/fv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Froggieh: 25 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Zoe1976: 31 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv geven Uitgerekende datum 14 mei: Sasje24 jongen/meisje 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 Mei: MamaKoenSjoerd jongen/meisje/verrassing 17 mei: Zoe1976 jongen/meisje 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 21 Mei: Froggieh jongen/meisje/verrassing 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing 22 Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 28 september: Zoe1976 - 1e echo 03 oktober: Angel77 - intake vk 10 oktober: flotsje - 1e echo en afspraak gyn 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk
oh jeetje nou ben ik de 1e op de lijst en zit ik eigenlijk in het verkeerde groepje.......mag ik even goed blijven
Voor het uitrekenen van je bevaldatum moet je gewoon de 1e dag van je laatste ongesteldheid aanhouden, en even aangeven wat je gemiddelde cyclus duur is. En met IVF is dat niet anders... Uhmmmm froggieh bedankt dat je me hebt toegevoegd, en dat je me 5 jaar jonger hebt gemaakt, dat vind ik wel heeuuuul lief...Maar ik ben echt 36... Uhhh een tweeling, af en toe schiet het door me heen, stel nou dat...Maar ook dan zijn ze allebei meer dan welkom, waar 3 kindjes kunnen wonen kunnen ook 4 kindjes wonen...Maar ik denk wel dat er de eerste paar jaar weinig ruimte zal zijn voor andere zaken dan de kinderen. Vooral omdat onze 2 kinderen nog erg jong zijn. Maar voor alsnog ga ik er gewoon vanuit dat het er 1 is. X
Hallo Mag ik ook meekletsen? Ik heb dinsdag positief getest. Wel even wennen aan het idee, was pas 1 x ongesteld geworden na 3 jaar de mirena gehad te hebben. En nu meteen raak. Ik ben 33 (wordt volgende week vrijdag 34) en heb een dochter die 1 oktober 4 jaar wordt. Dus 2e kindje, ziekenhuis bevalling, borstvoeding. 19 mei uitgerekend volgens een van de sites haha!
Ik wil me hier ook graag melden Heb vanmorgen positief getest met 3 verschillende testen haha. Kon het niet geloven! Zit ook pas op 11 DPO. Weet ook niet of er 1 iemand is die de lijst bijhoudt? Maar bij deze de info: 26 mei uitgerekend 29 jaar 2e kindje zh bevalling verplicht bv geven denk ik (geef nu nog steeds bv) 25 september 1e echo ivm BBZ Heb nu even geen tijd om alle berichten te lezen, dat zal ik vanavond/morgen even doen! Wil wel weten wie jullie allemaal zijn Nu snel alle testen veilig opbergen, krijg zo visite
@zoe1976: Haha heb ik dat leuk verkeerd geschreven. Vond al sowieso knap dat ik het überhaupt kon! hihi @ nieuwe meiden, Gezellig! @hier: Ik heb te vroeg gejuigt, ik ben vandaag misselijk geweest!! Bij de eerste vrijwel nergens last van, nu helaas wel. @tweeling: Mijn dochter denkt dat we er 2 krijgen of 2 jongens of een jongen en een meisje... Zou in ons huis eigenlijk niet passen maar goed we moeten eerst even afwachten! Ik wilde vroeger wel altijd een tweeling! Maar nu niet meer zo perse
Nou hier ook al misselijk. Bij m'n eerste zwangerschap kreeg ik dat pas vanaf 8 weken. Heb steeds een droom over een tweeling dus wie weet haha. Krijg 5 oktober een eerste echo.
Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: 28 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven MamaKoenSjoerd: (Willemijn), 35 jaar, 3e kindje, zh/thuis bevallen, bv/fv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Froggieh: 25 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Zoe1976: 36 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv geven Dreamer83, 29 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv geven Maartje78, 34 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv geven Uitgerekende datum 14 mei: Sasje24 jongen/meisje 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 Mei: MamaKoenSjoerd jongen/meisje/verrassing 17 mei: Zoe1976 jongen/meisje 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 19 Mei: Maartje78 jongen/meisje/verrassing 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 21 Mei: Froggieh jongen/meisje/verrassing 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing 22 Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing 26 Mei: Dreamer83 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 25 September: dreamer83 - 1e echo 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 28 september: Zoe1976 - 1e echo 03 oktober: Angel77 - intake vk 05 oktober: Felice84 - 1e echo 10 oktober: flotsje - 1e echo en afspraak gyn 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk
Wat gezellig weer een aantal nieuwe meiden erbij, welkom en gefeliciteerd! Er zijn inderdaad meerdere meiden die zwanger zijn van een derde, leuk! Ik heb twee jongens van vijf en drie jaar oud, en nu na een jaar zwanger van onze derde. Over de vraag over een tweeling; ik ga er heel erg vanuit dat het er nu weer eentje is. Mochten het er toch twee zijn dan zijn ze zeker welkom hoor. Over de misselijheid: ik begin nu steeds misselijker te worden. Mijn eerste 2 zwangerschappen ben ik vanaf de zesde week erg misselijk geweest en moest ik regelmatig spugen. Tot een week of vijftien en toen was het opeens over.
ben nu 24 uur ja uur gestopt met roken maar pfffff wat moeilijk zeg. Bij mn zoontje was ik ziek zwak en misselijk rond week 6 en ging het zo van zelf. Heb me zo heilig voorgenomen dat ik er vanaf nu nooit meer intrap en niet meer ga roken..... En nu op naar de Mylene party bij een vriendin eens kijken wat er vanavond in de aanbieding is.