16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    83linda: jij ook morgen echo! word een lange ochtend zo he.. ik ben gelukkig in de ochtend nog aan de beurd. ben nu al zenuwachtig jij?

mamavand: oh wat fijn een hartje en dat al zo vroeg!!

achterhoekse: wat fijn dat je mee doet met MvM!! super! de meiden hebben t hard nodig die pregnyl!! is namelijk bijna niet meer leverbaar.
    hier komt MvM volgende week!

suuskie: eng he bruinverlies... hier ook steeds...

tweety: ik heb ergens gelezen dat een glas water drinken meteen als je opstaat kan helpen tegen misselijkheid..

ineke: ik heb morgen geen intake.. alleen een echo. 12-10 heb ik de intake

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Aangepast ;)

Welkom aan de nieuwe meiden hier!!!
    Ben al nerveus aan het worden voor vrijdagavond, dan 2de echo en hoop zo dat er een hartje klopt!!!
    EN het er maar 1tje is...

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ineke: hoop ook voor je dat het hartje klopt! hoe groot is de kans op een meerling dan? had je meerdere eitjes?

hier voor de iui geen echo gehad, en wel clomid geslikt..

4. pom77

pom77 Niet meer actief

Nogmaals bedankt meiden, en mijn verhaal ga ik nog wel plaatsen, is best heel heftig, heb het nu al vaak verteld maar blijft moeilijk, als ik er aan toe ben zal ik het plaatsen.
    Kan wel een hele duidelijke tip geven: Bij veel buikpijn en gevoel dat het niet goed is: dring aan op een echo of bezoek ZH.
    Mijn intuitie klopte als een bus terwijl de artsen geen acute spoed zagen.....ben blij dat ik er nog ben dat kan ik wel vertellen!

Liefs pom

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Pom idd dat gevoel dat herken ik heel duidelijk, ik had dat ook twee keer eerder dat ik dacht dit is niet oke!
    En helaas was het ook beide keren niet goed. Mijn laatste mk, was helemaal een hel 14 weken lang had ik het gevoel dat het niet goed was. en iedereen zei nee je echos zijn goed geen zorgen maar bij de 14 weken begreep ik in eens waarom ik de vorige keer zo emotioneel was bij het horen van het hartje van ons meisje!
    Onbewust ben ik van overtuigd dat ik toen al voelde dat dat de laatste keer zou zijn dat ik het zou horen!
    Styerkte meis en neem de tijd!

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dark angel heb het al eens verteld tientallen blz terug ;)
    maar ik ben zelf van een 1eiige tweeling en heb genetisch gezien 70% kans op 1eiige tweeling, 2eiig is bijna onmogelijk, aangezien ik meermaals echo heb voor follikelmeting en ik een absoluut verbod heb op tweelingzwangerschap door de megagrote problemen bij mijn vorige bevalling!
    Heb al IUI's moeten overslaan omwille van dubbele follikelgroei...

hoe komt het dat je geen echo had voor de iui? Had je dan wel pregnyl?

MVM bestaat hier niet (meer) in belgie wat ik echt kut vind want het is zo nodig!!! Hier zijn wachtlijsten voor pregnyl, niet handig als je om 17u bij de gyn te horen krijgt dat je om 19u pregnyl moet spuiten, gelukkig kon ik altijd in het ziekenhuis aan een spuitje geraken!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb mijn bevallingsverhaal in een blogbericht geplaats (rechts in het kadertje van mijn gegevens)
    wie interesse heeft kan het even nalezen en dan wordt ook duidelijk waar mijn grote angst vandaan komt omtrend deze zwangerschap, de geboorte, 1 kindje en geen 2...

8. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Ach nee ik zie net dat er twee vlindertjes zijn bijgekomen :( Sterkte pom en liefsvanmama. Neem jullie tijd om dit te verwerken. Ik hoop dat jullie tijd snel komt!

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ineke: oke duidelijk.. zal zo je blog eens lezen.. volgens mij waren ze vergeten een echo te maken bij mij....

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Wow ineke wat een verhaal!!! Laat nu alles gewoon goed gaan! Ga je naar een ander ziekenhuis nu?

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja ik ga naar hetzelde ziekenhuis!
    Voordat we de minipil stopten ben ik naar een ander ziekenhuis gegaan en het Universitair Ziekenhuis Leuven (top in belgie) en daar 2 professoren gesproken en ze hebben we allebei verzekerd dat er mogelijkheden zijn om dit opnieuw tevermijden... een fout bij de sectio ivm de aders gebeurt bij minder dan 1% en wat mij overkomen is is een unicum, nooit meegemaakt, dus ze hebben er vertrouwen in dat het niet meer gebeurt mits de juiste opvolging...
    en mijn gyn is degene die me goed kent ivm fertiliteit en me uiteindelijk gered heeft (het naaien was zijn 'fout' niet al neemt niemand hieromtrend zijn verantwoordelijkheid op) dus blijven we bij hem in de hoop dat mijn achtergrond nu voor 1 keertje in mijn voordeel speelt...

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Darkangel, hoe wisten ze dan nu dat je je eisprong had en het DE dag van de IUI was? Gek eigenlijk... zeker omdat je toch ook al een flink traject mmm meegemaakt hebt!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ineke: ik heb ovulatie testen gebruikt, en heb de dag na de positieve test een inseminatie gehad.

14. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pom en liefsvanmama: heel veel sterkte....

@afspraken: Ik zie dat mijn echo nog een dagje te vroeg staat. die is ook de 9e, alleen dan sochtends en savonds heb ik dan de afspraak met de verloskundige. (tussendoor even werken)

@hier: kreeg gisteren een berichtje van een vriendin of ik al had moeten spugen. Gelukkig kan ik daar nog steeds nee op antwoorden! Ik heb alleen golven van misselijkheid... die zijn wel irritant, maar als ik daar al over moet gaan klagen weet ik het ook niet meer.

@nieuwe meiden: welkom

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Pom veel sterkte! Liefsvan ook natuurlijk

Ineke wow wat een verhaal!!! Word er gewoon stil van!

Heftig sowieso ook mmm verhalen.

Hier weer thuis van werken. Dadelijk lekker friet eten

16. felice84

felice84 Lid

18 jul 2010
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pom en liefsvanmama heel veel sterkte!

@hier. Heb tot nu toe weinig klachten. Wel een paar dagen flink steken in m'n buik gehad. Dat is nu weer over.

Vrijdag eerste echo!

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @ineke, zo dan ... effe een verhaal.
    Lees net dat je in belgisch limburg woont, heb ik ook gewoond.. Rekem/Lanaken, nu weer aan de andere kant van de grens

@suuskie, wat is jouw stand van zaken?

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Stand van zaken: beetje last van mijn zij onderkant rug.. En nog steeds bruin, wordt wel steeds lichter dus hoop komt n beetje terug.. We wachten verder:)
    Wie heeft er allemaal n echo gehad vandaag?

19. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Jeetje meiden wat een heftige dag vandaag!
    Pom en liefsvanmama heel veel sterkte meiden! We denken aan jullie en rustig aan doen.

Vandaag voor het eerst pilletjes tegen de misselijkheid gekregen.
    Voel me er alleen heel erg duf en moe van, weet eigenlijk niet wat erger is op t werk :)

20. flotsje

flotsje Niet meer actief

pom en liefsvanmama heel veel sterkte!!

ik was de lijst aan het bekijken.. maar er waren helaas toch ook al meer vlindertjes? of haal ik dingen door elkaar??

bij mij alles ok, misselijk en moe.. en begin me zo langzamerhand wel zorgen te maken.. echo duurt zo lang.. nog een weekje...

Deel Deze Pagina