nee veel te vroeg! ze moesten kijken of het in mn bm zat ivm BBZ.. zagen wel al een klein boontje! dus dat stelde me toen gerust
@mamavand, spannend, succes @dreamer, ja vorige keer was het echt mazzel dat we het zagen. mijn zus en vk zagen het echt beter dan ik.. ik heb het wel gezien en was op dat moment gerust maar nu even niet... nu wil ik een duidelijk knipperlichtje zien.
Jullie zijn echt te lief allemaal! Ik ga hier echt nog wel ff rondhangen, ben ook erg begaan met jullie verhalen en benieuwd of jullie zwangerschappen goed gaan wat ik natuurlijk hoop! Over een klacht indienen: De arts op de hap was eigenlijk heel aardig, begripvol en menselijk. Alleen heeft ze dus een verkeerde beslissing genomen. Dat is iets wat ik haar wel ga laten weten en daar wil ik het bij laten. Het is aan haar om daar iets mee te gaan doen. Het enige wat ik wil is dat dit een ander niet gebeurt, ik hoef zelf geen erkenning van die fout, het is me duidelijk dat ze een fout gemaakt heeft net als de assistente die die nacht mijn vriend toesprak, zij ging blind af op het verhaal van de arts in de computer en had onbevangen naar zijn verhaal (en alarmsignalen!!) moeten luisteren. Ik wil niet allemaal negatieve energie hierin steken dat is niet goed voor mij en waar mensen werken worden helaas fouten gemaakt. Doordat ik zelf doktersassistente ben en ook gerust wel eens een fout maak, weet ik dat de terugkoppeling erg belangrijk is en bijna iedereen leert daar van en laat dat niet nog een keer gebeuren. Daar heb ik vertrouwen in. Mamavand: sterkte, ik hoop dat het bloed/bruin niets betekent. Liefs pom
Hey meiden, Nou niets aan de hand. Waarschijnlijk gewoon een gevoelige bmm! Hartje klopte stevig!! Dus ziet er goed uit. Ik heb wel een spatader aan de tand van me bm bij me bmm. dus de gyn zei het kan ook best daar van zijn! Dus ik ga nu echt genieten en niet meer bang zijn. Liefs mamavand
MvM is net weg. Ik mag 9 weken geven!! De streep is donkerder dan de controlestreep hihi!! Omdat ik zolang kan geven krijg ik nog een extra cadeautje Ben blij dat ik (hopelijk) veel mensen kan helpen.
Dat ga ik zeker doen mamavand. Om eerlijk te zijn kan ik er nu niet echt van genieten vanwege misselijkheid
@dreamer83 Heb 10 dagen na nod positief getest,dus had wel verwacht teruggeplaatst te worden(heb 12 augustus miskraam gehad dus weet niet wat mijn cyclus was)maar 2 weken vind ikzelf ook veel. Ben er ook niet gerust op en zou willen dat het weer donderdag is. De vk zei dat ik me niet ongerust hoef te maken omdat duidelijk te zien was dat is zwanger ben,maar ik wil zoooo graag een "kindje"met hartactie zien. Ben nu zo bang dat het weer mis gaat. Het wordt weer een hele langzame week
andere is de dooier ofzo. 6 weken 3 dagen,7 en nog wat mm en hartje klopt mooi ster regelmatig uitgerekende datum nu 28 mei, op de verjaardag van mijn vader die deze maand 2 jaar geleden is overleden aan kanker. hoe symbolisch
@pom: in ieder geval fijn dat je je verhaal al zo goed kwijt kunt. helpt ook weer bij de verwerking lijkt me. Maar wat een heftig verhaal. Veel sterkte met het herstel! @combi-test: Hier niet. Ik zie de voordelen er niet van in. Als je de combi-test doet moet je ook sowieso een vlokkentest of vwp willen doen. Beide met weer kans op miskraam. Die wil ik dus niet, en dan heeft de combi-test ook geen zin. Wel de 20 weken echo hier. Dan kunnen ze een heleboel zien. Als er iets mis is weet ik niet wat we doen, daar ga ik nu nog niet over nadenken. Maar er zijn sowieso dingen die handig zijn om van te voren te weten, ook om de overlevingskansen van beeb te vergroten. Dus 20 weken echo sowieso!