Fijn dat de echo's vandaag goed waren. Iemand was 2 weken terug gezet, maar dag van de miskraam hoeft niet per se eerste dag van nieuwe cyclus te zijn: het duurt dan nl. meestal nog wel even voor HCG uit het lijf is, en dan pas begint je cyclus weer. Bij mij was het zo dat ik toen het HCG eenmaal onder de 5 was (eind juli, mk was begin mei) ik 3-4 weken later idd weer ongesteld was.
Mamavand en doemaar gefeliciteerd met jullie mooie kloppende hartjes!!! Genieten!! Suuskie hoe gaat het met jou vandaag? Pom: fijn dat je nog bij ons blijft meepraten!
@ pom: ben helemaal stil van jouw verhaal... Heel veel sterkte meid! @ Doemaar: Mooie echo! Inderdaad heel speciaal die uitgerekende datum... Ons ukje was ook 7,4 mm ofzo bij 6.4 weken Hier af en toe een steekje rechtsonder. Ik moest in de auto even hoesten, en dat deed best even zeer! Is dat nou die bandenpijn ofzo? Hebben jullie dit al gehad? Verder last van mijn borsten, en af en toe licht misselijk. Zal wel een goed teken zijn denk ik
Pom: Jeetje wat heb jij veel pijn moeten hebben zeg...! En zo veel meegemaakt en niet gehoord worden... Pff, kan me voorstellen dat je erg boos/teleurgesteld bent! Ik wens je veel sterkte met je herstel, zowel lichamelijk als geestelijk! Liefs
@dna, thx, ja maar dat gaat m zowiezo niet worden, altijd paar weken eerder, zeg maar 3 weken eerder ofzo
ben nu zo onzeker,volgens de echo nu ongeveer 5 weken.Als ik tel vanaf miskraam is nu 7 weken 4 dagen.Eerste positieve test(duidelijk positief) 16 dagen geleden.Als ik daarvanuit ga zou ik toen 4 weken zijn en nu 6 weken.Maar dan had ze al meer moeten zien.Aaaahh ik word er gek van. Ik kan tegen een paar dingen niet tegen en dat is als ik ergens op moet wachten en als ik iets wil weten.En dat heb ik nu dus allebei.ik meot wachten tot donderdag en dan weet ik meer.Ben zo bang dat het vruchtje gestopt is met groeien en dat het nu dus mis is. Verdorie wat een onzekerheid
Nog niet paniekeren... heb je een duidelijke eisprong gehad? (echo, ovulatietest, bloedproef) Want anders is alles nog mogelijk!
nee,heb geen echo,ovulatietesten of bloedproef gehad,en ik weet dat ik gewoon af moet wachten,maar zoals gezegd is dit niet mijn sterkste kant. Ben nu gewoon zo bang dat het niet goed zit.(zullen wel de hormonen zijn) Was het gewoon maar weer donderdag en dan hoop ik dat ik jullie een mooie echo kan laten kijken. Laat me maar gewoon een beetje jammeren, ben blij dat dat op dit forum kan.Mijn vriend wordt onderhand wel al gek van mij. Hij kan me er niet bij helpen.Mannen zien dit toch anders.
Ja ik heb het ook wel eens als ik snel opsta... Kam banden pijn zijn 2 mooie echo's gefeliciteerd Linda je had ook al eerder positief kunnen testen toch, bijv bij 3,5 week... Snap je onzekerheid hoop dat allee goed id voor je. Ik ben ook enorm onzeker... Ben echt aan af te tellen en Constant aan het broekloeren Maar goed, ben vandaag niet misselijk maar voel me soort van vol. Af en toe vlagen van misselijk. Heel bizar, had ik met Gijs niet
Pom heb even bijgelezen, en oh jee, zou ook vreselijk boos zijn op de HAP! Wat een pijn moet je gehad hebben! Ik had na mijn bevalling ook meer dan 1l bloed in mijn buik en die voelde erg gezwollen en hard aan toen... achteraf nog 8 liter verloren door geklommel van de gyn van wacht Ik hoop voor je dat je zodra jij je weer goed voelt een nieuw wondertje mag verwachten!!! EEN van de voordelen van de MMM (het enige?) is dat ik op 5weken een echo krijg bij mijn gyn om een BBZ te vermijden, waarom doen ze dat toch niet standaard? Je betaalt er toch genoeg voor he! Heb ook een vriendin die ongeveer hetzelfde als jou meegemaakt heeft onlangs...
83linda, dat kan ik goed begrijpen, ben ook niet gekend om mijn geduld op dit gebied... ik heb al snel positief getest en ik duim voor je dat dit bij jou ook zo was en alles gewoon goed komt!
dank je,word gek van mezelf.Wij weten in elk geval dat wat er zit in mijn baarmoeder zit,dus het verhaal van pom blijft me bespaard. Nu gewoon hopen dat het snel donderdag is. O ja de andere(weet ff niet meer precies wie de mooie echo had geplaatst)die vandaag echo had,gefeliciteerd,je ziet er al een beetje een vorm van een poppetje in (dat wil ik donderdag ook!!) Ben kapot moe,heb van de zenuwen voor de echo vannacht niet geslapen,en zal de komende dagen ook wel vanalles door mijn kop malen,dus ga nu lekker een warme douche nemen en naar bed(dan is alvast 1 nachtje weer voorbij)
Jeetje pom wat heb jij meegemaakt zeg! De artsen van tegenwoordig (behalve de oude garde dan) nemen vaak onze klachten niet eens mee serieus. Hun zijn arts dus weten het wel beter!? Ik heb gelukkig een hele lieve begripvolle arts. Stuurd me ook altijd direct door als ik dat nodig vind. Bij de hap zijn ze hier ook wel wat meer terughoudender ... Behalve als het om jonge kinderen gaat dan wordt alles wel in werking gezet. Nou pom neem echt de tijd! Hoor al van veel meiden hier dat het super heftig is! Je wilt niet riskeren dat als je te vroeg weer aan de slag gaat t straks weer fout gaat omdat je lichaam nog niet is hersteld. @hier. Ben er achter gekomen dat ik in de avond de meds moet nemen en dan ben ik dus duf als ik slaap en niet misselijk overdag Althans dat was vandaag zo. Nog 11 dagen tot de echo... Zooo lang, maar we wachten geduldig af. Al is dat ook niet mijn sterkste kant. @ echo's van vandaag. Ziet er al goed uit! @ 20 weken echo, die gaan wij wel doen, gewoon uit nieuwsgierigheid en spieken naar de beeb. Bij de eerste er nooit vanuit gegaan dat er iets mis kon gaan, zijn erg positief ingesteld, extra echo is altijd leuk. Andere test zoals follikel enzo doen we niet aan het is maar zoveel procent als ze het al zien dus nee
Linda: afwachten is kut! Ik moet nog tot 17 okt wachten.. Hier: minder bruinverlies dan gisteren, wel wat krampjes gehad maar volgens mij heeft iedereen die.. Mega misselijke en doodmoe We wachten nog steeds af
Dames, ik wil ook nog even kwijt dat ik dit super leuke lieve groep vind! Iedereen toont interesse en leeft mee! Super! Laten we over ruim6 weken allemaal in de veilige zone zitten en het alleen maar hebben over leuke dingen! Oke en n paar van ons blijven steunen omdat die tot het einde dood gaan van angst... Ik hoop dat ik er dan nog bij ben!
@suuskie: ik heb ook soms kramp. De ene dag al meer dan de andere, al van in het begin. Hoort er idd bij
hier ook met menstruatie-achtige krampen soms en steekjes enzo okee dat is ff een domper! maar zo te lezen zou wel kunnen 12 aug is bijna 9 weken geleden, dan zou je dus ongeveer 3 weken geleden je ei hebben gehad Pom, jemig wat heftig!!!! en ik zou zeker werk maken van het foutief handelen van de HAP en ook het ZH wb nacontroles sterkte de komende tijd met herstellen welke heb je? ik denk dezelfde als ik emesafene oid? Ineke, ik heb 10-10-2012 mijn 2e echo en intake gyn/verpleegkundige dames met mooie echo's gefeliciteerd! combinatietest en 20 weken echo doen wij wel gewoon (ik kreeg ze bij de 1e ook gewoon van het zh) stel dat ik ineens een flink verhoogde kans zou hebben zouden we zeker verder gaan onderzoeken.... manlief en ik zijn er allebei stellig in dat wij geen kindje met SvD zouden willen krijgen of andere ernstige afwijkingen... "dit is onze mening, ik snap dat er andere meningen zijn, die laat ik ook in hun waarde ik hoop andersom ook"
Wij moeten sowieso alle testen doen... mijn man zijn zus is zwaar mentaal en fysiek gehandicapt en zijn ouders en hijzelf houden erg veel van haar maar staan erop dat wij die weg niet inslaan! Ze heeft eigenlijk niks van levensvreugde en veel problemen en pijn... Love je mag de lijst zelf aanpassen hoor, gewoon zoeken op 'lijst' en wie de lijst moet aanpassen kan dan gewoon de echo's die voorbij zijn verwijderen, anders krijgen we plaatsgebrek...