Wow, wat een knaltest zeg! Ben beetje jaloers.. Afgelopen dinsdag na 5 minuten duidelijke streep op de test. Nu dacht ik net nog even een testje te doen omdat we het morgen aan onze ouders willen vertellen. Krijg namelijk al best wel een buikje.. Maar had ik dat nou maar niet gedaan, op deze test was een heel vaag streepje te zien. En daar wordt ik nu dus wel even onzeker van. Heb wel nog steeds steken in m´n liezen als ik te snel op sta op m´n jongste op til en zere borsten. Broeken zitten ook niet zo lekker meer. Maakte bij de vorige twee veel hcg aan, waardoor veel spugen maar ook een knaltest. Nu niet misselijk, dus hopelijk minder hcg maar daardoor dus ook geen duidelijke test. Bleeeeh, wat te doen? Zie mezelf komend weekend al omringd door tas vol met testen...ben wel pietje ongeduld.
Oh jeetje meid ik ben bang dat wanneer je test nu vager wordt dat het niet goed zal zijn probeer over 2 dgn nogmaals een test te doen meid...bij mij komt binnen 1 min die duidelijke 2e streep....knuffel voor jou. Ik mocht idd meteen starten met mvm....
Nou, ik met m'n geduld toch ff naar stad gefietst...kan Clearblue wel zoenen. Staat toch echt zwanger . Beetje gerustgesteld het weekend in. knuffel terug.
@Mamakoensjoerd: gelukkig dat de digi wel zwanger zei! @Sasja: mooie knaller, idd een tweeling Zou leuk zijn! @Vertellen: ons meisje is 1,5 en snapt het dus nog niet. Maar toen manlief vanmorgen aan mij vroeg of ik dacht dat het een jongen of een meisje was, zei mn dochter ineens jongen! Hahaha, wijsneus. Ze kan amper praten en dan zegt ze zoiets Ben benieuwd of ze gelijk heeft! @Flotsje: moest even denken, maar volgens mij weet ik wel wie je bent Leuk! @All: Hier vanmorgen een duidelijkere test dan gisteren. Streep verschijnt ook direct. Heel verschil met de BBZ, dus hoop dat het nu goed gaat en goed zit!
Hallo allemaal! Ik had niet in de gaten dat er 2 topics zijn! Maar dankzij Love081986 hoorde ik van jullie! Ik ben -als het goed is- 23 mei uitgerekend, ik zou het leuk vinden als ik hier ook mee mag kletsen? Zal me strakjes even voorstellen enzo, word net opgehaald door mijn moeder
clnl hopelijk voel je je weer wat beter, balen van die spooknachten! Zeker als je er beroerd van wordt. Angel77: nee dat is bij ons ook de reden om het stil te houden! Ook zo'n kletskous haha. heeft je zoontje ook al zin om naar school te gaan? Nu ben ik weer vergeten de dokter te bellen kan alleen 's morgens, is niet handig ben nogal vergeetachtig momenteel haha! Mamakoensjoerd: Pff wat een opluchting kan me voorstellen dat je daar flink van schrikt!!
Dat is de meest geruststellende test, geen getuur naar streepjes of wat dan ook! Die hebben we ook gedaan toen de andere positief was. Toch een extra bevestiging dat het zwart op wit staat! @ hier, lekker thuis op de bank hangen, nog net niet overgegeven... Ben echt beroerd. Heb wel trek in bepaalde dingen. Hebben jullie dat ook al? Kipfilet, wit brood en rijst! Niet allemaal samen hoor Hihi. en vind momenteel bruin brood echt vies! Terwijl ik normaal altijd bruin brood eet en geen wit... Dit gaan mijn darmen niet leuk vinden... Vandaag verloskundige gebeld. 15 oktober echo en intake! Zo spannend.
Mei 2013 mama's Wie is wie Angel77: 35 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven Clnl: 30 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv/fv geven felice84: 28 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv/fv geven flotsje: 29 jaar, 3e kindje, zh bevalling, fv geven Kimmy: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Love081986: 26 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Lauraa98: 22 jaar , 3e kindje , thuis bevalling, bv geven MamaKoenSjoerd: (Willemijn), 35 jaar, 3e kindje, zh/thuis bevallen, bv/fv geven Mauw: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, bv geven Sasje24: 26 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Froggieh: 25 jaar, 2e kindje, zh bevalling, fv geven Zoe1976: 36 jaar, 3e kindje, thuis bevalling, bv geven Dreamer83, 29 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv geven Maartje78, 34 jaar, 2e kindje, zh bevalling, bv geven Happy2013, 29 jaar, 1e kindje, thuis bevalling, bv geven Uitgerekende datum 14 mei: Sasje24 jongen/meisje 16 Mei: Angel77 jongen/meisje/verrassing 16 Mei: Mauw jongen/meisje/verrassing 16 Mei: flotsje jongen/meisje/verrassing 17 Mei: MamaKoenSjoerd jongen/meisje/verrassing 17 mei: Zoe1976 jongen/meisje 19 Mei: Lauraa98 jongen/meisje/verrassing 19 Mei: Love081986 jongen/meisje 19 Mei: Maartje78 jongen/meisje/verrassing 20 Mei: Kimmy jongen/meisje/verrassing 21 Mei: Froggieh jongen/meisje 22 Mei: Clnl jongen/meisje/verrassing 22 Mei: felice84 jongen/meisje/verrassing 24 Mei: Happy2013 jongen/meisje/verrassing 26 Mei: Dreamer83 jongen/meisje/verrassing Afspraken 25 September: Love081986 - eerste echo/afspraak bij de gyn 25 September: dreamer83 - 1e echo 28 September: Lauraa98 - eerste Echo en intake vk 28 september: Sasje24 - 1e echo 28 september: Zoe1976 - 1e echo 03 oktober: Angel77 - intake vk 05 oktober: Felice84 - 1e echo 08 oktober: Happy2013 - 1e echo 09 oktober: Happy2013 - intake vk 10 oktober: flotsje - 1e echo en afspraak gyn 15 oktober: Froggieh - 1e echo en intake vk 16 oktober: Kimmy - 1e echo en intake vk
Nou, dat vertellen van mij loopt een beetje in het honderd... mijn vader is op vakantie, dus kan volgende week zondag pas... Mijn pleegouders zijn ook op vakantie. Morgen wel een date met mijn beste vriendin (en pleegzus) maar denk dat zij dus ook nog even moet wachten... Gelukkig kunnen mijn moeder en mijn schoonouders wel. mijn zusjes hoor ik later en broertje van manlief zullen we ws bellen, maar dat ligt aan manlief
welkom chickie!!! mama, wat een stress gedoe zeg, zou daar ook niet tegen kunnen en wil je niet ongeruster maken, maar als de streep vager wordt zit er dus nog wel HCG, maar het moet natuurlijk toenemen, daarom kan CB nog wel 'zwanger' zeggen uiteraard! ik heb er verder geen ervaring mee, maar miss wel iets om nog rekening mee te houden? ik duim natuurlijk dat het gewoon goed zit, dat hopen we natuurlijk allemaal
Voor de lijst: Chickie: 33 jaar, 1e kindje, zh bevalling, fv geven Uitgerekende datum: 23 mei 2013 Ik heb HOCM een aangeboren hartafwijking, en daarnaast hartritmestoornissen en hartfalen. Ik heb daarvoor een ICD (soort inwendige AED) gekregen. Ik moet dus mijn medicijnen doorslikken tijdens de zwangerschap en mag daarom ook geen borstvoeding geven. Ik ga een medische indicatie krijgen. Heb daarom de cardioloog vandaag gebeld, en ik word nog terug gebeld. Is het voor jullie ook allemaal nog zo onwerkelijk?
chickie, dus een beetje extra spannend voor jou kunnen je meds verder geen kwaad? en kan je hart het allemaal goed aan? ja heel onwerkelijk hier ook!!!!
jep, heel onwerkelijk... Maar het begint een beetje in te zinken... ben niet meer zo hyper. Heb wel al hele gesprekken met de baby Voornamelijk excuses als ik in de auto weer eens lekker vals zit mee te bleren.... Of hoe gek het is dat ik al 2 dagen bij oma (mijn moeder dus) ben geweest en haar nog niks heb verteld.... @chiccie, dat maakt het nog extra spannend. Welke gevolgen heeft dat verder voor jou en je kindje? of hoor je dat morgen?
@Love: De risico's dankzij mijn medicijnen, voor zover bekend dan: trage hartslag baby tijdens zwangerschap, laag geboortegewicht en misschien dat hij/zij even de couveuse in moet daardoor. De arts heeft er bij mij het volste vertrouwen in dat het goed zal blijven gaan, ik ga er wel vanuit dat ik erg moe zal zijn. De bevalling? Tja ik vraag me af of dat wel realistisch is, maar de cardioloog wil het voorlopig zo. We gaan het zien! @Happy, wanneer ga je het aan je moeder vertellen? Ik loop hier ook al tegen mijn kindje te kletsen... whahahaha! Wij hebben het de ouders, broer en schoonzus al verteld. Ook enkele close vrienden. Het blijft een risico uiteraard, maar mijn man is helemaal in de 7e hemel en wilde het perse vertellen! En ik kan zoooo slecht liegen/smoesjes maken... We zijn ook al zolang bezig (2007) dus vandaar!
jeetje meid al 5 jaar!!!! dan snap ik de enthousiasme!!! en als het mis gaat heb je ze ook nodig voor steun dus ik denk alleen maar goed dat jullie het lekker verteld hebben!! spannend voor jou en ach ik vond mijn KS helemaal prima en was zo weer op de been het enige waar ik nu mee zit als ik weer KS kies dat ik de oudste 6 weken niet mag/kan tillen....
Jeetje heftig verhaal chickie, fijn dagt je goede begeleiding krijgt. Ben je wel natuurlijk zwanger geworden? (mag ik dat eigenlijk vragen? Wij zijn er heel open, maar als je niets erover wilt zeggen is dat goed hoor...) Hier gaat alles verder goed, nog geen kwalen of wat dan ook, maar dat had ik bij de jongens ook niet. Ik heb volgens mijn nooit gespuugd, dus laten we dat zo houden Onze ouders wisten dat we voor een 3e gingen (vrij moeilijk geheim te houden met dat gesjees naar het ziekenhuis en 2 kinderen) We hadden dus vorige week ook verteld dat we weer zwanger zijn maar wel erbij gezegd dat ze het nog even voor zich moesten houden omdat we de echo en de bloedtesten wilden afwachten. Hadden we afgelopen maandag de bruiloft van de broer van mijn man, heeft mijn schoonmoeder het gewoon doodleuk tegen 3 van haar zussen zitten vertellen, hoe achterlijk is dat. Ze vond dat ze het wel kon vertellen omdat ze zo'n goede band heeft met hen en het is toch goed nieuws. Echt belachelijk... Daar zullen we dus ook niets meer in vertrouwen tegen vertellen.... Zo ga lekker mijn mandje opzoeken, heb net een peuterbedje die ik overnomen heb van een vriendin, geverfd. We hebben voor de jongste zo'n ouderwets ledikantje die niet omlaag kan, maar die kleine doerak begint nu te klimmen, dus die gaat naar het ledikant van zijn broer en zijn broer dus een peuterbedje. Hier gaan de jongens uiteindelijk ook op 1 kamer. Uiteindelijk zullen we gaan verbouwen en dan krijgen ze weer zelf een kamertje...Denk ik, misschien vinden ze het wel heel fijn om bij elkaar te liggen...ach we zien wel, Slaap lekker... XX
lekker SM zo een kan je wel schieten dan ja!!! wat is icsi ook alweer precies? dan wordt alles buiten je lijf al bij elkaar gebracht en weer in gebracht? of alleen het zaad wordt in gespoten oid?
ik ben ook niet zo thuis in de mmm.... durf daar ook niks van te zeggen. @chickie, ga het mijn moeder zondagmiddag vertellen. Schoonouders zondagochtend, zusje die in januari zelf een kindje heeft gekregen is zondagavond aan de beurt en mijn andere zusje maandagavond. Mijn vader volgende week, en mijn pleegfamilie moet ik nog een date mee plannen. Het leuke is dat wij in Mei getrouwd zijn en nu ons fotoboek net hebben, we maken dus afspraken om het fotoboek te laten zien Ik wil op de laatste pagina een foto van mijn testen doen (doe zondagochtend nog de cb digi test) en dan een cadeautje erbij stoppen. @hier, wilde wachten tot manlief thuis was, maar val bijna om van de slaap. Ga dus toch ook maar naar bed toe, maar hij is op de fiets gaan stappen (en moet dus nog 1,5 uur terugfietsen...) dus mobiel gaat wel mee naar boven just to be sure....
@ chickie: ik had je verhaal ook al gelezen in het andere mama mei topic. Heftig hoor en super dat jullie nu zwanger mogen zijn! Spannende tijden! Wij hebben het onze ouders en familie al verteld. Me moeder had het gewoon al door omdat we "vreemd" deden. En ze wisten dat we voor een 2e zouden gaan. Close vrienden ook verteld. Vriendinnetje van mij kan elk moment bevallen en we geinde altijd erover om samen zwanger te zijn! Nu zijn we dat een klein maandje Hihi. Is wel leuk om met iemand over de kwaaltjes en babygedoe kan praten. Merk dat manlief er nog totaal niet mee bezig is. Hij vind het nog steeds onwerkelijk!