maartje geen zorgen hier ook roze bruin en zelfs bloed gehad maar oze ukk leeft nog steeds! Dus geen zorgen maken! hier vanaf week 4 tot afgelopen maandag niet misselijk geweest!Q Maar sinds maandag is het drama. als ik maar blijf eten valt het wel mee. maar als ik stop met eten is het vresselijk. wie heeft er morgen weer een echo?? Wil iemand mij ngo op de lijst zetten, donderdag 4e echo vk en maandag 2e echo gyn!
mauw mijn gyn zegt dat en de vv ook maar is geen wetenschappelijk onderzoek he! Als een vrouw zo hevig reageert op het zw hormoon is ziek zijn juist een teken dat er veeeeeeel hormoon aangemaakt wordt... maar er zijn natuurlijk altijd vrouwen die niet misselijk zijn en elke dag 5km blijven joggen he ik zou graag in die laatste categorie vallen!!! jammer genoeg bij mijn dochtertje tot +20weken elke dag meermaals gespuugd ik hoop dat het nu toch sneller stopt!
Hier ook iemand die hondsberoerd is! Echt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat! Vanavond zijn er 2 crackertjes en een paar kopjes thee blijven zitten voor het eerst in dagen. Mijn medicijnen en supplementen komen al dagen eruit... met als gevolg dat ik me nog beroerder voel. Ik hoop dat jullie gynea gelijk heeft en dat het komt omdat ik zoveel HCG aan maak, want ik heb zo'n pijnlijke steken in mijn rechter lies dat ik af en toe vrees voor een bbz. Maar daarbij neemt je HCG af, dus ik hou me er maar een beetje aan vast dat zwak-ziek-misselijk zijn een positief teken is, wat moet ik anders? Kan toch niets aan de situatie veranderen toch? Ik hoop dat het maandag met de echo allemaal goed blijkt te zijn! De Seaband-bandjes tegen misselijkheid werken bij mij niet. Kan ik er iemand een plezier mee doen die het wil proberen? Ze passen door de brievenbus, dus je mag ze zo hebben. Makkelijkste is even een PB sturen!
goedemorgen allemaal @mauw idd geen zorgen om maken... in mijn omgeving is er bijna geen misselijkheid geweest, niet van familie, of dinnen.. ik ook niet, bepaalde kwaaltjes ja.. maar allemaal rustig en makkelijke zwangerschappen... alleen hier op zp lees ik dat er veel meiden ziek zijn... ik heb er nooit bij stil gestaan. heb nu 2 zwangerschappen gehad de ene was druk in de buik de andere rustig... doorgaans begonnen ze allemaal hetzelfde, ook nu, beetje misselijk, misselijk genoeg om te overwegen de kop koffie te laten staan maar nooit gedaan, allemaal droge strot in de ochtend. het enige veschilde het eten wat... bij linette veel zoet bij arnaud meer junkfood.. nu een combi van de 2... bij allebei lage bd... bij deze ook met momenten.. wel meer ongi gevoel in de buik en de hartkloppingen zijn nieuw, en heb nu meer honger dan bij de andere... kortom ierdere zw verschilt.. wees blij dat je weinig klachten hebt. daarnaast, als het mis is.. dan merk je dat meteen. bij mijn vmk in 2011 werd ik smorgens wakker, en de buik was niet meer gespannen, borsten voelden normaal.. alsof je uit een roes komt.. ik zei, ok het is mis, effe naar het zh en daar werd het bevestigd. dus zolang je in die soort van roes zit, zit het allemaal goed zo nu effe een broodje, broodjes smeren heb honger en strax naar de kapper met de kleine meid
Goeiemorgen! Gisteren gewerkt wel bijgelegen maar niet veel onthouden! Mauw ik was bij Gijs alleen maar moe moe moe. Dus biet eens misselijk. Nu heb ik ook niet zo heel veel klachten ook niet dat extreem moe zijn. Maar goed kan ook nog komen. Vandaag eindelijk echo!!!! Ben zoooo zenuwachtig.... Ben al vanaf 4 uur om het uur wakker... Om 11 uur mag ik...
Hier dan mijn 8 weken echo!!!!! Alles perfect! JalapeƱo ligt perfect op schema. Het echo apparaat gaf gisteren netjes 7,6 aan. De computer daarna alleen 8,1... Ach ja, we zien het wel! Hartje zien kloppen!!! Ow Ow Ow, wat is dat klein zeg... Ik dacht dat het hartje nu een groter gedeelte van de baby zou zijn... Ik had het bijna gemist, maar gelukkig zei de echo-mevrouw het. Manlief heeft alleen gezegd dat onze baby op de echo op een konijn lijkt... Nu zie ik steeds dat konijn als ik naar de echo kijk Gisteravond intake bij vk. Ook erg leuk! Ondanks mijn afkeer voor vitamine (waardoor ik dus zeker aanvullende vitamine blijf slikken) ben ik heel gezond! Maar dan de dingen uit de familie... - Mijn moeder hoge bloeddruk... dus ik wordt extra in de gaten gehouden. - Mijn zusje, haar dochter en ik heupdysplasie, dus baby wordt straks meteen gecheckt - Manlief een stollingsfactor, waardoor baby ook goed in de gaten wordt gehouden. -Manlief heeft zijn moeder vergiftigd tijdens de zwangerschap, dus ook daar gaan ze nu bij mij extra op letten, helemaal in combinatie van mijn moeder met haar bloeddruk.... Maar alles is goed, en ik ben langzamerhand op mijn roze wolk beland. Werk nu ook ingelicht, maar die verwachten het al wel een beetje.
hoi meiden ben hier niet meer zo vaak, ben erg beroerd de laatste dagen en zou het liefst hele dagen slapen. dus ja ook hier lekker misselijk, maar gelukkig pas 1 keer hoeven spugen, hopen dat dat zo blijft. happy mooie echo meid! lijkt idd net een konijntje hihi iedereen met echo's vandaag of deze week veel plezier! ik mag maandag eindelijk!
succes met de echo's!!! hier vanmorgen een hele slechte morgen.. ben op werk maar vraag me niet hoe.. denk dat ik zo echt naar huis ga ben zooo ziek.. bah bah bah mag ik ruilen met degene die niet ziek is????
goedemorgen lieve meiden, @chilleke wat fijn dat je op de roze wolk zit!!!! geniet!! en moest wel lachen om je konijn verhaal maar toen ik de echo zag kwam er een grote lach hihi ach meid geen zorgen hebben ze beetje stom vast gezet het beeld komt allemaal goed!! nou wel fijn dat je goed gecontroleerd gaat worden hoor meid!!!
hallo meiden goedemorgen. hoe is het hier? Zag weer een mooie echo voorbij komen! Ik had gister echt een minne dag veel misselijk! Maar als ik wat blijf eten gaat het goed. heb nog niet hoeven te spugen maar ik heb al dagen een weeeig gevoel op me buik. Maar verder voel ik me aardig goed. Helaas suus, ik wil niet met je ruilen. Ik heb namelijk een peuter van 2 die ook aandacht van zijn mama wil! Dus ik ben blij dat ik me aardig voel anders is het ook zo zielig voor hem!! meiden met een echo vandaag succes!!!
nee ik heb nog geen wondermiddel.. moet nog langs de dokter.. heb nooit tijd zucht.. Kga vanavond maar even crackers, komkommers, bouilonnetjes en gemberthee halen.. misschien helpt dat.. ZIjn nu ook vooral mn darmen, dus eet elke dag een banaan.. Oke genoeg gezeurd..
ja maar een banaan ligt ook wel zwaar op de maag he meid!! je kan beter een peer proberen ofzo! oh oke ik dacht dat jij ook iets had..je kan beter zetpillen vragen aangezien deze zeker blijven zitten
ja maar die banaan voorkomt 8 x poepen op n dag hahaha en ik heb een peer geprobeerd maar daar werd ik kotsmisselijk van! bah wat zijn die dingen ineens vies! Ik ga voor zetpillen! tenminste de pillen waarbij ik wel mag blijven autorijden..