wij willen deze keer ook weten wat het word(in elk geval mijn man) bij de 1ste wisten we het niet ,maar het zou voor opa erg leuk zijn als dit een stamhouder zou worden(hebben een eigen bedrijf)Daarom willenwe het graag weten.Het is allebei van harte welkom. Ik heb eigenlijk alles nog. Alleen als het een jongetje zou worden moeten er nieuwe kleren gekocht worden. De rest is allemaal universeel.
@Linda, mooie echo!!! @geslacht, wij willen het ook weten. Ik dacht altijd van niet, maar zie nu om me heen dat het toch ook wel heel handig is. Ik ben hier dus degene die geswitcht is, manlief wilde het altijd al weten
Ik ben ook geswitcht... Heb altijd gezegd dat ik het niet wilde weten maar nu wil ik het heeel graag weten!! Zo veel handiger lijkt me! @ babykamer enz kopen; wij wachten er mee tot we voorbij de 12 weken zijn. Zijn voorzichtig aan wel aan aan het kijken voor een andere auto!
Angel: Veel sterkte! Laura: Wat super fijn!!!!!!! Iedereen met een goede echo gefeliciteerd!!! Mijn echo zag er ook goed uit! Maar nog steeds bloed in het lege vruchtzakje ernaast. Voor alsnog ziet het er goed uit maar het blijft wel spannend. Over 2 weken mag ik weer terug. Ik blijf dus onder medische controle van het ziekenhuis. Zal morgen even een foto posten! Slaap lekker alvast *gaaaaaaap* ben moe!!!!
Mauw wat fijn zeg! Ook al blijft t spannend! Wij willen ook weten wat het wordt! Kunnen we echt gericht shoppen! Truste dames ik duik mn nestje in (kotsmisselijk voor de verandering)
Welterusten! Ik duik ook snel mijn bed in. Vandaag weer eens tot half 10 wakker. Rest van de week was het om 8 uur al dat mijn oogjes dicht gingen. De zetpillen werken echt goed tegen de misselijkheid. Ben er zo blij mee!!! Echt een tip! Voel me niet super maar hang niet meer 10 keer boven de wc om te spugen! Iedereen morgen met een echo: succes en veel plezier!!
Allemaal gefeliciteerd met de goede echo's @mauw blijft nog een beetje spannend voor jou. Gaan ze er nog iets mee doen of laten ze zo een vruchtzakje zitten? @mvm, gisteren geweest, in principe 1 krat per week, dus 4 keer per week plassen. Kan.ook 1 krat per 2 weken doen als ik wil das helemaal relaxed. Op dit moment is er zelfs een wachtlijst voor prygnill... Dus alle beetjes helpen zullen we maar zeggen
Hey meiden! Gister avond echo gehad, hartje gehoord en ben zelfs naar voren gezet! Het kindje is nu 7w2d en wat een ervaring was het zeg! Echt heel gek dat zon klein prummeltje gewoon in mijn buik zit! Misschien zet ik vanmiddag de echo even hier neer. Liefs
Hee zonzon Super dat het een goede echo was! en dat je het hartje hebt gehoord! Ben benieuwd naar de foto
@echo's, Gefeliciteerd voor iedereen met een goede echo! En veel plezier voor de meiden die vandaag mogen! @doemaar, Ik kreeg in eerste instantie ook 1 krat, en mocht 2 dagen met een fles doen... Maar de 2e dag stinken die dingen echt enorm (de eerste dag ook al, maar de 2e is echt niet et harden), dus heb ik om 2 kratten per week gevraagd. Dan zit er minder urine per fles, maar vang ik wel alle urine op die ik thuis plas. Is dat geen idee?
Gefeliciteerd met de goede echo's! Inderdaad bijzonder om het hartje dan te horen en te beseffen dat dat in je buik is!! Ik heb 2 kratten van mvm en breng het elke week weg. Vind de geur inderdaad ook niet te harden en zeker niet als je s ochtends al zo misselijk bent... Maar ach voor het goede doel! Meiden met een echo: veel plezier en succes!
linda en doemaar heel erg gefeliciteerd met de goede echos! mooie foto linda! mauw wat fijn, positief nieuws, ik blijf doorduimen! mamavand ook gefeliciteerd met de goede echo!! zonzon ook een goede echo, wat fijn en zelfs langer al zwanger! ik krijg ook 2 kratten van MvM vandaag precies 9 weken hier
meiden met goede echo's: gefeliciteerd! ik mag maandag eindelijk! wij willen ook weten wat het wordt, mijn dochtertje is 2 als deze uk wordt geboren en als het een meisje is kan ik al haar kleertjes gebruiken, al zal ik vast wel wat nieuws bijkopen dan hihi. Bij een jongen moet ik de kleertjes nieuw en dekentjes en lakens voor het ledikant. ik ga pas dingen kopen dus als wij weten wat het wordt. een kinderwagen moet ik wel kopen, want die heb ik verkocht want dat vond ik zo'n rotding! dus dat zal de enige echt dure uitgave gaan worden, noa krijgt dan een nieuwe kamer, dus ja dat wordt ook een flinke uitgave hihi
goedemorgen meiden. wat een super echo's zag ik voorbij komen! @mauw je was eigenlijk zwanger van een een eiige tweeling? @geslacht wij willen het ook weten!! dus meteen aankaarten volgende week dat ze het zodra ze het ziet de komende weken mag vertellen hihi! volgens mij kan het vanaf een weekje of 15/16 toch? al zag ik een belgie een bureau zitten die doen het al vanaf de 13 weken!! maar krijg vriendlief niet zover hihi!! @hier dag 3 dat ik me tot nu toe goed voel jeeejjjjjj ben een heel ander mens!! al voelde ik me niet wel weer ff slecht!! weer ff heel duizelig!!
Meiden met de mooie echo's gefeliciteerd..!!! Zometeen komt MvM ook langs dus ben benieuwd of ik mee mag doen en hoe alles in zn werk gaat..
Ja het was een tweeling. Ik weet niet of het 1 of 2 eiig was. Met 6,4 kreeg ik een VMK, maar het bloeden was na 1,5 dag over, maar verloor echt veel bloed en deed ontzettend pijn. Na 4 dagen toch een echo laten maken, me borsten bleven pijn doen, zagen ze 1 leeg vruchtzakje en ineens nog een vruchtzakje, gevuld met een hartje! Ze doen nu niks aan het andere vruchtzakje en ook niet aan het bloed. Dat levert teveel risicos op voor de zwangerschap. Zal zo even de echo plaatsen!
bijna weekend!!!! voel me vandaag weer zooo slecht! bah! en heb straks drie zittingen waarbij ik niet even snel weg kan rennen bah bah bah... maar goed.. bijna weekend!!! Ben benieuwd naar je echo Mauw!