Thanx allemaal voor de steun! Ik moet zeggen dat ik tot nu toe er redelijk nuchter onder ben, natuurlijk baal ik er stevig van, maar heb nu vooral zoiets van nu moet die zooi (sorry voor de uitdrukking maar heb echt niks anders gezien dan een lege holte) er zo snel mogelijk uit zodat we weer verder kunnen. Misschien komt het echte emotionele als het er eenmaal uit is. Baal nu meer van dat ik nog steeds meer honger heb en mijn buik dikker is bah!!! Die pillen zou de gyn pas geven, de vk wilde eerst het na laten kijken door de gyn voor de zekerheid. Ze had zelf het idee om vandaag en maandag bloed te laten prikken om mijn hcg te testen of dat wel zou vermeerderen zoniet was het zowiezo fout, maar de gyn zei dat dat niet hoefde met zo'n groot vruchtblaasje zonder enige activiteit. Dus van mij mag het er nu uitkomen en anders heel snel donderdag zijn!
he maartje,wat balen zeg. ik hoop dat je net zo snel weer zwanger mag zijn als bij mij gelukt is(1e ronde na mk) we zijn gisteren na de echo naar de oma's en opa's geweest. Ik heb ze ook geen zwijgen opgelegd.Van mij mag iedereen het weten.Als het misgaat heb ik aan alle mensen die het weten misschien ook wat steun. 1 oma riep,van mij zal niemand het horen,want je bent nog maar zo kort zwanger(en een kwartier later was ze het op de dansles van mijn nichtje trots aan het vertellen)haha,die oma's zijn er zo blij mee. Zo ga dochterlief naar bed brengen en dan gaan we lekker kienen bij de buurtvereniging. Eens kijken hoeveel het er al weten,want oma was vandaag op school om de kleinkids van school te halen. hihi
Maartje, ik hoop dat je er snel van af bent hoe gek dat ook klinkt... Maar geloof me je verdriet komt nog wel Hier: lekker tapas gegeten althans zodra het op was weer misselijk dus snel naar huis onder de douche en ni in pyamaatje op de bank heerlijk! Weeekend!! Oleeee Kan niet wachten tot de 1e trimester voorbij is en de misselijkheid en moeheid weg is... Als woe n goeie echo hebben dan gaan we rustig aan wat vrienden inlichten de rest pas na de herfstvakantie en dan ben ik al rond de 11 weken dus dan mag het
Maartje sterkte meid! Hopelijk is het snel weer raak! @vertellen, wij hebben het onze ouders familie en beste vrienden al verteld. Maandag hebben we echo en dan als het goed is mag iedereen het weten. Op me werk (klanten) vertellen we het niet, die zien het vanzelf wel als de buik groter wordt! Al kijken sommige vaste klanten al wel argwanend naar mijn buik.... Zouden ze al iets door hebben 1 vaste klant (die minstens 3x in de week komt) vraagt toevallig wel steeds wanneer er een 2e komt sinds we weten dat we zwanger zijn... Misschien hoopt ze dat we wat verklappen!? Ze komt er snel genoeg achter
@suuskie, knap om het zolang verborgen te houden, hier lijk ik al 12 weken pfffffffffffff.. dag lieve fijne kleren, fijn maatje, tot volgend jaar.... hello positiekleding
Haha doemaar: ik moet eerlijk zeggen dat mn buik minder groot is.. Savonds vooral n drama Kzit gewoon niet te wachten op al dat goedbedoelde medeleven en bezorgheid: wat als het weer fout gaat.. Lekker wachten tot het 'save' is... Been there done that Ik heb wel zin om het tzt op fb te plaatsen, ik zie dat altijd bij anderen en ben dan jaloers dus als het goed gaat doe ik dat eindelijk ook!
Ff inbraak Sasje ik ben bij dit "bureau" geweest, een hele leuke vrouw en ik was 13,5 week zwanger en ja hoor ze had het juist! Ze zegt ook niet zomaar van oh dat of dat maar controleerd alles eerst. De echo's daarna bevestigden steeds dat het een jongen was tja en nu word hij al 2 Breekt weer uit
@suuskie haha snap ik zit ik ook niet op te wachten op dat medeleven.. maar ik kan moeilijk na de bevalling zeggen.. hallo btw ik was zwanger dit is onze zoon/dochter haha. als mensen er naar vragen zeg ik ja, als ze niets zeggen zeg ik ook niets.. waarschijnlijk durven ze dat niet haha
Hahaha ja.. Wij zeggen telkens tegen elkaar als we ergens Op visite zijn: als ze er naar vragen dan zeggen we gewoon eerlijk maar nu ineens vragen ze niks meer hahaha Toppie heb zondag n babyshower kijken wat er dan gebeurd
@senna, ja eigenlijk de 4de, voor arnaud vmk met 9 weken gehad van 2ling, was jammer maar telt voor mij niet mee om te noteren maar die buik floept er iig ineens uit.. dat was kloppend hartje en plof, komt een navel effe haantje de voorste zijn. dus loop al 2 weken in zw ondergoed, zo een mooie onderbroek die nagenoeg nu nog onder oksels zit.. maar een gewone zit voor geen meter, en als ik mn eigen beha's aantrek, zie ik 3 dagen de streep rondom lopen omdat ie te krap zit... en positiekleren aan omdat anders na 10 minuten mn truitjes halverwege mn buik zitten ipv gewoon op hun plek. maarrrrr het zit wel lekker
moet je dat ook zeker niet doen... naast mn zus weet mn schoonzusje het ook, want waren op verjaardag en ik dronk geen glaasje wijn en ging niet naar buiten om te roken... dus die telde gelijk alles bij elkaar op.... maar houd haar mond wel tot nader order.
Te krot aan b12 of foliuumzuur! Als dat zo is krijg ik b12 injecties in me bil! En ik ben bang voor spuiten dus dat word nog eens wat!
Maybe wat onwijs lief!!!! Dank je lieverd hoop dat het voor jou ook allemaal wat rooskleuriger uit mag gaan zien!
wij hebben het vandaag aan mijn opa's en oma's verteld toevallig waren ze bij elkaar op bezoek haha dus we hadden ze allemaal tegelijk,,,,ze waren allemaal heel erg blij dat ze weer overgrootouders mogen worden...