Haha hier ook het boek wat gelezen wordt! Super grappig! En dat meeveren; soms iets meer en dan weer wat minder...! Haha zo een feestje, pfff...! Ben moe maar ga toch ff.
Hii meiden, Wat gaan jullie snel met schrijven zeg! Haha Mooie echo mauw. En las, weet even niet meer wie, dat de placenta goed was gegroeid! Super nog weekje lekker rustig doen hoor! Dat is t meer dan waard. @hier: het ging super goed, tot onze hond net ging spugen, heb maar lekker meegedaan . Eerste en hopelijk ook laatste keer. En laat nou net mijn man een mannenavond hebben... Pff
Ja tot nu toe goed. Heb alleen met precies 5 wk een een bloeding gehad met een beetje buikpijn en de wcpot lag wel vol was in paniek het stopte na een paar minuten wel weer dus bleef positief en wou wachten tot me 7 wk echo toen was alles gewoon goed op de bloeding in me bm na. Vanaf week 5 heb ik wel nog steeds soms roze afscheiding en soms een miniplasje bloed. Paar dagen geleden met 8.6 weer goede echo gehad maar de plek met bloed zat er nog dus ik verlies gewoon af en toe wat. Hoe is dat bij jou dan na je miskraam van je andere kleintje gegaan? Gr
mooie echo mauw dames zijn jullie ook zoooooooo MOEE...lijkt wel of ik de marathon heb gelopen ofzo.ben echt zo snel moe.... ik werk ook fulltime dus misshien dat dat meespeelt..van de week kwam ik uit me werk ben ik in slaap gevallen vam half 6 tot 8 uur en roen een uurtje wakker en daarna weer verder tott volgende octend. het lijkt ook wel alaof ik noet genoeg slaap kan hebben. verder doen me boraten pijn maar vooral snachts is het het ergst kan okk niet op me buik slapen wat ik zo fraag doe
Mvm: hier ook zoo moe. Kan echt 24 uur slapen als et kan. Ik werk ook fulltime maar voorheen was ik echt een nachtmens sliep laat en stond vroeg op. Nu lig ik al om max half 10 in bed en val meteen in slaap. Heb vandaag veel slijm verlies.
Hier ook heel erg moe, maar last van slapeloosheid, vriend vertrekt om 6 uur dan kan ik nog 2 uur slapen maar lukt niet, middagdutje is n drama, en snachts droom ik dat ik hele nacht wakker lig Dus vandaag weer om 6 uur wakker omdat vriend gaat zeilen gaaaap
oh hier slaap ik ook slecht. in slaap komen savonds is geen probleem, maar in slaap blijven de hele nacht is toch wel een dingetje. en dan val ik in slaap en dan is linette al weer wakker
goedemorgen meiden, ik ben ook wel heel erg moe, ga echt al rond half 10 slapen...en wordt dan ook wel vaak rond 4 a 5 uur wakker dat ik denk sow nu ben ik wakker hihi! maar val daarna wel nog in slaap gelukkig tot half 9 ofzo....
ja in slaap komen is niet moeilijk maar ik kan niet aan 1stuk doorslapen snachts..daarnaast moet ik ook vaak naar de wc of er is een peutertje die aan t huilen ia omdat hij naar heeft gedroomd of iets
Hey meiden, Dat moe zijn herken ik ook. Normaal gesproken was ik 'savonds altijd een bezig bijtje, maar nu ga ik na het eten al naar bed. Lig nog wel lekker tv te kijken, maar geen energie meer voor iets anders. Komt ook vast wel omdat ik fulltime werk, voor de klas, met speciale kinderen, wat normaal gesproken al wel wat uitputtend was... En nu dus lekker extra... In het weeknd gaat het ook wat beter, dan kan ik gerust opblijven tot 11 uur! Gisteravond feestje gehad en was het kwart voor 2. Maar was blij dat ik in mijn bedje lag en om 11 uur pas wakkeer werd, heerlijk!!! Vandaag een lekker lui dagje!
Dreamer wat mooi nieuw, en mauw voor jou ook nog even spannend dus, maar de kleine ziete r goed uit! Hier gaat ehtw el, ben verschrikkelijk ziek gewest heb 2 dagen geen druppel water binnen kunnen houden. Heb gister medicijnen gekregen. de ha zei dat ik niet veel reserves heb en dat het dus beter was medicijnen te starten. ik heb emsafenne of zoiets gehad. Maar het werkt gister en vandaag niet meer gespuugd. Maar ik ben wel verschrikkelijk moe. Morgen uitslag van me bloed bijd e gyn en een echo. ben weer benieuwd. fijn weekend nog even.
Eu mamavand, die medicijnen heb ik ook en werken inderdaad wel prima! Ik heb 5 dagen gehad dat alles tot 10 uur eruit kwam en dat ik bij elk slokje misselijker werd en dus bijna niks neer dronk. Met die medicijnen gaat het prima. Hoop dat et voor jou ook zo blijft. Nu inmiddels 2 dagen gestopt met de medicijnen (wil ze echt alleen gebruiken als ik het niet meer uit hou) en het gaat tot nu toe redelijk. Wat misselijk maar niet meer overgeven! Succes er mee!
Jeetje mamavand! Beterschap! Succes met de echo Net thuis van babyshower was wel leuk, maar merk gewoon dat iedereen soort van medelijden met mij had zonder iets tegen me te zeggen werd er ompasselijk van en chago.. Zeg dan gewoon iets of vraag hoe het gaat Niemand had me gezien na de bbz operatie en niemand heeft gevraagd hoe het Nu gaat. Behalve me echte vriendinnen dan, ik vond dat zo stom Maja het bekende: ze durven niet bedoelen het goed blabla Ik kan nie wachten tot mn eigen babyshower...
Doemaar: meen je niet??? Jullie zijn 'echt' n kindje verloren en mensen hebben jullie zo behandeld? Kijk met miskramen hoor je: komt zoooo vaak voor die had t die had t blabla : ja maar nu heb ik het en het is het einde van de wereld!! Wilde ik dan schreeuwen Maar voor jullie een volmaakt vlees en bloed kindje en dan zo... Grrr kzou verbitterd zijn denk ik
@suuskie oh dat is idd vervelend maar gelukkog steunen je echte vrie.dinnen wel zoals ik het lees..dat is toch het belangrijkste..en die andere mensen moet je maar laten zoals het is
Knap van je dat je gewoon hebt afgewacht, terwijl je toch veel bloed bent verloren. Met 6,4 weken kreeg ik een miskraam en met 7 weken wist ik dat ik nog zwanger was. Met 8 weken kreeg ik ineens uit het niets weer heel veel bloedverlies. Het was heel raar, ik voelde een heel gek gevoel in mijn baarmoeder en binnen een minuut had ik het idee dat ik in me broek plaste. Ze hebben toen een bloeduitstorting gezien. Ik hoop echt dat het bloed minder is bij de volgende echo. Was de plek nu wel minder geworden bij jou? MamavanD: Heftig!! Beterschap en doe rustig aan!!!
@suuskie zo zijn mensen nu eenmaal... de de kerk zat vol, zeker 150 man, waar ze vandaan kwamen mag joost weten, maar achteraf weten ze eigenlijk niet wat ze ermee aan moeten. en vinden het lastig, weten niet wat ze moeten zeggen.. bijna alsof wij hun een schouderklopje moesten geven. ik heb tegen iedereen gezegd die er voor uit durfde te komen gezegd, gelukkig doen onze families dit niet en onze echte vrienden... anders was mijn wereld van heel klein naar eenzaam gegaan... nu heeft zich dat weer aardig hersteld. degene die nu nog weg blijven komen ook niet meer binnen bij ons... dat zijn de zogenaamde ramptoeristen. dus dat ze het aan jou niet vragen, is oke.. minder erg, maar hoeft niet minder kwetsend te zijn.. tis nogal denigrerend en ongeinteresseerd... lekker laten en voor jezelf kiezen @mamavand, beterschap @mauw vergeet helemaal te zeggen dat je een duidelijke mooie echo hebt, wel apart om dat 2de vruchtzakje er zo naast te zien
Jeetje doemaar, heb er geen woorden voor, wat zijn mensen rara wezens... Hele Dikke knuffel namens al die stommerikken die jullie in de steek hebben gelaten Dames: wie heeft er morgen weer n echo?? Ik woensdag en kan niet wachten zo benieuwd ben ik! We gaan richting de 8 weken!!!