16-31 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nelly, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @Zoe, mijn instelling is nu zo, maar ook dat was anders... daarnaast zit ik nog steeds thuis in de ziektewet. die tijd heb je ook nodig om dit een plekje te geven. een partner begraven als je oud bent, of je ouders weg moeten brengen is een natuurlijk proces, daar is de mens op gemaakt. maar om een kind weg te brengen.. nee daar is een mens niet op gemaakt en is heel lastig.
    maar goed komt goed, we gaan eerst op weg naar een kloppend hartje dan naar de 12 weken echo... alhoewel ik nu al vaker bij een vk en gyn zal zitten dan de meeste van ons;)

2. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    #162 clnl, 15 sep 2012
    Laatst bewerkt: 15 sep 2012
    Wauw, ik ben hier anderhalve dag niet geweest en heb al heel veel moeten bijlezen! Veel meiden met een heftig verhaal zeg, waardoor deze zwangerschap niet helemaal onbezorgd zijn. Ik hoop dat iedereen een gezonde baby in de armen kan houden in mei en kan genieten van de zwangerschap.

Lauraa, bedankt voor je antwoord, stelt me helemaal gerust ;). Jij ook al zo'n heftig verhaal, over je dochter. Moet een moeilijke en onzekere tijd geweest zijn.

Mikmak, wat vreselijk dat je zoontje vlak voor zijn geboorte overleden is! Ik hoop dat je tijdens deze zwangerschap extra in de gaten gehouden word en met vragen of twijfels meteen bij de vk of gyn terecht kan.

Hier vandaag lekker rustig aan gedaan. De jongens waren uit logeren omdat mijn man en ik gisteren een bruiloft hadden van vrienden. We hebben een erg leuke dag gehad! Het was wel lastig met de drankjes. Normaal gesproken drink ik wel gezellig een wijntje mee maar dat ging nu natuurlijk niet. Omdat ik niets wilde laten merken heb ik dus maar aan een meisje van de bediening vertelt da ik zwanger ben. Zo kreeg ik elke keer dubbelfris in een wijnglas, haha, niemand die het door had. Vanavond maar vroeg naar bed want gisteren was erg vermoeiend.

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @clnl, ja dat is ook heel heftig. en het maakt een nieuwe zwangerschap niet makkelijker, maar goed een laatste zwangerschap afsluiten met een overleden kindje is geen optie, want *arnaud zou de laatste zijn gezien mijn leeftijd (37)
    Ik heb gisteren de vk maar op dr mobiel gebeld want moest het kwijt. heb ook enorme mixed emotions. Wilde graag wel weer zwanger raken, tegen het eind van dit jaar.. eind van het jaar is bij deze wat vervroegd, dus nu zal ik er mee moeten dealen en proberen te gaan genieten.

en ik ga goed in de gaten gehouden worden ja, controle om de 2 weken, ene keer bij de gyn andere keer bij de vk, ik word met 37 weken ingeleid, dus begin mei als alles goed gaat mogen wij de kleine in onze armen hebben

Maar goed, laten we maar naar de toekomst kijken en dit even laten rusten. mochten er dames zijn die nog wat willen weten, dan is dat oke, maar wil niemand hier de stuipen op het lijf jagen met de prille babietjes in de buik door mijn gebeurtenis. En wil al helemaal niet dat andere dames zich zorgen gaan maken om hun eigen kleintjes.;)
    het enige is dat mijn handtekening nog wel even zo blijft staan tot ik een kloppend hartje heb gezien:):)

4. pom77

pom77 Niet meer actief

Wilde nog even mijn testen van vanmorgen met jullie delen :D

Bijgevoegde bestanden:

5. pom77

pom77 Niet meer actief

Wilde nog even mijn verhaal met jullie delen, heb gisteren jullie verhalen gelezen, poeh ieder krijgt zijn deel zo te lezen!
    Na een jaar proberen en eigenlijk een rotmaand (met overlijden schoonvader, ernstig zieke zus) waarin ik geen ovutesten heb gebruikt, hebben we nu dit goede bericht! Dat kunnen we wel gebruiken :). Vanmiddag gaan we het mijn zus vertellen, o wat zou het fijn zijn als ze dit wonder nog geboren mag zien worden!! En laat ze nou deze week gehoord hebben dat haar prognose is bijgesteld van mogelijk de feestdagen niet halen tot nu zeker de zomer en misschien nog een paar jaar erbij.....:)
    Wat een mooi kado een kleintje van mijn vriend en mij (ik heb al 3 kinderen uit vorige relatie, mijn vriend heeft geen kinderen). Nu hopen dat alles goed gaat en er eind mei een mooi klein babytje geboren gaat worden ;).

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    leuk om andere testen te zien hihi nu vraag ik me wel af of ik niet echt zwanger ben van een tweeling zeg.....pff ik had meteen 2 knallers op dag 14 ;) zal zo een foto plaatsen van mijn 2 testen was zo in shock dat ik meteen er nog 1 achter aan heb gedaan omdat ik zo iets dat zal wel een foutje zijn hihi!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hierbij de 2 testen

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmm op de foto lijken ze ook vaag idd..maar i nhet echt niet ;)

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie de streepjes duidelijk hoor!

Hier de foto die wij vandaag gaan ronddelen!

Bijgevoegde bestanden:

10. pom77

pom77 Niet meer actief

Ik heb het idee dat de kv2v5 lichter kleuren dan vroeger. Zie veel testen van na nod waarbij de teststreep lichter is dan de controlestreep. Ach de digitale zegt genoeg lijkt me!
    @happy waarom 'jalapeno' ? of is dat een domme vraag ??

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn op huwelijksreis naar Mexico geweest en toen was mijn eerste ronde. Ik wist toen zeker dat ik zwanger was (lang leve het ontpillen...) Wij waren toen al aan het denken hoe we de baby 9maanden zouden gaan noemen. Dat is dus jalapeño geworden. Daar toen ook dit bandje laten maken!

En die mag ik nu dus om!

12. pom77

pom77 Niet meer actief

Wat leuk! Is het niet een peper ofzo :(, geinig, baby peper haha:p

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hier gisteren en vandaag

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja die van kv2v5 lijken idd wat lichter, maar ach over een paar dagen nog een keer... kan ook zijn dat ze effe wat minder reageren in het hele prille begin... ivm hcg gehalte

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hier lijken die van mij ook nog een stuk lichter dan in het echt

16. tweety1983

tweety1983 Actief lid

10 jul 2012
    276
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik kom met jullie mee kletsen! Zie mijn banner!
    Het is ons 1e kindje! Ik ben 28 (morgen 29 trouwens...) Mijn vriend is vrijdag 30 geworden en de positieve test was een super cadeau!! :)
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd en dat we hier maar lekker wat afkletsen met z'n allen!
    Nog niet echt kwaaltjes hier. Beetje koud en moe, maar niet extreem...!
    Succes allemaal!

17. Cleetje

Cleetje Nieuw lid

16 sep 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo alleemaal!

Op mn verjaardag, 14 september hebben we ontdekt dat we zwanger zijn van de 1e. We zijn ontzettend blij!!!
    Morgen neem ik contact op met de huisarts. Ik heb geen idee wat er in dat gesprek allemaal vertelt wordt, dus ik hoor graag jullie ervaringen. Zijn er al meiden naar de huisarts geweest?

18. pom77

pom77 Niet meer actief

Ik denk dat je beter een verloskundigenpraktijk kan bellen, ik ben zelf doktersassistente en wij sturen alle zwangeren (mits ze geen reden hebben om naar de gyn. te gaan) door naar de verloskundige. Het is uiteraard wel goed om daar te melden dat je zwanger bent!

Gefeliciteerd!

19. marcia

marcia Lid

25 nov 2008
    74
    0
    0
    Hoi iedereen!!

Afgelopen dinsdag voor het eerst een licht positieve test en vrijdag een knaller dus 8 maanden na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap in januari ben ik weer zwanger!!
    Het moet nog wel tot met door dringen en maandag 24 sept krijgen we de eerste echo om te kijken of het vruchtje in de baarmoeder zit!!
    Dus kom ik hier de komende tijd meekletsen
    Allemaal nog gefeliciteerd!!

20. Cleetje

Cleetje Nieuw lid

16 sep 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pom77
    Bedankt voor jouw reactie! Ik zal de huisarts bellen om het te melden en nu maar op zoek naar een verloskundige :)

Deel Deze Pagina