16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kiwi: fijn dat de 20 weken echo goed was!

kinderwagen: wij hebben de x-adventure gekocht. die is kwa prijs niet zo duur, en ziet er goed uit.

love: balen van de bi lijkt me erg pijnlijk!

*zie nu dat ik echt veeeeeeeel moet bijlezen -_-' haha*

doemaar: leuke foto's

oh lees dat ik mijn aankopen moet showen haha.. zal als ik klaar ben met bijlezen foto op de laptop zetten.

mamavand: jeetje wat een verhaal van je broer.. echt erg zeg!

happy: super schattig die jurkjes! vind vooral die 1e leuk!!

kleertjes: wassen jullie die nu al allemaal? ik vroeg me laatst af wanneer je daar mee moet beginnen...als t zo lang ligt nog word dat dan niet helemaal muf.

sofie: jij ook al lekker geshopt! ik had alleen babyspul gekocht, moet eigenlijk echt shirts hebben alles word t kort haha.. maar kon niet slagen.

doemaar: hoe was t gegaan op school?

froggieh: oh wist niet dat je gewoon naar de sauna en onder de zonnebank mocht als je zwanger bent. idd wel kans op zwangerschapsmasker onder de zonnebank, ga je dat risico nemen?

wasmiddel: ik ga ook gewoon t wasmiddel gebruiken wat ik altijd gebruik. en mijn moeder gaat een gedeelte wassen dus daar word ook weer andere gebruikt. vind t wel goed zo hoor.

femya: leuk een meisje, en fijn dat alles goed was met de 20 weken echo!

sasje: balen dat je je niet zo lekker voel(de) en keizersnede of natuurlijk bevallen.. moeilijke keuze.. *maar volgens mij ben je er al uit*

1e pakje: ik heb een nijntje pakje, gewoon shirt/broekje. als t goed is kun je hem straks op de foto zien.

love: mag jij gewoon kiezen voor een kz? of wil je dat graag omdat je al een ks gehad hebt? vriendin van mij is natuurlijk bevallen van haar 2e terwijl ze bij haar 1e een ks gehad heeft.

lopi: oh dat was even een verrassing dan toch een zoon ipv een dochter: ik heb niet alles meegekregen maar jeetje wat erg en zwaar en moeilijk.. en verdrietig zeg... woensdag inleiden... pfff.... wil je heel veel succes wensen met de bevalling dat t een beetje voorspoedig gaat verlopen. en ook heel veel sterkte!

dropje: wat super dat je man de kleine gevoeld heeft.. mijn man zit zo'n beetje met zijn handen aan mijn buik vastgeplakt, maar helaas nog niks gevoeld.

linda: mooie echo's ! enne ik snap ook niet hoe iedereen t bijhoud allemaal.. bijlezen is erg veel steeds.. t is dat ik nu alles intyp op een kladblokje haha.

chickie: leuke spulletjes! ik dacht dat je de blije doos pas in maand 7 op kan halen.. heb hem ook aangevraagd namelijk. is de prenatal in venlo een beetje groot?

love: balen van je blaasontsteking, ik heb geen idee of streptococcen gevaarlijk is als je een ks krijgt.

zo ik ben weer bij...
    hier beetje aan t balen.. kerstboom staat nog en manlief zegt al 4 dagen dat die hem op zolder neerzet maar hij staat er nog! mijn hoofd wil veel doen, wassen/opruimen/was vouwen/sotfzuigen en nog veeeeel meeeeer.. maar mijn lichaam zegt.. nope!
    maar ik ga dalijk toch maar een beetje doen anders word ik gek denk ik.
    morgen moet ik weer naar de internist voor mijn lever, zo geen zin in. ik ben er heilig van overtuigt dat mijn lever steeds niet goed is door de hg maar de internist zegt dat dat niet kan.. wel raar dan dat steeds als ik in t ziekenhuis lig mijn lever en nieren uitvallen, en zodra ik me beter voel alles zich weer een beetje hersteld.. maar goed.. ik ben beetje klaar met de internist en dat ga ik morgen ook wel zeggen.. word al helemaal lek gestoken steeds en hij wil ook steeds bloedonderzoeken doen.. nou dus niet meer hoor...

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
  4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ego:

Het beeld was slecht wss omdat placenta voor ligt. Maar het is gezond, alleen heeft 7/8 dingen goed gezien en paar dingen niet maar ze denkt dat het wel gewoon goed id. Volgende week echo bij de gyn die betere apparatuur heeft voor de zekerheid!!!

Geslacht: ze durfde het niet met 100 % te zeggen maar wel met 70/80 dat het een.....MEISJE is!
    Dus helemaal happy en ik ga het er gewoon op gokken! Hihi

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@erin balen van het vreemde gesprek!! willen ze je eruit hebben denk je?

@darkangel idd gewoon afgeven bij de internist hoor!! leuke kleertjes!

@ chilleke balen dat ze niet goed konden zien alles, op naar volgen week!! en leuk een meid!!!

6. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi, hier ook even snel een ego bericht, ik heb nl een beetje hetzelfde verhaal als chilleke las ik even snel. Vanmorgen echo gehad en echt alles zat tegen. We waren verkeerd ingepland (hun fout) en dus kon de echo niet doorgaan eerst. Ze hebben uiteindelijk wat geschoven en toen konden we wel na een uur. Kleine uk werkte voor geen meter mee, lag heerlijk te slapen en een soort verstopt. zelfs na springen enz weinig zin om te bewegen. Hartje, rug en nniertjes enz konden niet beoordeeld worden dus volgende week voor mij weer een echo. Geslacht is ook nog een groot vraagteken want dat hield de kleine ook verborgen. Ik baal er flink van, alles moest gehaast en uk liet niks zien. Hopelijk volgende week wel een fijne echo met alles in beeld!

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @erin.... kortom zoeken om je eruit te kunnen werken.... sufferds..

@darkangel hahaha heb die proud to be stout ook in mn handen gehad heel erg leuk.
    op school oke, vanmorgen alleen een beetje huilen, maar dat was in een minuut over gelukkig. maar t breekt je hart en dan wil je het liefst ook een potje bleren haha

@chilleke, hoera gefeliciteerd met een meisje!!!!

@love, balen dat je streptokokken drager ben.., idd heb begrepen dat het gevaarlijk kan zijn tijdens de bevalling

@weet ik veel, denk dat ik bij ben;)

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Tweede HelftMei Mama's

14 mei - Sasje24 26j;1e en 2e kindje; zh; fv
    15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv
    16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv
    17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv
    17 mei - DNA86 26j; 1e kindje;zh; bv
    17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv
    19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv
    19 mei - LoPi 34j; 1e kindje; zh
    19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv
    19 mei - Mothertobe1; 1e kindje; zh; bv
    20 mei - Happy2013 29j; 1e kindje; thuis; bv
    22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh
    23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh
    23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh
    24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh
    25 mei - Chickie 33j; 1e kindje; zh; fv
    25 mei - DeemJes 33j;3e kindje; thuis; fv
    25 mei - Dreamer83 29j; 2e kindje; zh; bv
    27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv
    27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv
    27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv
    28 mei - Kiwi1405 27j; 1e kindje; zh; bv
    29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv
    30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv
    30 mei - Appeltje1985 27j; 1e kindje; zh; bv (verrassing)
    30 mei - Lailey, 31 j; 2e kindje; zh;bv
    31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv
    31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv
    01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv

Stand:
    Meisjes: 11 Jongens: 15

*Geboren*
    09-12-2012 Mauw - zoon L.evi* geboren met 18 weken

Afspraken
    08-01: clnl- 20 weken echo
    08-01: tweety1983 - 20 weken echo
    09-01: Dropje26 - 20 wkn echo
    09-01: Djtje - 20 weken echo vervolg
    10-01: Doemaar - vk
    10-01: tweety1983 - vk
    10-01: Sasje24 3d/4d echo
    11-01: DNA86 - 20 weken echo
    11-01: Mamavand -20weken echo
    11-01: Chickie - 20 weken echo + anesthesist
    11-01: Djtje - vk afspraak
    14-01: Appeltje1985 - 20 weken echo
    14-01: Appeltje1985 - 5e echo
    16-01: Mothertobe1 - controle vk
    16-01: Erin79 - controle vk
    21-01: Chickie - 2D pretecho
    23-01: Sasje24 - groeiecho
    28-01: Dropje26 - controle vk
    04-02: Sasje24 - groeiecho en aansluitend controle gyn
    04-03: Chickie - 3D/4D pretecho

i love kleurtjes, dus chilleke.. heb je roze gemaakt :D
    @sohie.. veranderd

9. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    chilleke en clnl wat balen dat het allemaal net niet goed te zien was!
    en clnl, onbegrijpelijk he dat die van mij zo met zijn piemel lag te zwaaien dat die vrouw al zo moest lachen en dat het bij een ander niet te ontdekken is hihi

en chilleke waarschijnlijk een meid, leuk voor de lijst!!!

darkangel, door KS bij de eerste mag je kiezen bij een volgende
    ik heb alles goed besproken en bedacht en wij gaan dus weer voor KS.... het lijkt mij op alle manieren veiliger voor mij en baby

en wat een leuke kleertjes voorbij zien komen!!!

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @clnl, balen zeg... eerst fout ingepland, en dan ook nog een gehaaste echo.. das voor mij een reden om elders te gaan... helemaal omdat je al in de 21 weken zit.. en dat vind ik laat voor een 20 weken echo

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    chilleke: oh balen dat de echo niet goed te zien was, maar een meisje! kei leuk!

clnl: jij ook al! wel irri dat hun de tijd niet goed hadden. dus volgende week nog een keertje, hopelijk is dan wel alles te zien.

doemaar: ja leuk he, mijn man heeft de kleertjes uitgekozen, t enige wat ik had was t roze vestje.. verder kwam hij met een hoop aanzetten haha. kan me voorstellen dat je hart breekt als je meisje gaat huilen op school. gelukkig was t gauw over.

love: oke wist niet dat je dan gewoon mocht kiezen. maar idd gewoon voor de veiligheid.

zo hier opgeruimd, afwasmachine staat aan.. de was zit erin. kerst spullen zijn opgeruimd, nu alleen dan de boom nog maar dat is voor manlief vanavond. en ik.. ik heb de pijp leeg.. dus nu ff uitrusten op de bank.

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    verhaal kerstboom: zoooo herkenbaar!!! haha je lichaam wil gewoon niet!

Echos' shittie hey! maar wel volgende week weer! leuk een meisje!!!
    Ik mag morgen, begin steeds zenuwachtiger te worden iee!!

Wauw wat een lieve pakjes allemaal!!! roze blijft leuk he!
    Hier alles blauw hihi

Hier: vannacht een kutnacht heel veel buikpijn (denk mn maag en bandenpijn) en bilpijn kon me draai niet vinden en elke keer als ik in slaap bewoog werd ik wakker van de pijn.. kortom: vanmorgen kapot! ben dus blijven liggen en met de lunch begonnen... krijg binnenkort mn functioneringsgesprek; t zal mij benieuwen!

13. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    meiden, ik ga zo even zitten, bijlezen en reageren hoor. Ik ben net gebeld door het echocentrum, kreeg excuses voor hoe het allemaal gegaan is en ze vroeg of ik om vier uur nog een keer wil komen zodat ze uitgebreid nog een keer gaan kijken. Ze vonden zelf over een week ook wel laat. Heb gezegd dat ik dat wel wil maar moet nu dus vanalles regelen en doen zodat de jongens opgevangen worden. ben er eigenlijk wel klaar mee maar wil zo graag horen of alles goed is met de kleine en als het kan natuurlijk ook het geslacht. Pff, nu eerst maar even rondbellen op zoek naar oppas!

14. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    ow meiden wat balen van de echos zeg....
    chilleke jij zit dan ook bij centrum roos natuurlijk! zit je bij team rood of blauw?

en darkangel heeft goed geshopt leukkkk, heerlijk he?!!

ja ik vrees ergens voor eruit werken maar goed.. zal t merken.
    niks aan te doen, prulleke is belangrijker!

clnl ow wel netjes van de excuses zeg en dat je vanmiddag alweer mag!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @clnl, das dan ook het minste wat ze kunnen doen... en anders neem je de jongens mee..... vinden ze vast leuk. wij hebben linette ook gewoon meegenomen hoor... en bij linette zelfs mn neefje en nichtje toen

succes, en dan deze keer wel veel plezier

16. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb snelsnel alles gelezen,balen dat de echo;s zo slecht te zien waren.
    gisteren bij mij hebben ze ook flink geduwd en geschud om alles goed te zien met als gevolg gisteravond buikpijn en een keiharde buik.

ff snel wat foto's erbij zetten,daarna naar de ballenbak,marit heeft een date met 2 vriendjes

op de foto mijn nieuwe kleertjes en mijn buik

Bijgevoegde bestanden:

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    clnl: ik snap dat het stom is dat je nu alles moet omgooien.. maar je mag wel weer even spieken! zou de jongens gewoon meenemen!

Linda: mooie buik!!

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hier staat in de brief van de 20 weken echo dat alleen de partner/begeleider mee mag en verder niemand. (weet natuurlijk niet hoe streng ze zijn)

linda: leuk!leuk!

hier nog even alle echo foto's in mijn fotomapje gedaan.. heb echt al niet normaal veel foto joh!

ff vraagje he hebben jullie ook ineens haartjes op je buik? echt sinds ik zwanger ben krijg ik steeds meer van die babyhaartjes op mijn buik :)

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    darkangel: ben blij dat je het zegt! ik heb ook n buik vol dons haar! ik dacht het lag aan t feit dat er n mannetje in mn buik zit maar jij hebt t dus ook? hahaha
    schijnt allemaal weg te gaan als we bevallen zijn :)

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dropje: oh gelukkig maar dat t na de bevalling weg gaat haha

Deel Deze Pagina