Nee we proberen lekker thuis te blijven, als het niet gaat kan ik bellen en halen me ouders me weer op!
Meiden ik kreeg vandaag m'n kraampakket, ik ben verzekerd bij de menzis voor degene die daar ook zitten, echt onwijs leuke dingen zitten erbij! Had ikmblij me zoontje niet nu wel!
en we zijn weer wakker....rond half 2 ook tijd wakkwr geweest en opeens misselijk en buikpijn dus flink over gegeven en gepoept...en nu nergens meer last van...
Bah sas: hier tzelfde!!!! Kon ook niet avondeten gisteren Bah wil niet ziek zijn Mamavand: ook al zo'n leuk kraampakket! Bij mij niks extra's boeee
he sas wat vervelend zeg... maar misschien is dit even gewoon buikgriep geweest en staat het los van de zw...... alhoewel het allemaal soms wat moeilijk los is te zien van elkaar.... knuffel en hoop op een betere dag dan gisteren voor je @dropje jij ook niet gegeten... balen tja de griep die heerst blijft ook erg lang aan hoor... sommige zijn op en af iedere week ziek al 2 maanden.... die hoest blijft lang aan... ben geloof ik al 3 weken aan het hoesten.. voor de rest afkloppen dat ik niet meer last er van heb... @mamavand oh leuk, een gezellig kraampakket...beter @all goedemorgen samen
Goedemorgen meiden hier nergens meer last van qua misselijkheid enz....heb het idee dat onze meid anders heeft gedraaid dus wellicht dat zij tegen mijn masg heeft staan porren vsnnscht ofzo.... vanmiddag naar een verjaardag en voor de rest doe ik niks...hmm dat zeg ik nu hihi
Sas fijn dat e beter voelt!! Hier na wat diaree sessies Ook weer op de been haha Gaan nu schoonouders ophalen van vliegveld Zijn 4 mnd weggeweest Zien me dus voor t eerst met voetbal hihi
@Sas, veel plezier vandaag! @Dropje, Dan zullen ze wel even schrikken denk ik! @bericht, wordt dus netjes ertussen geplakt als ie door de modjes bekeken is! @hier, Nog steeds stront verkouden, al zit het nu meer in mijn neus (snot) als het hoesten. Straks naar Arnhem, naar de verjaardag van mijn vader.
Deze, die wilden ze eerst controleren... geen idee waarom... kan me geen woord bedenken waar die op zou moeten triggeren....
okee, quoten help niet.... die willen ze ook weer controleren. Het is het bericht, 2 pags geleden van gisteravond, waarbij ik vertel wat ik eet en ga kijken savonds....
Happy dat komt door t woord d o w n l o a d Die a p p deed het niet he! Althans bij mij niet Ben ook zoo benieuw naar hun reactie
oh die, ja komt door wat dropje zegt..... hier ook 1 bericht waarbij ik k*t of f*ck had gezegd zonder sterretje..... had bericht gelijk opnieuw maar geschreven met de betreffende sterretje... tja..
@Happy, Arnhem is best wel dicht in de buurt! 40 min rijden ofzo. Gefeliciteerd met je vader! @Sas, volgens mij ging jij iets leuks doen, maar ik weet niet meer wat! Ow frietjes eten ergens... geloof ik! Waar ik nieuwsgierig naar was, kwam door die FB foto met Zetje (pluche beest van CZ kraampakket), jij hebt er 2 gekregen vanwege je tweeling. Heb je dat met alle pakketten? Dat ze allemaal dubbel zijn? Zou ook helemaal niet eerlijk zijn als je maar 1 speen en 1 fles en 1 knuffel zou krijgen, als je in verwachting ben van 2 beebjes! Sorry dames, ik dacht oohhh dat kan ik wel even zonder kladblokje alles bij lezen en reageren, maar ben het allemaal kwijt! Ik heb al 2 dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Buikpijn onderin de buik en onderin de rug. Ik weet dat het niet kan, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen: het lijkt wel alsof de baby nu al wil indalen, maar dat dat niet gaat omdat mijn onderbroek te strak zit/te hard knelt onder mijn buik. Nogmaals dat kan niet, en die onderbroek zit ook niet te strak, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Herkend iemand dit gevoel?
jajaja chickie heb alle pakketten 2 keer gekregen! enne dat gevoel dat jij omschrijft heb ik dus al weken.....hou het wel goed in de gaten!! en zeker wanneer de krampen elkaar blijven opvolgen..en het klinkt ook een beetje als een harde buik....??
@chickie kan indalen zijn, maar dat wil helemaal niet zeggen dat de baby al gaat komen..... zou zeggen hou het wel in de gaten, maar nog niet heel erg druk om maken. zou het wel even melden bij vk of waar je loopt @sasje das wel stoer dat je alle pakketten 2 keer hebt gehad