16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jip, hier ook.

Hoe ga ik dat doen met 2? Trek ik de bevalling? Word het net zo een bevalling als de vorige keer? Hoe gaat marit het vinden?is de baby gezond?
    De verzorging wordt grotendeels voor mij. Vriend werkt heel veel en is dus vaak maar even thuis. Het gaat ineens zo snel allemaal.

Mamavand,ik hoop zo voor je dat hij nog even in zijn warme nestje blijft zitten.

Slechte nachten, bha hier ook,heb geloof ik elk uur op de klok gezien. Toen ik eindelijk sliep ging de telefoon van vriend om half 5 dat hij moest gaan sneeuwschuiven.daarna niet echt mee geslapen.dochter om 6uur wakker van hoestbui. Die ging niet meer slapen.heb wel tot half 8 met haar in bed gelegen,maar niet geslapen.

Gelukkig was poetsvrouw beter en us ze komen poetsen.
    Normaal poetsen we samen,maar heb niet veel gdaan,buik stribbelde erg tegen. Hard en pijnlijk,nu lekker op de bank dora aan het kijken met dochter. Schoonvadr komt net terug met tractot en schuif,hij is me uit aan het graven.sneeuw ligt tot halve meter hoog tegen de deur opgeblazen dus kon er niet meer uit.
    K@#*+@#*te weer,ik ben het kotsmoe.

Straks nog even bedden opmaken,vriend is straks wel thuis voor eten,gezellig. Vanavond yoga.

2. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik mamavand!

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hoi dames...
    ik ben er ook weer
    na 3 dagen ziek op bed te hebbengelegen..
    een dochter die ziek was en ook nog eens een man
    overgeven diaree moe niets binnenhouden ook geen water

nu ben ik bij de huisarts geweest...mijn urine is echt oranje..
    en ik drink 2 liter ( soms meer ) water op een dag!
    en heb pijn aan mijn onderste ribben.
    geen koorts meer .. en plas mega weinig
    maar.! het is geen urineweginfectie...
    humm wat dan wel..

maar goed inmiddels allemaal ( beter ) ik loop nog wel met pijn .. en extreme moeheid.
    voor de rest gaat het goed

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    mijn eigen ouders gaan in mei op vakantie.....

ikherken zijn gevoel

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @mamavand, mooie buik, maar hangt idd al wel laag zeg.

@dropje komt goed dat gaat zn weg wel vinden als de kleine er is.. financieel als binnen het gezin!!! maar erover nadenken kan geen kwaad en houd je alert!!! komt goed

@lovepeet, raar hoor.. ze weten dus niet wat het wel is....

@love, zinnelijk hier ook 1 die met nog geen 2 zinnelijk was overdag tenminste.. merkte gewoon dat de luiers droger bleven dus ging dr steeds vaker op de pot zetten, of ze ging er zelf op... deed dr op een gegeven moment gewoon geen luier meer om en dan geregeld vragen of ze moest plassen... op de pot niet teveel op de wc met verkleiner vond ze gaaf...

@happy, knuffel komt echt wel goed hoor... twijfel ik niet aan

6. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    mamavand, wat fijn zeg!! al helemaal voor een jochie!!!
    hier maakt het haar nog weinig uit whahaha
    alleen toen ze op vakantie aan de diarree was (door olijfolie daar) zei ze gelijk 'poepie' en dan moesten we snel zijn whahaha

en mooi buikkie!!!

ik ben 5 dagen per week alleen (man is int chauffeur) daar zie ik niet eens zo tegenop, meer de nachten.... kom niet aan mijn nachtrust, want ik draai door.... dus ik hoop dat hij snel door slaapt :+ whahaha Jen is een hele goede slaper die slaapt van 20.00 tot 09.00 meestal hihi

lovepeet... hmmm geen idee wat het dan kan zijn
    ik inmiddels ook pijn in mijn ribben van het hoesten, maar hoe je urine dan zo verkleurt komt?
    zei hij verder niks dan de HA? om te testen ergens op ofzo?

edit: doemaar, ah ook al zo'n fijn kind!
    nou ik ga maar eens zo'n verkleiner kopen een dezer dagen en eens kijken of madam het wil snappen
    die van mijn zus was pas vlak voor school écht zindelijk (plassen al wel poosje, maar poepen nog niet) dat vind ik echt veel te laat.....

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dankje wel voorjullie reacties doemaar en love..

nee ze zeiden verder helemaal niets....
    waarom het zo verkleurt is geen idee.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    uhm hier dochter 2 jaar en 2 maanden snapt het zindelijk worden nog niet helemaal.. snapt dat je erop moet plasssen maar meer niet,,,en ook echt doen niet...
    ik ga het niet puchen

9. erin79

erin79 Actief lid

6 jul 2012
    408
    0
    0
    ik twijfel en paniek net zo hard mee hoor meiden af en toe..
    kan me ook soms nog niet voorstellen dat hier straks 24/7 een klein beebje is.. van ons.. en hoe dat moet gaan...

10. Anomama

Anomama Lid

25 aug 2012
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden,
    Net terug van de wintersport. Natuurlijk niet meer actief gedaan, maar lekker genoten van de sneeuw, de zon en een 4* hotel waarbij alles voor je wordt gedaan, heerlijk gewoon. Bij thuiskomst lekker meteen een buikgriepje en zoontje heeft sinds vandaag 40 graden koorts, dus ook hier een activeren lappenmand. Maar we laten ons niet gekmaken...
    @doemaar, lees dat je je werkgever goed in de tang hebt, you go girl!
    @dropje, rustig aan doen hoor. Ik zag er ook onwijs tegenop om gesprek met werkgever aan te gaan over rustig aan doen, maar viel enorm mee. Ze hebben er niks aan als je helemaal uitvalt, dus kom voor jezelf op. En so, ach, bij mijn eerste zouden mijn so ook naar hun huis in Spanje gaan 2 weken voor uitgerekende datum. Sm bedacht zich last minute en prompt beviel ik 2 dagen nadat sv wel was vertrokken. Die heeft de eerste weken van mijn zoon dan ook gemist, eigen schuld!
    @plofpoll, ik ga er vanavond ff naar kijken op Comp., maar begrijp ik het goed dat je moet gokken wanneer je zelf gaat bevallen of een ander? Blond hè ;)

11. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ploffpoll invullen lukt me niet.ik kan het bestand niet bewerken,of doe ik weer eens iets fout.

bij deze foto's van het babyhoekje op onze kamer.

onze dochter was met 2 jaar en 3 maanden geheel zindelijk,maar ze had vaak last van luieruitslag en vond een luier dan ook erg vervelend. Ze moeten het toch zelf willen.dwingen kun je ze niet.

voor iedereen met griep,griephebbende mensen ,gewoon andere pijntjes en voor alle zwangere. een hele dikke knuf.

Bijgevoegde bestanden:

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zooo ik ben er ook weer....heerlijke massage gehad!! en wenkbrauwen weer bij gewerkt...heerlijk!!

@linda pff dan heeft je vriend het druk idd met schuiven...ik ben de sneeuw ook meer dan moe bah! vorige week was het nog zon mooi weer :(
    van mij mag het voorjaar worden!!
    leuk gedaan met het kamertje hoor!!
    en veel plezier op de yoga!

@ voor de rest weet ik niet meer wat ik heb gelezn.....sorry

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ploffpoll, je kunt het bestand kopieren en dan op je pc bewerken. Je vult de datum in wanneer je denkt dat iedereen gaat bevallen. en stuurt dat bestand naar mij. Ik verwerk em in de grote lijst en wanneer die gevuld is of de termijn voor bij is, zet ik die online/openbaar.
    Mocht het toch niet lukken, pb mij dan je emailadres, dan stuur ik de lijst per mail.

Hier, net terug van de vk. Beeb is weer goed gekeurd, heb mijn zorgen met betrekking tot bevalling/kraamtijd gedeeld (zat bijna te janken, stomme hormonen...). We hebben nu afgesproken dat we niet teveel over de bevalling gaan praten, maar em gewoon stap voor stap nemen. Nu te beginnen met wanneer bel ik (of manlief natuurlijk) de verloskundige.
    Bloedsuiker was een 7,4 dus ze zijn tevreden! Buik was beetje gegroeid (2cm) en ik had wel een groeispurt gemaakt met mijn gewicht (zit nu op +16 kg)

@linda, leuk kamertje!

@Lovepeet, geen oorzaak dus voor de verkleuring... vreemd zeg... wat heeft de ha voor een verklaring?

@Anomama, Welkom terug

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles oke was happy!!
    en prima dat jullie alles stap voor stap doen toch!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier voor degene die geen fb hebben een buikfoto van vandaag...

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @lovepeet, gaan ze dat dan nog wel verder onderzoeken of dit was het en hier moet je het mee doen?

@anomama, welcome back.. lekker geluierd dus.. haha
    zeker dat die eikels van mn werk mogen lappen... pffffff ze hebben alles gedaan om me niet vooruit te laten komen.. idioten... nu mogen ze dan ook op de blaren gaan zitten (hoop ik)

@sasje mooie buik had t ook al op fb gezien idd

@plofpoll, je moet gewoon effe edit enabelen.. of inschakelen, openen in excel en dan kan het gewoon hoor...

@love ja moet je gewoon proberen.. ze heeft echt nog wel in dr broek geplast, maar gewoon wat extra's klaarleggen, meenemen.. komt goed

17. Djtje

Djtje Actief lid

27 sep 2012
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo kom even gedag zeggen! Bij aan het komen van dagje werken. Wachtend op de bestelde pizza :D.
    Baby lekker druk in mij buik, zo van hehe, mama rust eindelijk kan ik eindelijk even druk zijn, hihi.
    Plofpol zal ik deze week gaan invullen.
    Iedereen zegt dat ik zo bescheiden buikje heb, terwijl ik zelf denk pfff wat is die al groot. Vrijdag controle vk, kijk ik wel naar uit om even te kijken of alles goed is.

Ik kom hopelijk zo nog op jullie reageren! Nu nog te honger :p.,

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Sasje jij hebt ook al een mooi buikje hoor meis!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja hij groeit nu hard, en met de week :)

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Tweede Helft Mei Mama's Lijst

14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv
    15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv
    16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv
    17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv
    17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv
    17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv
    19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv
    19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv
    20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv
    22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh
    23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh
    23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh
    24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh
    24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv
    27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv
    27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv
    27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv
    29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv
    30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv
    30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv (verrassing)
    31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv
    31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv
    01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv

Stand:
    Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4

*Geboren*
    09-12-2012 Mauw - zoon Levi* geboren met 18 weken.
    10-01-2013 LoPi - zoon Sam* geboren met 21,5 weken

Afspraken
    13-03: Doemaar - Gyn
    13-03: Love081986 - controles gyn
    14-03: Appeltje1985 - 7e echo
    15-03: Sasje24 - controle gyn
    20-03: Tweety1983 - 3D Echo
    22-03: Doemaar - vk
    25-03: Sasje24 - groeiecho
    26-03: Love081986 - groeiecho 3
    27-03: Erin79 - controle vk
    28-03: Sasje24 - gyn