@dropje, weet je wat ik nu echt zou doen.. ik zou op de babyshower een speech geven.. en dan richten tot je moeder, broer en vriendinnen.. ik zou je moeder er op wijzen dat de zwangerschap en het feestje met de beste bedoelingen voor jou was georganiseerd... en dat ze moet leren d'r eigen hachie inzake dit achter te laten en zich wat meer inleven in jouw situatie, dat je vriendinnen dan ook echt gewoon moeten luisteren naar jouw wensen en dat dit feetje niet echt uitpakt in een feestje maar in een verplichting die a-relax is.... dat je ze bedankt voor de gedane moeite maar dat het fijner was geweest om het gewoon even met je te overleggen maar dat je als het feestje gedaan is gewoon onderling even de zaken op een rijtje wilt zetten... en dat je dit inmiddels met manlief hebt uitgesproken..... ohhhh nee dit was echt niets voor mij geweest ik had mn mond tegen mn broers, moeder echt niet gehouden en ze gewoon gezegd wat ik er van vond.... maar ik ben dan ook soms een standje heetgebakerd en ga voor gerechtigheid.. daarmee bedoel ik voor jezelf opkomen, eerlijkheid duurt het langst en ik kan niet tegen scheve verhoudingen waar ik verder niets aan kon doen op dat moment.. en dat heb ik bij jouw situatie heel erg. kan wel wat op je fb zetten hoor *lol*
@Anomama, heb 2 van die leuke baby on board bordjes... ik kan jou straks dus blij maken met het andere bordje? @Happy, hier ook kinderbestek gekregen met beestjes erop. Oehhh leuke cameraman bij koffietijd! DAT wil je toch niet zien op zo'n infoavond?! @Dropje, hoe zou het zijn als jij een email opstelt waarin je openlijk aangeeft dat je het ontzettend lief vind dat mensen om je heen zoiets attents als een babyshower voor je willen organiseren, maar dat het veel te stressvol en vermoeiend is voor je nu en dat het niet door kan gaan. MAAR dat je het met iedereen goed gaat maken door individueel iets leuks te gaan doen. Dan maak je met iedereen een aparte afspraak, zorg je voor iets lekkers op tafel, of elke dag een lunch met iemand anders of wat dat ook... @Erin, ik ga ook geen babyshower krijgen. Mijn man zei al, ik had dat best voor je willen regelen, maar WIE had ik dan moeten vragen, we hebben ook allemaal mensen die niet door 1 deur kunnen met elkaar of mensen die je dan weer niet kan overslaan etc. Zou kortom ook zo'n drama als bij Dropje worden. Mijn man wil een leuk dagje samen gaan doen, misschien naar Tilburg ofzo, en dan shoppen bij Babystore van Asten, leuke lunch, etc.
ow doemaar en chickie wat fijn jullie reacties!!! Ow geloof me... normaal ben ik namelijk de organisator van ALLES en houd ik mn mond niet.. Dus ik wil allang mijn moeder en broer aanspreken hierop vooral omdat ze mijn vriend in een hoek drukken en die huilend van frustratie gisteren ontplofte.. maar ik mag zogenaamd niet weten wat er georganiseerd wordt want dat vinden ze zooo leuk dus ik moet mn mond houden van ml.. om hem nog meer stress te voorkomen doe ik dit dus maar.. Maar denk dat ik vanavond even ga aankaarten dat het misschien een beter plan is als iedereen op de hoogte is dat ik het weet en dat ik mijn 'eisen' op ga gooien! mijn feestje toch??? lalala hormonster is back!
@dropje, voor de sake van JOUW man zou ik het gewoon zeggen!!!!! zijn stress, jouw man, jouw gezin dus ook jouw leven!!!! en de rest.... laat ze d**d donderstralen.. ohhhhhh ik wordt nu echt boos.. dit moet jouw man niet zoveel stress geven... geef het nummer van je moeder maar, dan bel ik wel even, ik speel wel de vriendin die zij niet kent en die ook niet komt ivm eigen zwangerschap
hahahahahaha doemaar!!! i love it!!!! Ik ga vanavond n einde maken aan deze oorlog! I'll let you know! je hebt me overtuigd hihi
ik zou idd gewoon laten weten dat je het weet en de boel eens even flink door elkaar schudden dropje. vind allang knap dat je zo je mond houdt... ik had het allang zelf aangekaart
ja mijn god dit zou toch geen reden moeten zijn dat je man strax rijp is voor het gesticht omdat die k*t van een moeder (sorry maar ik ben echt heel boos, en op dit moment wens ik dat ze mijn moeder is.. jouw moeder zou dat niet wensen) de boel zo hoog op laat lopen... en dan je broer die een struisvogelnek heeft (kop in het zand) en zich daarin gaat mengen, en vriendinnen die hun eigen belang boven jouw belang zetten..... zucht.. *standje heetgebakerd hier* heb zo een zin om te vloeken.. zal ik nog effe doorgaan @*$&*$*u#i$_%yy en meer..... hmmm hormonen? of gewoon mijn karakter
Tweede Helft Mei Mama's Lijst 14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv (verrassing) 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4 *Geboren* 09-12-2012 Mauw - zoon Levi* geboren met 18 weken. 10-01-2013 LoPi - zoon Sam* geboren met 21,5 weken Afspraken 15-03: Sasje24 - controle gyn 20-03: Tweety1983 - 3D Echo 20-03: Doemaar - Gyn 21-03: Doemaar - vk 25-03: Sasje24 - groeiecho 26-03: Love081986 - groeiecho 3 27-03: Erin79 - controle vk 27-03: Doemaar - Gyn 28-03: 83linda - Groeiecho 28-03: Sasje24 - gyn 03-04: Doemaar - Gyn 04-04: Appeltje1985 - 8e echo 04-04: 83linda - Controle vk 10-04: Doemaar - Gyn 18-04: Appeltje1985 - 9e echo 22-04: Happy2013 - Liggings echo Buddy lijst Doemaar - Sasje24 Happy2013 - Chickie Froggieh - Dropje26 Erin79 - Love081986 clnl - 83linda Anomama - Mamavand
Echo was helemaal goed!!! Ukje vindt het leuk om te draaien want eerst lag ukje in de stuit, daarna goed en nu weer in de stuit... Ach nog genoeg tijd dat ukje kan draaien... Vandaag is ie heerlijk aan het trappelen... Iedereen een lieve aai over de bolle buik
*steekt buik extra ver naar buiten voor aai van appeltje* Pffff net terug van een klant. 1e vraag: spreek je duits... Euh, nee... Mijn baas weet dit, en toch zit ik dan weer daar.... BAH.. Het is dat hij gisteren zijn heup gebroken heeft en in het ziekenhuis ligt, maar anders.... @Dropje, maak je wel kopieen van je oorlogsact? Ik wil meelezen. Zit me helemaal te verneukelen over je hormonsters. En ik wil manlief graag laten weten dat die reacties echt niet aan mij liggen!!! *even serieus* Het blijft klote dat het zo moet, maar ben blij dat je er nu zelf toch ook iets aan gaat doen... Gezellig is het toch allang niet meer! @doemaar, als je je hormonsters/karakter wil botvieren heb ik nog wel een lijstje mensen hoor! @appeltje, fijn dat de kleine weer door de apk is gekomen. Ukje heeft nog tijd genoeg om te draaien, dus laat em nog maar lekker koppeltje duikelen!
@dropje hahahaha ja dat heb je soms wel eens.... wat een naiviteit om je heen.. inmiddels even een uurtje of 2 geslapen, was kapot en ben bij deze ook een beetje afgekoelt en ben blij dat je je in mijn gedachten kan vinden ben benieuwd wat ze te zeggen hebben en wat ze vinden.. geef je man maar een dikke knuffel dat ie het spelletje met hun mee wilde spelen...
jeeeej appeltje fijn dat de echo goed was... jaja draaien kan altijd nog idd.. hier schopt en draait ze ook nog alle kanten op hoor.. zo ligt ze goed, zo ligt ze weer in stuit en zo dwars hahahaha
Dropje zie dat je goed geholpen met wat te doen met die babyshower . Super, go for it! Ook echt niet mijn ding zo shower en dan ook nog op zo manier, nee daar moet je idd wat aan gaan doen om tegen te houden. Appeltje super dat de echo goed was! Geniet van het getrappel. Mvd, balen dat je wel moet werken. Doe het rustig aan! Super te horen dat het al wat beter gaat. En yeah 29 weken, super! Controle was helemaal goed bij me. Voelde goed qua grootte aan, ligt met hoofdje naar beneden, nog het zelfde als 2,5 week geleden. Vanaf nu elke 2 weken controle, wordt nu echt vaak, zeg! Met 35 weken een standaard liggingsecho. Verder heel veel spulletjes bij prenatal gekocht. Heb nu bijna alles van het lijstje. Verder heeeel moe vandaag en nog niks in huishouden en mijn werk gedaan .
hey meiden ff ego bericht want heb de pijp leeg..... vanmorgen controle gehad bij de gyn.....en kreeg al meteen de vraag of het wel helemaal oke ging want hij zag aan me dat ik moe was en vocht vast hield....dus daar in tranen gezeten enige wat hij voor me kan doen is me opnemen en me vol duwen met medicijnen zodat ik kan bijtanken ( slapen) om weer ff bij te komen...hier nu nee opgezegd want daar schiet ik nu toch nog niks mee op want als ik dan vervolgens weer 3 nachten niet slaap zit ik weer op hetzelfde....dus dit is iets om achter de hand te houden wanneer ik echt niet meer kan. vocht kan hij niks aan doen...bloeddruk was oke maar moet wel urine inleveren maar kreeg het straks niet voor elkaar om in het potje te plassen dus dat lever ik dan maandag maar ff in. ook staat nu in mijn dossier dat ik dus een ks ga krijgen wanneer ik nu spontaan zou gaan bevallen zodat ik niet de discussie aan hoef te gaan mocht er nu iets gebeuren. we gaan proberen om tot 38 weken vol te houden maar heb aangegeven dat ik niet weet of ik dit ga redden zoals ik me nu vol. moet dus ook al volgende week terug op controle ipv over 2 weken. ook ligt beeb 1 nog steeds in stuit dus dan werd het sowieso een ks....daar had ik dan sowieso niks over te zeggen. hij verwacht niet dat ik zwangerschapsvergiftiging heb omdat bloeddruk nog oke, maar er zijn kleine uitzonderingen waarbij je het even goed kunt hebben...dus we moesten al beide lachen...van goh aangezien ik altijd bij de uitzonderingen hoor staan we hiervan ook niet te kijken! al met al een goed gesprek gehad en we zouden het volgende week nog verder hebben over de ks....
Dtje gaat idd opschieten!!! En fijn dat controle goed was! En ach t huishouden lekker laten voor wat t is Sas: dikke knuffel!! Volgende week weer terug dan ben je 32 weken.. Het enige advies wat ik je kan geven is: elke dag afstrepen is er een! En niet meer van jezelf vragen... Meer kun je nu niet doen Elke dag dat die kleintjes in je buik mogen groeien is er een en helaas gaat dat ten kosten van jou maar als ze geboren zijn dan is hopelijk al je ellende voorbij (na 1 week dan he met n kz) Update drama huizen dropje: manlief belde net hij heeft gesproken met mn moeder en vader en zegt dat hij nu n goed gevoel heeft omdat mijn vader hem steunde.. Conclusie is dat ze wel komt. Ik laat t. Erbij en ga die shower alles dogen ik ben klaar met strijden Owja: we moeten wel iets meer rekening houden met haar want omdat ik haar dochter ben is ook zij n beetje zwanger ?????????!!!!!!!!!!! Maar voor nu ben ik ff blij dat manlief weer ok in zn vel zit Mijn band met mn moeder is toch niet ineens na 28 jaar opgelost
@ dropje, natuurlijk is je moeder ook een beetje zwanger, vandaar dat zij ook slapeloze nachten, dikke enkels, obstipatie, kramp in kuiten ed heeft, vangt ze straks ook de weeën op? grrr. @erin, brrrrr. Enge attributen. @ chickie, jammer joh, die bordjes passen nooit door mijn brievenbus @sas, dikke knuffel voor jou, hoop dat je snel een beetje energie gaat krijgen, het lijkt me zo zwaar een tweeling en zit je niet bepaald mee. @djtje en appeltje, lekker al die goede controles/echo's! Hier ook 31 weken vandaag, jippie! Nog 3 weken werken...
volgens de gyn komen mijn klachten echt puur van tweelingzwangerschap en was het te verwachten.....dat is het ''nadeel'' van een tweelingzwangerschap. het vergt gewoon ontzettend veel van je lichaam....en de mijne geeft eigenlijk langzaam aan het niet te trekken....dus daarom ook iedere week controle nu ipv iedere 2 weken...