@dropje, oke dus toch niet een confrontatie met moeders... maar iig positief dat je vader het voor je man opnam. Hier gisteren de kaartjes maar betaald dan krijg ik volgende week de enveloppen binnen. kan ik de adressen gaan printen en stickeren.... weer een hoop geld armer. nou ja hoop geld, valt mee 144 euro voor 102 kaartjes met envelop.... tja hoezo grote familie en netwerk heb er 90 nodig maar ja er zijn er altijd een paar die je vergeet en last minute er ook nog 1 moeten krijgen
Sasje, het begint dus nu echt zwaar te worden voor je! Pfff klinkt allemaal niet leuk meer. Hoop zo voor je dat je weer wat kint bijtanken met goed slapen. Je bent al zo ver in de zwangerschap, maar elke dag kan nu ook weer heel lang duren zo voor je. Succes meid! En grote knuffel! Anonmam, ah wat heerlijk dat je nog maar 3 weken hoeft te werken. Ik nog 5 weken (gelukkig zit daar een korte week bij ivm pasen). Het aftellen gaat echt beginnen. Doemaar, vroege vogel! Ik moet ook eens een telling gaan maken hoeveel kaartjes we nodig hebben. Stel het telkens uit. Maar ja belangrijkst is dat we het ontwerp al hebben. Zo vandaag een dagje samen met vriendin. Eerst naar amsterdam wat winkelen. Hierna terug naar utrecht om hapje te eten en nog drankje in stad te doen. En als ik het zat ben kunnen we elk moment naar huis. Wilde nog altijd een keer met mijn dikke toeter poging wagen om te dansen in de stad, hihi ben benieuwd. In het begin groeide mijn buik echt hard, laatste maand heb ik geen groeispurt meer gehad en blijven de kilos ook gelijk. Iedereen zegt ook dat ik een bescheiden buikje heb en vind dat zelf ook. Maar ja gisteren zei de vk dat de baby goed aan voelde qua grootte (geen echos meer gehad na de 20 weken). Dus zal wel goed zijn, maar ben wel benieuwd wanneer die groeispurt weer gaat komen. Fijne dag allemaal! Ik ben er morgen ws weer!
@Sas, hier ook nog even een hele dikke knuffel... Zo is het ook echt niet leuk meer.... @Dropje, goed dat je man met je ouders is gaan praten. en dat je vader hem gesteund heeft. Die opmerking dat zij ook een beetje zwanger is gewoon negeren.... echt onzin... @Anomama, jippie nog 3 weken werken. Hier nog 5, heb gisteren een afstreepkalender gemaakt, was het ineens zo beu! @djtje, veel plezier met je vriendin vandaag! Shop ze! Mijn buik wordt ook bescheiden genoemd, ben er wel blij mee. bij mijn zusje was er nu nog niet eens te zien dat ze zwanger was, en daar kun je toch echt niet omheen bij mij! @Hier, gisteravond lekker gaan poolen met manlief. Had ineens zin om iets te gaan doen. 1,5 uur vol gehouden, en toen was het echt op.... Lekker op tijd mijn bed weer in gekropen. Dalijk eerst even naar de stort, dan naar de karwei om onze bel op te halen. Vervolgens door naar de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen. Vanmiddag naar een vriendin en verder zie ik het wel vandaag!
goedemorgen meiden, @dtje heel veel plezier vandaag!!! petje af dat je dat nog allemaal kunt zeg!!!! 1 winkel is voor mij al te veel laat staan een hele dag shoppen pff! dat zou voor mij rechtstreeks ritje zh worden denk ik zo! @hier nou ja de meeste weten hoe fuck ik heb ik geslapen afgelopen nacht......dus mijn dag kan weer niet meer stuk
Sasje, toch weer zo slecht geslapen :x. Succes vandaag, hoop dat je wat afleiding kunt vinden! Nee jij moet deze laatste weken alleen nog maar rustig aan doen . Het verschil is toch echt dat ik maar 1 baby in me buik heb. Vind het ook zo goed van je dat je alles zo vroeg op orde hebt gemaakt! Dat je daar nu ieder geval niet meer naar hoeft om te kijken. Heb vaker in mijn omgeving gehoord dat ze zwanger van een tweeling waren en dan zo laat pas het kamertje ed klaar hadden Jij bent daar vanaf het begin echt goed realistisch in geweest! Happy, grappig dat het zo kan verschillen per persoon qua buikomvang. Het voordeel van een bescheiden buik is dat je nog wel redelijk wat kunt. Bij mij kun je er ook niet omheen hoor je ziet wel echt dat ik zwanger ben.
Dtje ik zou er niet aan moeten denken een hele dag schoppen! Ben blij dat me man nu de weekelijkese boodschappen haalt! Ik mag lekker thuis blijven heerlijk!
Sasje,dikke knuf en petje af voor jou! Hier geen topdag,net terug van scouting maar ben eigenlijk al op. Moeten dadelijk voor een nieuwe computer gaan kijken,dan nog even snel door de supermarkt en eigenlijk moet ik de was ook ff bijwerken en opruimen in huis.pff,echt teveel. Als het goed is krijg ik deze week nog een bestelling van babywalz binnen en dan heb ik alles compleet. Donderdag kan ik de enveloppen ophalen dan kunnen deze geschreven worden.zo komt langzaamaan toch alles af.donderdag ook fotos maken,leuk. Alleen de slaapkamers nog,hoop dat het snel wat droger en warmer weer word,dan kan het dak eraf. Iemand hoeft nog maar 3wkn te werken!!!jippie,hier nog 6 maar omgeteld zijn het nog maar 17 dagen,dat klinkt goed. Slechte slapers,wat rot,ik heb helaas geen tips dan idd de grote hamer er eens bij te pakken,hier al 3 nachten goed geslapen,alleen ff wakker voor te plassen. Nu ga ik ff op de bank,marit is buiten aan het spelen met neefje van vriend van 10 dus dat lukt wel ff zelf,misschien nog tot straks!
@slecht slapen.. hier gaat het nachten goed en ineens is het een nacht of 2 nachten slecht.. tja.. doorgaans mag ik nog niet heel veel klagen.. maar de slechte nachten zijn dan ook echt slecht hier strax eters. vanmorgen naar de zwemles, toen effe naar schoonzusje voor het geboortebord en daarna naar de stad effe.... en zo nog naar de winkel voor het eten van strax.. totaal 4 volwassenen en 4 kids... what to do...
Doemaar; kip tandoori van knor hmmm Happy; kga ook zo'n kalender maken denk ik! Nog 5 weken en nog maar 23 dagn in totaal jeeej Hier ook ff helemaal op! Tedrukke week gehad denk ik Ik ga naar eens mn adressen in n excell bestandje zetten kaartje is nog ver te zoeken hier
was ik in de stad ook om adreslabels te halen, heb vanalles behalve dat maandag dan maar naar de hema toe.... weet namelijk zeker dat ik niet genoeg heb
Oe lekker! Twee pakken en je hebt genoeg (kom zelf uit n gezin van inmiddels 11 personen) ben gewend grote porties te maken Oke nu ga ik echt weer ff wat doen gaaap
ja hier ook gewend grote porties te maken... kom uit gezin van 6.. waarvan 2 vuilnisbakken whahahahaha en ml ook uit gezin van 6... dus met alle aanhang en ieder feestje is het voor 25 man koken minimaal meestal dan goulash of zuurvlees, sate.. maar allemaal geen zin in
Gehakt Parmentier, is dat ovenschotel met gehakt, puree en spinazie? Wij eten vanavond stickvissen (zoals ml vissticks noemt) met verse geb. aardappelen en salade. Koken doen we vandaag 50-50, ik aard schillen en snijden en de salade, ml bakt de aard en de stickvissen.
hey meiden, hier halve dag in bed gelegen....half half geslapen....heb ook weer veel last van mijn buik met uitstraling naar links achter.... net ff snel boodschappen gedaan met vriend samen en dadelijk bij vrienden een spel doen! dus tot morgen! of tot vannacht
@chickie, gehakt met ui en tomatenblokjes (uit blik) knoflook. aardappelpuree (ook zelf gemaakt) en kaas als gratin wel lekker nog nooit gemaakt maar goed gelukt. @dropje, lekker, maar pas voor doorgebakken biefstuk, wacht wel tot ik bevallen ben iig had ml tegen bezoek gezegd over afgelopen woensdag en hoe ik dacht over inleiden bij 35 weken en hij wilde wachten tot 37... die vrouw heeft hem duidelijk gemaakt waarom hij naar mij moet luisteren ml uiteraard heeft nog niets gezegd hahahahaha
dropje, pffff wat een drama zeg.... mijn reactie was net als die van doemaar hihi sasje, dikke knuffel meid!!!! ik hoop dat de tijd een beetje snel zal gaan voor jou doemaar, bedoel je dat je vent wil wachten tot 37 weken???? is ie helemaal van de pot gerukt
Meiden hier onverwachts veel visite gehad, vond het vervelend om ze weg te sturen dus ik neem even me rust.,! Wens jullie allemaal fijn weekend! En lekker slapen voor straks!
nou hier was visite voor 8 uur weg... hahahaha tja hun hadden 3 kids van 3, 5 en 6 dus die moesten ook een keer naar bed hier lag ik er dan ook om half 10 in en heb een prima nachtje gemaakt, wel om 2 uur effe wakker en om 6 uur kwam linette al bij me tv kijken en kon ik nog tot half 7/7 uur soezen.. ml in het bed van linette want met al dat benauwde van mij, beeb hoog zaag ik bomen hahahahaha. @lover, ja in principe wel ja.... maar was gisteren effe met vrouwelijke bezoek boven en hij had daar zen beklag gedaan van de week dat ik kind eerder wilde halen en hij later.... en die vrouw pleitte in mijn voordeel, gezien de hoeveelheid shit en dat het emotioneel nogal zwaar is voor mij aangezien ik het voel en moet doen om te wachten tot 37 weken... dat vond ze wel veel gevraagd van hem aan mij, dus ik weet zeker dat hij daar nu over aan het denken is