goedemorgen meiden, @mamvand neem je rust meid!! @love jij je dagje shoppen en stappen overleefd? @doemaar goed dat hij er over na gaat denken! @hier weer bagger nacht gehad...en toen vond vriendlief wel dat hij om half 8 f1 in bed kon gaan kijken....grrr!! dus heb nu het bad aangezet en ga daar zo maar ff in liggen en vriend wordt dadelijk opgehaald door paps....die gaan samen vissen met schoonbroer...
Goeiemorgen! Sas: weer n dag en nacht voorbij... Hopelijk doet bad je goed en slaap je vanmiddag nog wat Doemaar: soms moeten mannen t ff van anderen horen ben benieuwd of hij bij draait Hier: op de bank innslaapnom 11 uur, naar bed gebracht door ml en tot half 8 geslapen toen weer van half 9 tot 11 Maaar komt denk ik omdat ik keelontsteking en dus griep heb Getsieeeeee dus heeeeeel de dag in bed blijven heerlijk
hey meiden!!! @Sas, ik hoop dat je door de dag heen lekker je rust kan pakken! *knuff* @Dropje, beterschap, keelontsteking is bah.... @Doemaar, soms is het nodig dat anderen door dringen tot de mannen... Kunnen jullie er nu samen wel over praten of blijft dat lastig? @hier, gisteren leuke dag gehad, savonds wel gesloopt op de bank. Vanochtend om 9 uur uit mijn bedje gerold. Nu nog even wat dingen in huis doen voor vrienden komen. Ondertussen ook aan het zoeken naar liedjes voor in onze nieuwe MP3 deurbel. Manlief is nu liedjes aan het zoeken met baby erin, vindt ie leuk voor als de baby er straks is. Maar hem kennende gaat dat liedje er straks al meteen in.
Happy: te grappig zo'n deurbel! Mijn vriend zou juist iets doen waarvan mensen zo erg schrikken dat ze wegrennen n alarm of zo gheghe Trouwens vanmorgen weer gewogen; ben weer op t gewicht van 3 weken geleden????? Weer afgevallen dus en dat terwijl ik 6 boterhammen per dag wegeet, bijna elke dag pap en avon eten en fruit en tussendoortjes zoals sultana of melkligas? Ik nie snap nie?
@happy, jawel.. en hoorde hem vandaag tegen andere zeggen dat het tussende 4 en 6.. misschien 7 wordt geboren das goed nieuws hahaha
Goeiemorgen dames Sas hoe gaat het vandaag?? Hier nog niet echt top maar belangrijke dag op werk dus ff bikkelen Morgen komt de kinderwagen jeeej!! Owja en klein feestje: 30 weken vandaag!!!!!! Fijne dag meiden
@Doemaar, fijn dat jullie er wel uitkomen. Erkenning is dan wel handig ja! @Dropje, jij veel Succes op je werk! Maak je niet te druk he! @Sas, hoe is het nu bij jou, heeft de rustige dag je goed gedaan? Of blijft het hetzelfde? @iedereen, Hoe gaat het met iedereen? Denken jullie nog aan de plofpoll? @hier, de bel hangt. Tis toch nog geen babyliedje geworden, daar gaat manlief nog verder naar zoeken. Vandaag weer werken en vanavond partnerles op de gym.
@happy, ja maar het meest irritante is, is dat hij dat gewoon niet hardop zegt dat ik gewoon wel een punt heb... net zoals hij ook de erkenning van mij krijgt van hoe langer hoe beter..... en in eerste instantie zeggen de meeste.. hoe langer hoe beter, maar als ze dan gaan nadenken over wat er is gebeurd is, zeggen ze ook heel snel jaaaaa maar je wilt niet dat het zich herhaalt, en jaaaa zij moet het doen, voelt het enz enz... ik geef dr groot gelijk hij is niet zo goed in toegeven.. soms een beetje een autoritair dominant kereltje die ik dan effe terugfluit.. en die teruggefloten wordt door andere wel een bewegelijk kind hoor sinds gisteravond.. maar doet onderin ook wat pijn.. en veel naar de plee.. maar niet vannacht hahahaha lekker van half 11 tot 6.30 geslapen zo effe naar het stort wat plastic en kapot spul afvoeren
jeeej mijn enveloppen zijn onderweg... kan ik van de week de adreslabels printen en de enveloppen beplakken, en geboortezegels gaan plakken
jeeeej!!! doemaar moet je die postzegels ook via internet bestellen of moet je di ebij postkantoor kopen? sorry ben echt nog een kaartjes-leek hier: vandaag Arbo gemaild hoe ik het moet aanpakken om aangepaste werktijden te krijgen.. hopelijk is hij mij goed gezind! Ik heb namelijk geen advies van de VK gekregen ofzo maar merk dat mn lichaam langszaam op is zoals ik jullie al eerder vertelde hihi.. Sas: hoe gaat het nu?
morgenochtend afspraak bij de Arbo arts! hij wil me meteen zien! Positief of negatief? we gaan het zien!
Wat is het stil hier! Sasje hoe is met je? Dropje gefeliciteerd met de 30 weken! Spannend morgen het gesprek bij de arbo dienst! Goed dat je het gaat aangeven! Doemaar fijn dat je goed geslapen. Kindje nog steeds zo bewegelijk? Onhandig he die vele wc bezoekjes! Ik zat net een kwartier naar mijn buik te kijken. Hij gaat nu echt zichtbaar op en neer. Zo raar gezicht, hihi. Mvd, hoe gaat het met je? Lukt het met de paar uurtjes werken? Hier, leuke dag zaterdag gehad. In Amsterdam een hele leuke kapstok gekocht voor de babykamer. Hierna nog gezellig gegeten en even naar de stad gaan was eigenlijk ook wel heel leuk (zal nu wel echt de laatste keer zijn geweest voor hele lange tijd). Zondag even niks gedaan om weer bij te tanken. Werken gaat nog goed, plan wel minder in, vooral ook omdat ik veel tijd nodig heb om alles af te ronden en over te dragen.
Dtje wat leuk n dagje adam! Grappig he die dansende buik! Fijn dat je niet druk hebt op werk, zo hoort het! Babydump is net geweest; kinderwagen en maxicosi in the house! Jeeeeej weer vink vink van mn lijstje Om 09.30 arbo ben benieuwd Trouwens al sinds 4 uur wakker bah!!!! Fijne dag dames!
@Dropje, fijn dat de kinderwagen er al is! Succes bij de arbo. Ben benieuwd wat de uitkomst is! @Doemaar, fijn dat de enveloppen onderweg zijn! @Djtje, fijn dat shoppen zo lekker ging! Merk hier ook dat ik meer rust in moet bouwen, gaat de ene keer beter als de andere keer. @hier, gisteren is een vriendin bevallen, dus vanavond gaan we naar het Ziekenhuis in Den Bosch even baby spieken. Benieuwd hoe onze spruit zich gaat houden.
ahhh leuk Happy! hoe heet de baby? net terug van Arbo: moet per direct halve dagen werken! jeeeeej eindelijk erkenning!!!! Arbo schrok van al mijn klachten en zei dat ik zo het einde van de zw niet ging halen.. Net mijnn leidingevende op de hoogte gebracht die was niet blij omdat mijn collega natuurlijk op vakantie is.. NOT MY PROBLEM! En nu dus nog maar 4 weken werken! want moet nu met 34 weken stoppen! oleeee
dropje, YES das mooi nieuws!!!!! verder zijn jullie rustig geweest ik heb sinds afgelopen woensdagavond harde buiken, nooit eerder gehad ook niet bij de eerste dus nu weet ik pas hoe dat voelt