Erkenning gaan we volgende week ook maar eens regelen. Vandaag de laatste spulletjes binnen gekregen.nu hebben we alles,denk ik. Iemand nog wat van sasje gehoord?ze zit normaal veel op zp,maar nu al ffgeen berichtjes langs zien komen. Zo langzaamaan krijgt idereen toch alles geregeld. Als het goed is gaan we morgen fotos maken,ligt aan fotografe,die is 36wkn zwanger. Nu ff op de bank,dadelijk werken,bha smerig weer.moet de hele middag buiten,ik wil voorjaar!
sas: die ligt in het ziekenhuis met vermoedelijk nierstenen, super naar dus.. maar met de beebs alles goed! Doemaar: hoe was het bij de gyn! Foto: jaa ik wil ook nog een buikfotoshoot doen, wanneer denken jullie uiterlijk? krijg er stress van Erkenning: al geregeld toen ik 3 maanden was haha Linda; thanks voor de groepshug! Happy: hoe gaat het vandaag? Dtje: herkenbaar.. soms ben je gewoon op he.. dikke knuffel hoop dat je vandaag beter voelt Anoma: hahaha mijn lijstje word ook alleen maar langer.. mamavand: ga je dan nu eens liggen liggen en liggen?
Nou,het zit sasje ook niet mee zeg. Buikfoto zeggen ze tussen de 30 en 33 wkn het mooist.dan is de buik het rondste,daarna gaat de buik zakken. Wij maken fotos met marit en hond wuiles erbij,zwart wit en dan sommige dingetjes blauw. Zo,ik ga me omkleden,dan de viezigheid in tot 18uur,denk dat ik vanavond lekker in bad ga liggen,opwarmen en ontspannen.
Mijn gewicht is nu nog steeds (sinds de 1e weging in het ziekenhuis) -2kg Vind ik helemaal niet erg... Wat er nu niet aan komt, hoeft er straks ook niet af... Heb afgelopen maandagmorgen mijn buik opgemeten... Omvang is 1m20 Ik ga nu elke week meten... LEUK!!! Verder weinig nieuws... De kleine trapt veel dus dat zit wel goed
Hii lieve zwangere meiden! Ben al een tijdje niet hier geweest (*Schaam) T ging zo snel en met de pups (vandaag 6 weken) en dochterlief ben ik KO 's avonds. Ben nog wel actief geweest op Facebook maar daar zit niet iedereen op van hier natuurlijk. Wilde wel even update geven, Vanmorgen laatste groeiecho gehad, beeb is bijna 2000 gram en was prima op schema! Ligt met hoofd naar beneden en rug naar buiten, trapt dus lekker naar binnen (en op me darmen = darmkrampen en hevige buikpijnen) Verder alles goed. Ook rhesus prik gehad vandaag. en ijzer weer gecontroleerd. Kunnen er weer even tegen aan Zitten alleen sinds gisteren te twijfelen over waar we gaan bevallen! Thuis of geboorte kliniek... We wilde altijd zh of kliniek maar hadden gister partnerles yoga en daarna wilde we thuis... maar goed dan kan ik niet zo makkelijk ruggeprik oid krijgen en als er wat is... zit ik wel thuis ... Maar als t gaat zoals bij de eerste dan zou ik t niet erg vinden om thuis te zitten... Ooh dilemma!! Hoe is het verder hier? Als jullie nou niet zo hard gaan kan ik het een beetje bijhouden hihi. Komt wel als ik met verlof ben! (22 april!!) Liefs
@dropje, vandaag gaat het iets beter, beeb is weer anders gaan liggen. Al stond ik vanochtend op met wallen waar amsterdam jaloers op zou zijn.... Dus blijkbaar heeft mijn lijf het toch wel enigzins zwaarder als het vandaag voor mij voelt... Heb net mijn sleutels ingeleverd, dus vroeg hoef ik idd nooit meer op kantoor te zijn... Maar dat werd me meer verplicht als dat dat een keus was.... @doemaar hoe was het bij de gyn? Ben je er met je man nog uitgekomen? @Appeltje, lekker zeg -2 kg... daar mag ik alleen van dromen... Gisteren op kraamvisitie geweest, en vriendin wist niet waar ik mijn +16 (Later bleek ik zelfs op +18) zitten... Terwijl ik toch echt een dikke kop en kont heb gekregen... Buik is alleen mooi naar voren.
Jee, wat vervelend voor sasje! @froggieh, volgens mij is het schrijftempo nu iets lager, maar denk dat het aardig omhoog gaat als straks iedereen met verlof is, haha. Wel fijn te horen dat alles goed met je gaat. Tja, als thuis bevallen je fijn lijkt, dan zou ik het proberen. @doe maar, hoe was het bij de gyn? @ appeltje, wauw -2, me jealous. Valt hier reuze mee met 6 kg+, maar zijn er nog niet natuurlijk... @dropje, zou die buikfoto idd niet veel later doen dan 32/34 weken dan is je buik vaak op z'n mooist. Gaat idd zakken op het eind. @hier, morgen weer werken en merk dat ik er steeds meer tegenop ga zien. Maar mag niet klagen, nog 7 dagen in totaal en dan verlof...
ik zwaai ook even voorbij.. meer meiden moeite met werken.. jullie zijn niet de enige he! hier 3de week alleen ochtenden werken en het scheelt een hoop, geen pijnlijke buiken meer. maar energie?? ehm nee.. ik kan ochtend werken en even naar stal en thats it. en iedereen die er een mening over heeft kan mn bips kussen... *zwaai* ik ben ook 120 omtrek appeltje, staan meten in de Ikea hahaha. word ook flink verbouwd door de baby sinds het weekend pfff. nog 8 weken?? OMG
Tweede Helft Mei Mama's Lijst 14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv (verrassing) 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4 *Geboren* 09-12-2012 Mauw - zoon Levi* geboren met 18 weken. 10-01-2013 LoPi - zoon Sam* geboren met 21,5 weken Afspraken 21-03: Doemaar - vk 25-03: Sasje24 - groeiecho 26-03: Love081986 - groeiecho 3 27-03: Erin79 - controle vk 27-03: Doemaar - Gyn 28-03: 83linda - Groeiecho 28-03: Sasje24 - gyn 03-04: Doemaar - Gyn 04-04: Appeltje1985 - 8e echo 04-04: 83linda - Controle vk 10-04: Doemaar - Gyn 18-04: Appeltje1985 - 9e echo 22-04: Happy2013 - Liggings echo Buddy lijst Doemaar - Sasje24 Happy2013 - Chickie Froggieh - Dropje26 Erin79 - Love081986 clnl - 83linda Anomama - Mamavand
ja dames, thx alles was goed bij de gyn.... man en ik hebben iig besloten dat ik zowiezo het ziekenhuis indraai, en dan gaanwe per halve week bekijken of 37 weken haalbaar is... en dat heeft gewoon te maken dat er maar 5% kans op herhaling is... en dat ik gewoon een couveuse, slangetjes ed niet wil... daarnaast op de lange termijn kan een vroeggeboorte op latere leeftijd te kampen hebben met concentratie problemen, gedragsproblemen ed.... en als we een moeilijke start kunnen voorkomen dan graag... tis echt wel even slikken, voor hem voor mij en voor linette, maar he... komt vast goed.
Idd vroeggeboorte is ook echt niet goed! Gelukkig heeft onze kanjer er niets aan ove gehouden maar je weet natuurlijk niet als hij naar school gaat wat er dan uitkomt, voor nu is hij beiderhand genoeg! Hahah Maar ik vind het wel verstandig van jullie! Hoe langer de kleine bij mama zit des te beter!
heeee mamavand, hoe is het met jou dan? thx, heeft wel wat voeten in aarde teweeg gebracht hier in doemaarhuis. ben ook ergens wel blij met de beslissing ik zag zoooo tegen vroeggeboorte op... dus ik hoop nu de 37 weken te kunnen aantikken
37wkn zou idd mooi zijn.ik heb respect voor jullie. Ben op,ik ga slapen,hoop dat de shoot morgen door gaat.fotograaf moet morgen extra op controle(36+2wkn).
F snel: top doemaar!!! Partnerles was best oke vanavond! Ml heeft gleerd Hoe hij via ademen en oefeningen mij uit paniek kan halen tijdens weeen... Ooit n miskraam gehad met heftige weeen waardoor ik in n ziekenhuis belande maar daar raakte ik zo in paniek van de pijn dat ik bang ben dat weer te hebben nu weet hij hoe hij mij kan kalmeren Toppiee nu kijken of het lukt Meiden ik ben strontverkouden duik mn bed in!
@ doemaar, fijn dat jullie een beslissing hebben genomen! Hopelijk geeft dat even rust @mamavand, hoe gaat t met jou? @erin, lekker die verbouwing van binnen! Sterkte en balen dat je geen energie hebt maar ja ti's ook niet niks he wat we moeten creƫren! @anomama, nog 7 dagen werken... En dan verlof! Heerlijk!! Hier nog een maandje zwoegen @hier, hopelijk deze zaterdag laatste zaterdag echt werken! Dan nog 3 dagen in de week tot 22 april en dan verlof!!
@Dropje, fijn dat je ml nu ook extra info heeft en dat jou meer vertrouwen geeft. Verkoudheid is verschrikkelijk... Ik ben er nu voor de eerste keer in een maand tijd van af... @Doemaar, fijn dat er een beslissing is. Kan me voorstellen dat dat iets rust geeft, ook al blijft het spannend natuurlijk.... @hier, heb gekeken naar eventuele vrije dagen. Maar als ik mijn plannen voor kerst (en de donderdagen dat ons mam nog naar school moet en dus niet kan oppassen) meereken heb ik niet genoeg dagen meer om nu meer vrij te nemen... Zag wel dat ik in princiepe meer recht op pauze heb. bij klanten is dat natuurlijk vrij lastig, en een afspraak is een afspraak. Ik wil nu proberen of ik die pauze achter mijn dag mag plakken. Dan zou ik iedere dag op half 5 kunnen stoppen. Of pas om 10 uur beginnen. Moet alleen nog even broeden op een leuke mail naar mijn baas, aangezien ik hem op zijn vroegst dinsdag pas weer zie...
@happy, zelfs als je bv zou geven (kweet niet meer of je dat wel of niet ging proberen) dan heb je recht op 2.5 uur per dag (dacht dat het zoveel was) om dat te geven, af te kolven of wat dan ook. ja dit is even klaar qua beslissing, vandaag weer explosief omdat mn wg gewoon WEER niet wil meewerken, nu mag ik weer niet uit dienst
whahahaahah die wg van jou spoort niet.... Kolftijd is 2 uur (kwart van je werktijd). Maar daar moet ik idd ook nog echt over gaan kletsen met mijn baas. Voor nu is dat nog ver van mijn bed (zou pas is September gaan lopen...) maar ook daar zie ik in mijn functie nog aardig wat beren op de weg, en die heeft de borstvoedingscursus niet echt weggenomen.... Heb even echt gekeken, maar de eerste keer dat ik mijn baas weer zie is pas volgende week vrijdag... moet dus echt gaan mailen.... Nu nog broeden op een leuke tekst... Denk dat het er uiteindelijk op neer komt, of nu regelmatig eerder naar huis, of over 2,5 week stoppen (dus met 34 weken). Ik wil eigenlijk dat eerste, maar gezien mijn agenda zou het ook maar zomaar kunnen zijn dat baas liever het 2e heeft (staan nu nog maar 3 afspraken in die tijd....)...