Sas hele dikke knuffel voor jou! Ik begrijp precies hoe je je voelt, ik zit er ook zo! Ben je zo lang bezig geweest om zwanger te worden en dan iet he zo, op deze manier valt er ook niet echt te genieten! Waardeloos gewoon!! Meis nog even doorbijten!! En dan heb je straks je twee mooie ukkies snel in je armen! Sterkte
@mamavand, he gatver zeg... bij jou blijft het ook maar erg spannend, idd hopen dat we de 37 of iig in de buurt ervan kunnen komen... nou jij de 30 weken gered ik de 31, voor mij is er nu nog niets spannend aan de hand problemen kunnen pas optreden na de 34 weken, en ja das lang het ziekenhuis in, maar tis niet anders.. 3 weken opofferen offer nou ja 2.5 want ga pas de 15de het zh in en ben de 11de al 34 weken iedere dag is er 1 minder.... maar goed ik doe dat om het later beter te hebben en om haar een betere start mee te geven... wordt knokken voor jou ook, hang in there meis
Ja idd zij krijgt een betere start als ze zolang mogelijk bij jou zit! En idd 2,5 week is dan nog wel te doen!! Ik hou het wel vol!! Gister echt veel gehuild maar ja het is niet anders dus ik moet er gewoon mee dealen!
ja das hier niet anders.. moet ik manlief en linette alleen laten... en erger nog moet ik het huishouden aan manlief overlaten hahahahaha ik hoop echt dat hij het huis niet laat ontploffen, en dat hij linette niet 2.5 week pasta geeft of chili (wat ze echt niet te vreten vind) en dat ze niet voor l*l naar school gebracht wordt, maar gewoon netjes, en dr haren gedaan enzo.... en op tijd naar bed.. dat ze 2.5 week bij hem gaat slapen is nog tot daar aan toe, maar dat kan ik wel verwachten.... linette slaapt ook altijd bij mij als hij er niet is.. en soms nog wel eens lekker bij ons....
@ dropje, welke ziekenhuis ga je bevallen? Zou gewoon lekker ruggenprik nemen als je bang voor de pijn bent, bij de eerste ook gehad en vond t fantastisch! @happy, zou ook gewoon brief van vk vragen! Dan is het wat officiëler ofzo, en eigenlijk niet aangeven dat je zat na te denken met vrije dagen etc. Want dan zet je hun weer aan het denken. Ze zullen toch wel een verzekering hebben voor personeel als ze ziek zijn? (Dus lekker zw in!) @doemaar, wat een rotwerkgever heb je zeg! Volgens mij doet ie expres alles om je dwars te zitten, wat een kwal. Weet je ook precieze datum dat je wordt opgenomen? Komt wel erg dicht bij nu! @sas, las al op fb! Wat een hel... Heel veel sterkte en liefs! @erin, vreselijk geslapen dus! Pff hoop dat je vannacht beter slaapt. @dropje, ook al kort nachtje @clnl hier ook iemand die hier even verwaarloosd heeft... Valt allemaal ook niet mee in de zwangerschap! @appeltje! Heeeeerlijk zo'n zwangerschap! Geniet ervan hoor! Eerste ook fluitend doorheen gegaan vond t fantastisch! Nu wat minder en geniet er niet zo van als eerste keer, dus echt genieten hoor. @linda, ook leuk foto's voor op geboorte kaartje! Ben benieuwd hoe t eruit gaat zien @doemaar, kan je ook weer van lijstje afstrepen! @mamavand, jeetje jij ook nog steeds aan de gang he! Wel eindelijk die 3 inde weken!! Nu echt aftellen! @doemaar, dat wordt feest bij jullie thuis als je weg bent haha zou hier niks van terecht komen volgens mij, alleen kipnuggets met mayo hier haha. @hier, vandaag besloten om toch 6 weken van te voren met verlof te gaan. Dus ipv 22 april ga ik nu met 8 april met verlof, geeft me een stuk meer rust in me hoofd en me lichaam. Nog maar 2,5 week! Collega's vroegen zich al af tot wanneer ik t vol ging houden, nog net geen weddenschappen afgelegd haha. Vind t wel erg moeilijk om t los te laten maar aan de andere kant ben ik er wel echt aan toe! Wil ook graag in me huisje rommelen en de babykamer, maar ben kapot als ik van werk thuis kom en in t weekend hang ik samen op de bank met dochterlief en ml... En huis komt niks van terecht. Dus daar heb ik dan wel lekker tijd voor
@froggieh ik denk dat het hier ook feest gaat worden 2.5 week hahaha. maar ik heb 15 april voor ogen, dan ben ik 34.5 weken.... vind het wel wijs om eerder te stoppen met werken, vind tot 36 weken werken ook echt wel zwaar... chapeau voor degene die het wel red
@doemaar, das ook nog maar 3,5 week! Heb je alles zo'n beetje in huis wel af voor als jullie terug komen (jij en beeb) kan me voorstellen dat je t zelf anders voor ogen hebt dan ml Hihi En ja dacht dat ik t makkelijk zou redden tot 36 weken doorwerken... Haha nou echt niet hoor! En dan heb ik niet eens zo'n hele erge zwangerschap als sommige hier! Zeker chapeau voor diegene die het wel kunnen/doen!
Ow dames ik ben niet super bang Voor de pIjn hoor, en wil geen ruggenprik maar ben bang dat ik ga hyperventileren dus manlief weet nu hoe hij mij eruit moet Halen als dat gebeurd Verder ben ik ff heel ego en wens jullie weltrusten!!
@dropje, denk dat bevallen toch een bepaalde andere euforie over zich brengt dan hyperventileren...maar ja you'll never know @froggie, ja hier is voor zover alles klaar.... bedje vorige week gewassen en opgemaakt, alle kleren zijn gewassen, alles is in huis behalve evt babymelk als bv niet lukt en moet nog nieuwe bepanthene zalf halen. maar heb nog voldoende sudocreme.
ohja ml moet de bandjes van de kinderwagen oppompen en ik moet boxkleed en dekbedje van kinder wagen nog wassen... en de box staat nog niet.. maar dat kan hij ook wel fixen goedemorgen all BTW. hier redelijk oke geslapen, om 1 naar de wc en om 5.20 naar de wc dus maar opgestaan.. heb het zooooo warm dan in bed, brand gewoon mn bed uit
@Mvd, voor jou ook nog een dikke knuff... @Doemaar, manlief kan in jouw 2,5 week een hele hoop doen. Maar het huis laten ontploffen zal wel meevallen toch??? @Hier, klote geslapen, maar dit keer samen met manlief, dat was dus wel gezellig... Ben nu dus gesloopt. Dalijk naar Oosterbeek en vanmiddag weer op kantoor. Gelukkig staat er niet veel file vandaag. Hoe slapen jullie eigenlijk met je voedingskussen? Steeds als ik die erbij pak heb ik de volgende dag lage rugpijn.... Maar een gewoon hoofdkussen is te plat tussen mijn benen.... @Plofpoll, Doet nog een oproep voor iedereen die em nog niet heeft ingevuld. Nog iets meer dan een week en dan wil ik em openbaar maken!!!
@happy, jouw man misschien niet, maar die van mij..... *hoest,proest* ja die kan dat... en samen met linette kan het echt wel uber mega explosief worden.... als ik een bed strak trek gaan hun er op spelen, ik gooi mn spullen in de was, hij op de grond... verkleden... pfff die kan een hoop uit de kast trekken per dag, maar niets terugleggen... een deur kan open maar niet dicht enz enz.. die is echt lastig op te voeden.. nou ga naar de vk over 15 minuten afspraak
he meiden ik slaap vooral met dat kussen tussen mn benen hoop dat iedereen een fijn weekend gaat hebben!
Kussen ligt tegenwoordig meer naast mn bed haha ik pik gewoon alle hoofdkussens en worstel me daar in Vannacht heeerlijk geslapen! Een ruk door tot wekker ml om 5 uur ging ff plassen en nu net pas weer wakker!! Owja en ik ben n slecht moeder heb uit pure wanhoop neuspray gebruikt 2x !!! Die zoutoplossing was t niet Daardoor kan ik nu wel slapen en ademen... Sorry baby
ik heb me laten vertellen gisteren dat je beter neusspray een keer kan gebruiken dan de stress ofzo.. wie was dat dan...
jammie, pizza, broodje kroket, macdo.... ik snak nu naar junkfood.. in plaats daarvan heb ik een bak vanille yoghurt die precies in een holle kies past.. HALLOOOO honger
Tweede Helft Mei Mama's Lijst 14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv (verrassing) 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4 *Geboren* 09-12-2012 Mauw - zoon Levi* geboren met 18 weken. 10-01-2013 LoPi - zoon Sam* geboren met 21,5 weken Afspraken 25-03: Sasje24 - groeiecho 26-03: Love081986 - groeiecho 3 27-03: Erin79 - controle vk 27-03: Doemaar - Gyn 28-03: 83linda - Groeiecho 28-03: Sasje24 - gyn 03-04: Doemaar - Gyn 04-04:Doemaar - vk 04-04: Appeltje1985 - 8e echo 04-04: 83linda - Controle vk 10-04: Doemaar - Gyn 18-04: Appeltje1985 - 9e echo 22-04: Happy2013 - Liggings echo Buddy lijst Doemaar - Sasje24 Happy2013 - Chickie Froggieh - Dropje26 Erin79 - Love081986 clnl - 83linda Anomama - Mamavand
hmmm ik ben aan het solliciteren naar een hele hoop berichten.. vk net was goed, bewegelijk kind, even verteld wat de plannen zijn, dus stond ook zo weer buiten
@dropje nee, vk zit wel dichtbij huis... heb van ellende maar flink bord pasta carbonara gegeten (zonder de eieren) dus honger een beetje gestild, maar heb nu wel zin in een ijsje