@ijsjes, daar heb ik de laatste paar dagen ook ineens enorm zin in... Maar geen ijsjes in huis, dus doe het met chocola en madarijntjes... @Werk, baas reageert zoals jullie gisteren ook allemaal zeiden. Regel maar een brief van de VK of huisarts. 6 weken met verlof ipv 4 weken geen probleem, maar willen we wel graag zo snel mogelijk regelen... Zit nu nog bij de klant (loopt maar een klein beetje anders als gepland (understatement) ), daarna manlief even bellen en daarna dus toch maar de VK. hoopte zo dat ik het zonder ziekmelden kon regelen, maar snap ook wel dat dat voor baas natuurlijk wel extra duur is... Langzaam begint het besef te komen dat ik nog maar 2 weken hoef te werken en dus ook per 8 april met verlof kan/ga. Hoofd moet alleen ophouden met denken aan afspraken die al gepland waren voor na 8 april....
Happy, ik heb de plofpoll ingevuld maar hoe krijg ik die bij jou? Rest, ik reageer vanavond even, jongens breken de tent af dus we gaan buiten maar even uitwaaien.
jeeeej happy ben trots op je! *doet n vreugde dansje* hop die brief van de vk en klaar! nog maar even werken oleeee dan voetjes omhoog en lekker tutten! hmm ijs... nu ook trek in
@Dropje, Denk niet dat je gaat hyperventileren maar wel fijn mocht t toch zo zijn dat je man dan weet wat te doen! Hier heeft ml ook goed geholpen bij bevalling, hij ging even voordoen hoe ik moest puffen want ik was helemaal de weg kwijt! Hij had toch wat opgestoken van de partnerles @Doemaar, Fijn dat voor zover alles iig geregeld is! En box staat zo toch! Ook al ben je al thuis met de kleine Ooh fijn he die plas pauzes in de nacht... Hier altijd half 1 en tussen 4 en 5 plassen, heel soms nog extra een keer als ik veel gedronken heb. Heb dus al lekker ritme voor de voedingen haha @Happy, oooh die plofpoll! Helemaal vergeten! Ik ga m ff snel invullen! uuuhm hoe verstuur ik m dan aan jou.... (ben niet handig hierin) En ik slaap niet met voedingskussen dit keer dus kan je helaas niet helpen! @Dropje, ooh fijn dat je lekker geslapen hebt, maar je mag toch gewoon neusspray met iets met een X ofzo... van ortivin (kruidvat etc hebben ook eigen merk) ik heb die ook gewoon gebruikt! @Doemaar, oooh hier ook lekker junkfood trek! haha maar kan er alleen niet zo veel van op, zit snel vol. En zooooo'n trek in lekkere toetjes enzo @Happy, dan gaan we samen met verlof! En snap je baas wel, ziekmelden is goedkoper. Maar ach denk aan jou en de beebje!! @Clnl, fijn he die kids Vooral nu...
@Hier, Begin aan het idee te wennen dat ik 8 april verlof heb! En zit al vol te plannen met werkzaamheden voor de winkel achter de computer.... fijn he eerder verlof haha moet echt afkicken straks... Lekker thuis tutten en opruimen! Beeb is eindelijk na 2 weken weer wat drukker! Toch wel geruststelling als ie drukker is hoor! Straks lekker bij me ouders eten, me vader kan zoooo lekker koken en ik heb (vooral na jullie berichten ) HONGER! haha dan blijft dochterlief daar logeren dus morgen ochtend "rustig" aan doen. moet helaas wel werken maar ja wat doe je eraan he Fijne avond meiden
halloooo dames..! jeetje wat slaap ik slecht! heb vanmiddag uit ellende 2 uur geslapen toen mijn dochter ook sliep normaal doe k dat noooooooit
@froggieh, ja hoor zo opgezet, maar ik ga er vanuit dat manlief dat wel doen... inmiddels ook de zitkamer weer omgezet hahahaha. dus effe kijken waar plek is... lekker he bijna verlof. oh ik kan de hele hele dag wel junkfood eten hahahaha
@Verlof, heb de vk net gebeld... ZIj kan geen rechtgeldige (voor het uwv) brief schrijven :S Dat moet via een arbo-arts volgens haar... Die hebben we niet.... Dus maandag de huisarts maar even bellen.... Dan heb ik iig alles eraan gedaan.... Nu dus last van het werken in een klein bedrijf.... Pfff Vandaag horrordag bij klant... 7,5 uur daar geweest en geen kloot opgeschoten.... Dinsdagochtend maar weer terug....Onze leverancier mag het nu oplossen... Maar dus wel 7,5 uur vernaggelt....
wat een bullshit happy, zij mag gewoon een advies uitschrijven hoor.. en neeeeee het is niet zo officieel als rechtsgeldig, ze hoeft alleen maar een advies uit te brengen... en happy je huisarts kan ook gewoon een brief schrijven het enige wat er in hoeft te staan is, gezien de zwangerschapsklachten bij mevr Happy adviseer ik haar om per ... datum haar zwangerschapsverlof in te laten gaan om de gezondheid van mevrouw en ongeborene te waarborgen.. ze heeft gewoon geen zin....
Moet effe iets kwijt voordat ik op jullie reageer: De kinderwagen is net afgeleverd. Helemaal blij mee . Ziet er echt gaaf en nieuw uit. Nu nog wel in elkaar zetten.
Zo... Net 2 uurtjes geslapen en nu klaarwakker dus mooi even tijd om echt te reageren Appeltje, wat fijn dat je je zo goed voelt, heerlijk meid, geniet ervan! En zeker niks om je schuldig om te voelen hoor. linda, leuk dat het gelukt is met de foto's! En nu nog een dakkapel gaan plaatsen? Wauw stoer hoor, ik moet er nu niet aan denken. Doemaar, lekker dat de huisarts een brief heeft geschreven en de enveloppen al klaar, jij kan flink strepen op de to do lijst! Oh en dat ml een grote zwijnenstal van het huis gaat maken als jij opgenomen bent, niet druk om maken hoor! is er misschien iemand die hem kan helpen om alles netjes te krijgen vlak voordat je met de beeb naar huis komt, want dat zou wel fijn zijn. Fijn dat alles goed was bij de vk!! mamavand, sterkte meid, doe rustig aan he?! Froggieh, fijn dat je de beslissing gemaakt hebt om eerder met verlof te gaan. Even aan jezelf denken nu! En 8 april is al bijna, lekker idee he! Haha, ja heerlijk kinderen nu, ach, uitwaaien heeft ze goed gedaan! Lekker dat Evelyn een nachtje gaat logeren. Happy, ik heb het voedingskussen na een week mijn bed uitgegooid, werd telkens wakker met een zere rug/lies. ik heb nu een oud hoofdkussen waar ik mijn bovenste been overheen leg, stuk beter. jammer dat je het niet met de werkgever kon regelen zonder ziekmelden. Aan de andere kant is dit wel heel duidelijk voor iedereen. Nu nog even laten bezinken. is het niet zo dat je ook 6 weken van tevoren met verlof kan zonder je ziek te melden? ik dacht dat je dat gewoon zelf mocht kiezen. mijn werkgever vroeg nl toen ik vertelde dat ik zwanger was wat ik wilde met verlof, 6 of4 weken van tevoren. Dropje, mij is door de vk verteld dat de neusspray met xylohuppeldepup je bloeddruk iets verhoogd, dat is wat het slecht zou maken. Toen ik heel verkouden was heb ik het wel voor de nachten gebruikt want slapen is me toch ook wel heel veel waard. En mijn bloeddruk is toch laag dus ik durfde het wel aan. Vk deed er in iedergeval niet moeilijk over, zolang je maar niet de hele dag door gebruikt maar met mate. Djtje, leuk, de kinderwagen!! welke heb je? Fijn weekend meiden!!
clnl als hij alleen was ok, maar wil zeker linette niet in n smerig huis. Het hoeft echt niet spik en span te zijn maar wel effe.stoffen.zuigen dweilen en n schone wc
Ja dat begrijp ik wel en ikbedoel het ook niet verkeerd! Meer dat jij er geen stress om moet krijgen. Is er iemand die eventueel een beetje kan helpen in huis of een oogje in het zeilkan houden voor je? Zodat jij iets geruster bent?
nou mn moeder woont erg in de buurt maar die kan hij niet zin of luchten, zijn broer en vader nemen het zelf niet zo nauw met poetsen hahaha daar hangen de stofwolken, raggen aan het plafond en de gordijnen zijn daar in 15 jaar niet meer gewassen hahaha. zijn moeder zien we nooit... heb een din in de buurt haar dochter is een dikke vriendin van linette die spelen dagelijks, maar kweet niet of ze er iets over zou zeggen... kan wel vragen of ze een beetje de zooi hier in de gaten wil houden zo.. als ze buiten gaan spelen. en kan de buurvrouw misschien vragen om eens een beetje te helpen misschien.. let ook altijd op dr huis planten, vissen als ze weer eens weg zijn... ach we zullen zien.
oh ja en pleaseeee doe me een beetje langere slaap... wat ik slaap snachts slaap ik goed, maar waarom is het tot nu toe iedere zaterdag raak.... al weer een uur op en nog langer wakker
Clnl: ik heb nu al 4 x neusspray gebruikt hihi ben gewoon zooooo ziek dus schijt! Getsieeee hier slecht nacht ogen zijn ontstoken, snotneus etc etc En dan ook t vermoeden oke ik weet t zeker dat mn babyshower vandaag is... Oleeee not! Kga me gewoon maar verheugen op de kadoos! Na vandaag is t voorbij! Sas; hoe gaat het nu? Ps' hoe staat het met ieders voorbereidingen? Hier staat t ff stil moet nog n heel lijstje maar heb ff geen tijd en puf.. Ben inmiddels de babykamer ook alweer aan t volstampen met dozen en rotzooi... Oeps kga vandaag ml maar vragen tijdens mijn afwezigheid op te ruimen (sowieso dan wij alles samen tip doemaar! Dan hoef je geen zorgen te maken als je dus ff ik zk bent)
@dropje, wat bedoel je sowieso maar samen?? hier is alles voor zover klaar, beeb kan komen alles is gewassen en in de kast, bedje vorige week gewassen en opgemaakt. vluchttas pak ik pas in als ik het zh inga..... verwacht voor die tijd nu niet echt bepaald dat de bevalling ingezet gaat worden voor die tijd.... moet nog wel effe flessenspeen nr 1 halen zag dat ik die niet had.. maar ja dat kan iemand anders ook doen
nou, ik ben ook weer wakker, maar nog niet echt in het land der levenden.... Vannacht weer 2 uur wakker gelegen... dik maagzuur... kon alleen nog maar zitten in bed... Wij gaan zo nog even babyshoppen, dus vanmiddag maar even bijslapen... Blijkt dat die backup die ik gisteren aan het uploaden was, er rond 3 uur mee gekapt te zijn.... pfff kan ik weer opnieuw beginnen... 22 uur lang.... En ik had een vrij rustig weekend deze week.... @clnl, 6 weken kan ik sowieso, ook als ik me niet ziekmeld. Maar als ik me ziek meld moet ik 6 weken van tevoren.