happy ik heb geen eens een brief ingeleverd... gewoon in overleg met werkgever 50% ziekgemeld, zij hebben mij bij uwv aangemeld en dat was het. uwv heeft gebeld over de klachten en die heb ik uitgelegd. 4 april word ik weer gebeld 1 dag voor mijn laatste werkdag. dus dat hoeft helemaal niet. welkom beetje alvast bij de nog maar 2 weekjes werken club, ik had er ook flink moeite mee in het begin maar het heeft mijn lichaam veel goed gedaan hier is veel in orde. kamertje is helemaal klaar, wiegje op onze kamer ook. kinderwagen en MC staan ook klaar. ik moet alleen nog straks als verlof is begonnen de klossen en het kraampakket halen. en nog wat basisrompertjes. maar wilde wat klusjes voor mn verlof bewaren anders ga ik me dood vervelen wij hebben lang familiefeest vandaag van een 40 jarig huwelijk *gaaaap*
Lees dat de meesten een slechte nacht gehad hebben, ik mag ook in het rijtje. Tig keer naar de wc, jongens 2 keer wakker van het hoesten en om zes uur waren ze klaar met slapen, zucht. Het is de hele week al vroeg feest bij ons, rond zes uur staan ze hand in hand naast ons bed. De jongste nog slaperig, de oudste als een stuiterbal. Happy, grrr, balen dat je weer opnieuw kan beginnen met die backup, zo zonde van je tijd! Erin, veel plezier vandaag en succes met wakker blijven Dropje, heel veel succes vandaag!! Ik zal aan je denken en hoop echt dat het allemaal meevalt en je het toch leuk hebt!! Voorbereidingen, ehm ja, dat ligt hier alweer een tijdje stil. Het kamertje staat, alles ligt gewassen en gestreken in de kast, accessoires enz moeten nog. En we moeten nog een hele zooi van zolder halen, stof eraf boenen en in elkaar zetten (box, badje, kinderwagen enz) Ik vrees dat niet alles netjes bij elkaar ligt dus stel dat nog even uit. Kaartje hebben we gevonden, nu nog tekst. Ergste is de naam, we twijfelen nog steeds tussen 2 namen. Tenminste ml want ik ben er wel uit. Kleding heb ik nog niet veel. Hoeveel hebben jullie in maat 50 en 56? En degenen die een meisje krijgen, hebben jullie ook rokjes en jurkjes of vooral shirts en broekjes?
Doemaar; ik bedoel t huishouden, dat doen we samen zodat hij ook weet dat de pot af en toe schoon moet iden Badkamer vloer keuken etc.. Kheb net nog van 7 tot nu geslapen heeeelijk
@dropje ohh oke op die fiets... tja hij maakt het bed op, soms effe stofzuigen, maar hij heeft gewoon rare gewoontes... althans zo noemt hij het ik noem het zijn snor drukken... maar opruimen wanneer hij de troep te groot vind te worden.... hahaha ja NOT ga niet in de k*tzooi van een ander zitten en hij weet dat als hij niet gaat opruimen dat ik alles de vuilnisbak in ga flikkeren....
@hier redelijke nacht gehad afgelopen nacht....alleen gisteren weer flink overgeven....volgens mij kan ik die ijzer tabletten niet verdragen...dat ik er maagzuur van krijg....dus vandaag neem ik ze eens ff niet in...en dan kijken of het helpt...want al 2 avonden boven de wc hangen wat eigenlijk niet meer gaat vanwege het vocht is niet echt een s6! dinsdag worden er steunkousen aangemeten in de hoop dat het mijn vocht in ieder geval gaat verlichten zodat ik me weer iets beter kan bewegen zonder zoveel pijn te hebben! gisteren gesprek gyn gehad...en hij wilt ze niet voor de 36 weken halen....natuurlijk begrijpelijk want mijn voorstel van 34/35 weken zag hij niet zitten omdat ze dan in couveuse moesten en 20% procent toch de nodige opstart problemen heeft dan....dus dat wilt hij liever voorkomen....dat snap ik...maar dat neemt niet weg dat ik niet meer kan....helaas kan ik hij weinig voor me betekenen dan dat ik af en toe een nachtje kom slapen in het zh om bij te tanken zodat ik plat gespoten wordt.....dus nou ja dan gaan we dat maar doen wanneer ik echt niet meer kan....en voor de rest kijk ik de weken om zal als het erop aan komt alsnog wel 37 weken zijn wanneer ze gehaald worden...want met 36 weken wilt hij het nogmaals bespreken...dus tja die week zal wel geen plek meer zijn enz..dan heeft ie alsnog zijn zin maar goed nog max 4 weken...dus ik begin af te tellen en hoop ergens stiekum dat de beebs het moe zijn rond de 35 weken en zelf willen komen voorbereidingen moet nog vanalles doen maar heb er geen zin in maar heb gisteren toch maar alvast de tule gehaald voor om de voordeur.... en ben vanmorgen weer verder gegaan om de letters te verven zodat dat ook eens eindelijk afkomt....wasje draait en wilde straks nog ff verder met de enveloppen afschrijven...denk dat ik straks ook nog ff ga pitten en kijk uit naar mijn steunkousen!
Ff ego: babyshower zit erop!!! 1000 % meegevallen maar komt mede omdat drie hadden afgezegd die de boel op zn kop hadden kunnen zetten hihi! Leuke wipstoel gekregen ennlekker gegeten Ben blij dat t erop zit pfieeuwww
Meiden even snel een berichtje van mijn kant! Helemaal happy, 30 weken zijn binnen!!!! Nu echt aftellen!!,
Hii meiden, @ dropje, fijn dat de babyshower mee viel! Ben blij toe haha toch wel leuk zo dan toch? @mamavand, eindelijk aftellen! @sasje, ti's allemaal wat! Hoop dat de steunkousen een verlichting zullen geven! @doemaar, (en dropje) het blijven wel mannen helaas, huishouden zullen nooit hun ding worden hier ml hele dag thuis geweest en heeft net (vlak voor t eten) de keuken pas schoongemaakt omdat hij moest koken en alles vies was en volstond... Dus was noodzaak, anders stond het er nu nog maar... Als ik een lijstje maak en vraag of hij t wilt doen, dan doet ie wel alles hoor. Maar als ik t niet vraag dan.... @clnl, voor dochter had ik niet zo veel jurkjes en rokjes, pas toen ze beetje kon zitten, kroop veel omhoog. Maar staat wel heeeel leuk! Als we naar verjaardag gingen ofzo kreeg ze die wel aan Hihi maar wel met lekker stofjes, had er 1 gekregen van spijkerstof maar heeft ze nooit aangehad, was zo stijfjes! @erin, hoe was je familiefeest? @hier, super drukke dag op t werk gehad en nieuwe meisje inwerken voor de zaterdagen als ik met verlof ga, ben gesloopt! Kan geen stap meer verzetten. Gelukkig morgen vrij! Ik ga vroeg me bedje opzoeken! Oh even wat grappigs: we hebben volgens dochterlief fik-n-del gegeten En... Papa is slecht voorbeeld, zegt ze ineens keihard tegen mij, gaat t wel pinguïn!? (Ik loop dus waggelend als pinguïn in de avond, en dat zei ml een keertje, heeft ze gewoon onthouden Hahaha ) moest wel om lachen.
Ik had voor marit veel overgooiertjes,tuniekjes,lekker met mailotjes,die vallen ook niet uit.rokjes ook wel maar niet veel. Sas,hoop dat je baat hebt bij de kousen,zijn wel lastig aan te trekken als je buik in de weg zit,krijg je lange?ik neem aan van wel. Fijn dat de babyshower meeviel Uitspraken van dochters,kan erover meepraten ja. Ik ga vroeg naar bed,heb bagger nacht gehad en een druke dag.morgen ff niks.
Froggieh en Linda, bedankt voor jullie antwoord. Ik heb nu drie setjes echt voor een meid (shirtje en broekje) dus moet nog even flink bijshoppen. Er is zoveel keuze voor meisjes, veel leuks gezien maar vroeg me af of t handig was. Froggieh, haha, heerlijk die opmerkingen! Dropje, fijn dat de babyshower meeviel! Sasje, ik heb met je te doen. Hopelijk geven de steunkousen veel verlichting! Welterusten allemaal, hopelijk een goede nacht voor iedereen!
idd lange steunkousen want hele benen zijn super dik van vocht...hoe aan te gaan trekken weet ik ook nog niet...anders ermee slapen en dan douchen en uit trekken wanneer vriend thuis is hihi zal wel oplossing voor zijn...alles beter dan die pijn die ik nu heb....
@sasje, t worden dus steunkousen voorlopig, ik hoop dat het verlichting gaat geven @froggieh, klopt het huishouden zal nooit hun ding worden....alhoewel ik een meisje ken van wie de man en full time werkt en het huishouden doet...omdat ie dat wil.... chapeau voor zijn opvoeding @clnl nou hier iig een goede nacht gehad.. van 11 tot 7..... @dropje wat fijn dat de babyshower meeviel!!!! en blij dat het voor je erop zit @mamavand, jeeeeej een mijlpaal 30 weken.. nu nog proberen te rekken... en hopen dat ze wat langer blijft zitten dan 34 weken gisteren bij vrienden gaan eten waren pas laat thuis enige is dat ze binnen roken dus alles maar in de was gegooid want t stinkt echt..... ben blij dat er bij ons binnen niet gerookt wordt bah... maarrrrrr t was wel super gezellig
@Mvd, Whoehoe, 30 weken!!!! @Dropje, fijn dat de babyshower niet de horror geworden is die je had bedacht... @Sas, ik hoop dat de steunkousen genoeg verlichting geven, steeds maar pijn schiet ook niet op... @hier, kei dood, maar weer vroeg wakker... Die stomme backup is vannacht weer vastgelopen, dus ik ben er klaar mee. Straks even een mail maken voor mijn collega's, dan mogen zij het oplossen voor me... Ik zit morgen bij andere klanten en heb dan geen tijd.... Vandaag gaan wij (lees ws manlief) beginnen aan ons geboortebord! Bord in de grondverf en als het aan mij ligt ook de lijnen alvast opzetten! Ik zal veel op de bank hangen denk ik!
goedemorgen meiden balen dat het niet lukt happy....dan idd maar andere het laten proberen om te lossen!! en veel plezier met het bord te maken...wat gaan jullie maken?
Gezien de eventuele meelezers en manlief die toch nog een beetje zenuwachtig is over of het wel gaat lukken, zal ik tussendoor wel updates op de fb pagina zetten
Hii meiden, Vandaag vroeg wakker, 5 uur klaarwakker in bed! Kon niet meer slapen Maar ben er niet moe van gelukkig. Daarna ff met de puppies gespeeld (Evelyn kan wel continue ermee spelen ) En huishouden gedaan, straks puppy bezoek. We zijn uit de naam, we hebben Evelyn laten kiezen. We zaten te twijfelen tussen 2 (nou ja ik dan ml was er al uit) en hebben steeds 4 namen genoemd en ze moest dan de leukste zeggen. En de ene zei ze dan vaker en de andere helemaal niet (en af en toe een andere naam die we ertussen gooide) dus naja dan die maar Hopelijk verklapt ze het nu niet aan de opa's en oma's @Happy, hoe krijg ik de plofpoll bij jou? Heb m wel ingevuld maar hoe verstuur ik dat... Leuk een geboortebord! Ben benieuwd @Doemaar, fijn dat t gezellig was, jammer dat ze roken dat stinkt dan echt enorm! Hier gaat daarna ook alles in de was! bleh bleh. Ook bij schoonouders als we daar logeren doe ik echt alles in de was, ook de spullen die we niet eens gedragen hebben. En ze roken voor mij buiten, en als ik daar ben ruik je er niks aan, en dan komen we thuis en dan bleh... @ clnl, vervelend he dat shoppen hihi @Linda, veel plezier met niks doen! Is af en toe echt heeerlijk! Fijne zondag allemaal!!
Hey meiden, Hier vandaag een huilende man, hij zat met een probleem en weet niet wat hij er mee aan moest., Wat bleek nou vriendinnen hebben een babyshower voor mij georganiseerd! Voor volgende week zondag middag! Super leuk en ik had dat ook echt niet verwacht! Maar ja, de vraag is is het verstandig zo tussen de 15 a 20 mensen in huis? Al helemaal omdat ik naar twee uur bezoek echt helemaal kapot ben!! Ons gevoel zegt dat he niet verstandig is, en daarom hebben we besloten de boel af te blazen. We hebben samen afgesproken om een knalfeest te geven als hij straks gezond en wel er is! Want er kan nu ook nog zoveel mis gaan. M'n man zei, ik gun het je zo! En ik wil geen spelbreker zijn! Hij hadt de tranen in z'n ogen! Ik weet dat hij het me gunt al helemaal omdat het al best zwaar is, deze zwangerschap. Maar nog een paar weken geduld en dan geven we een knal feest als de kleine veilig en wel in z'n bedje ligt! Dat wilde ik even met jullie delen. Liefs
Wat lief van je man. Tis zonde dat het zo moet, maar denk dat jullie het zo goed oplossen! Dikke knuff
Ooh mamavand wat lief van je man en balen dat t even zo is, maar denk nu maar even aan de beeb en jezelf! Als ie gezond en wel op de wereld is zeker een groot feest geven! Dat is t dan dubbel en dwars waard! En kun je er zoveel meer van genieten dan nu. Liefs
Doemaar, heerlijk zo'n goede nacht na een gezellige avond! Happy, is het een beetje gelukt met het geboortebord? Heel leuk dat jullie het zelf maken! Froggieh, ja heel vervelend dat shoppen!! Ik heb vandaag lekker besteld via internet, nu wachten tot het binnenkomt! Leuk dat Evelyn de naam gekozen heeft! Is het ook de naam die ml wilde? Mamavand, wat lief een babyshower! Wel moeilijk denk om te moeten beslissen het niet door te laten gaan maar jullie hebben gelijk hoor. Straks maar vieren dat er een gezond kindje in het wiegje ligt! Dan kan je veel meer van het feest genieten ook. hier een heel rustige dag na een goede nacht. De jongens hebben geslapen tot half acht en toen is ml eruit gegaan zodat ik even kon uitslapen ( wat helaas niet lukte). Daarna puin geruimd in de babykamer, die was ongemerkt weer volgestouwd met allerlei spullen. En via internet wat kleertjes bijgekocht, heel vervelend