16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @happy, het kan niet zoveel kwaad als je het hebt gehad, dan heb je de antistoffen, als je het nog niet hebt gehad kan dat wel lastig worden. maar binnen 96 uur na openbaring antistoffen laten prikken (dus die krijg ik toegediend) dan weten we zeker dat er niet zovele aan hand zal zijn....

nou huisje schoon, zo effe naar de ha toe.. en dan genieten van het zonnetje...nu temperatuur nog wat omhoog

2. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je achter glas zit ziet het er buiten heel vriendelijk uit! Maar die stomme wind maakt het zo koud he...
    Ik had de zomer besteld vanaf 19 april, heb nu gevraagd om deze alvast 8 april te laten starten, maar weet niet of dit bericht nog optijd aankomt...

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mamavand leuk kaartje hoor!!!
    mooie tekst ook!!
    hebben jullie lang gewacht op dit wondertje? maar wel spontaan zwanger geraakt?

@ dropje balen van je nachten meid....misschien toch ook eens aankaarten bij je vk? dat je het niet trekt zo?
    enne dat geen lucht krijgen herken ik wel...bij mij ligt er ook 1 zo hoog onder de ribbenkast....hopelijk voor jou daalt ie snel in!

@doemaar fijn dat je ff een spuitje krijgt!

@hier net ff snel naar de prenatal geweest...nog 2 shirtjes gekocht en 2 spenenkoorden en 2 autostoelspanners...of ja die zijn besteld en komen dus volgende week pas binnen....

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Datum en geboortegewicht is idd nog fictief!
    Maar de naam is definitief.
    We hebben lang nagedacht, en we blijven Dez het leukste vinden.
    Het streepje wilde ik perse wan ik vind die schrijfwijze leuker, omdat ons zoontje ook een naam met een streepje heeft.
    Dus we hebben straks twee boys, Déan & Dez. Streepje op de e bij Dez komt andersom te staan kan die alleen niet vinden op m'n iPad!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    leuk toch

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Bij ons zoontje duurde het maar liefst 22 maanden eer ik zwanger was.
    Nu besloten wij al vrij vlot naar z'n geboorte voor een tweede te gaan, dit omdat we maar twee kindjes wilde, en ik niet al te lange tijd er tussen wilde hebben.
    Ik heb toen twee miskramen gehad, waarvan 1 met 8 weken en 1 met 15 weken, de laatste kwam niet spontaan op gang, en daardoor heb ik twee curettages gehad.
    Achteraf bleek uit de curettages dat het om een partiële Mols zwangerschap ging, ( kort gezegd houd dat in dat er een fout in de celdeling zit waardoor de placenta zich omvormt tot een tumor.) ik mocht daardoor een 6 maanden niet zwanger worden tot mijn hcg waarde 3 maanden achtereen negatief waren.
    Omdat het door een zwangerschap ontstaat is er alleen aan de hand van het hcg te bezien, of de waardes dalen of stijgen, als het stijgt is dat een teken dat niet alle cellen verwijderd zijn en dat je dus chemo therapie moet hebben, omdat deze cellen zich uitbreiden naar de longen.
    Gelukkig heb ik geen chemo gehad, en waren mijn waardes vrij vlot naar 3 maanden gedaald.
    En dan hopen op een nieuwe zwangerschap maar helaas lukte dat niet, ondanks een strakke regelmatige cyclus, lukte het maar niet!
    Dus heb ik een laparoscopie (kijkoperatie)gehad en een HSg ( doorspoelen eileiders).
    Met als mededeling alles was goed, en waarschijnlijk zouden we nu wel snel zwanger worden, maar helaas! Na uiteindelijk 15 maanden naar de laparoscopie en HSg bleek ik zwanger dit was ruim 22 maanden nadat we besloten voor een tweede te gaan!
    Dus, ja voor de een is 22 maanden misschien niet veel, maar door alles eromheen en wat wij meegemaakt hebben, is het voor ons heel bijzonder en dus echt een wonder, dat ik zwanger geworden ben

7. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

Mamavand; mooi kaartje!!! :D en een mooie buik ;)

Sasje; wat een bescheiden buikje :$:p mooie buik hoor!!! :D ;)

8. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    mamavand: jeetje mina! 22 maanden vind ik heeeel erg lang hoor! Hier ook 24 maanden voordat dit gezonde mannetje in mn buik zat! (na 3 operaties, 3 miskramen, 1 bbz en 1 eilleider verwijdering) wil dus ook zoiets op het kaartje maar ook weer niet te dramatisch denk ik..
    En die mola: vreselijk! mijn schoonzus heeft die gehad en is nog steeds herstellende (nu 14 maanden geleden) zware chemo gehad en heel haar afweersysteem is aan gort, kan geen normaal eten meer verdragen etc.. echt vreselijk.

En dan heb je ook nog eens een 'rot' zwangerschap jeetje dikke knuffel keer 10 voor jou!

Sas: ik moet morgen naar vk: ga ik zeggen idd maar die van mij is zo van: kruik erop en doorgaan.. ben zonder advies van vk naar Arbo gegaan en die zei meteen: stoppen! terwijl mijn vk maar met die kruik komt aanzetten pffff
    jij toch lekker geshopt! mama mazel dagen komen eraan he!! korting oleeee

9. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hee meiden,

ff stiekem onder werktijd. Me vader heeft me vandaag geholpen.
    2 weken geleden wist ik niet of ik kon stoppen want ging hartstikke goed en had er zin in en sinds ik weet dat ik 2 weken eerder met verlof ga ben ik er zoooo klaar mee! (met werken in de winkel) Heb buikpijn, rugpijn en hartstikke stijf! Wil lekker tutten op de babykamer, huisje klaarmaken en knutselen met me dochter... Heb helemaal geen aandacht meer voor de winkel haha erg he! (computerdingen voor de winkel vind ik niet erg, geen klanten die stom commentaar leveren over me buik enzo)
    En dan moet ik nog maar 2 kleine weekjes... waarvan volgende week maar 2,5 dag... waar zeur ik over!!

@mamavand, leuk kaartje zeg! En wat heb jij veel meegemaakt voor deze zw! En dan nog tijdens de zw! Dikke digi knuff!

@Doemaar, inmiddels al prik gehad?

@Dropje, kut he als je zo slecht slaapt en dan nog moet werken en dan ook nog ziekig bent... beterschap en dikke digi knuf!!

@sasje, heb je je kousen al? 33 weken jippie! en 30 maart is te vroeg hoor! Doe maar halverwege/eind april ;)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    mamavand dat is toch ook een hele periode en idd ook heftige dingen in gebeurd dus!!

wij zijn nu ook precies 3 jaar verder.....heel erg dubbel dat het nu eindelijk bekroond wordt!

@dropje vreemde vk heb jij hoor.....hoe wil je er een kruik opdoen als je s nachts niet kunt slapen???

11. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dropje ja wij wilde toch wel een tekst eraan wijden, juist omdat we ook vele reacties krijgen als van, jammer he weer een jongen!
    Voor ons maakt dat dus echt niet uit.
    We zijn blij me ons kindje, of het nu een zoon of een dochter zou zijn.,
    Wij vinden het heel bijzonder en speciaal dat het ons nog een keer gegund is.
    Dus vandaar deze tekst!
    En idd zo partiële mola daar word je echt niet vrolijk van.
    Sterkte voor je vriendin ( schoonzus) weet niet meer wie het was.
    Maar het is zeker een zware tijd!!

12. 83linda

83linda Actief lid

29 aug 2012
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het een moie tekst en een mooi kaartje.

Sasje hoe ging het met de kousen?

Respect trouwens voor iedereen die lang op deze wonders heeft moeten wachten, ons was het wel gegund.

Ff ego,vandaag de fotos van de fotoshoot gekregen,nu kan er verder worden gewerkt aan het kaartje.ik zal morgen via computer ff wat uploaden.

13. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ff ego;
    Mega drama hier!!!!
    Zijn er vanavond achter gekomen dat de twee namen die onze zoon krijgt dezelfde namen zijn vna de twee zoons van ml zn baas
    Laat hij nou net deze baas megamega haten en een Zeer slecht relatie mee hebben...
    Kan wel janken! Allebei de namen ook nog eens! Hoe klein is die kans?
    En we hebben deze namen met veel moeite verzonnen
    Wat zouden jullie doen?

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggieh, ik heb antistoffen zo blijkt nu na het bloedprikken. dus niets meer gekregen

@dropje oeh... zou overwegen de roepnaam te veranderen...

15. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ja maar waarin? We hebben echt met pijn en moeite op deze
    Namen kunnen komen... En zijn er al twee maanden aan 'gewend'
    Pffffff nog ff n drama hierdus

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dropje, hoe moet ik dat weten, misschien houden jullie van namen als Jan, Joop en Joep.... ik zelf hou van korte jongensnamen als Tijn, Stijn, Bas.
    Floris voor een kind van een ander, bij mij in huis echt niet haha
    wil best met je meedenken, maar dan moet ik wel een richting hebben.
    Lars, Sven past mij niet meer in mn straatje.... teveel mensen die hun kind zo hebben genoemd

Arnaud is een echte aanrader;):D:p
    maar Silvano, Silvio, Massimo, Guiseppe, Maurizio, Salvatore.. tja.. I love Italy daar kun je bij mij geen buil aan vallen hoor......

17. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Haahaha doemaar ik pb je even naam is very very secret

18. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dropje, knuff dat is geen fijn nieuws... Helemaal niet als je die baas niet kan luchten of zien.... Ik hoop dat jullie eruit komen. Jongensnamen vind ik zelf erg lastig, ben ook heel blij dat wij een meid krijgen...

@werk, vanochtend naar een klant waar ik eigenlijk over 3 weken naar toe zou gaan. Maar ik weet dat hij niemand anders als mij over de vloer wil (altijd fijn voor mijn ego), dus toch maar even gebeld dat ik eerder met verlof ga. Leuke man, dus ga zo ook wel met plezier! Zijn volgende afspraak (in september) heeft ie ook al met me gemaakt ;)

19. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    @dropje, nee wat een toeval... En erger kan niet! Succes met t drama!
    Ennuh.... Aan Doemaar wel de naam verklappen he ;) Hihi

@doemaar, fijn dat je antistoffen hebt!

@linda, leuk dat de foto's binnen zijn.

@hier, gister yoga gehad. Nog maar 2 lessen nu!
    Was best leuk. Nu even rustig aandoen en dan zo naar werk.
    Morgen vrij, ga dan lekker high tea-en met vriendinnetje.
    Nu al zin in!

Fijne dag!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @froggieh je hebt altijd baas boven baas... maar kweet van niets, denk dat ze me alleen maar een richting wil geven wat hun mooi vinden:).

@dropje, snap het drama dat ga je dus echt niet doen hoor... aan de andere kant wtf is hij om nu ineens indirect te bepalen wat voor een namen jullie jullie mannetje geven... maak er Jelle van en de 2de naam laat je staan mocht het passen???? vind ik zelf ook wel een leuke naam.

Deel Deze Pagina