Dropje dat is klote! Ik zou er niet aan moeten denken dat iemand dichtbij in de omgeving nu in ene aan zou komen met onze naam. Dan zou ik ook flink balen. Wat tips: (weet niet welke richting je wat zoekt)! Jayden Yari Jiri Jordan Levijn Julian Ivory Deyan Giano Noud Sem Jairo Danley Desley Dylan Jurjen Danilo Rubin Nou wie weet heb je er wat aan. Meiden ik ga zo naar de gyn in nieuwe zkh voor de tweede keer. Moet dus ook alles vertellen van afgelopen week. Verder heb ik controle en groei echo. Dus ik hoop dat alles goed is met m'n kleine man. Ik denk zelf dat hij wat groot is. Want ik zit knel in m'n eigen lijf. Haha Jullie horen vanmiddag hoe het was.
Tweede Helft Mei Mama's Lijst 14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv (verrassing) 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4 *Geboren* 09-12-2012 Mauw - zoon Levi* geboren met 18 weken. 10-01-2013 LoPi - zoon Sam* geboren met 21,5 weken Afspraken 27-03: Erin79 - controle vk 27-03: Doemaar - Gyn 28-03: 83linda - Groeiecho 28-03: Sasje24 - gyn 03-04: Doemaar - Gyn 04-04:Doemaar - vk 04-04: Appeltje1985 - 8e echo 04-04: 83linda - Controle vk 10-04: Doemaar - Gyn 18-04: Appeltje1985 - 9e echo 22-04: Happy2013 - Liggings echo Buddy lijst Doemaar - Sasje24 Happy2013 - Chickie Froggieh - Dropje26 Erin79 - Love081986 clnl - 83linda Anomama - Mamavand
Ooh even klagen hoor.... We hebben natuurlijk de 3 pups hier, hartstikke leuk zijn ze hoor, Vandaag 7 weken! Maar ze zijn zo druk en poepen en plassen overal en dan moet ik t opruimen (bukken) oooh dat zoooo vervelend... Maandag wordt de eerste (en drukste) gelukkig al opgehaald, maar ben er zooo klaar mee haha. Wordt nu wel vermoeiend. Ben blij dat we er niet 1 zelf houden. Maar de overige 2 worden pas over 2,5 week opgehaald... Ben echt in staat om ze dit weekend te brengen! (Naar schoonouders en vrienden van hun in Duitsland) maar vind ml helaas niet zo'n goed idee... Want ze hebben alles al geregeld dat ze 12 april hierheen komen blablabla... Balen Einde klagen (moest ff iemand zeggen want iedereen lijkt t zooo leuk om een nestje te hebben, ja is ook leuk, als ze lief slapen want ze slopen echt alles, ook me dochter maar die vind t allemaal wel leuk)
Frog klagen mag altijd! Hier ook puppy gehad en kon toen niet wachten Tot ie groot was hahaha 1 dag leuk en schattig, daarna drama!!! Lovepeet: aai over je moeie bolletje Hier: vk bevalling besproken sloeg nergens op ml voor jan doedel mee Zegt ze weer; wow dat is n flinke!! Euhh de groeiecho was goed? Dus ik nu: shittr straks is ie echt mega groot Anyways hij ligt al vast in mn bekken met zn hoofd kan alleen nog inhandstand rondjes draaien en rug rne dag rechts Andere dag links alhoewel die van kleine man altijd rechts ligt Denk dat ik inmiddels n gebroken rib heb zucht
@dropje, Pff... daar zit je ook niet op te wachten. Zei de vk nog iets over het slapen??? @lovepeet, kunnen wij wel tegen. goed voor jezelf zorgen! @frog, Leuk joh pups... maar hier geldt dus blijkbaar ook: bij een ander! Ik hoop dat het snel de 12e is voor je! @hier, sm is vandaag jarig. We hebben zaterdag een feestje, maar eten vanavond wel daar. Dus ik zei al tegen manlief, dan moeten we even iets van een klein bosje bloemen meenemen. Is wel zo leuk. Wil hij die bij de AH halen straks.... Maakt toch niet uit als ze minder lang staan... Pfff mannen....
Hier was alles goed, groei echo kwam uit op 1540 gram. Een klein kindje dus, ondanks de rust. Waarschijnlijk rond de uitgerekende datum 6 pond, dus iets onder het gemiddelde. Verder alles goed, alleen willen ze dat ik nu in het zkh onder controle blijf.
He meiden, alles bijgelezen, hoop dat het beetje is blijven hangen. @ mamavand, mooi kaartje en leuke naam! Onze jongensnaam lijkt er beetje op @ sasje, wauw, mooie buik. Je kindjes hebben volgens mij prachtig gewicht, doen niet onder voor eenling, super! @doemaar, die wg van jou, die zouden we toch met zn allen wel kunnen wurgen. Laat je niet gek maken. Waterpokken, kom ik ff bij je langs rijden, zoon heeft ze nog niet gehad, zijn we daar ook meteen vanaf @dropje, wel shit zeg, zelfde namen. Aan de andere kant, je gaat je toch niet aanpassen aan zo'n stomme vent? Voor zelfde geld stapt hij over een jaar op en zien jullie hem nooit meer. En grote baby, maak je niet druk, tegen mij zeiden ze bij finn ook dat hij dikke 8/9 pond zou wegen en woog nog niet eens 7 pond. Ze zitten er best vaak naast. @ happy, mannen....tja, what shall i say.... @frog, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Is het al 12 april? @slapen, wat is dat een hel. Aan ene kant geruststellend dat ik niet de enige ben, maar daar heb ik smorgens niks aan als ik brak opsta. Hier enorme nesteldrang. Keuken is gesopt, heb de ovens en bakbladen zelfs met verfkrabber staan uitbikken, maar ziet eruit als nieuw. Ramen gelapt enz enz. Nog 4 dagen werken.... Zo' lekker vooruitzicht. Afgelopen vrijdag echo gehad en kleine is qua groei gemiddeld. Zat nu ( met 32 wk) op 2040 gram. Heb halve echo met ogen dicht gezeten, want wordt steeds moeilijker om te koekeloeren zonder geslacht te willen zien, haha.
happy: nee.. kruik erop advies weer ( niet letterlijk) maar ze zegt dan gewoon: ja hoort erbij blablabla ik heb nu voor de volgende afspraak een andere vk gevraagd.. deze is echt slecht gefelie met je schoonma! kun je geen bonbons halen Mamavand: ahhh lief die foto! maaruh bij mij was de beeb met 29,6 dagen 1200 gram en hier zeggen ze: oei wat een flinke?!?!?!?!?!?!?!?! ik snap dr echt niks meer van nu ik geloof nie meer in groeiecho's
het kamertje... commode staat beetje vol, moet nog haakjes ophangen onder de plank om wat gezellige dingetjes op te kunnen hangen.
@dropje, je zou die vk van jou toch eens achter haar bureau weg willen trekken... @Anomama, mooi kamertje en mooie buik!
meiden, even een egoberichtje, probeer vanavond even bij te lezen en te reageren. Ik voel me sinds gisterenochtend zo ziek, kan alleen maar spugen, spugen, spugen. Mezelf toch naar de vk gesleept gisteren maar ook daar overgeven nadat ze de baby ging voelen. Weer afgevallen ook, verder alles wel oke. Nu met de jongens op de bank, tv aan. Hoop dat het een buikgriepje is!
Beterschap clnl! Kunnen ze je niks geven, oh, je had al medicijnen toch? Moet wel goed aangeven hoor als het niet meer gaat, want dit hou je niet lang vol. sterkte
oei balen clnl...ik ben er gelukkig vanaf nu ik die maagbeschermer slik!! @ano mooi kamertje en mooie buik hoor!!! @dropje wat een flut vk zeg!!! goed dat je iemand anders heb gevraagd!! @mamavand dat is toch een mooi gewicht???? precies zoals die van mij en die liggen mooi op de middelste lijn en volgen eigenlijk zoals eenling zwangerschaP! dus geen zorgen hoor!! @hier ben kapot maar verrek dat ik ga slapen.... hier hebben schoonmoeder/paps de badkamer grote schoonmaak gehouden en boven alles goed gepoetst en ramen gewassen! nu hoeft alleen beneden nog...ik heb zelf stof geveegd en schoonmoeder heeft gestofzuigd en ben al kapot....