16-31 mei 2013 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sasje24, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anomama, leuk kamertje, mooie buik toppertje

tja ach mijn wg... die zijn zichzelf ook in een moeilijke positie aan het werken want mijn oprot premie stijgt alleen maar

@clnl beterschap, idd hopen op een buikgriep

@dropje en gaan het andere namen worden?

@mamavand, ohhh lieve foto

hier vandaag naar de gyn geweest. beeb wordt op ruim 2kg geschat dus dat is goed. kwam andere gyn nog tegen die gelijk haar excuses aanbood en vroeg of ik nog met dr wilde praten, nou alleen met ml en niet nu dus... maar ja... voor de rest gaat ml alsnog proberen te praten met zn moeder.... mijn fantastische sm (NOT)... ivm fb verhaal... we zullen zien

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

He meiden, ja ik weet ook niet ze lieten een curve zien en daarin zat de kleine net ietsonder het gemiddelde.
    Ze zei als het zo doorgroeit 6 pond ongeveer.
    Maar verder was alles wel goed hoor.
    Dus maak me ook geen zorgen.
    Me zoontje was wel zwaarder met 32 weken was hij 2140 nu dus met 30 en een paar dagen.
    Maar we zullen zien.
    Verder zag ik onwijs lief kamertje voorbij komen.
    En iemand die ziek is, sterkte en beterschap.

3. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, ik lig al lekker op bed met een kruik erbij en een emmer, en eindelijk tijd om te reageren.

Gewicht baby: Ik ben gisteren bij de vk geweest die mij heel vrolijk vertelde dat ik een grote buik had die mooi helemaal gevuld was met baby. Ik schrok daar een beetje van want bij mijn tweede had ik een zelfde buik en hem konden ze niet goed voelen doordat hij alle ruimte had in mijn grote buik. Hij is geboren met 39 weken en was bijna 8 pond dus zag voor nu meteen een 10 ponder voor me. Nu schatte ze dat de kleine met 40 weken tegen de 8 pond zal zijn, pfff, toch weer een beetje gerustgesteld.

Froggieh, een nestje klinkt heel druk ja en 2,5 week lijkt nog heel lang, dikke knuff!!

Happy, ja mannen letten daar niet op idd :)

Dropje, wat een vreselijke verloskundige, daar heb je toch niks aan! Gelukkig volgende keer een ander. Oh en de namen zou ik lekker zo houden als dit de namen zijn! Voor het zelfde geld werkt die man er binnenkort niet meer en hebben jullie voor hem DE naam laten schieten. Maar begrijp wel dat het even balen is.

anomama, wauw, wat een mooi kamertje!! Helemaal mijn smaak met die planken tegen de muur enz!! Superleuk!! Mooie buik ook!
    bedankt! Ik gebruik al iets tegen de ergste misselijkheid en t spugen ja en dat hielp goed tot een paar dagen terug. hoop dat het een buikgriep is, dat heerst nu geloof ik en betekend dat ik er bijna weer vanaf ben.

Sasje, fijn dat je wat hulp hebt gekregen! Denk om jezelf he, niet teveel ondernemen.

Doemaar, jullie hebben echt de ene ellende na de andere he! sterkte met je schoonmoeder!

Mamavand, mooi kaartje met mooie tekst en prachtige echofoto!!

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @clnl, tja volgend jaar zijn we multimilionair ofzo, ter compensatie;)

5. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Hii dames

Probeer al een uur bij te lezen maar kan geen houding vinden, heb last van restless legs... Word gek!
    Dus niet veel onthouden, sorry

@clnl, beterschap

@sas, heerlijk die schoonouders! Maar zelf niet te veel doen hoor! Denk aan de smurfjes! En jezelf natuurlijk.

@doemaar, succes met wg en schoonmoeder... En zou een leuke compensatie zijn Hihi

@kamertje wat een leuk kamertje zag ik voorbijkomen! En een mooie buik!

@mamavand, mooie echo! Fijn dat alles goed was, en volgens mij is t gewicht ook wel oké toch?

@rest, sorry weet niet meer
    Doe ook al 15 minuten over om dit te schrijven, ben aan t lopen staan andere stoelen bank.... Pff straks maar in bed liggen ofzo....

@pups, ze zijn wel lief hoor, baalde vanmorgen gewoon erg dat ik steeds ml ook moet roepen voor alles te doen omdat mijn buik in de weg zit haha. Zijn deugnieten!

@hier, nou vreselijke benen vanavond. Word echt gek! Ml is even naar vriend, als ie thuis is mag hij me onderrug lekker duwen enzo, dat helpt gelukkig wel goed (en op me buik liggen maar dat gaat nu ff niet haha)
    Ben veel misselijk geweest en zitten kokhalzen, beeb ligt zo hoog en in de weg! Naja als ie er straks is vergeef ik t m wel ;) nu kan ik nog ff mopperen en klagen!

Truste voor straks

6. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!!! Nog maar 7 daagjes werken!!!!
    Zou vandaag eigenlijk training gaan geven, maar had absoluut geen zin... Belt die man gisteren om de afspraak te verzetten, dus nu gaat mijn collega het over 2 weken doen!!!
    Lekker kantoordagje dus. Dagje extra om mijn overdracht voor te bereiden. Hopen dat ik vandaag mijn bureau leeg krijg en dan morgen mijn mail bijwerken.

7. clnl

clnl Actief lid

10 jun 2012
    247
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

Ik heb een aardige nacht gehad, wel heel misselijk de hele ochtend maar nog niet gespuugd gelukkig ( ook nog niks gegeten maar goed..) De jongens zijn vandaag naar school en opvang dus ik ga slapen en mijn woonkamer een beetje fatsoeneren.

Doemaar, ik hoop het, je hebt de compensatie zeker verdiend!!

Froggieh, meid, vervelend die restless leggs! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen! Oh en ook zo misselijk, naar zeg!!

happy, jeej, nogmaar 7 dagen!! En lekker zo omnverwachts op kantoor vandaag!!

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@froggieh vervelend dat je man je niet helpt met de pups....je hebt er toch je handen vol aan!

@doemaar oei dat klinkt mooi miljonair :)
    dat zou mooi zijn!!

@ voor de rest weet k het ff niet meer.....dadelijk ff lunchen met een vriendin en aansluitend controle zh....ben benieuwd....wel eigenlijk wel een datum gaan plannen met de gyn :) kijken of ie erin wilt mee gaan....ben bang van niet hihi!
    ook lag ik gisteren op de bank en kreeg opeens sterretje voor mijn ogen....heel freaky....heb dat een tijd terug ook al eens gehad....en heb net die mevr van de steunkousen gebeld....heel fijn ze helpen goed in onderbenen/voeten/enkels maar nu hoopt het zich nog meer op vanaf knieen....dus vraag me af of dat wel helemaal de bedoeling is....maar ze was er niet dus ze zou me vanmiddag terug bellen.....
    ook heb ik al sinds 3 dagen weer last van krampen....ook maar aangeven bij de gyn dadelijk......

9. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sas, veel plezier bij de gyn straks. Hoop dat hij meeplant. Als je een datum hebt, wil je het mij dan even laten weten, dan kan ik de plofpoll eerst online zetten. Dan heeft iedereen dezelfde info gehad voor het invullen.

@ploffpoll: Als je nog mee wil doen: Snel invullen!!!!

@Clnl, Fijn dat het vanochtend beter lijkt te gaan!!!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wanneer komt de plofpoll online?? ben erg benieuwd namelijk :)

11. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    in principe had ik eerder gezegd dat het dit weekend zou zijn. Maar de aanmeldingen lopen niet meer echt storm... Dus als jij dan vandaag een datum zou krijgen kan ie ook vanmiddag al wel online, maar vandaar mijn vraag om mij heel even te laten weten als dat het geval is.
    Dan kun jij je datum spammen als je dat wil, maar heeft wel iedereen dezelfde informatie gehad bij het invullen.
    En dan kan hij dus vanmiddag al online!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zou zeggen zet maar online want ik ga de datum niet in openbaar zetten ivm mogelijke meelezers ;)

13. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee, dan maakt het niet uit en geef ik de mensen dit weekend ook nog (ze zullen maar gepland hebben om dit weekend een en ander in te vullen) en plaats ik em zondag/maandag online!

Op dit moment doen er 7 mensen mee.

Voor de rest: Nog even gauw meedoen dus!!!!

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik vind de plofpol een leuk idee maar heb gewoon echt geen puf.
    Dus ik vul hem niet in!
    Sorry!

15. Appeltje1985

Appeltje1985 Niet meer actief

@dropje; NEEEE dat meen je niet!!!
    Wat shit zeg... Ik weet niet wat ik zou doen...

en.......... toen was ik alles alweer kwijt... DAMN!!!

Ik merk dat ik wat minder soepel wordt... Oftewel... lijk soms wel een oud wijf, ondanks dat ik nog steeds elke week zwem...

Gister avond weer moeten spugen...
    Ik kan nog steeds maar hele kleine beetjes eten...
    Als ik teveel heb gegeten dan komt het met het tandenpoetsen eruit... bleeeghhh...
    Herkennen jullie dit???

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    waar kan ik die poll vinden dan

17. Happy2013

Happy2013 Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.162
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lovepeet: zie pb ;)

@Appeltje, nee geen ervaring... heb zelf alleen maagzuur...
    Soepel ben ik al een hele tijd niet meer.

18. Love081986

Love081986 Actief lid

20 okt 2010
    255
    0
    0
    Cothen
    hellloooo ladies

doemaar, toevallig gister in kleine baby's grote zorgen kindje gehaald met 35 weken, niet eens in couveuse oid!
    mijne trouwens ook 2 kilo nu ongeveer (groeiecho gehad dinsdag, de 32 weken groeiecho waar Jen ineens amper meer was gegroeid, dat blijkt ook wel die was met 36+3 maar 2142 gram)

mijn datum staat ook vast :D (tenzij hij uit zichzelf eerder wil komen, dan mag ik gelijk bellen)

verder niet helemaal bij gelezen, ben de laatste tijd weer erg moe, maar wel om 7 uur klaar wakker pffff

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @happy, nou ben nu ook wel benieuwd naar de plofpoll

@sasje dat zou lekker zijn he milionair zijn hahaha. dan wist ik het wel hoor... zat ik iig ver van onze families.;)

@love ja dat kan idd ook ja, maar de kans is groter van wel, besluit staat nu vast

vandaag esprit slippers gekocht voor in het ziekenhuis.. moet er tenslotte lang liggen dus mag wel wat vrolijke slippers mee hebben.. moest 5 euro aftikken omdat ik nog een kortingsbon had van 15 euro joehoe

nou van mijn schoonfamilie hoef ik het iig niet te hebben.. ik heb er onwijs schoon genoeg van.... als ze op bezoek komen dan kunnen ze koffie krijgen maar er zal vanuit mij niet zoveel meer komen....

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    vanavond naar circus Renz, de moeder van een vriendinnetje van linette vroeg of we mee gingen, ze had 6 vrijkaarten van dr werk gekregen dus wij 3-en gaan en zij met dr man en dat dinnetje dan..wel leuk

Deel Deze Pagina