Bij dean heb ik ook maar minimale uren gehad! En ik vind het heerlijk, gewoon alleen de controles en dan me huisje voor mezelf. Me moeder doet alles net als mij, en ik erger me suf aan zon kraamhulp. Bij dean liep ik binnen 2 uren alweer en had nergens last van. Voelde me super. Ondanks dat ik 13 hechtingen had, dus dat komt wel goed.
Sorry dames maar ik lees vooral me.. Voel me Slecht moe etc Ff tussendoor: sas je bent al 33,4 weken Whihoeeeee
ow dropje balen dat je je zo moet voelen en dat de vk niks voor je wilt betekenen wat dat betreft dan heb ik wel een lieve gyn zeg!! ja ik kijk uit naar de 34 weken toch weer een stukje safer mochten ze willen komen uit zichzelf hihi maar ik hoop nu dat ze ook mooi willen blijven zitten tot de geplande datum want wil heel graag dat mijn eigen gyn de ks gaat uitvoeren!
@mamavand, ja scheelt dat je moeder je helpt! Dat is wel fijn. @linda, Ooh balen je dochter zo ziek! Beterschap! Misschien iets verkeerds gegeten? Hihi superwoman denken we allemaal wel eens te zijn maar helaas met een kind thuis nu is t toch weer wat anders @sasje, zulke dingen komen altijd gelijkertijd! En dan net in paasweekend... Ooh spannend al met anesthesist dan is t helemaal zo echt. @dropje, doe rustig aan! Balen dat je vk je niet zo goed wilt helpen, hopelijk dat die andere die je krijgt volgende keer liever is
Marit ligt in bed,ben zelf ook kapot na zon nacht. Uren kraam,idd als het bij de eerste mij ook zo goed was vergaan zou ik misschien ook niet alle uren nemen.bij marit ben ik 6dgn in het ziekenhuis geweest en toen maar2x 3u hulp thuis.die hebben me toen op gang geholpen met de meest nuttige dingen uitleggen,maar toen ik geen hulp meer had was het toch zwaar. Mijn eigen moeder heeft ms kan wel nog praten en eten maar functies in armen en benen heeft ze niet meer.ze kan me dus ook niet helpen.mijn schoonmoeder staat voor me klaar die hoef ik maar te bellen,maar die heeft ook al 2xper week mijn nichtjes en de boekhouding van het bedrijf. Voor nu ben ik dus super blij met alle extra uren,zodat vriend gewoon kan werken,want ja boterhammetjes moeten ook worden verdiend. Maar misschien gaat alles nu wel zo goed dat ik na een paar dagen wel minder uren neem,we zien wel. Dadelijk ff lekker kopje sterrenmuntthee drinken,misschien ontspant mijn buik er wel van. Sasje,lekker dat je steeds dichter bij de meest veilige zone van je zwangerschap komt. Weet ff niet meer wie er zich zo slecht voelt,hier proost,drinken we samen een kopje thee languit op de bank.
@froggieh, hahahaha limburg is aan het vergrijzen dus alle zwangere worden in de watten gelegd nee geintje, weet niet waarom, ze hebben bij arnaud ook niet gezegd dat ik meer uren kreeg en toen was linette ook nog geen 4... tis wel geloof ik bij ons GKD.... andere regio ofzo @linda, mooie foto's, en beterschap voor je meisje @dropje heeft effe knuffel nodig.. bij deze meissie!!! rustig aan.
@linda, leuke foto's! @sasje, wat spannend dat de ks gepland staat, dan weet je waar je naartoe kan leven. @ kraamzorg, hier ook 49 uur. Niks gehoord over extra uren ivm kind van 4-, maar vind het wel prima zo. Bij finn stuurde ik de kraamzor smiddags ook eerder weg, werd er beetje nerveus van. @ vandaag, lekker wezen shoppen met mams en zus voor kids en voor kadootje voor moeder dr verjaardag. Viel me reuze mee qua bi, lijkt wel of fysio echt aanslaat ( en bekkenband). Morgen rustig paasdagje en maandag brunch bij ons met ouders, so en zus. Lekker relaxt. Intussen gaat vriendlief de badkamer afstucen en wat kleine klusjes doen zodat ons to do lijstje nu echt gaat krimpen, jippie!
Hier ook de standaard 49 uur kraamzorg, na de bevalling wordt opnieuw beoordeeld of er meer uren nodig zijn. Ik hoop dat het niet nodig is, vind het ook wel lekker om mijn eigen huis weer snel voor mezelf te hebben
pffff en wakker. beeb is druk in de buik, kontedraaier hahaha, kon wel precies mn hand om die billetjes houden. buik leek wel wat samen te trekken... nu wat steken onderin.. wellicht zal de 3de het bij ons leren in te dalen.... gauw maar wat warme melk proberen te drinken (ieuw) en terug naar bed
Fijne Pasen allemaal! Vanavond gaan we lekker uiteten bij de Griek.. Yum Yum. Vanmorgen paaseieren (en cadeautjes) gezocht en eitjes geverfd. En dochter heeft mama ook geverfd, dus mama dochter ook maar Dacht dat geeft niet met waterverf... Nou moest echt boenen haha Gelukkig was t niet zo veel. @linda, gaat t al wat beter met Marit? Heel leuk die foto's. Ben benieuwd naar het kaartje. @doemaar, jakkes warme melk... Heeft t geholpen? @anomama, fijn dat de bi minder lijkt! En heerlijk shoppen dat is altijd goed voor een vrouw
Fijne pasen! @doe maar, nog een beetje geslapen vannacht? @froggieh, hier kwam er ook iemand op het idee om mama dr buik te schilderen net als een paasei. Heb het idee toch maar verijdeld...zag ht alweer voor me, of ik krijg het er niet af, of ik krijg allergische reactie of zoiets. Haha.
Fijne pasen dames!!! Onze laatste met Dikke buik over twee maandjes hebben we ons paaseitje(s) innonze armen!
Doemaar: hoop dat je vanavond wel lekker slaapt Frog; lekker gegeten bij de griek? Anderen; lekker vol met chocolade eitjes? Hier: Overdag wel oke vanaf n uur of 8 belabberd ziek gevoel elke avond weer... Buik voelt onprettig, kan geen houding aannemen, Misselijk moe beroerd bah Verder: nog 2 weken werken! Oleeee Babykamer met gordijnen, plinten plankjes etc bezig dus hele kamer weer op zn kop.. Hopelijk morgen af wil nu echt klaar zijn en over twee weken gaan wassen.. Wat gaan jullie morgen doen? Misschien duik ik ergens nog n woonboulevard in ofzo maar ik twijfel
Anomama; Fijn dat je bekkenband helpt! Kun je tenminste lekker shoppen al is t maar n uurtje ofzo Linda: gave foto's!!! Heeeel leuk! Moet hier ook echt ff werk maken van foto shoot en geboortekaartje zucht
@froggie nee warme melk helpt niet en is echt goor @dropje hoop ik ook Vocht begint serieus te worden zelfs man valt t op. Tis irritant Wel lekker gegrillt vanavond. Truste hopen op n goede nacht