goeiemorgen meiden aaitjes over bolletjes, kan iedereen wel eens gebruiken wij gaan zo uurtje rijden richting mijn oude huis wat nog te koop staat. mn huurster gaat er helaas uit.. we hebben straks kijkers om te huren.. hoop het echt anders staat het per 1 mei weer leeg en missen we een flinke inkomst.. timing he zo net rond de bevalling.... *diepe zucht om die rot crisis en huizenmarkt*
Goedemorgen allemaal! Vandaag 33 weken, dus voor mij nog 1 weekje (4 dagen werken) en nog maximaal 9 weken voor dat we een kleine etter hier hebben rondlopen!!! Vandaag weer verder aan ons bord! De eerste kleurlaag gaat erop! @erin, hoop dat de huurders toehappen... Niet leuk om in deze tijd (en al helemaal zwanger) met 2 huizen te zitten...
Hallo dames! allemaal al een leuk paasweekend gehad tot nu toe?? ik had zaterdagochtend fotoshoot van buik+man+dochter en 's middags overvallen met een babyshower!!! had het echt niet verwacht of aan zien komen.... echt super leuk!!!!! gister paasbrunch gehad, maar toen scheet jen zich helemaal onder, hebben we nog nooit gehad met haar.... dus daar onder de douche gezet en kleertjes van mijn nicht haar zoontje geleend hihi verder bij een verjaardag geweest, vandaag rustig dagje, leen moet vanavond weer weg verder lijkt het vrij onrustig bij mij, geregeld harde buiken, steken in mn doos die echt gemeen pijnlijk zijn had er al wel eens over gehoord, maar bij jen nooit gehad, terwijl die ook wel was ingedaald (aangezien ik overal lees indalingsweeen ga ik daar dus ook vanuit haha) en pietertje is nog steeds vrij druk, dus doet soms echt pijn, toen leen gisteravond zijn hoofd op mijn buik legde zat hij hem echt weg te schoppen/duwen (?!) dat het bij mij echt zeer deed hahaha iedereen nog een fijne 2e paasdag!!!
haaai, hier een prima nacht gehad, alleen van half 2 tot half 3 wakker met jengelbenen, dus kussen eronder gelegd... en had last van wat maagzuur... nou ja das redelijk makkelijk op te lossen door iets hoger te liggen en toen door tot 8.30.. das uitzonderlijk hahaha @love ohhh irritant, tja soms heb je dat wel eens zullen we maar zeggen. maar iig opgelost met de kleren van een ander @erin hopen dat ze het willen hebben, wel vervelend als het nu leeg komt te staan.... nou hier zo douchen, lekker zonnetje en maar even naar buiten een luchtje scheppen
hier mijn dag niet vandaag....gaan zo boodschappen doen en daarna om 13.00 uur lunchen bij schoonbroer/zus dus ben er morgen weer!
Hii meiden, Hoofd vandaag helemaal in de war en vergeet na 3 minuten al wat ml heeft gezegd... Had geen zin om eten te maken voor mezelf, net toch maar gedaan want werd beetje erg flauw, we zijn aan het rommelen in huis maar heb echt geen zin in... Ml is even wat halen bij mijn ouders dus ff lekker hangen met dl op de bank en tv kijken. Als ml weer thuis komt maar weer verder, oh ja en de babykamer stinkt ineens, weten waar t ongeveer vandaan komt maar nog niet de oorzaak... Zo balen. @doemaar, nee lijkt me ook niet dat warme melk helpt getver de getver Fijn dat je een oké nachtje hebt gehad! @sas, ook al niet jou dag, succes en sterkte dan vandaag. @love, fijn dat je kleertjes kon lenen! Wel balen zo'n situatie op een paasbrunch gestiederie @erin, hoop dat die andere het gaan huren dan! Of t snel verkocht is ben je er gelijk helemaal vanaf! @dropje, de Griek was heerlijk! Echt vol gevreten gewoon! En vandaag dus klussen in huis. Onze luipaardgekko's krijgen een nieuwe indeling van hun onderkomen... (Ml doet alles gelukkig ) Straks lekker met de hondjes in de tuin spelen. En hopelijk wordt er 1 vandaag opgehaald maar dat was niet zeker.... Ga je nog naar woonboulevard? Ti's altijd super druk op 2e paasdag in zoiets, zou t echt niet trekken haha
Bedankt voor de leuke reacties op de fotos.heb ook buikfotos,maar vind mijn navel en huid er niet mooi opstaan.maar het ging tenslotte ook om dochter en hond. Huisjes,ik hoop dat je het snel verkocht of verhuurd krijgt. Voor de rest eigenlijk niks onthouden.
@happy, duurt meestal iets langer voordat ze gaan lopen hoor Ben benieuwd naar jullie geboortebord! @dropje, en? De meubelboulevard op geweest? Bikkel hoor. Vervelend dat je savonds zo misselijk bent. Hier ook alleen eind van de middag en avond, maar die omeprazol doet wonderen. Miss kan jij die ook krijgen van ha? @ erin, dat is idd geen fijne timing met je huurster, maar dat soort dingen komt eigenlijk nooit gelegen. @doe maar, lekker uitgeslapen dus. Hier drama snachts, bleh. Ben normaal zon goede slaper en heb mijn 8 uurtjes echt nodig, dus nu ernstig slaaptekort, maja, ze zeggen dat het erbij hoort.... @ hier, vanmorgen gezellig gebruncht met ouders en schoonouders. Daarna lekker met zn 3en naar kinderboerderij geweest en net huis uitgesopt terwijl man en kind nog ff de speeltuin in zijn gedoken. Nu tevreden op de bank, pffff. Ik doe niks meer vandaag...
Whahahaha, ja dat hoop ik ook ja. Mijn huis is nog niet loopvriendelijk Maar rondhangen klinkt ook weer zo he...
EN DAN NU *tromgeroffel* De link voor de plofpoll: http://sdrv.ms/Z461I0 Er zijn 7 mensen die em ingevuld hebben. Nu is het kijken wie er de meeste goed heeft! Let the games begin!!!
Zooo leuk!!!! Ben benieuwd hihi Hier niet meubelboulevard gedaan maar De laatse klusjes in beebkamer alleen nog dr planken ophangen en finish!!! Erin ik duim voor je met je huisje Happy: hoppa laatste weeeeek euhhh kleine etter rent pas over n jaar rond hihi Love rustig an! Frog ik zag de fotos op fb Doemaar: fijn dat je geslapen hebt jeeej al bruin van t zonnetje Linda: hier nog n shoot inplannen vind t zo duur alleen Rest ben ik vergeten Owjaaa dat ik zoooo benieuwd ben naar de datum van sas!
Spannend,wie zal er de meeste goed hebben. Ik kan me in een aantal datums voor mijn bevalling wel vinden.14 mei niet,dan ben ik net terug van de camping,maar alles tussen die datum en 1juni lijkt me wel wat. Lijkt me wel grappig als je zoals sasje je datum al weet.
40 euro??? Ik kan alleen maar vinden; 90 euro opname kosten en dan mag je nog eens 100 zoveel euro betalen voor de fotos??
Nee,was 40euro en alle fotos digitaal op cd. Maar helaas is die mevrouw zelf ongeveer uitgerekend en doet nu geen shoots.
Hoi meiden! ik hoop dat iedereen een leuke pasen gehad heeft! Ons weekend was gezellig maar druk met paasbrunches met beide families. Wel heel vermoeiend allemaal en nu dus gesloopt op de bank met harde buiken. Leuk Happy, de plofpoll, ik ben benieuwd! Linda, ik weet niet meer of ik eerder al iets gezegd had maar ik vind je foto's erg mooi!! Ben benieuwd naar de foto voor het kaartje! en 40 euro, wauw dat is echt weinig voor zoveel foto's. Erin, ik hoop dat je je huisje snel kan verhuren! Dropje, fijn dat het kamertje bijna klaar is!! De rest, sorry, ik ben t allemaal kwijt. Ga lekker mijn bed in, welterusten!
Hi meiden. Ik lees vooral veel mee. Het gaat hier zo snel dat ik niet alles kan beantwoorden. Heb de plofpoll bekeken maar jullie hebben het bij mij denk ik allemaal fout. 17 mei word ik in ieder geval ingeleid.