hey meiden, hier weer een super bagger nacht achter de rug pff....nog ff volhouden trouwens de datum die ik heb in gevuld in de plofpoll is de datum die ik denk he....toen wist ik namelijk de datum nog niet, niet dat jullie denken dat dat de datum is
hihihihihi heb net de poll bekeken... jullie denken allemaal dat mijn ukkie in mei wordt geboren, heb zelf namelijk sterk het gevoel dat de kleine tot juni blijft zitten wat betreft schoonouders... breek me de bek niet open... mijn schoonmoeder vraagt maar zelden hoe het met mij gaat. gisteren ook, paasbrunch... mijn schoonzus en zwager waren er ook... dat was wel heel leuk... en vroegen direct hoe het gaat, hoe ik me voel, of ik de kleine veel voel enz enz enz enz enz... mijn schoonmoeder kapt het gesprek dan gewoon af en begint over zichzelf!!! terwijl ze naar buitenstaanders continu loopt te verkondigen dat ze zo trots is dat ze oma wordt... kan hier zo slecht tegen... oh ja nog zoiets... vriendin 1 heeft vorig jaar een kindje gekregen... nu ben ik zwanger, vindt ze heel leuk zegt ze... nu is de 3e in de groep zwanger... lees ik via fb dat ze een cadeautje heeft gekregen omdat ze zwanger is (heb ik niet gehad)... ben ik nu jaloers of maakt vriendin 1 onderscheidt??? ik ben normaal helemaal niet jaloers aangelegd, maar vindt dit toch wel vreemd...
@appeltje, tis ook niet leuk als iemand onderscheid maakt, zou ik ook niet leuk vinden. Maar bedenk wel, onze hormonen vergroten alle emoties (dus ook jaloezie) uit nu. Je kan er altijd nog een x op terugkomen bij die vriendin. En je sm, bah, heb er ook zo een hier. Denk dat die van mij zelfs jaloers is dat dit its van haar zoon en mij is en dat zij aan de zijlijn staat. Joh, laat haar barsten, gelukkig zijn anderen wel heel geinteresseerd en betrokken.
Appeltje: schoonloeder: hier precies hetzelfde verhaal!!! die van mij gaan gewoon maanden op vakantie (zijn met pensioen) kijken niet op of om, vragen er niet naar, krijg alleen oude afgedanktse kleertjes waar ik niet op zit te wachten, ze hebben geld als water en we krijgen alleen maar zelf gebreide sokjes (ipv van financiele steun voor n babykamer ofzo?) oke ik mag niet ondankbaar zijn, en het is ONS kind en ONZE beslissing maar een beetje hulp zou fijn zijn in krappe tijden vooral als je zelf tonnen op je bankrekening hebt staan.. (oke sorry ik ga ff los) Als er dan andere mensen bij zijn: krijg ik de ene aai na de andere aai over mn buik en hebben ze het alleen maar over HUN kleinkind en dat ze al n naam aan hem hebben gegeven.. Owja breek me de bek niet open! we moeten hem de familienaam geven (roepnaam) NO WAY! Zijn beide met pensioen, maar willen niet oppassen, mijn ouders werken allebei en maken tijd vrij om voor ons op te passen omdat ze dat leuk vinden en ons financieel heel veel scheelt.. en zo kan ik wel ff doorgaan grrrrrrr Die vriendin: zijn wrs onze hormonsters, maar hier ook hoor...
oh ja dropje, jij had dat gedoe met familienaam ja..... dus dat is het niet geworden.. goed zo!!! en met die naam van die baas van je man? @appeltje, niet leuk als er onderscheid wordt gemaakt.. leuke vrienden... NOT.... ach hier zijn de hormonsters goed aanwezig hoor vandaag... weet happy alles van wel gepoetst, gepoetst en had ik al gezegd dat ik had gepoetst.. ramen binnen en buiten, gordijnen gewassen, en wil zo nog effe naar ikea voor paneelgordijnen.. en een nieuwe krabpaal voor mijn meubels dat worden
Doemaar je mag bij mij komen poetsen! Maak ik n broodje kroket voor je hahaha Ja namen houden we gewoon zo... Als die vent n opmerking maakt dan sla ik hem in elkaar!!! En geen familienaam wat denken ze wel niet ik vind dat je n vernoeming moet verdienen als n soort eerbetoon en anders heb je pech! Mag ik ff zeggen dat mn buik me in de weg zit vandaag? Pfff kan amper piesen of poepen zucht
hahaha die plofpoll moet er wel om lachen bij mij staat er sowieso ook al vast dat hij uiterlijk met 39 weken dmv keizersnede wordt gehaald, volgens mij was dat algemeen bekend hier dan is alleen de gok, 39 weken ben ik op zondag en dan doen ze uiteraard geen geplande KS, dus rarararara welke dag zal het worden
*buddy nieuws* sasje was naar het ziekenhuis terug omdat ze een belletje kreeg dat de bloeduitslagen niet goed waren. kreeg net bericht dat lever waarden niet goed waren wat kan duiden op zw vergiftiging. inmiddels mag ze toch naar huis *einde buddy nieuws*
hey meiden ff uitleg...ik werd vanmiddag grbeld door de mevr van de steunkousen hoe ik de paasdagen met de lange kousen was Door gekomen..haar gezegd vsn tja wel redelijk..vocht wordt niet minder en hoopt zich dus naar boven haar gezegd dat ik 2e paasdag nog naar zh had gebeld en dat dat normaal was..ow nou fijn zegt ze en je hoort van me wanneer ik de kousen binnen krijg heb nu namelijk tijdelijke....vervolgens wordt ik om 2 uur gebeld door het zh...de mevr vsn de steunkousen had contact gezocht en aangegeven dat ze zich zorgen maakte. ..dus if ik naar het zh wilde komen voor toch wat onderzoekjes...nou ja prima ik moet toch om kwart voor 3 bij anesthesist zijn zien jullie me daarna...dus vervolgens eenmaal op verloskamers werd urine en bloed afgenomen en ctg gemaakt...ctg was prima...bloeddruk 2x gemeten en toch wat te hoog....urine gelukkig oke naar lever waarden waren afwijkend wat kan duiden op beginnende zw vergiftiging...maar jan ook door verkeerd prikken komen...dus dadelijk om half 11 overnieuw bloedprikken en urine inleveren en ctg en dan zullen we het zien... dus wat een rustig dagje zou zijn werd toch een onrustig dagje...
Meiden graag jullie reactie? Ik kon tot vorige week niet rechtop zitten me ribben deden zeer en ik kreeg geen lucht! Sinds dit weekend is dat in ene weg, nu vroeg ik me af zou de kleine al ingedaald zijn, wat denken of vinden jullie? Graag jullie mening? 30,5 weken zijkant