clnl, oh maar dit is redelijk standaard hoor... met een torenhoge bd gaan ze actie ondernemen, daarstrax aan ctg was bd weer normaal, en uit bloed is niets gekomen, wachten nog effe op urine uitslagen en morgen dan nog glucosetest kleine maakt echt nog geen aanstalten om te komen hoor
Nou moet niet iedereen zo spannend gaan doen. Sasje en doemaar,veel succes. Hier vandaag gewerkt en merk toch echt wel dat werken niet zo goed is voor mijn buik. Gelukkig mag ik nu naar huis als het niet meer gaat.dus vrijdga denk ik tot 3uur ipv tot 5.
Ik wil Sasje en Doemaar even succes wensen en een dikke knuffel. Wat een spanning zo! Nog twee weekjes werken na deze week, verwacht dat ik dan meer kan reageren. Nu te moe hiervoor, even de laatste werk lootjes doorkomen...
@happy, leuk de plofpoll! Ben benieuwd of iemand gelijk gaat krijgen Hihi @dropje, ik vond je al erg moedig als je naar woonboulevard ging op paasdag Hihi. Fijn dat kamer bijna klaar is! Ik ga volgende week beginnen met afmaken! (Alles wassen enzo) @linda Hihi ja die datums, als we t zelf konden kiezen dan weet ik t wel haha en indd datum van sasje, tenzij ze eerder komen matuurlijk! Dan is toch verrassing. @felice oooh 17 mei ingeleid! Maar dan kan het ook een dag of wat duren toch? @sasje, je gaat zeker je datum niet verklappen @appeltje, Ooh tot juni wachten Hihi. En als jullie een hechte vriendengroep zijn en de een wel cadeau krijgt en jij niet dan is dat niet leuk nee. Maar ja hormonen spelen misschien ook nu een rol? En schoonouders Pff vervelend zeg. Gelukkig heb ik wel lieve schoonouders alleen wonen die 450 km van hier... Dus we zien ze niet heel veel (misschien maar goed ook?) @dropje, Ooh ook al minder leuke schoon ouders... Mijn collegaatje heeft ook zulke schoonouders en hun hebben het financieel ook moeilijk en dan is de wasmachine stuk gegaan, die mensen hebben ook tonnen op de rekening maar daar gaat geen wasmachine vanaf hoor! Ik heb gelukkig ook hele lieve ouders! (En ook schoonouders ook) @doemaar, lekker huisje schoon! @dropje, you go girl! Gewoon lekker de naam van je dromen! Ooh en die buik in de weg.... Check! @love, plofpoll invullen met zw dementie... Niet handig Hihi! @sasje, ik heb alles gevolgd op fb! @mamavand, je hebt echt wel een super mooie buik trouwens! Maar helaas geen verstand van of je kan zien of ingedaald is, hij lijkt wel wat lager. @anomama, bijna 34 weken! @clnl, Ooh ook al bijna verlof! Heerlijk. En beterschap voor de oudste! En waar kan ik tekenen voor de zomer! @erin, ik ga wel trakteren! (Dinsdag) lekker taartje ofzo! Vrijdag is mijn officiële laatste dag! @anomama haha ben benieuwd of je wat krijgt morgen! @love, dikki knuff! Hier ook baaldag. En alweer afgevallen! Groeit de baby wel goed? @dropje, fijn dat jullie (bijna) de kaart hebben! En ben benieuwd van je surprise... Hier denk niks, ben zelf de baas haha @clnl, nicht van vriendin had haar vriendschap verjaardag of haar uitgerekende dag gevierd! Gelukkig toen niet hoeven bevallen, maar wel riskant! Hoe oud wordt de jongste? Misschien wel verstandig, alle aandacht gaat nu ook al naar jou en beeb denk ik, dus wel zo fijn een dagje alleen voor de jarige! @dropje, lief dat je t hier op de hoogte houd! @appeltje, Ooh leuk ukkie kijken! Hier geen echo's meer helaas! We hebben een turbulente groep zeg! (Even afkloppen) en dan kom ik alleen maar klagen over mijn baaldag en hormonsters... Waar ik vandaag heeeeel erg last van heb! Gelukkig morgen vrij, vrijdag nog werken en dan dinsdag collegaatje inwerken en afscheid! En dan VERLOF! Eindelijk huisje op orde krijgen, en me mammie komt me lekker helpen! De 12e komen mijn schoonouders en wil het dan wel netjes en zo goed als af hebben want ze komen dan pas weer een paar weken nadat beeb geboren is (misschien komen schoonvader en zwagertje wel nog wat eerder) ml is morgen ook vrij dus morgen al wat puinruimen in huis ( oooh wat hebben we een rotzooi....)
goeiemorgen! anomama aah dan staat er vast wel iiets leuks op de planning z te horen kaartjes uitgezocht ik ben jaloers. wij laten hem maken en zitten al sinds half februari op het voorbeeld te wachten. hebben de ontwerper nu tot morgen gegeven anders pluk ik standaard kaartje van internet af *zo zat van* hier nog weinig gedagzeggers.. maar met leukste collegaatjes heb ik morgen het ontbijtje dus vind het prima clnl wat eerder vieren kan ik me best wel voorstellen.. dan kan je altijd nog als beeb er nog niet is op de dag zelf enkel met gezin iets leuks doen toch? doemaar lig je al in het zh? owjeetje ja dus. en sas ook weer. sterkte dames!! wat een spaning en sensatie opeens... morgen de laatste dag, echt gek!
@erin, nee alleen vannacht, ga zo naar huis toe. met een half uurtje uurtje ga ik naar huis toe... ben wel geschrokken van mn kilo's erbij, zit hier al op 30+ kg.... whaaaaa wordt gillend gek ervan
ja die k*t knop mis ik ook ja... en als ik nog langer wacht dan kan ik hier ook nog lunchen en daar heb ik vanmorgen veeeeeel van besteld gewoon omdat ik dacht dat ik dan al weg zou zijn... echt tegen het hilarische aan....
Controle was goed Ukje is nu 2062 gram en 47 cm Alles loopt op schema Nog even bij de anethesist geweest en indien nodig krijg ik een ruggeprik en als de kleine in de stuit blijft liggen dan is een keizersnede ook geen probleem... Fijn om te weten... Succes Doemaar met de glucosetest!!! Hopelijk heb je er niet zoveel last van als ik had...
Even een "paar" afspraken erbij gezet Tweede Helft Mei Mama's Lijst 14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv (verrassing) 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4 *Geboren* 09-12-2012 Mauw - zoon Levi* geboren met 18 weken. 10-01-2013 LoPi - zoon Sam* geboren met 21,5 weken Afspraken 04-04: 83linda - Controle vk 10-04: Doemaar - Gyn 11-04: Erin79 - controle vk en groei/liggings echo 15-04: Doemaar - opname??? 18-04: Appeltje1985 - 9e echo 22-04: Happy2013 - Liggings echo 02-05: Appeltje1985 - 10e echo 08-05: Appeltje1985 - 11e echo 16-05: Appeltje1985 - 12e echo 23-05: Appeltje1985 - 13e echo 29-05: Appeltje1985 - 14e echo Buddy lijst Doemaar - Sasje24 Happy2013 - Chickie Froggieh - Dropje26 Erin79 - Love081986 clnl - 83linda Anomama - Mamavand
Tweede Helft Mei Mama's Lijst 14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4 *Geboren* 09-12-2012 Mauw - zoon Levi* geboren met 18 weken. 10-01-2013 LoPi - zoon Sam* geboren met 21,5 weken Afspraken 04-04: 83linda - Controle 09-04: Love081986 - Groeiecho + controles 10-04: Doemaar - Gyn 11-04: Erin79 - controle vk en groei/liggings echo 15-04: Doemaar - opname??? 18-04: Appeltje1985 - 9e echo 22-04: Happy2013 - Liggings echo 23-04: Love081986 - Groeiecho + controles 02-05: Appeltje1985 - 10e echo 08-05: Appeltje1985 - 11e echo 13-05: Love081986 - KEIZERSNEDE 16-05: Appeltje1985 - 12e echo 23-05: Appeltje1985 - 13e echo 29-05: Appeltje1985 - 14e echo Buddy lijst Doemaar - Sasje24 Happy2013 - Chickie Froggieh - Dropje26 Erin79 - Love081986 clnl - 83linda Anomama - Mamavand
zo ik ook even mijn afspraken erin gezet incl de D-DAY zolang diegene die ik op FB heb het daar niet zeggen maakt het me niet uit hihi er zijn er toch al zat die het weten doemaar damn 30 kilo hee maar was ook nog van vorige zwangerschap denk ik? ik nu op 11 kilo en ik weeg nu wat ik woog toen Jen werd gehaald
@love nee, ik alle kilo's van arnaud waren eraf plus 1 extra ben begonnen op 64 kg...... reken maar uit, ben geen enkele zw nog zo zwaar geweest...ik hoop dat beebje gewoon 10 kg is hahahahahaha
Oei doemaar, maar ja je bent bij de vorige zw ook weer op je gewone gewicht terug gekomen, dus gaat je nu ook lukken! @love, oe jij weet ook al de D-day! En wij ook leuk leuk leuk! Leuke datum trouwens @appeltje, fijn dat alles goed was, lekker die afspraken lijst vol zetten met echo's en ons jaloers maken he haha (ik krijg geen echo meer ) @hier, vandaag te veel gedaan, nu buikpijn Pff Wel lekker de pupjes gewassen! Ze stonken zo naar puppy en plas bleh. Ook gelijk bench gesopt waar ze inzitten. Alles ruikt weer heerlijk fris! Nog een weekje en dan worden hun ook opgehaald! Dochter heeft (alweer) blaasontsteking, morgen moeten we urine inleveren bij zh en afspraak maken voor een echo voor haar! (Ze is te jong om al voor 2e keer blaasontsteking te hebben dus is iets niet goed ) dus volgende week hopelijk de echo. Alleen balen want ze mag ook pas morgen beginnen met haar antibiotica ... En ze heeft best pijn bij plassen af en toe, zo zielig, moeten het voor nu doen met paracetamol voor d'r...
Vandaag controle vk gehad,omdat ik regelmatig buikpijn heb en baby 2dgn minder voel,werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis. Echo,ctg gehad.alles ok,wat blijkt baby ligt met zijn rug bovenlangs.hoofd beneden en dan zijn voeten naast zijn hoofd.dus hij heeft gewoon geen plek om tebewegen. Na het weekend moet hij wel anders zijn gaan liggen anders moet ik terug. Ben net terug, bedenk me nu dat ik sasje wel ff hallo had kunnen zeggen(die is toch nog in het zh?)sorry vergeten. Krijg je wel je middag mee om ff naar het zh noemen ze dat.
hey meiden, hier helemaal gesloopt... maar heb vandaag wel mijn laatste afspraken gehad! Morgen nog een kantoordagje en dan verlof! Dan kom ik weer echt kletsen... Op mijn tel kan ik fb redelijk bijhouden, maar echt achter de pc is lastig...
@ sas, jee, wat een tegenvaller! Hoop dat je waardes beter worden en zo niet, dan hoop ik op 2 gezonde beebjes! Spannend hoor. @ doe maar, gelukkig mag je weer naar huis! @ haapy en erin, nog 1 dagje meiden, we kunnen het! @ love, bijzonder dat je gewoon je datum al weet...dday @ frog, hoop dat het meevalt met je dochter, beterschap en jij ook bijna verlof, @ appeltje,fijn dat alles zo goed gaat met de uk. Rest: ben het kwijt. Vandaag onwijs verwend door mijn collega's met lunch en kadomand, blij blij