@anomama, wouw dat is een leuke kadomand! Leuk van je collega's! Lekker na morgen verlof! Yes! @@happy, ook na morgen verlof! @linda, je baby zit letterlijk dubbelgevouwen! Hopelijk in na t weekend een ander houding! @hier, ml is naar vriend (gamen, zijn net kinderen wat dat betreft) dl is nog stiekem aan het doen op haar kamer! En ik nu lekker op bank hangen maar krijg alweer last van restless legs... Boehoeeee dus dat schiet niet op...
Acherme,hoop dat de blaasontsteking snel over gaat. Leuke kadomand! Kilos,hier zit ik nu op 9,5kg erbij. Joepie,weer een aantal mensen die de laatste dagen op het werk hebben. Was net in de douche,zag ineens steretjes en werd misselijk,ben even op de grond gaan zitten en het water kouder gezet,toen ging het weer,maar mrt afdrogen weer duizelig,lig nu op de bank. Voel de baby nu wel gelukig. Kwam er net trouwens achter dat ervocht uit mijn tepels komt,mijn bh plakte vast.morgen dus maar ff snel compressen halen. Heb na het eten ook maar ff mijn vluchttas ingepakt. Vandaag ook de erkenning geregeld. Nu alleen nog de kamer van marit en de babykamer en dan hebben we alles toppie in orde. Nog iemand iets van sasje gehoord?(ik heb geen fb,weet niet of daar wat opstaat?) Ik wens iedereen een fijne avond en een betere nacht dan k afgelopen nacht gehad heb. Truste!!!
Anomama gave mand!! Dames succes met jullie laatste dag!!!!! Whieeee Sas: geen nieuws nog in zkh Kilo's hier nu 9 maar denk dat t vanaf nu hard gaat Linda: oelala hier al sinds maand 5 Lekkage terwijl ik geneens bv ga geven Wel eng dat je zo duiZelig was! Komt volgens mijn vl Echt door al t extra bloed wat nu ook op onze Longen drukt
Love spannend dat je ook al de datum weet! Het wordt Nu zo echt ineens he! Appel: waarom ook alweer al die echo's? Ennuh lukt het jullie nog steeds om dan het geslacht niet te zien?
@Erin, froggieh, anomama: We kunnen het. Nu kunnen we in uren aftellen ipv dagen. Als het goed is ben ik zelfs om 4 uur al klaar met echt werken en gaan we dan 'borrelen'. Wordt wel geacht tot half 6 aanwezig te blijven. @Kilo's: Ik zit nu op 20 kilo. Manlief probeert me steeds uit mijn vreetbuien te kletsen, maar vaak wordt ik daar alleen maar geirriteerder van. Vooral zijn zinnetje: Over 2 maanden ben je me dankbaar.... Flikker op man, ik wil eten!
Tweede Helft Mei Mama's Lijst 14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4 *Geboren* 09-12-2012 Mauw - zoon Levi* geboren met 18 weken. 10-01-2013 LoPi - zoon Sam* geboren met 21,5 weken Afspraken 09-04: Love081986 - Groeiecho + controles 10-04: Doemaar - Gyn 11-04: Erin79 - controle vk en groei/liggings echo 15-04: Doemaar - opname??? 18-04: Appeltje1985 - 9e echo 18-04: Happy2013 - VK 22-04: Happy2013 - Liggings echo 23-04: Love081986 - Groeiecho + controles 02-05: Appeltje1985 - 10e echo 08-05: Appeltje1985 - 11e echo 13-05: Love081986 - KEIZERSNEDE 16-05: Appeltje1985 - 12e echo 23-05: Appeltje1985 - 13e echo 29-05: Appeltje1985 - 14e echo Buddy lijst Doemaar - Sasje24 Happy2013 - Chickie Froggieh - Dropje26 Erin79 - Love081986 clnl - 83linda Anomama - Mamavand
goeiemorgen! ow gelukkig doemaar! hopelijk vliegen die kilos er straks af! hier nu 14 kilo erbij.... love zo spannend 13 mei! jij hebt jouw ukje echt wel eerder dan ik.. *niet eerlijk niet* linda fijn dat alles wel goed was! happy froggieh en anoma vandaag ons laatste dagje!!!!! ik ben half 1 klaar! en anoma ook leuke kadootjes gehad! ik had gisteren echt een rotdag met een kijker vt huis die weer op laatste moment af zei, auto die bij garage staat en rond de 1000 gaat kosten (en is ie dat wel waard), verdrietjes om lief zn baanzoektocht samen.. het was echt even onze dag niet ... maar goed... nieuwe ronde nieuwe kansen vandaag. soms is het ook wel goed even samen de zorgen te delen en plan de campagne te maken. ... Ik heb uiteindelijk wel oke geslapen *nieuwe oordopjes in* en vanochtend even lekker tegen lief aangekropen, waarop poezel meteen besloot er een grouphug van te maken en soort van over lief zn schouder weer tegen mijn gezicht aan te gaan liggen *prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr* 34 weken vandaag! ik ben net zo verwend door collegaatjes! hele tafel vol met ontbijt en lekkere broodjes en beschuit met blauwe muisjes en een lief kaartje gekregen, een tijdschriften pakket, een pakketje met de dvd van Magic Mike, M&M's en popcorn , zwitsalbuideltjes, weleda douchespul, een superkoele poownie+riddertje knuffel voor prulleke en zakdoekjes echt zo superlief!! ben er helemaal blij van
ben benieuwd of mijn collega's zo thoughtfull zijn.... Toch voornamelijk mannen hier... Heb zelf maar voor soesjes gezorgd, verder zie ik het wel!
@anomama, leuk zeg die mand @froggieh, woehoe laatste werkdag vandaag!!!!! daarna veeeeeel plezier met lanterfanten en leuke dingen doen met de kleine meid voor de kleine man zich aandient @happy, hahaha ik ga maar proberen wat minder te snoepen en wat meer fruit en yoghurt te eten ofzo.... maar ja das lang niet zo lekker als junkfood en snoep oh manlief zei gisteren tegen mij toen ik linette ging halen met een appelkoek in mn snuffert... ik snap wel waarom ze willen testen op zw diabetes...LULLO ik heb geen zw diabetes, ze willen gewoon onderzoeken of die groeistoornis in mn placenta misschien kwam door eventueel een diabetes... ik ben geprikt op suiker bij Arnaud en toen had ik dat niet... maar ben gewoon een studie object geworden ofzo!!! GRRRRRR roodgloeiend!!! maar komt goed, ml sportinstructeur bij defensie, hij schrijft me maar een programma die ik kan opvolgen...... dan is het er in no-time af @bevaldatum, in die zin dat ik een bevaldatum heb niet... maar tussen 29 april en 2 mei is ze er..... 29 april is een maandag, dan ben ik 36 weken en 4 dagen..... misschien dat het inleiden 30 april is.. dus reken maar uit!
nee, junkfood is beter dan fruit enz... Al heb ik gisteren wel heerlijk genoten van mijn 3 bananen (fruit wat het dichts bij junkfood komt) en daarna heb ik nog 8 brinkies in mijn smoel gestopt... Ik wil volgend jaar rond deze tijd weer ongeveer op mijn startgewicht zijn, ben benieuwd of dat makkelijk gaat of dat ik ook een programma moet gaan doen...
deel mijn schemaatje dat ml gaat maken wel met je en de andere dames... weet je zeker dat het effect heeft hahaha oh ja een banaan of een mango gaat nog net, of een hele overrijpe peer. haal soms een smoothie (die kleine hero flesjes) ziet er namelijk niet teveel uit als fruit
Happy anders kom ik je wel kadoo brengen! Hier intak kraam gehad, super lief vrouwtje dus heb er wel vertrouwen in... Kheb me voorgenomen mn kraamweek geen vinger uit te steken gheghe hier ligt n prinses en die doet lekker niks Ow en nu racen naar werk bah Sas hoe gaat ie daar?
ik heb nog niks gehoord van de kraamzorg... alleen een info pakket op gestuurd gekregen, met de melding dat ze ernaar streven voor week 36 langs te komen... Heb ze nu tot as donderdag gegeven, anders ga ik zelf bellen.... @dropje, lief hoor!
@happy, vast wel.. die van mij wel iig toen ik zwanger was van linette... heb toen van mn collegaatjes wat badspulletjes gekregen en een rompertje.. en toen ik was bevallen hadden ze een heel gaaf bodywarmertje laten maken met linette erop geborduurd en aan de voorkant een minnie mouse en een truitje van born in 2009 bij arnaud had ik deze werkgever en toen kreeg ik alleen een ontbindingscontract voor mn snuffert...... die ik niet heb getekend met alle gevolgen van dien..... @happy en anders krijg je van mij ook een cadeautje hoor
@dropje; het geslacht is helemaal in orde alleen willen wij niet weten wat het is... heel subtiel wordt hier naar gekeken dat wij niet in de gaten hebben en waarom ik zoveel echo's heb??? ik sta onder begeleiding van de gyneacoloog en bij elke controle afspraak krijg ik een echo... vind ik zooooo vervelend!!! gisteren voorlichtingsavond gehad in het ziekenhuis... erg leuk en leerzaam... kom op een hele mooi kamer te liggen met veel en goede faciliteiten ook ml mag blijven slapen @gewicht; -2,6 KG
Appeltje: echt fijn al die echo's!!! Ben zelf overgestapt naar verloskundige (dom dom dom) Die van ons zwaaide zowat met zn geslacht vandaar dat ik het knap vind dat je het nog niet gezien hebt! ml blijft hier ook een nachtje slapen in het geboortehotel! (gezellig)
Hier weer een echo gehad word geschat op 1775 gram! Verder alles goed allleen emo zit ik er een beetje door! Ik heb nog niet een keer gehuild maar vandaag kwam alles eruit! Ben er zo klaar mee!! Nog 5 a 6 weken dan ben ik verlost! Kan niet wachten, Meiden hoe is het met sas?
@mamavand, sas is net thuis.... die heeft het ook zwaar hier ben ik ook blij als ze er is... ik ben er goed klaar mee... hier nog 26/27 dagen tot ze er is... nog 24/25 dagen tot inleiden