Doemaar heb je ook meer info gekregen? Hoe het gaat met de kleintjes? En wat ze wogen!? En hoe het met sas is?
Sas, gefeliciteerd met je zoon en dochter, leuke namen! Jee, lees een dagje niet en meteen iets gemist... Wauw, de kop is er dus af, nu wordt het echt. @doemaar, waar kan ik jullie vinden op fb? @linda, succes met de verbouwing Morgen gaan wij hier de voor en achtertuin flink aanpakken. Reinigen, borders leeghalen ed, best zin in ( als de zon meedoet natuurlijk, anders veel te koud, brr)
Gefeliciteerd Sasje! Goed gedaan meis, nu bijkomen en genieten van de ukkies. Een knuffel voor de mama's die het zwaar hebben en klaar zijn voor de beebjes! Chickie ik herken je verhaal heel erg van de vorige zwangerschap, ik was 3 dagen overtijd pas klaar voor de bevalling en de dag daarop begon het ook. Neem lekker je tijd om te wennen straks aan de bevalling en over een tijdje ben je er vanzelf klaar voor. Ik begin het nu sinds een week wel pittig te vinden, maar denk dat ik rond de uitgerekende datum ook echt pas klaar ben voor ons kleine meisje. Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, op fb houd ik het iets beter bij. Hopelijk heb ik meer tijd en energie als ik verlof heb vanaf 23 april. Hebben jullie ook het gevoel dat de kleintjes heel strak in je buik zit? Ik heb ook blauwe plekken op mijn buik van het schoppen. Beebje zit nu boven de 2 kilo en gaat richting de 7-8 pond als ik uitgerekend ben. Meiden veel succes met de laatste loodjes!
Ik denk dat baby gedraaid is,yahoo! Heb minder druk beneden en voel hem voor het eerst sinds dinsdag weer door mijn hele buik heen bewegen.was allen maar beetje onderin,ben dus wel blij,hij niet meer klem,ik niet meer zo veel last van mijn buik Sorry moest ik ff kwijt
Dank je doemaar en dropje. Sas, proficiat met jari en nomi! Ik ben wel heel benieuwd hoe het met je kindjes gaat!
Femya: hier ook straks in de buik nog geen blauwe plekken maar je ziet altijd zn hele contouren zitten Linda: Ahhh fijn dattie is gedraaid! Heerlijk lijkt me dat zo'n opluchting Zou die van mij wel n keer dwars willen hebben hij ligt al sinds week 20 opdrzelfde manier met zn billen tegen mn ribben rechts... Die plek is helemaal beurs maar ach nog 7 weken lala Gisteren uit eten geweest bij n super chique restaurant, soort japanner maar dan voor de echte liefhebbers (geen vreetschuur)voor de bday van mn sv.. Super lief n zwangerschapsmenu gekregen allerlei lekkere sushi zonder vis en n heerlijke zeebaars.. Helaas dacht mn buik er daarna anders over jeetje wat ben ik ziek geweest vannacht bah! En harde buiken om de tien min... Vreselijk! Ik ga nu in bed blijven tot uur of 2 en dan naar verjaardag Nog een week werken nog een week werken Sas hoe is je nacht geweest? Bloedverlies al minder?
@mamavand, ze heeft niet heel veel info gegeven, ze zijn respectievelijk ruim 2100 en ruim 2200 gram. lengte weet ik niet. Meisje heeft een wat lastigere start en lag gisteren aan de beademing, het jongetje heeft een erg goede start gemaakt en gisteren al lekker bij zn mama gelegen
Tweede Helft Mei Mama's Lijst 14 mei - Sasje24 27j;1e en 2e kindje; zh; fv 15 mei - Kimmy 26j; 2e kindje; zh; fv 16 mei - Clnl 30j; 3e kindje; thuis; fv 17 mei - Erin79 32j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Djtje 29j; 1e kindje; thuis; bv 17 mei - Anomama; 2e kindje, zh, fv 19 mei - Love081986 26j; 2e kindje; zh; fv 19 mei - Froggieh 26j; 2e kindje; zh; fv 20 mei - Happy2013 30j; 1e kindje; thuis; bv 22 mei - Felice84 28j; 2e kindje; zh 23 mei - Doemaar 37j; 3e kindje; zh 23 mei - Tweety1983 29j; 1e kindje; zh 24 mei - Sofie28 32j; 4e kindje; zh 24 mei - Chickie 34j; 1e kindje; zh; fv 27 mei - Femya 37j; 2e kindje; zh; bv en fv 27 mei - MamavanMarouan 24j; 2e kindje; zh; bv 27 mei - Dropje26 27j; 1e kindje; zh; fv 29 mei - Chilleke 28j; 2e kindje zh; bv 30 mei - DarkAngel 26j; 1e kindje; zh; bv 30 mei - Appeltje1985 27j;1e kindje; zh; bv 31 mei - Mamavand 25j: 2e kindje; zh,bv 31 mei - Lovepeet 22j; 2e kindje; zh; fv 01 juni - 83linda 28 j; 2e kindje; zh; bv Stand: Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassing: 4 Geboren: 06-04-2013- Sasje24- Nomi en Jari- 2100 en 2200 gram- cm?? Afspraken 09-04: Love081986 - Groeiecho + controles 10-04: Doemaar - Gyn 11-04: Erin79 - controle vk en groei/liggings echo 15-04: Doemaar - opname??? 18-04: Appeltje1985 - 9e echo 18-04: Happy2013 - VK 22-04: Happy2013 - Liggings echo 23-04: Love081986 - Groeiecho + controles 02-05: Appeltje1985 - 10e echo 08-05: Appeltje1985 - 11e echo 13-05: Love081986 - KEIZERSNEDE 16-05: Appeltje1985 - 12e echo 23-05: Appeltje1985 - 13e echo 29-05: Appeltje1985 - 14e echo Buddy lijst Doemaar - Sasje24 Happy2013 - Chickie Froggieh - Dropje26 Erin79 - Love081986 clnl - 83linda Anomama - Mamavand *Vlinders Mauw - Levi*,18 weken. LoPi -Sam* ,21,5 weken
Sorry dames ik heb Lopi en mauw toch naar de vlinders verplaatst.... en ik wil nu niet bot zijn, maar ze waren nog niet levensvatbaar.. en in de officiele mond blijft het een lmk..... sorry als ik iemand voor de borst stoot ermee
sas ontzettend gefeliciteerd met je zoon en dochter! hopelijk gaat alles goed en mogen jullie snel met z'n drietjes lekker naar huis!!
Wat is het hier stil!!! Jullie zijn toch stiekem niet aan t bevallen he? Hier drukke dag gehad... Verjaardag van 3 jarig zoontje van n vriendin daarna ikea daarna gourtmet bij mn ouders.. Normaal niet boeiend maar ben helemaal gesloopt... Nog een week werken zucht
hier hele dag weggeweest naar speeltuin net over de grens en daarna eten bij mn broer.... uk ligt in bed en ik effe snel hier kijken, zometeen met de pootjes omhoog.. en hadden net nog effe bezoek...
Haha, Dropje, nee hoor niet stiekem aan het bevallen. Ik heb de hele dag ziek in bed doorgebracht. Met de jongens gaat t al iets beter en met mij ook wel, lang leve de antibioticakuren! Jij dus een hele drukke dag! Gelukkig je laatste werkweek, de hele week aftellen! Doemaar, leuk een dagje naar de speeltuin, het weer was volgens mij wel aardig!
Clnl: beterschapjes!!! Blijft lang hangen bij jullie thuis he? Lovepeet: ahhh bizar dat wij straks kraamvisite krijgen! Sas; hoe gaat het? Doemaar: bijna 34 weken! Wanneer ga je het ziekenhuis in? Chickie; khad over jepost heen gelezen, op zich kan ik het ook nog wel aan hoor zwanger zijn en mag de baby nog even blijven zitten, maar vaak vind ik het zwanger zijn veel minder prettig dan ik me van te voren had bedacht.. Had n roze wolka verwacht 9mnd lang maar niet bij stil gestaan dat plassen, poepen, slapen, aankleden, eten, zitten, liggen, lopen etcetc zoveel moeite zou kosten en dat ik 24/7 moe ben Heeeeeel naief weet ik, en ik ben heeel dankbaar dat er een wezentje in mij groeit na alle ellende.. Ik probeer ook zo min mogelijk te zeuren maar hier op zp kan ik lekker mn ei kwijt zo fijn om dames te hebben die in hetzelfde schuitje zitten, zonder jullie had ik n hele eenzame zwangerschap gehad.. De mensen om me heen kunnen alleen maar positieve zw verhalen vertellen en hebben t altijd beter dus die geloof ik niet meer, daarnaast ken ik niemand met n geschiedenis en hier vind ik heel veel steun en herkenning Euhhh ik draaf door haha zal wel aan t slaapgebrek liggen jeetje wat heb ik weer slecht geslapen hihi maar wel 33 weken! Whiehoe
Dropje, Jeeeh, 33 weken vandaag en het begin van je laatste week!!! vanavond lekker een dag wegstrepen. Ik vind het ook fijn dat we hier eerlijk over het zwanger zijn kunnen praten en niet alleen maar de roze wolk verhalen horen, het is soms ook echt niet leuk. Ja wij blijven hier maar ziek voor mijn gevoel, is de een beter dan komt de volgende wel weer. Nu allemaal aan de kuur dus hopelijk is het daarna klaar! Chickie, fijn dat jij nog wel even zwanger wil zijn! Zolang je ervan genieten kan heerlijk toch! lovepeet, heerlijk zo'n kraamvisite! Nog even en dan zijn wij aan de beurt ( kan niet wachten, hihi) hoe gaat het met Sasje en de baby's?
@clnl ja was heerlijk weer, denk een graad of 17 en geen wind scheelt alles. @dropje, volgende week ga ik het ziekenhuis in, dag nog niet bekend, tussen maandag en donderdag in ergens wat een ongelofelijke k*t nacht, snipverkouden, koppijn werd ieder uur wakker, dorst verstopte neus, wc.... linette naast me, ml van ellende naar het bed van linetje... pfffffff