@anomama, is het gelukt met de voortuin? Het weer was er wel voor iig @femya, nog 2 weekjes werken! Trek je t allemaal nog een beetje? Hier ook gevoel dat beeb strak in me buik ligt, af en toe gevoel dat me buik gaat scheuren! @linda, Ooh super! Gedraaid! @dropje, leuk dat je speciaal zw menu kreeg, allen balen dat je zo ziek van bent geweest Nog 1 weekje!! @doemaar, mee eens met de lijst. Who's next @dropje, zozo drukke dag gehad dus! Gewaagd hoor ikea op zondag @doemaar, als je maar leuke dag hebt gehad. Hier was super mooi weer! @clnl, beterschap! @lovepeet, oooh heerlijk baby's! Als ik pasgeboren baby's ziet kan ik al helemaal niet meer wachten! @dropje, als ik wist dat jij ook vannacht wakker was ... En daar zijn wij voor! Om te klagen! Ik ben zelf normaal geen klager en ga maar door tot t te laat is... Dus wel fijn als ik backup zwangere heb die dan zeggen dat ik moet bellen of steuntje in de rug kunnen zijn! En hier gelukkig niet alleen maar goede verhalen haha maar wel die zeggen, ach na de bevalling ben je alles vergeten... Yeah right, ti's niet me eerste hoor haha 33 weken yoehoe! Nog een weekje werken! Yes u can! @hier, de pups zijn al een weekje eerder weg dan verwacht! En ik vind t niet erg!! (Iedereen denkt van wel en als ik dan zeg nee hoor echt niet geloven ze me niet ) maar heerlijk even rustig geen hectische ochtend! Dochter is ook uit logeren en komt vanmiddag pas terug, beter kon mijn verlof niet beginnen Maar... Moet wel flink afkicken van t werken hoor, alles wat ik doe denk ik oh dat moet ik vandaag doen, morgen geen tijd want moet werken... Oh moet me spijkerbroeken nog wassen voor me werk... Snel ff boodschappen doen voor me werk... Aaah ben gewoon hele week thuis! En die week erna en die daarna dus heb tijd zat!! Waarom die haast van mij hahahaha moet even wennen dus Hoe bevalt het verlof voor de rest van de meiden? Gister flink buikpijn gehad, krampen en bleh gevoel, vannacht ook nog ook flink maagzuur wat ook gewoon omhoog kwam dus me keel brand gewoon brr... Straks ff bij ha urine laten checken. Daarna zie ik wel verder, buik is nu vrij rustig.
Hoera voor dropje, 33 weken! Lekker je laatste werkweek. Is heerlijk om te lezen dat anderen tegen dezelfde dingen aanlopen tijdens hun zwangerschap en gewoon te mogen klagen en blij te zijn met elke week die verstrijKt enzo, hulde aan dit forum! Ben benieuwd hoe het met sas en de kleintjes is. Gister lekker de voortuin aangepakt en ging om 12 uur lunchen met zusje. Blijkt het een babyshower/high tea te zijn met 3 goede vriendinnen, zusje en moeder! Zo leuk. Had gezegd geen babyshower te willen omdat ik die bij finn al had gehad met 20!! Vriendinnen, maar dit was echt heel leuk en ontspannen. Heb totaal niks doorgehad.
He froggieh, ja, die tuin is gelukt. Moet zeggen dat ik zelf ook aardig heb lopen bukken, sjouwen en spitten, maar stond verrassend soepel op vanmorgen, alleen moeie benen. Zo herkenbaar, moet ook afkicken van mijn werk en vooral het werkritme. Oh nee, hoef niet vanavond te strijken, kan ook gewoon morgen want ben vrij, haha. Jammer dat je gister zo beroerd was, rustig aan he!
@dropje dat is ook zo hoor... ik durf gezien mn geschiedenis helemaal weinig te klagen, omdat ik het nu allemaal nog een keer mag overdoen en omdat ik dan weer denk, dat andere denken ach mens wat zeur je, je hebt ergere dingen meegemaakt... maar ja dat neem niet weg dat de hormonen en de normale klachten, en dingen om over te klagen weg hoeven te blijven..... @froggieh zo is het wel... als het maar leuk was. ja snap dat het even afkicken is van het werk... komt wel over een paar dagen. en ook jouw buik is bezig met wat voorwerk @anomama, moedig om nu nog in de tuin te gaan werken... aan de andere kant ik zou niet anders zijn en al gevonden op fb?
hihi dat knulletje was zoooo schattig... e ht een droppie.. en een bos haar .. jeetje ..heb wel fotos maar weet niet of ik ze zomaar mag plaatsen van haar... ze zit namelijk op zp.
goeiemorgen gisteren ook van de zon genoten en idd ook even wennen dat ik nu thuis ben.. ben ook niet zo heel lekker vandaag dus verlof kwam op goed moment.
Oke ben ik weer: zodra ik loop sta of op wc zit ben ik mega duizelig.. Als ik lig niet en op de bank hang is het ook minder kan zelfs dit berichtje gewoon typen zonder misselijk zijn.. Maar n recht lijn lopen? Nope Hoort dit er ook weer bij? Ik heb dus mooi ziek moeten melden in mn laatste verlof week bah! autorijden gaat hem namelijk echt niet worden.. Gelukkig komt ml naar huis om me te helpen douchen e.d.
oeh dropje, doe voorzichtig!!! bel voor de zekerheid de vk even om te vragen waar dit door kan komen... miss suikertekort oid??? in de tuin werken??? my god!!! mij niet gezien... ben aan het werk maar ben erg moe... de kwaaltjes beginnen nu ook bij mij... slaap wat onrustiger, ben af en toe wakker omdat ik niet fijn op mijn zij kan liggen en op mijn rug vind ik niet fijn maar heb weinig keuze... vanavond lekker op tijd naar bed, heb er nu al zin in... en ukje??? die is vrolijk aan het spelen blijft een heerlijk gevoel
Vk belt me zo terug... Ml is thuis gelukkig en harde buiken nemen toe terwijl ik niks doe owwwwww boeeee zal vast niks zijn maar Toch weer eng
Oooh zo frustrerend als je pas in de middag mag komen! Je hebt toch nu last... Nou sterkte dan nog tot vanmiddag! Lekker even nog op bed! Liefs
@anomama, hoe leuk zeg! Een babyshower Hihi en fijn dat de voortuin weer mooi is en fijn dat je niet veel last hebt! @doemaar, ja nou en! Elke zw is anders hoor, bij de eerste heb ik vrijwel niks gehad en liep en tralala door heen en nu bevalt t me veel zwaarder dus mag best klagen. En jij mag ook best klagen, je moet straks naar het zh en beebje wordt eerder gehaald dus... Dan mag je wel klagen ti's ook geen zwangerschap van een lije dakje toch! Maar goed daarom zijn wij er @lovepeet, Ooeh leuk zeg! @erin, beterschap dan voor vandaag! (Volgens mij denkt ons lichaam, zo jij met verlof dan kunnen we alles eruit gooien...) @appeltje, sterkte vandaag op je werk! @hier, vanmorgen urine laten checken, niks aan de hand gelukkig. Dus denk voorwerk die buikpijn... Herken t niet van bij me dochter want toen had ik nergens last van, begon pas de dag voor de bevalling met pijntjes etc... Daarna gelijk even door geweest naar de Hema en zeeman, nog wat leuks weten te shoppen voor beebje straks ff alles uitzoeken en babywasjes draaien deze week!
Anomama leuk zeg die babyshower! Lief! Doemaar: sorry maar als er een iemand mag klagen tor in oneindigheid ben jij t wel!!! Ik bedoel hoe eng moet t voor jullie zijn etcetc, lichamelijk en emotioneel dusu wie tegen jou zegt dat je niet mag klagen stuur maar door naar mij
@dropje, hoe vaak moet ik zeggen dat je niet een fles whiskey achterover moet tikken.... daar wordt je draaiierig van en kun je niet meer recht lopen meis, rustig aandoen.. kan best gewoon een hele lage bd zijn... zo ff gekelderd.. heb ik ook wel soms... of suiker oid!!!!! hoeft niet per definitie eng te zijn, die harde buiken kan het indalen zijn, kan uk zijn die in een onmogelijke positie ligt, draait.. kan erg pijn doen!!! rustig aan meis.. komt goed.... in het ergste geval ga je bevallen, en met 33 weken als er geen andere keuze is, is dat niet erg!!!!! dikke knuffel tis wel spannend geworden deze zwangerschap ja sinds half februari, maar op zich is het geen moeilijke zwangerschap qua kwaaltjes, pijn oid.. zelfs het echt vocht bleef lang uit, dus een zw volgens het boekje..... tis alleen de voorgeschiedenis die er eigenlijk niet meer toe deed ineens een veel te belangrijke rol kreeg.... maar komt goed, nog max 3 weken
@frog, blij toe dat de urine oke was. oh maar ik heb ook niet echt zware of moeilijke zwangerschappen hoor... maar iedereen heeft op een bepaald moment wel effe een zeik moment nodig...... maar ik kan me daar ook in een bepaald opzicht schuldig over voelen. maar goed, klagen hoort erbij, ook voor mij @appeltje, sterkte op het werk vandaag.. effe doorbikkelen
Hihi doemaar: pies in mn broek; ml vroeg namelijk Wat voel je precies? Dus ik: alsof je twee flessen wiskey op hebt maar dan alleen de duizeligheid hihi Kan nog steeds typen op mn phoon dus zal wel meevallen mn hb of bd Idd irritant dat iknpas vanmiddag mag komen hatelijk gewoon
dropje, fijn dat je vanmiddag ff mag komen!!! hier wel ook weer meer misselijk en sneller duizelig (maar heb geen lage bloeddruk) en ook een beeb die pijn begint te doen pfff vooral als ik op bed ga liggen doemaar nog max 3 weken!!!! ik vandaag nog max 5 klinkt ook al fijn frog ook nog alles ok ik vergelijk ook steeds met de eerste daar heb ik die enorme pijnlijke steken in mn doos nooit bij gehad, nu wel (terwijl Jen ook was ingedaald en deze lag ook al wat ingedaald voor ik die steken kreeg) en bij 1e nooit harde buiken gehad enzo maar bijnaaaaaaa dan zijn al die kwalen over
@doemaar, je hebt zoveel meegemaakt dat jij sowieso mag klagen hoor, al valt er niets te klagen @dropje, Hihi leuke uitleg aan ml @love, ja gewoon geduldig afwachten tot de kleine zich aandient, dan nog weekje ongemakkelijk en dan zijn we er weer vanaf @hier, Evelyn is zo blij dat ze grote zus wordt! Ze gaat t ook zingen Hihi zo schattig