Doemaar, wat fijn dat alle controles goed waren bij je! goed om te horen. En wat spannend zeg een datum! Anomama veel sterkte met je vader! Ik werk ook tot 36 weken. Morgen nog een dagje en dan volgende week nog 4. Lichamelijk vind ik het nog wel te doen. Maar merk dat ik niets meer opneem, alles vergeet, heel snel emotioneel ben. Dus wat dat betreft vind ik het wel zwaar. voel me qua emoties echt een wrak . Had allemaal plannen in mijn verlof. Heb ik echter veel van afgezegd ... het enige waar ik zin in heb is thuis blijven, alles op mijn eigen tempo te doen en even niets meer te moeten. De yoga heeft me in ieder geval weer even ontspannen gemaakt.....
@froggieh, ja dat lukt nog, ik rol in de auto en rol eruit hahaha. ziekenhuis is aan de andere kant van de maas.... niet heel erg ver hoor... 10 minuten rijden dus goed te doen. het zij zo, alles wat ik van mn ligdagen kan afsnoepen is mooi meegenomen @linda, 35 weken vond ik net te doen maar toch ook al veel.... heb natuurlijk nu een heel andere positie nu, ik ga van zwanger naar ziektewet naar zwanger.... dan onderhandelen over uitkopen en werken..... waar ik dan ook nieuw werk vind. @djtje, ja vond het wel leuk dat er nu een richtlijn is.... ik trek 48 uur uit van inleiden tot bevallen.... dat is hoe het bij arnaudje was en bij linette vanaf het eerste pilletje tot bevallen vandaag ook nog bij din geweest, kids zijn dinnetjes geworden, mooie trui gescoord.. pas ik nu nog niet maar dat komt wel.. me happy
@mamavand, prachtige buik! @linda, beterscahp,rustig aan en pak je nachtrust @doemaar, spannend hoor allemaal. Nog even genieten van het los rondlopen... @djtje, jij bent ook al zo'n bikkel! Ga nu lekker bedje in. Paps is net weer thuis, hebben de ileus (knik in darm) opgeheven dmv klisma en medicatie. Nu aansterken en dan volgende week inwendig onderzoeken hoe dit kan, is namelijk 2e x in 1,5 jr. Waarschijnlik vernauwing, verkleving. Denk zelf echt niet dat het weer een tumor is, hij gaat elke 3 maanden door scan, maargoed. Zien het wel weer, nu weer ff rust. Welterusten!
Anomama fijn dat je vader thuis is weer schrikken zeg Mamavand wederom wauw mooie buik! Doemaar: nog n week om je sloffen in te lopen Yoga: ik ontspan wel maar die kleine is me toch nnpartij druk dan Frog; weer n dagje verlof overleefd? Haha Hier nog twee dagen werken! Zag trouwens ergens voorbij komen dat lopi weer zwanger is!! Als je dit leest; whiehoeee gefelie! Ik duim dat alles nu wel goed gaat *draait zich weer om in bed*
ohhh lopi zwanger... hoera @dropje hoop dat je lekker hebt geslapen. hier om 4 uur wakker, beneden geweest, half 5 samen met ml... nog een uurtje geslapen tot 6.... en nu allemaal op. ml naar begrafenis van een vriend van ons... overleden op 2de paasdag bij een duikongeluk in zeeland.... zou ook moeten maar moet ook naar zh voor controle, linetje is er nog en trek die ritjes met mn benen niet meer. maar goed ga kruimel naar school brengen
mamavand je ziet je buik echt groeien weer zeg heel mooi! doemaar spannend zeg.. de data staan.. vind je het fijn dat het nu staat? froggie echt herkenbaar mn 1ste verlofdag dacht ik om 10.15 sochtends van pfff zo vroeg pas?? hahaha. maar afgelopen 2 dagen heb ik het druk gehad en gelogeerd bij mn ouders voor een avondje brigitte kaandorp in het theater, dus was gisteren helemaal kapot.. doemaar gecondoleerd.. wij hebben vandaag groei/liggingsecho en gaan kraampakket en klossen ophalen.
Meiden ik zoek even advies! Mijn kleine jongen is ziek, gister bij de ha geweest en die gaf aan, dat hij griep heeft en een blaasontsteking, nu raden jullie het al, ik sta gemiddeld 2 a 3 x per nacht het bed te verschonen! Om over alle was nog maar niet te spreken! M'n zoontje word panisch als ik vraag of hij een luier aan wil! Hij zegt dan, nee mama ik doe het niet meer. Wat moet ik hier nu mee, gewoon maar zo laten of toch onder dwang met twee volwassenen een luier aan doen? Ik wil er geen issue van maken, want ik weet dat hij dan z'n koppie er tegenin gooit! En ik weet ook zeker dat hij er niets aan kan doen, hij is ziek!! Wat zouden jullie doen?
en zon luierbroekje mamavand? is hij al zindelijk eigenlijk dan? ow doemaar was dat de bedoeling aan de ctg vandaag?
@doemaar, das vroeg die ctg! En gecondoleerd nog! @mamavand, kan je m niet uitleggen dat hij nu ziek is een luier misschien wel prettiger is ofzo? Of tja iets in de strijd gooien qua cadeautje of snoepje (daar is onze dochter gevoelig voor, bellenblaas doet ze alles voor ) ze heeft nu ook blaasontsteking en gelukkig maar 1 ongelukje in bed gehad. Of je moet m om de zoveel uur wakker maken. Maar is hij niet ook beetje erg jong (en een jongen!) om blaasontsteking te hebben? Dochter moet een echo omdat ze te jong is daarvoor. (Is al 2e x in 3 maanden) succes ermee! (En ik zou niet dwingen want dan gaat ie zich schamen enzo, is ook zo wat) @dropje, ja heb t weer overleefd! Jij nog maar 2 daagjes woopwoop @erin, veel plezier bij echo! @anomama, fijn dat je pa weer thuis is! @lopi, Ooh wat super @hier, Ben gister wel even in winkel geweest kon t niet laten, tijd ging ook zo traag! Vandaag voel ik me al wat beterden om thuis te zijn, ml is er ook nog (administratie doen van zijn werk) en straks naar de vk! Dus deze dag komt wel om. Morgen komen mijn schoonouders in de middag en blijven een weekendje. En dan weer een week voorbij
@mamavand, mmm dilemma. Je wilt je zoontje ook niet verdrietig maken, maar 3x per nacht verschonen wordt ook niemand blij van en daar wordt hij zelf ook onzeker van... Kun je niet onder het mom van een 'geheimpje' een toverluier omdoen ofzo, die hem beter maakt? Tja, probeer pedagogisch te doen, maar vind dit soort dingen ook moeilijk.
Hmm bij de balk boven een bericht staat vandaag : en dan de uren... Maar volgens zwp staat dat ik heb geschreven om 7.49 maar ti's echt 9.50 ... Hebben jullie dat ook?
hey lieverds ff snel een berichtje van mij....hier afgelopen zat een heftige bevalkibg gehad. daar ben ik nu nog herstellende van. de kids doen het redelijk goed zonetwen gesprek met kinderarts dus ben benieuwd! ! voor jullie hooo ik dat alles oke is en gaat want heb niet terug gelezen ik hoop er snel weer te zijn voor jullie!!
@sas, fijn dat t goed gaat! Succes straks bij de kinderarts! @erin, zo vreemd... Zal wel aan mij liggen dan... Hij heeft t wel goed gedaan... Heb altijd van die gekke dingen met elektronische apparaten... Zo ff schoenen aantrekken (me veel te oude uitgelopen uggs... Geen gezicht maar andere krijg ik nu niet aan haha) en dan op naar de vk! Dit keer hun 2e locatie... Veel te ver weg vind ik. Moet met auto en ml moet dan mee want ik kom niet meer bij de pedalen... (Buik zit in de weg voor t stuur en ben niet zo groot dus... Schiet niet op!) Voor volgende keer gewoon hier om de hoek afspraak maken... Kan ik tenminste lopend heen of met de fiets.
Sas, fijn even van je te horen! vond je de KS zo tegenvallen? of omdat het allemaal zo rap in ene gebeurde? doemaar, goed dat alles nu vast ligt enne was nu de bedoeling die ctg? of had je gebeld vanwege de vermindere beweging? die vriend he, meid van paardenforum kende ze ook, klopt het dat zijn vrouw/vriendin hoogzwanger is? gecondoleerd iig verderrrrr alweer kwijt :') hier klaagmodus gisteravond eerst al die enorme spin (zie FB c.indy l.angerak-v.an d.ijk zonder punten), daarna half wakker/half in slaap gedroomd over inbrekers en dat ik naar Jen rende en dat ik met haar uit het raam sprong en baby verloor en de andere versie dat ze Jen dood schoten pffff heb me daar toch een partij wakker van gelegen daarna uit angst en woede, het idee dat mijn meisje ooit iets zal overkomen (en jochie zo natuurlijk ook) vervolgens moet ik nu dus écht iedere nacht, iedere 2 uur maximaal plassen gvdg..... en om 5 uur klaar wakker tot zeker half 7, daarna nog even geslapen en mijn rug...... daar beginnen we maar niet over sorry hoor over een week of 5 plaats ik wel weer vrolijke berichten ook weer veel misselijk, slik weer emesafene en ook vaak beetje dizzy (bloeddruk is eerder hoog dan laag 125/90 dus dat is t niet) oooooh en voor vriendinnetje, die is samen met een vriendin een projectje begonnen, willen jullie allemaal liken??? ze maken zelf dingen als speenkoorden en moodborden en nog veeeeel meer tegen schappelijke prijsjes als het goed is http://www.facebook.com/DifaBabyAccessoires
Hij is al meer als een jaar zindelijk! Zowel overdag als nachts! En nee hij wil echt geen luierbroekje of iets wat daarop lijkt aan!