@dropje, zet m op morgen! Je verlof is in zicht! @erin, goed bezig geweest. Ga zelf ook maar het weekend een vluchttas klaarmaken. @ lovepeet, lekker nog vakantie in het vooruitzicht en ja, die kramp in de kuiten hoort erbij, jammer he. @frog, die vk is gek volgens mij. Hier moesr het ook 70 cm zijn, maar bed is 65 cm. Heb vorige x ook niet hoeven verhogen, maar stel dat het nu wel nodig is, leen ik het matras van logeerbed van mijn ouders, misschien kan jij dat ook van iemand lenen? @ sas, hoop dat het gesprek met kinderarts goed is gegaan. Ben wel nog benieuwd naar je bevallingsverhaal! @ hier, vandaag bij vk geweest, kindje ligt vast in bekken. Morgen 35 weken!! Wordt geschat op 3500 gr bij 40 weken, maar ach, ik vrtrouw die schattingen nooit zo. Bd 140/75, dus keurig weer. Morgen verjaardag moeder. Heeft iedereen afgebeld ivm zieke vader, maar gaan met ons eigen gezin lekker daar eten. Finn heeft vandaag geknutseld, een hysterisch roze sieradendoosje met glitters voor zn oma. Daar heb ik nu mt mijn verlof ineens tijd voor, heerlijk.
@lovepeet, mooie buik meis @clnl, ja en gefrustreerd.... het blijft toch een nukkig ziekenhuis bij tijd en wijle.. mijn god zeg... maar ja das een lang verhaal weer gelijk @appeltje oooh heb ik ook sinds een paar dagen.... maar denk dat het bij mij overbelasting is van de waterkoker optillen omdat ik zoveel vocht aan het vasthouden was dat normaal vasthouden zeer deed.... nou ik ga nog niet naar de dokter ermee ik hoop dat ik gelijk heb wat betreft mij
Hii meiden, Ja hier staat overal 80 cm!? Snap er niks van maar kunnen matras lenen van me ouders die zetten we hier neer, mocht het nodig zij dan hup die d'r op! Weer opgelost. @pols, Ooh ik ken genoeg die er last van hadden. Bij de een ging het over na de zw en bij de ander moest ie geopereerd worden! @dropje, je laatste dag!! You can do it! @anomama, fijn dat alles goed was! @lovepeet, mooi buikje, en helaas beginnen de krampen ook nu.. Weet ook niet waarom. Masseren wilt hier welles helpen (dat doet ml dan he ) @clnl, heerlijk dat iedereen weer beter is! En lekker zo'n dagje to do lijstje afstrepen @hier, morgen komen me schoonouders, schoonmoeders wordt 50 morgen dus gaan t ff gezellig maken hier (slingers en ballonnen ) Vandaag niet naar de winkel geweest! Was wel even moeilijk haha maar begin er denk wel aan te wennen nu. Lekker alles op me gemakkie doen, en lukt t vandaag niet dan morgen wel Morgen nog even naar de winkel (krijgen visjes en reptielen binnen en daar wil ik even bij zijn, eerste keer voor collega dat ze t gaat doen dus ze is zenuwachtig (ook al zegt ze t niet) haha ) Nou fijne avond en welterusten!
Wie heeft er babyboom gekekem? Ik ben in shock!!! Vrouw bevalt van tweeling en kind floepte eruit! Zelfs de verpleging was te laat ik ben in shock
appeltje ik heb ook dat CTS sinds een week ofzo, handen slapen en tintelen ook. ik wil alleen geen brace, vind ik zooo irritant hihi. lovepeet mooie buik! groeit ook goed zo te zien ja die floepbevalling... doe mij die maar! vandaag 35 weken!
lovepeet mooie buik trouwens! frog ben trots op je dat je n dag niet naar je winkel bent geweest hihi Happy: hoe gaat het met jou? ben je zo keihard met verlof dat je niet meer op zp komt? Hier: vk geweest alle onderzoeken waren goed, bloed ook allemaal goed vitD was nu 60 ivm 30 whiehoee urine weer goed, bloeddruk 120/70 goed dus kindje is al bijna helemaal ingedaald ze schat hem rond de 3400 maja wie is hier helderziend? ik zie t wel.. Over twee weken laatste groeiecho.. Maar nu eerst: laatste werkdag!!!!!!!!!! (alhoewel ik een flauw vermoeden heb dat ik volgende week nog een dagje moet om af te ronden..) voel me alleen zooooo misselijk en diaree bah!! wil het liefst weer terug naar bed fijne dag dames!
doemaar laat je weten hoe CTG was? Anomama: ja he! bizar! ze hoefde niet eens te persen en maar 2 uur weeen hoppa
@dropje, ctg was goed bd was weer hoog bij de gyn... nu receptje voorgeschreven gekregen.... pfff wordt er zo moe van, een half uur later is de bd weer goed.... nou ja ga het wel halen dan zien we wel. nu ff relaxen en dan linette halen
met de brace is het goed vol te houden, af en toe lastig maar ja tis niet anders... ik wacht af of het na de zw wegtrekt of dat ik geopereerd moet worden... ik ga me er in ieder geval niet druk om maken... dat is een zorg voor dan en nu wil ik vooral blijven genieten van de zwangerschap... @doemaar; ik dacht eerst dat ik raar had gelegen 's nachts maar 2 weken later heb ik nog steeds last... hou het in de gaten... @dropje; wauw!!! laatste werkdag... raar gevoel??? @babyboom; ik weet niet of ik dat terug wil zien...
35 weken vandaag, wow wat gaat dat snel opeens! Doemaar fijn dat de ctg goed was, wel balen van je bd. Geniet van het relaxen! Dropje, je laatste werkdag. Heerlijk, Lovepeet, mooie buik. Groeit goed! Froggieh, gister gezellig gehad, met schoonmoeder? Het niet meer werken is echt overgeven voor jou. Hoop dat je snel he draai in het thuis zitten kunt vinden. Mijn moeder is nu een muurschildering aan het maken . Zo benieuwd. Mijn vriendin heeft de commode af, die heeft ze helemaal geverfd. Kado van haar. Deze komt dus ook snel deze kant op. De puntjes worden dus nu echt op de i gezet! Vanochtend kraamzorg geweest, maar dat stelde niet voor, heeft ook niet naar de kamer of zo gekeken. Maandag liggingsecho. 2 weken geleden lag het kindje nog in stuit, dus vind het wel spannend. Nog steeds het idee dat het niet goed ligt , al vind ik het wel moeilijk om duidelijk te vinden, dus kan er ook goed naast zitten. Gewoon even afwachten dus.
dropje, schatte ze je beeb nu al op 3400 gram? of als je rond de 40 weken bent??? want die van mij schatten ze daar op als ze m gaan halen fijn dat alles verder goed was! doemaar, is je BD niet te hoog omdat ze gelijk meten als je komt? of omdat je je dan zorgen maakt? en dan na een half uur weer gezakt is als je even hebt gezeten/gelegen? zolang je urine iig ook nog schoon is lijkt het me geen probleem? bij Jen toen ik dus hellp kreeg bleef onderdruk ook na rust 100 (en ook met pillen boven de 90) erin 35 weken ik zondag hier ook tintelende handen/vingers, maar alleen 's nachts gelukkig
Hier controle gehad, alles goed! Bloeddruk 100/50 dus super! Kleine ingedaald, en gyn schat 37 weken. Verder gesprek bij de ka, en alles was goed! We hebben nu duidelijkheid.! Heel prettig gesprek! Nu ga ik snel naar me kleine jongen, want hij is zo ziek, echt zielig! Fijn weekend allemaal
@love dat is het ook, telkens als ik bij de gyn ben heb ik blijkbaar stress moment en is mn bd hoog nu 126/92, maar zodra ik thuis ben dan is het gewoon 120/72 gemiddeld dus gewoon netjes..... ik heb die pillen dan ook nog niet gehaald hahahaha erg he. in plaats daarvan ben ik naar bristol gegaan om te kijken of ik in godsvredesnaam dan maar een paar gympen kan kopen omdat mn uggs veel te warm zijn nu en kapot en ik geen sokken kan verdragen nu dus moet er met blote voeten in..... heb nu van die all-stars gehaald laag met elastiek, dus niets te strikken voldoende rek voor mn vocht pootjes en met korting 7.10... nou het zij zo, onder een spijkrbroek of legging nog wel te doen voor de time being
Love: nee bij geboorte haha schatting Hier: ben super verwend door mn collega's!!! Heb ruim 30 kadoos gehad echt zoveel mn hele auto lag vol met tassen en ook een lunch en ruim 150 colllegas zijn langsgeweest om gedag te Zeggen.... Jeetje gevolg: Kwam nergens aan toe en moet maandag dus nog ff n dagen werk afmaken pffff maja daarna verlof!!!